Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego moje przypuszczenie co do staczania się Outbacka na CVT, gdzie jednym przyciskiem można przecież aktywować i dezaktywować asystenta podjazdu (w XV wygląda to trochę bardziej skomplikowanie), idzie w kierunku celowego umożliwienia rozbujania samochodu w koleinie czy zaspie, co przy większości automatów nie jest możliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Fiksujemy się na te konie mechaniczne, niutonometry, sekundy do setki, a okazuje się, że zwykłym kompaktem też można przyjemnie i bezpiecznie podróżować.
Ba, można, sam mam Forka N/A, ale chęć posiadania czegoś żwawego to też nic złego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem Outbacka, odebrałem XV-kę. Pierwsze wrażenie po powrocie do własnego auta - ale tu ciasno i co tu tak klekocze ;)

Cieszę się z możliwości poznania Outbacka i potrafię sobie go wyobrazić jako mój kolejny samochód.

 

Układ jezdny, komfort i praca skrzyni CVT przypadła mi do gustu. Spalanie 2,5i wyszło 10l/100km, czyli ok 3-4 litry więcej niż mój SBD.

Mimo iż w Outbacku osiągi nie grają pierwszoplanowej roli, pozostaje lekki niedosyt i nadzieja na SBD+CVT, gdyż w benzynie brakuje tego "czegoś", co pozwalało by ciągnąć już od niższych obrotów, przy których silnik ma bardzo przyjemny dźwięk.

 

Outback czy XV? Najlepiej miałbym oba, bo kompaktowość XV to zaleta w mieście, wielkość Outbacka to komfort na trasie.

 

_____

iPhone + Tapatalk

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Levorg i Outback planowany na wystawę w Genewie

 

http://www.carscoops.com/2015/02/subaru-announces-european-debuts-of-all.html

a już za 7 dni największa amerykańska wystawa samochodów : 2015 CHICAGO AUTO SHOW od 14-22 lutego,już po raz 107 od 1901 roku

Na wystawie prawie 1000 pojazdów

http://www.chicagoautoshow.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@Adam12 Bronisz SBD jak Olbrychski Jasnej Góry w Potopie ;)

 

 

jestem ładniejszy od Olbryskiego i mam większego psa :)

A tak na poważnie.

Niczego nie bronię tylko piszę jakie są fakty. SBD ma swoje wady i zalety jak ....... każdy silnik.

 

 

Na stronie auto świata są ceny nowego OBK :)

 

a napisali, że są to ceny z rynku zachodniego według przelicznika kursu dnia :)

Często tak robią.

 

Olbryski ma nowego Forka XT :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@Adam12 Bronisz SBD jak Olbrychski Jasnej Góry w Potopie ;)

 

jestem ładniejszy od Olbryskiego i mam większego psa :)

A tak na poważnie.

Niczego nie bronię tylko piszę jakie są fakty. SBD ma swoje wady i zalety jak ....... każdy silnik.

 

 

Na stronie auto świata są ceny nowego OBK :)

a napisali, że są to ceny z rynku zachodniego według przelicznika kursu dnia :)

Często tak robią.

Olbryski ma nowego Forka XT :-)
mam i ja ! Edytowane przez zk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nowy Levorg i Outback planowany na wystawę w Genewie http://www.carscoops...uts-of-all.html

 

 

Sport Tourer z silnikiem 1.6T i 140/150KM ? Trochę a może nawet więcej niż trochę na wyrost. :(

1.6T-168KM

2.0T-296KM

pokaża również Outbacka i Forka diesel z CVT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie subaru.be jest juz katalog: http://www.subaru.be/Upload/Carflow/278//Files/outback-2015/Brochure_Outback_2015_FR.pdf

 

na 13 stronie opisuje dzialanie CVT: w silniku benzynowym skrzynia moze imitowac 6 biegow, w dieslu 7 biegow.

 

nareszcie pojawily sie fajne akcesoria w postaci nakladek na nadloka i 18-calowych felg...

