Skocz do zawartości

Konserwacja podwozie - gdzie i jak w małopolsce.


Sebastian32

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, 1uq napisał:

Oglądam te zdjęcia Foresterów to się boję sprawdzać co z moim GH, mimo, że "z wierzchu" od strony bagażnika kielichy nawet wyglądają nieźle, kupiłem niedawno, czuję że w tym roku pójdzie na konserwację, dla świętego spokoju :)

Nie masz tego problemu w GH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat tylnych kielichów podsunął mi pomysł sprawdzenia ich u siebie w Legacy. Jak znajdę czas. Toteż sprawdziłem jak wyjąć amortyzator aby zajrzeć w kielich od spodu. I podczas oglądania filmu na YT wpadło mi do głowy kolejne pytanie. W którym miejscu mechanik na wideo z linku podkłada podnośnik? Też mam w domu swoją żabę i przyznam się, że takie podnoszenie byłoby często wygodniejsze od podnoszenia auta stronami ale raz już zaglądałem pod spód i nie widzę tam niczego o co mogę oprzeć stopę podnośnika. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Orear napisał:

Temat tylnych kielichów podsunął mi pomysł sprawdzenia ich u siebie w Legacy. Jak znajdę czas. Toteż sprawdziłem jak wyjąć amortyzator aby zajrzeć w kielich od spodu. I podczas oglądania filmu na YT wpadło mi do głowy kolejne pytanie. W którym miejscu mechanik na wideo z linku podkłada podnośnik? Też mam w domu swoją żabę i przyznam się, że takie podnoszenie byłoby często wygodniejsze od podnoszenia auta stronami ale raz już zaglądałem pod spód i nie widzę tam niczego o co mogę oprzeć stopę podnośnika. 

 

 

żaba żabą, ale wy mi powiedzcie co to za klucz dynamo, do tej pory spotykałem się tylko z takimi ręcznymi gdzie się ustawiało pokrętłami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz "dobre" zawieszenie to na spoko da się podnieść z boku tak że oba koła są w powietrzu. Przy zwykłym także. Tylko trzeba dobrze podłożyć , bezpiecznie.

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam, także potrzebuję konserwacji podwozia dla swojego forestera. Znalazłam taki warsztat w Krakowie. Czy ktoś może ma z nim jakieś doświadczenia? 
https://dobrymechanik.pl/mechanicy/krakow/m-trak-marcin-krol-mechanika-konserwacja-podwozi.html#pricing
Znajomy robi konserwację w Kobylanach. Poszukaj Moto-Inwest. Robił mojego Forka, a teraz wiem że robi Subarkę za Subarką :D Sporo osób z forum już u niego robiło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, LosioDriver napisał:

Znajomy robi konserwację w Kobylanach. Poszukaj Moto-Inwest. Robił mojego Forka, a teraz wiem że robi Subarkę za Subarką :D Sporo osób z forum już u niego robiło.

Potwierdzam, mam i ja :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
31 minut temu, Hookie napisał:

 

I założyłeś konto specjalnie po to, żeby nas o tym poinformować? Halo, moderacja?

I po co cytować ten spam? 

Chyba tylko po to, żebym miała więcej roboty :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam Forumowiczów. Rozglądam się właśnie za solidnym warsztatem w okolicy Krakowa, który zabezpieczy mojego Legacy. Trafiłem na coś takiego: https://fantasywash.pl/oferta.html

Ktoś kojarzy, może coś napisać? 

Biorę też pod uwagę polecany przez Was warsztat w Kobylanach. Jaki był koszt takiego zabezpieczenia? Z góry dziękuję i pozdrawiam, Paweł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2020 o 13:51, Sebastian32 napisał:

Ałtbak i Impreza

 

 

 

 

 

Czy robił ktoś konserwę w tym zakładzie, przymierzam się do takiego zabiegu a to wygląda tutaj ciekawie, jak z trwałością???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 14.03.2021 o 20:00, czaki napisał:

Czy robił ktoś konserwę w tym zakładzie, przymierzam się do takiego zabiegu a to wygląda tutaj ciekawie, jak z trwałością???

