Jump to content
kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

Recommended Posts

Tak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta.... :)

 

CameraZOOM-20140513162558716.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta....

 

Gratulacje, oby sprawiał wiele radochy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta....
Gratki! Niech wiernie służy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta....

Jak pierwsze wrażenia? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta....

Jak pierwsze wrażenia? :)

 

Powalona na kolana  :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yossarian, o 13 May 2014 - 21:37, powiedział: pumex1 powiedział no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta.... Jak pierwsze wrażenia? Powalona na kolana

 

:facepalm:  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@pumex1,czarny jak mój i mój charakter . Oby służył ! :)
@@swierszczu, gratulacje. Oby służył dobrze , jak wyżej ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@pumex1,czarny jak mój i mój charakter . Oby służył ! :)

@@swierszczu, gratulacje. Oby służył dobrze , jak wyżej ! :)

Dzięki :-) Nie mamy wątpliwości, że bestia będzie się dobrze sprawować :D Nie ma innego wyjścia  ;) 

Pozdrawiamy

Monia i Szymon 

 

yossarian, o 13 May 2014 - 21:37, powiedział: pumex1 powiedział no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta.... Jak pierwsze wrażenia? Powalona na kolana

 

:facepalm:  ;)

 

No co ?  ;)  Radość mnie rozpiera  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta....

 

Jak pierwsze wrażenia? :)
No cóż... Jest inaczej ;)

Po 2,0XT MY2004 (240KM i 380nM) z przelotowym wydechem jest na pewno ciszej ;) po 2,0D też ;)

Generalnie samochody rosną i 2,0XT sprzed 10 lat to przepaść jeśli chodzi o wielkość. Tamten był do tego lekki jak GT ;) i... Prosty jak GT ;) cała elektornika to był bezpiecznik od ABS ;) diesel był już ewidentnie większy, ale jak dla mnie był taką konstrukcją przejściową, która szukała swojego dalszego ciągu ;)

Z dużych zmian to faktycznie skrzynia wymiata. Po pracy dla importera VW przyzwyczaiłem się do DSG,ale tutaj... Inna bajka - jedzie jak tramwaj i naprawdę "I like it" :) do tego zwrotność. To mimo gabarytow zawraca w miejscu :)))) i o dziwo jedzie z dołu jak diesel.

Na razie silnik docierany i wypalany jest, wiec ciezko powiedziec jak pójdzie na "sport sharp". ;) ale powinno dobrze kotłować paliwo ;)

 

Aaa...i dorzucę - fajny, przyjemnie sztywny zawias. W porównaniu do 2,0D niebo a ziemia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta....

Jak pierwsze wrażenia? :)
No cóż... Jest inaczej ;)

Po 2,0XT MY2004 (240KM i 380nM) z przelotowym wydechem jest na pewno ciszej ;) po 2,0D też ;)

Generalnie samochody rosną i 2,0XT sprzed 10 lat to przepaść jeśli chodzi o wielkość. Tamten był do tego lekki jak GT ;) i... Prosty jak GT ;) cała elektornika to był bezpiecznik od ABS ;) diesel był już ewidentnie większy, ale jak dla mnie był taką konstrukcją przejściową, która szukała swojego dalszego ciągu ;)

Z dużych zmian to faktycznie skrzynia wymiata. Po pracy dla importera VW przyzwyczaiłem się do DSG,ale tutaj... Inna bajka - jedzie jak tramwaj i naprawdę "I like it" :) do tego zwrotność. To mimo gabarytow zawraca w miejscu :)))) i o dziwo jedzie z dołu jak diesel.

Na razie silnik docierany i wypalany jest, wiec ciezko powiedziec jak pójdzie na "sport sharp". ;) ale powinno dobrze kotłować paliwo ;)

 

Aaa...i dorzucę - fajny, przyjemnie sztywny zawias. W porównaniu do 2,0D niebo a ziemia :)

 

Zgadzam się całkowicie. Promień skrętu w poprzednim Foresterze był imponujący jak na gabaryty tego auta, ale to co dzisiaj pokazał nowy Forester na parkingu.... Szok. Po prostu cyrkiel, ma się wrażenie, że kręci się na tylnych kołach obracając się w kółko. Kręciłam dzisiaj  jak głupia na parkingu w Makro  :biglol: Przyspieszenie przetestowałam na jeździe próbnej - wow, hamowanie awaryjne też - pełen szacun. Z moich spostrzeżeń i porównań do poprzednich modeli Forestera, którymi miałam przyjemność jeździć to mega widoczność z przodu. Jest szerzej i ma się wrażenie, że z przodu jest tylko szyba, żadnych belek - fajne wrażenie i przede wszystkim człowiek czuje się mega bezpiecznie, bo widzi wszystko  :) Skrzynia jest mega, porównywanie (moim zdaniem) do DSG w ogóle mija się z celem. Komfort - idealnie wyważony, nie jest to auto francuskie, gdzie siedzi się jak na kanapie z puchową pierzyną, ale rasowe auto, dające przyjemność z jazdy :yahoo: To tak w lekkim rozwinięciu po pierwszym wrażeniu  :)

Monia

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@pumex1, @@swierszczu, gratulacje autek, niech służą i cieszą.

