Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim?

Tiho, no nie mow ze chcesz juz sie pozbyc?

A tak wogole o co chodzi bo moj znajomek mocno sie przymierza, nawet mielismy sie do salonu na negocjacyje wybrac :).

 

Pozdrawiam, promil_one

Edytowane przez promil_one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ktoś chętny na przyjmowania w leasingu XT Platinuim?

Tiho, no nie mow ze chcesz juz sie pozbyc?

A tak wogole o co chodzi bo moj znajomek mocno sie przymierza, nawet mielismy sie do salonu na negocjacyje wybrac :).

 

Pozdrawiam, promil_one

Potrzebuje już 7 osobowe autko! :) No i niestety XT za mały jest. Ale mam 40 000km na liczniku. Znajomy może obejrzeć jakby chciał. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kto jeździ na trybie I ??? Przecież on wcale wtedy mniej nie pali niż na S.

Ja juz nie pamietam jak się jeździ na I :) Ostatnio jechałem Wro-Stuttgart-Wro wiec się nudziłem i z ciekawości włączyłem na I. Jechałem z ustawionym 160km/h na tempomacie i spalanie skoczyło o 0,7l. Dystans przejechany na I był 100km.

W temacie spalania, to z tej trasy przejechanej na tempomacie 160km/h, czasem ponad 200km/h spalanie wyszło 11,4l/100km

Edytowane przez kordynator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale kto jeździ na trybie I ??? Przecież on wcale wtedy mniej nie pali niż na S.

Nie zauważyłem istotnej różnicy w zużyciu paliwa między S a I, a w czasie takiego turlania się po kiego mam trzymać wyższe obroty.

Natomiast w warunkach wymagających zmian prędkości rzeczywiście lepiej sprawuje się S

 

Ja też nie zauważyłem niższego żużycia paliwa czy to po trasie czy chwilowe na tempomacie. I tak sobie myślę, że skoro przy tych 130 w trybie S ma 200 obrotów więcej a większego spalania nie widać, to po co trzymać niższe - za niskie obroty przy pewnym obciążeniu też niedobrze.

Tak mi się wydaje czasami, że tryb I powstał tylko w celu badania zużycia paliwa podczas testów, a normalnej eksploatacji nie ma żadnego sensu.

Ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

to chyba już 2 xt'k w leasingu do wziecia na forum.

 

dokładnie :)

 

 

 

 

I tak sobie myślę, że skoro przy tych 130 w trybie S ma 200 obrotów więcej a większego spalania nie widać

 

przy stałych obrotach ( tempomat ) nie może spalić mniej bo fizyka nie pozwala :)

 

 

 

to po co trzymać niższe - za niskie obroty przy pewnym obciążeniu też niedobrze.

 

przy "twin scroll" nie ma wielkiej tragedii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mi chodzi o obciążenie panewek i wału. Swoją drogą CVT powinien utrzymywać optymalne obroty silnika w stosunku do obciążenia. Jeżeli nie ma zauważalnej różnicy w spalaniu, to skąd różnica obrotów przy zmianie trybu z I na S???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeżeli nie ma zauważalnej różnicy w spalaniu, to skąd różnica obrotów przy zmianie trybu z I na S???
   Zapewne, aby szybciej zareagował na dodanie gazu.

 

Bardziej mi chodzi o obciążenie panewek i wału.
  Jakoś nie wydaje mi się, aby 2200 - 2300 rpm było niszczące dla tej jednostki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...