 

Dzwonilem niedawno. Renowacja z piaskowaniem. Druga połowa 2022. O cenę już nie pytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć, podpinam się pod wątek, bo to świeża sprawa. Odebrałem samochód 2 tygodnie temu. Robiony był w Mr Rust Garage pod Krakowem. W sumie pojechałem sprawdzić stan podwozia, ale byłem przekonany, że wszystko jest OK. Miałem założyć lift, więc podjechałem, zobaczyć, jak wygląda sytuacja. Jeszcze przez telefon facet zapytał mnie jak tam kielichy? Ja na to, że raczej OK. Dwa lata wcześniej robiłem konserwację w jednym zakładzie na Dobrego Pasterza w Krakowie i wszystko było OK. Więcej nie będę się rozpisywał, zdjęcia powiedzą wszystko. Ogólnie konserwacja (piaskowanie, demontaż zawieszenia i konserwacja) 4000 + rekonstrukcja kielicha 2500. Do tego doszły jeszcze skorodowane przewody hamulcowe i inne duperele. Dla porównania cen wcześniej byłem jeszcze w jednym dużym zakładzie na Stoczniowców i tam mi powiedzieli  ok. 10000, a nie wiedzieliśmy wówczas, że do roboty jest kielich.  Samochód był robiony przez miesiąc więc długo i w sumie wyszło ponad 8000 zł. Ktoś powie, że dużo. Fakt, ale forek zyskał drugie życie, więc z czystym sumieniem mogę polecić ten zakład.

20210507_184042.jpg

20210618_171140.jpg

20210618_171150.jpg

IMG-20210616-WA0003.jpg

IMG-20210616-WA0004.jpg

IMG-20210616-WA0006.jpg

IMG-20210616-WA0007.jpg

Resized_20210519_152551.jpeg

Resized_20210527_165329.jpeg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Vicyou napisał:

Cześć, podpinam się pod wątek, bo to świeża sprawa. ...

Ile czasu czekałeś w kolejce? ;) Bo robota wygląda na dobrze zrobioną. 
Co prawda u mnie aż takiej tragedii nie ma, bo kielichy są całe i takie tam, ale zabezpieczałem auto ponad dwa lata temu w Stolicy więc przydałoby się pojechać na rewizję i ewentualną poprawkę, a akurat do Krakowa mi bliżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Orear napisał:

Ile czasu czekałeś w kolejce? ;) Bo robota wygląda na dobrze zrobioną. 
Co prawda u mnie aż takiej tragedii nie ma, bo kielichy są całe i takie tam, ale zabezpieczałem auto ponad dwa lata temu w Stolicy więc przydałoby się pojechać na rewizję i ewentualną poprawkę, a akurat do Krakowa mi bliżej. 

Czekałem jakieś 2 -3 tygodnie na termin.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Vicyou napisał:

Cześć, podpinam się pod wątek, bo to świeża sprawa. Odebrałem samochód 2 tygodnie temu. Robiony był w Mr Rust Garage pod Krakowem. W sumie pojechałem sprawdzić stan podwozia, ale byłem przekonany, że wszystko jest OK. Miałem założyć lift, więc podjechałem, zobaczyć, jak wygląda sytuacja. Jeszcze przez telefon facet zapytał mnie jak tam kielichy? Ja na to, że raczej OK. Dwa lata wcześniej robiłem konserwację w jednym zakładzie na Dobrego Pasterza w Krakowie i wszystko było OK. Więcej nie będę się rozpisywał, zdjęcia powiedzą wszystko. Ogólnie konserwacja (piaskowanie, demontaż zawieszenia i konserwacja) 4000 + rekonstrukcja kielicha 2500. Do tego doszły jeszcze skorodowane przewody hamulcowe i inne duperele. Dla porównania cen wcześniej byłem jeszcze w jednym dużym zakładzie na Stoczniowców i tam mi powiedzieli  ok. 10000, a nie wiedzieliśmy wówczas, że do roboty jest kielich.  Samochód był robiony przez miesiąc więc długo i w sumie wyszło ponad 8000 zł. Ktoś powie, że dużo. Fakt, ale forek zyskał drugie życie, więc z czystym sumieniem mogę polecić ten zakład.

20210507_184042.jpg

20210618_171140.jpg

20210618_171150.jpg

IMG-20210616-WA0003.jpg

IMG-20210616-WA0004.jpg

IMG-20210616-WA0006.jpg

IMG-20210616-WA0007.jpg

Resized_20210519_152551.jpeg

Resized_20210527_165329.jpeg

Przewód hamulcowy z tyłu dany odwrotnie. Będą z tego problemy, niech to poprawią jak najszybciej. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Oktan napisał:

Przewód hamulcowy z tyłu dany odwrotnie. Będą z tego problemy, niech to poprawią jak najszybciej. 

Ok, czy dobrze rozumiem, że miedź powinna wchodzić od dołu, tak? Jakie mogą być problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Vicyou napisał:

Ok, czy dobrze rozumiem, że miedź powinna wchodzić od dołu, tak? Jakie mogą być problemy?

Tak, dobrze rozumiesz. Jak dobije zawieszenie to przewód może się zaginać a nawet urwać. Musisz to poprawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...