A skoro macie porównanie do poprzednich generacji, jak oceniacie wysokość siedzisk w nowym Forku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@pumex1, @@swierszczu, gratulacje autek, niech służą i cieszą.

A skoro macie porównanie do poprzednich generacji, jak oceniacie wysokość siedzisk w nowym Forku?

To jedno i to samo ;) czyli nasze :)

Jeśli chodzi o siedziska, to 2004XT na dłuższej trasie - non stop łapał mnie skurcz w prawą nogę. Za krótkie siedzisko jak dla kogoś o wzroście 190cm. Forek 2010 - już lepiej, ale nadal czegoś brakowało. Za wcześnie, żeby ocenić obecne fotele, ale odbieram je na plus. Siedzisko kierowcy daje się obniżyć, ale minusem jest brak regulacji w pionie fotela pasażera. Pozostaje się wtedy odsunąć i wyciągnąć bardziej nogi. Tutaj jednak 2004 XT dawał więcej swobody, bo fotel był niżej.

 

Ale te z GT były "debeściackie" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@pumex1, @@swierszczu, gratulacje autek, niech służą i cieszą.

A skoro macie porównanie do poprzednich generacji, jak oceniacie wysokość siedzisk w nowym Forku?

Jeśli chodzi o kierowcę, to spoko, bo jest wszystko regulowane, ale powiem szczerze w pierwszym momencie na fotelu pasażera było mi za wysoko. Jestem wysoka jak na kobietę, więc może to z tego powodu takie wrażenie. Ale fotele mega wygodne w porównaniu do poprzednich generacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

To jedno i to samo ;) czyli nasze :)

Ups :)

Wreszcie pojawiły się pozytywne opinie o fotelach Forka :)  Jakkolwiek dziś po pokonaniu ok 1000 km w dość dynamicznych warunkach, wolałbym, żeby dało się usiąść co najmniej tak nisko, jak w poprzedniej generacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To jedno i to samo ;) czyli nasze :)

Ups :)

Wreszcie pojawiły się pozytywne opinie o fotelach Forka :)  Jakkolwiek dziś po pokonaniu ok 1000 km w dość dynamicznych warunkach, wolałbym, żeby dało się usiąść co najmniej tak nisko, jak w poprzedniej generacji.

 

Po pokonaniu 1000 km nic nie jest takie jak dawniej. Zwłaszcza w polskich warunkach (mniemam po tych dynamicznych warunkach ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Zwłaszcza w polskich warunkach (mniemam po tych dynamicznych warunkach ;-)
Tyle, że niestety, w porównaniu nawet do poprzedniej generacji, w obecnej, nawet na europejskich drogach, jest trochę zbyt taboretowato. Akurat w XT przydałoby się mieć możliwość usiąść bliżej asfaltu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączam się do gratulacji  :)

 

Odnośnie siedzeń, to nie przeszkadza mi tak bardzo wysokość siedzenia (choć pewnie siedząc niżej wchodziłbym w zakręty szybciej  ;) ) co jego szerokość. Wystarczyłoby, żeby środkowa część siedziska była 2cm szersza, a boczne części odrobinę wyższe i siedzenie byłoby super. Chyba jednak Japończycy są nieco drobniejsi od Europejczyków  :biglol:

 

Co do wrażeń z jazdy to do kompletu pozostało wam jeszcze zaliczyć jazdę w "terenie".  Tam też Forek "wymiata"  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nowy fotek xt wypada w porównaniu do starego 2.5 turbo jeśli chodziło osiągi.Miał ktoś z Was jeden po drugim lub jeździł w tym samym czasie tymi dwoma modelami? Czy ktoś z Was sprawdzał nowego forka xt na hamowni? Jeśli juz było to przepraszam ale wątek strasznie długi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie porównywałem osobiście, ale z tego co wiem była spora różnica w osiągach Forka II generacji między manualem a automatem, więc jeśliby porównywać automaty to nowy Forek pewnie wypada podobnie lub ciut lepiej od "starego". 

Co do hamowni to był test w jakimś czasopiśmie (chyba w Motorze) gdzie mierzono moc w każdym z trybów i w I miał chyba 211KM, a w S# miał 231KM. 

 

po wyguglowaniu http://www.magazynauto.pl/testy/testy-porownania/news-subaru-forester-2-0-xt-comfort-test,nId,966640  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co kojarzę z CVT mega ciężko zhamować auto i wyniki nie są w pełni miarodajne. Niemniej z informacji wynika, że nowy 2.0T ma lepszy/niższy dół niż 2.5T pomimo automatu. Start od 0-100 pewnie słabszy ale zdecydowanie bardziej powtarzalny i bezpieczniejszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam prośbę :) 

 

 

 

Witam,  Mam prośbę, czy mógł by ktoś wrzucić zdjęcie świecącego tylnego światła przeciwmgielnego w nowym Foresterze jak również zdjęcie włącznika tegoż światła na tablicy, znaczy gdzie się znajduje.   Myślę że wersja na Emiraty nie będzie tego miała ale chce się upewnić, w razie jak bym kiedyś musiał instalować w Polsce.  Dzięki,  Jeszcze tylko 2 tygodnie i Forek powinien być do odbioru u dilera.  
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...