Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czy ktoś wie jak jest z nawigacją w XT? Czy te same problemy co w autkach 2012? Czy jak kto będzie chciał mieć wbudowaną navi i móc bez problemu aktualizować mapy, to trzeba będzie wstawić całą stację multimedialną 2DIN tak jak to robią niektórzy obecnie?

 

Może ktoś ma już sposób na wgranie Garmina do fabrycznej nawigacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica spalania 7l diesel 13 benzyna na 100tys km to będzie jakieś 35tys zł.Auto można kupić,jakąś nową Dacię Sandero na przykład

Przy moich przebiegach miałbym się pięć lat męczyć w klekocie? Przy większym mrozie zastanawiać się czy odpali? Czy nie zdechnie mi dwumasa albo zatka się filtr DPF? Walić gwarancję, straconego czasu nikt nie zwróci - te 35 tys nie jest tego warte. No i masz jakiś z kosmosu ten wynik spalania. Ja po samym mieście nie jeżdżę.

 

Tak, tez 2 l,tylko rozni sie z ogolnego opisu tym ze jest wielopunktowy wtrysk vs. bezposredni.

Z ogólnego opisu może umknęło, że w stosunku do poprzedniego 2.0T to zupełnie inna konstrukcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu wybrać? Forester 2.0 benzyna (nie XT), czy Mazda CX-5 benzyna 2.0, czy Honda CRV?

Pomijam ,że Forester jest najlepszy w terenie - ja w terenie nie jeżdzę. Pomijam, że SAWD jest najlepszy.

Jeśli by się skupić na spalaniu to który będzie najmniej pił (zakładająć taki sam styl jazdy w tych trzech autach)?

Czy wszystkie trzy auto są Made in Japan?

Boję się spalania w Foresterze.

Jechałem Forkiem 2.0 benzyna 2012 (bo XT jeszcze nie zarejestrowali), jakiegoś szału nie ma, troche głośno w kabinie.

Muszę się przejechać jeszcze Mazdą i Hondą.

nie zależy mi specjalnie na 4D(takim wypasionym jak w Forku), a raczej na przestrzeni w środku, wyciszeniu, automacie, no i żeby w tych 10l w mieście się zmieścił - ale tego chyba nikt nie zagwarantuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@eMTe,naped 4x4 nie jest tylko do terenu. Na

Boję się spalania w Foresterze
tez się przydaje. jesli to jest dla ciebie podstawowym kryterium to nie ma nic za nic. dane o spalaniu sa tylko katalogowe ale mnie jeszcze nigdy nie udalo sie nawet zblizyc do takich parametrow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzioba - ameryki nie odkryles, ale dobrze ze dzielisz sie swoimi spostrzeżeniami bo pewnie nie wszyscy o tym wiedzą.

 

Skoro nie zalezy mu na 4x4 ale zalezy mu na komforcie, spalaniu to duzo lepszy bedzie van , bo umowmy sie ani forester ani crv komfortowe nie są, ani duze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,że Forek i Mazda są robione w Japoni. A CRV ?

Jeśli chodzi o spalanie to ludziska mówią ,że najmniej Mazda CX-5. ???

Co to VANów to daliście mi do myślenia - może i racja.

Wiecie jak jest- cholerna moda- SUVy sruwy- żona mi nadaje nad uchem CX5, CRV, RAV4, bo ludzie kupują okiem. Ja jak narazie to jechałem Forkiem 2012 benzyna manual. teraz pewnie przydałoby sie przejechać Mazdą i Hondą, a jak to nie będzie pasowało to zacząć poszukiwanie VANów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się ze obserwer potrzebuje podstawowych wiadomości na temat różnic miedzy samochodami. Rozgląda się za suwami bo pewnie ma na jakiegoś ochotę. Sa suwy diesle z AT i to raczej bylo by rozwiazanie dla postawionych kryteriow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,że Forek i Mazda są robione w Japoni. A CRV ?

Jeśli chodzi o spalanie to ludziska mówią ,że najmniej Mazda CX-5. ???

Co to VANów to daliście mi do myślenia - może i racja.

Wiecie jak jest- cholerna moda- SUVy sruwy- żona mi nadaje nad uchem CX5, CRV, RAV4, bo ludzie kupują okiem. Ja jak narazie to jechałem Forkiem 2012 benzyna manual. teraz pewnie przydałoby sie przejechać Mazdą i Hondą, a jak to nie będzie pasowało to zacząć poszukiwanie VANów

Jesli kupujesz suva tylko dla mody i miejsca w srodku to nawet sie nie nie zastaanwiaj - van bedzie duzo lepszy . Oczywiscie , szału tym nie zrobisz, wzroku rozpalonych nastolatek takze, dodatkowo bedziesz uwazany za statecznego ojca rodziny - ale z drugiej strony bedziesz mial wiecej miejsca, duzo wiekszy komfort podrozowania, tansze auto, mniej palące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się ze obserwer potrzebuje podstawowych wiadomości na temat różnic miedzy samochodami. Rozgląda się za suwami bo pewnie ma na jakiegoś ochotę. Sa suwy diesle z AT i to raczej bylo by rozwiazanie dla postawionych kryteriow

