SOpEL Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 mi RC5+ nie piszczy z blaszkami, ale buczy przy hamowaniu z większych prędkości, zacisk wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 mi RC5+ nie piszczy z blaszkami, ale buczy przy hamowaniu z większych prędkości, zacisk wrx mam tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 A mi piszczą i buczą, czyli mam kumulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 @@Buchu, to koniecznie sprawdź ile Ci tarczy zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 bez przesady z tym hałasem, ew hałas jest przy mocnym hamowaniu, nie przy normalnej eksploatacji ew popiskiwanie No ja raczej chcę mieć hamulce pod mocne hamowanie i to jest dla mnie normalna eksploatacja . @@Matsil Zacisk WRX, RC5+ założyłem pierwszy raz i wraz z nowymi gładkimi Brembo. U mnie wczesniej założone miałem DS2500 i nie piszczały w ogóle, wiec roznie bywa. Większości DS2500 nie piszczą. A u mnie bardzo i to na różnych tarczach testowane, więc nie ma chyba reguły . Czyli wszyscy co im RC5+ hałasują mają zaciski WRX. Ja mam STI, więc będzie cicho Ale w sumie na pojeżdżawce, to raczej efekty akustyczne mam gdzieś, bo na czymś innym się skupiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 @@elmo, tarcze i klocki maja maks. 2000km, watpię zeby sie juz zużyły, nawet biorąc pod uwagę opinie nt. twardości RC5+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Ale w sumie na pojeżdżawce, to raczej efekty akustyczne mam gdzieś, bo na czymś innym się skupiam . Przynajmniej będziesz słyszał, że hamujesz @elmo, tarcze i klocki maja maks. 2000km No to może łożyska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 @elmo, tarcze i klocki maja maks. 2000kmNo to może łożyska ? Ooo, nie pomyślałem! Ale ze byłoby tak tylko czasami? Tak czy inaczej warto sprawdzić dzieki@@elmo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 @elmo, tarcze i klocki maja maks. 2000kmNo to może łożyska ? Ooo, nie pomyślałem! Ale ze byłoby tak tylko czasami? Tak czy inaczej warto sprawdzić dzieki@@elmo! Rozmawiałem z paroma mądrymi to powiedzieli, że łożysko jest mało możliwe. Gdyby padało to też skręcając byś je słyszał. Raczej łożysko odpada, ale oczywiście warto sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Rc5+ takie są i tyle. Mają Przede wszystkim hamować i nie żreć tarczy. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 A ja tak cichutko , skromnie wspomne , ze u Matsila to i tak nie zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Moim zdaniem, a przynajmniej z moich obserwacji RC5+ piszczą tylko przy delikatnym miejskim hamowaniu. Przy prawdziwym hamowaniu nie wydają żadnego dźwięku. O ile tarcze są proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Czyli wszyscy co im RC5+ hałasują mają zaciski WRX. Ja mam STI, więc będzie cicho Ja miałem w zaciskach STI i tak piszczały ze ludzie uciekali na chodnikach. masakra. Ale jak się porządnie rozgrzały to tylko buczały. No to może łożyska ? U mnie tez piszczały i buczały. Łożysko ma jakiś wpływ na piszczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Nie wiem jak RC5+ ale DS2500 bez blaszek piszczą jak nastolatka na koncercie One Direction Z blaszkami jest cisza, ale pedał jest odrobinę bardziej miękki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 A ja tak cichutko , skromnie wspomne , ze u Matsila to i tak nie zadziała Dzięki za rozwianie wszelkich wątpliwości Będę się rozglądał za jakąś okazją PF, bo chyba inne opcji nie ma. Albo jest druga opcja, którą już wdrożyłem tzn. nauczyć się z tym żyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Moim zdaniem, a przynajmniej z moich obserwacji RC5+ piszczą tylko przy delikatnym miejskim hamowaniu. Przy prawdziwym hamowaniu nie wydają żadnego dźwięku. O ile tarcze są proste. Do tego sie to sprowadza. Przy delikatnym hamowaniu piszczą, przy mocnym/dynamicznym hamowaniu cisza, ale po kilku razach przy hamowaniu z 80-100km/h(dwupasmówka, światła, ktoś wyjedzie) moga buczeć. Tak to wyglada u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Moim zdaniem, a przynajmniej z moich obserwacji RC5+ piszczą tylko przy delikatnym miejskim hamowaniu. Przy prawdziwym hamowaniu nie wydają żadnego dźwięku. O ile tarcze są proste. Do tego sie to sprowadza. Przy delikatnym hamowaniu piszczą, przy mocnym/dynamicznym hamowaniu cisza, ale po kilku razach przy hamowaniu z 80-100km/h(dwupasmówka, światła, ktoś wyjedzie) moga buczeć. Tak to wyglada u mnie. Dokładnie, też tak mam Fajnie znaleźć bratnią duszę Z ciekawości pytanko: Czy buczenie może być spowodowane zbytnio nagrzewającą się tarczą i dlatego buczy ? Czy nawiercana/nacinana tarcza mogłaby pomóc w tym przypadku? Czy to po prostu efekt tego klocka "bo trzymie mocno panie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Nie sądzę, aby typ zacisku miał tu bezpośredni wpływNo własnie , teoretycznie tak , natomiast w czterotłokach nie zauważyłem tego problemu. Jacku i ja nie pisze o piszczeniu przy delikatnym hamowaniu , bo to jest pikus , ja pisze o hałasie/wibracji gdzy klocek sie rozgrzeje , jest taki huk i buczenie podczas hamowania z duzych prędkości że nawet dla mnie jest to mocno irytujące, i zauważyłem to tylko w dwutłoczkowym zacisku w kilku foresterach , w tym moim, dlatego niestety kolejna para klocków będzie z innej firmy , mimo ze skutecznosc RC5+ jest wiecej niz dobraZnalazłem wpis Carfita, choć problem jak wyżej dotyczył tym razem zacisków dwutloczkowych w foresterach - ale klocek ten sam Edytowane 11 Marca 2016 przez Buchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 niewiem co jest fajnego w skrzypiacych i buczacych klockach i tarczach;D dla mnie to stare pks tak skrzypialy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Skuteczność ? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 W związku z tym, że OMP już nie produkuje klocków na przód pod czterotłoczek, a zapasy wykupione mam problem co kupić. Coś co będzie miało dobry stosunek cena/jakość. Mogą być porównywalne z OMP R&S. Jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Hawk Ceramic, Hawk HPS, Hawk HP+ - to chyba w kolejności jakościowo/cenowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Hawki strasznie zjadają tarcze, ja bym szedł w stronę DS Performance albo lepiej DS2500, cena podobna, a moim zdaniem się lepiej sprawują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggggtt Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Widze ze ceramic i hps kosztuja podobnie. Ktore beda lepsze? Co do ds performance to wchodzimy juz w cene rc5+. Chyba cl beda lepsze niz te ds performace? Edytowane 29 Marca 2016 przez ggggtt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Tylne RC5+ z forka z 2POT, jak widzac nie rozpadły, nie rozkleiły itp. Tarcza WRX OEM 290mm wentylowana Oryginalny zacisk FXT w ogóle nie zużywał ani klocków ani tarcz, obecnie tarcza mocno pracuje a klocek juz się kończy. Jak widać, tył forka można zmusić do pracy Postaram się odczytac z logów ile mam zrobione KM na tym klocku, ale wg mnie może być nawet z 50kkm EDIt sprawdziłem, maja dokłądnie 30kkm czyli szału nie ma Edytowane 29 Marca 2016 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się