piotrekd Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 ja używam na co dzień I, wydaje mi się ze samochód jest bardziej komfortowy w tym trybie. w miescie a zwłaszcza w korkach czasami jest zbyt narwisty na S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim? A to co za pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim?Tiho, no nie mow ze chcesz juz sie pozbyc?A tak wogole o co chodzi bo moj znajomek mocno sie przymierza, nawet mielismy sie do salonu na negocjacyje wybrac . Pozdrawiam, promil_one Edytowane 12 Listopada 2015 przez promil_one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 to chyba już 2 xt'k w leasingu do wziecia na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim?Tiho, no nie mow ze chcesz juz sie pozbyc?A tak wogole o co chodzi bo moj znajomek mocno sie przymierza, nawet mielismy sie do salonu na negocjacyje wybrac . Pozdrawiam, promil_one Potrzebuje już 7 osobowe autko! No i niestety XT za mały jest. Ale mam 40 000km na liczniku. Znajomy może obejrzeć jakby chciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Ale kto jeździ na trybie I ??? Przecież on wcale wtedy mniej nie pali niż na S.Ja juz nie pamietam jak się jeździ na I Ostatnio jechałem Wro-Stuttgart-Wro wiec się nudziłem i z ciekawości włączyłem na I. Jechałem z ustawionym 160km/h na tempomacie i spalanie skoczyło o 0,7l. Dystans przejechany na I był 100km. W temacie spalania, to z tej trasy przejechanej na tempomacie 160km/h, czasem ponad 200km/h spalanie wyszło 11,4l/100km Edytowane 12 Listopada 2015 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ale kto jeździ na trybie I ??? Przecież on wcale wtedy mniej nie pali niż na S. Nie zauważyłem istotnej różnicy w zużyciu paliwa między S a I, a w czasie takiego turlania się po kiego mam trzymać wyższe obroty. Natomiast w warunkach wymagających zmian prędkości rzeczywiście lepiej sprawuje się S Ja też nie zauważyłem niższego żużycia paliwa czy to po trasie czy chwilowe na tempomacie. I tak sobie myślę, że skoro przy tych 130 w trybie S ma 200 obrotów więcej a większego spalania nie widać, to po co trzymać niższe - za niskie obroty przy pewnym obciążeniu też niedobrze. Tak mi się wydaje czasami, że tryb I powstał tylko w celu badania zużycia paliwa podczas testów, a normalnej eksploatacji nie ma żadnego sensu. Ale to tylko moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 W sprawie ubezpieczenia OC/AC Od jakiej wartości auta macie ubezpieczenie do leasingu za rocznik 2013 XT Platinium? Mój ubezpieczyciel mowi o przedziale 95-103 tys zł według Eurotax. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Z mojego doświadczenia przy sprzedaży jest to cena jak najbardziej rynkowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 2014 XT Platinium wartość była 118 000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Nie za nisko? Mnie 2.0i (ex) 2014 wycenili na 102. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Mój 2.0i MY 2013 wyceniony w Warcie na 90k PLN ; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Dzieki, czyli wszystko miesci się w widełkach. Jak by nie patrzeć to ceny ubezpieczeń znacznie poszły w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Nie za nisko? Mnie 2.0i (ex) 2014 wycenili na 102.Nie wiem czy za nisko ale prawie tyle zostało z leasingu! Chyba stąd ta cena 118 tyś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Nieporozumienie, mój wpis dotyczył postu AllRad i wyceny na 95-103. 118 to akurat nieźle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba5555 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Jaka cena tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Mam pytanie, może ktoś mi pomóc i napisać jak reguluje się tylne oparcia w XT MY14? z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Na granicy siedzenia i oparcia są tasiemki, za które trzeba pociągnąć, żeby odblokować regulację pochylenia oparcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Na granicy siedzenia i oparcia są tasiemki, za które trzeba pociągnąć, żeby odblokować regulację pochylenia oparcia. Dziękuję bardzo, wszystko działa jak trzeba tasiemki są miłego weekendu, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver1ck Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 to chyba już 2 xt'k w leasingu do wziecia na forum. Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim? A jakieś szczegóły ? Właśnie się zastanawiam nad nabyciem Forka XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 to chyba już 2 xt'k w leasingu do wziecia na forum. Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim? A jakieś szczegóły ? Właśnie się zastanawiam nad nabyciem Forka XT. PM wysłany! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 to chyba już 2 xt'k w leasingu do wziecia na forum. dokładnie I tak sobie myślę, że skoro przy tych 130 w trybie S ma 200 obrotów więcej a większego spalania nie widać przy stałych obrotach ( tempomat ) nie może spalić mniej bo fizyka nie pozwala to po co trzymać niższe - za niskie obroty przy pewnym obciążeniu też niedobrze. przy "twin scroll" nie ma wielkiej tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Bardziej mi chodzi o obciążenie panewek i wału. Swoją drogą CVT powinien utrzymywać optymalne obroty silnika w stosunku do obciążenia. Jeżeli nie ma zauważalnej różnicy w spalaniu, to skąd różnica obrotów przy zmianie trybu z I na S??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Jeżeli nie ma zauważalnej różnicy w spalaniu, to skąd różnica obrotów przy zmianie trybu z I na S??? Zapewne, aby szybciej zareagował na dodanie gazu. Bardziej mi chodzi o obciążenie panewek i wału. Jakoś nie wydaje mi się, aby 2200 - 2300 rpm było niszczące dla tej jednostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się