Masz rację. To by było to. Ale ja mało jężdżęi diesel to by było zabójstwo dla filtra DPF - tak mi to nakreślił jasno sprzedawca Subaru. Powiedział: "Jeśli pan mało jeździ to raz w miesiącu musi pan pojeckać z 200km i dac mu w [moderator czuwa]*, aby filtr ładnie przepalić, bo w przeciwnym razie to dupa". Pisaliście też o problemach z dwumasą (nie wiem co to jest)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@observer, jesli malo jezdzisz to z jakego powodu szukasz auta które mało pali. lepiej się skupić na innych parametrach które będą dla ciebie istotne

 

problemach z dwumasą (nie wiem co to jest)
to jest część sprzęgła i nie ma z nią problemów po za tym ze jest droga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z vanów 5008 jest fajny chociaż kiedy go próbowałem to już coś uszczelka w drzwiach przepuszczała ale to przecież farncuz

 

Miałem okazje mieć takiego służbowego. Faktycznie auto ciekawe ale: po 8 tysiącach padło zawieszenie z przodu. Wymieniono na gwarancji, choć trzeba było długo czekać na części. Po 12 tysiącach ponownie. Żeby było mało to auto bylo głównie używane w Niemczech i Austrii...drogi były łaskawe.

 

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z vanów 5008 jest fajny chociaż kiedy go próbowałem to już coś uszczelka w drzwiach przepuszczała ale to przecież farncuz

 

Miałem okazje mieć takiego służbowego. Faktycznie auto ciekawe ale: po 8 tysiącach padło zawieszenie z przodu. Wymieniono na gwarancji, choć trzeba było długo czekać na części. Po 12 tysiącach ponownie. Żeby było mało to auto bylo głównie używane w Niemczech i Austrii...drogi były łaskawe.

 

Francuz :) Pamiętam ciekawe kolory tego 5008,biała perła i piękny granat :) Sory za Off.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem 5008 i wcale nie jest taki duży i wygodny jak można by się spodziewać. Fotele z tyłu są średnie.

@observer - jeżeli żona chce SUV-a a nie zależy Ci na 4x4 to poza Foresterem wszyscy oferują SUV-y z napędem tylko na przednią oś. To znacząco obniża cenę i odrobinę spalanie.

 

Ale Forkiem My2013 też się przejedź, podobno jest lepiej wyciszony, może żonie się spodoba :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu wybrać? Forester 2.0 benzyna (nie XT), czy Mazda CX-5 benzyna 2.0, czy Honda CRV? Pomijam ,że Forester jest najlepszy w terenie - ja w terenie nie jeżdzę.

 

nie zależy mi specjalnie na 4D(takim wypasionym jak w Forku), a raczej na przestrzeni w środku, wyciszeniu, automacie, no i żeby w tych 10l w mieście się zmieścił

 

To po co zawracasz sobie głowę SUV-em. W wielu markach zakup SUV-a oznacza jedyną możliwość skorzystania z napędu 4x4 jaki by on nie był. Jeżeli nie chodzi ci o własności terenowe, większy prześwit czy przeniesienie napędu to kupujesz SUV-a tylko i wyłącznie ze względów wizerunkowych lub ogólnie panującej mody. SUV-y o które pytasz kosztują mniej więcej tyle co auta z klasy średniej: Legacy, 6, czy Avensis.

Edytowane przez plejadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza będzie dla ciebie mazda cx5 w automacie 2.0benz.Jest najlżejsza ,ma fajny zawias ,super się nią jezdzi .Tylko Forester dawał mi takie zadowolenie z jazdy jak ta Mazda.Znaczy Forester dawał większe zadowolenie ,bo był w dieslu

Mazda uważam,będzie najmniej palic.Ma dużo miejsca ,duży 500l bagażnik.Większa jest Crv ,zdobywa jakieś tam nagrody międzynarodowe ,jako najlepszy suv .Jest duża w zasadzie jak van,bagażnik prawie 600l.Nie jezdziłem jeszcze,ale sądzę,że CX5 da Ci większą frajdę z jazdy niz CRV.Ma też chyba lepszy napęd.To nie chodzi czy jezdzisz po lesie ,tylko o trakcje w zimowych warunkach

A cenowo pewnie i tak nic nie przebije nowej Kugi

Rav4 jest duża też,przejedz się koniecznie Cx5 ,Crv,a potem Rav4 i zdaj relacje.Koniecznie w automatach.

P.S W CX-5 jak depniesz,to ciągnie do 6tys i pod koniec robi się głośnawo,ale nie nieprzyjemnie ,ale tak będzie w każdej beznynie przy 6tys obrotów

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...