Skocz do zawartości

Simon WRC

Użytkownik
  • Postów

    5029
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana Simon WRC w dniu 28 Lipca 2022

Użytkownicy przyznają Simon WRC punkty reputacji!

O Simon WRC

  • Urodziny 12.08.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin
  • Auto
    STI MY11
    była rajdówka N12 RK

Ostatnie wizyty

4169 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Simon WRC

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

2,6 tys.

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Jeszcze z góry czego ponoć nie ma w pornoklubie - to też wiem od kolegi . Za to rur jest całkiem sporo
  3. Mały update, zjechało się trochę złomu . Jeden z Krakowa, drugi... chyba Wysokie Mazowieckie, bo podlaską wsią zawiało , tylko jeden prawilny z Wołomina .
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Ale one są pływajace, bo wyglądają jakby niedawno pływały
  6. Tarcze jakieś stare, bo totalnie zardzewiałe
  7. W żony RSie mam Pirelli P Zero i też bardzo dobrze się spisują, zdecydowanie lepiej niż PS4, więc można rozważyć jako alternatywę, ale jeżeli masz dobre doświadczenia z Conti, to nie ma się co zastanawiać.
  8. Dokładnie tak, ale nie do końca . Górne mocowania są seryjne ale został zamontowany ALK (https://www.nie-ASO.pl/pl/anti-lift-kit-whiteline-impreza-wrx-sti-2007-2014,3,48089,40156), asymetryczne mocowanie i obniżenie położenia tylnego mocowania wahacza obracając go w osi przedniego mocowania. Było kombinowane jak zwiększyć KWSZ i udało się to całkiem dobrze co widać gołym okiem. W połączeniu ze stabilizatorami Eibacha i odpowiednią geometrią auto prowadzi się wyczuwalnie lepiej i efekt podsterowności jest zdecydowanie mniej wyczuwalny. Muszę też bardzo pochwalić nowe opony Conti Sportcontact 7. Naprawdę są świetne, chyba najlepsze seryjne opony na jakich jeździłem. W porównaniu do moim zdaniem mocno przereklamowanych PS4 nie ma porównania, są lepsze w każdym aspekcie. I to już przy temperaturze około 10st kleją niesamowicie i nie tracą nie wiadomo kiedy przyczepności jak Michelin. Zachowują się na suchym podobnie jak Pirelli P Zero, ale dają więcej pewności na mokrym. Naprawdę opona godna polecenia.
  9. To też nie jest rozwiązanie, bo one były fajne na tle innych aut w czasach swojej świetności, dzisiaj to już bardziej klasyki niż auta do jazdy na codzień.
  10. Ja nadal tak uważam. Skoda się rozwija a Subaru zwija
  11. Ja mam wszystkiego po trochu. Dwa auta z manualem i dwa z automatem. Jeden motocykl z manualem, drugi z automatem, więc przesiadki są dość płynne . A tak poważnie, to nie wiem czemu, ale w STI z 1 na 2 jakoś dziwnie się zmienia i tam najwięcej czasu tracę. Dla porównania Octavia RS z DSG mojej żony po remapie na niecałe 300KM robi czasy 0-100 i 100-200 tylko o 1s gorsze niż ponad 400 konne STI .
  12. Nie wiem, pewnie nie umiem biegów zmieniać
  13. Udało się pomierzyć co nieco. Połowa zbiornika paliwa, sucho, opony zimowe. 100-200 zrobiłem jedynie 2 próby, bo w piątek było ciasno na drodze. Przy 0-100 największym problemem jest płynna zmiana biegów, bo auto dostaje czkawki i chyba ani razu nie udało mi się dobrze tego zrobić. Gdyby był automat, to zejście poniżej 4s nie byłoby żadnym problemem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...