 

 

 

p.s. Japonczycy nie zaprzestaja mnie zadziwiac: udalo sie im jako tako uporzadkowac przyciski na konsoli, duzy plus za normalnie wygladajace przyciski ogrzewania siedzen... ale co to za pre-historyczny chaos przy lewym kolanie  :question:  :toobad::facepalm:

 

juz wiem, poklon tradycji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak sensownego silnika jako wyposażenia podstawowego, skutecznie przekreśla sens instalowania jakiegokolwiek wyposażenia dodatkowego...

 

Ale wracając do szarej rzeczywistości, to przydałby się w akcesoriach jakiś alternatywny grill (typu "sport"), gdyż ten seryjny jest najsłabszym stylistycznie ogniwem nowego OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Brak sensownego silnika jako wyposażenia podstawowego,

 

Jakbyś mógł doprecyzować bo trochę trudno złapać o co chodzi :)

Rozumiem, że chciałbyś np. H6 i z pewnością jesteś gotów zapłacić powyżej 200k pln za taką wersję.......


 

Jaki jest sens CVT jeśli pali więcej niż MT ?

 

 

zawsze mówiłem, że automaty to zło. Nie jedzie i pali więcej :)

 

A tak na poważnie: w praktyce mogą palić mniej. Zasady testów są takie a nie inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jakbyś mógł doprecyzować bo trochę trudno złapać o co chodzi :) Rozumiem, że chciałbyś np. H6 i z pewnością jesteś gotów zapłacić powyżej 200k pln za taką wersję.......

 

Komu jak komu, ale Tobie jako Forumowiczowi aktywnie śledzącemu wątek nie muszę chyba wyjaśniać półsłówek służących do wyrażenia mego niezadowolenia z braku 2.0 DITa w ofercie ;) . BTW, H6, z tego co widziałem na kilku filmach słabo sobie radzi z nowym OBK. Ale to pewnie sprawka softu do CVT na Stany.


 

 

z pewnością jesteś gotów zapłacić powyżej 200k pln za taką wersję.......

 

Nie lubie jak ktoś mi zagląda do portfela, ale odpowiem Ci. Nie, nie byłbym w stanie zapłacić tyle za tę wersję, gdyż nie jest tego warta. Wolałbym do tych 200tys. dopłacić około 50tys i kupić lekko używaną x5 e70. Ale tu już de gustibus się kłania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jaki jest sens CVT jeśli pali więcej niż MT ?
nie kazdy lubi wachlowac wajcha...

 

 Oczywiście. Tylko były jakieś mrzonki, że CVT to ekonomia, bo optymalizuje pracę silnika. Bla, bla. A tu nic ponad zwykłe AT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

do wyrażenia mego niezadowolenia z braku 2.0 DITa w ofercie ;)

 

no to witamy w klubie :)

 

 

 

BTW, H6, z tego co widziałem na kilku filmach słabo sobie radzi z nowym OBK. Ale to pewnie sprawka softu do CVT na Stany.

 

słabo to znaczy parametry nie wystarczające? Z danych wynika że to całkiem szybki dupowóz. Osobna kwestia, że CVT swoje zabrało.....


 

 

Nie lubie jak ktoś mi zagląda do portfela, ale odpowiem Ci. Nie, nie byłbym w stanie zapłacić tyle za tę wersję, gdyż nie jest tego warta. Wolałbym do tych 200tys. dopłacić około 50tys i kupić lekko używaną x5 e70. Ale tu już de gustibus się kłania :)

 

nie ma co się obruszać. Do portfela nie zaglądam bo mało ciekawski jestem. :)


 

 

Tylko były jakieś mrzonki, że CVT to ekonomia, bo optymalizuje pracę silnika.

 

przy spokojnej jeździe zwłaszcza w trasie "autostradowej" korzyści mogą być zauważalne. Obroty są niższe niż w 6MT co w efekcie obniża spalanie i podnosi komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

słabo to znaczy parametry nie wystarczające? Z danych wynika że to całkiem szybki dupowóz. Osobna kwestia, że CVT swoje zabrało.....

 

Skrzynia. Właśnie tego się obawiam. Chociaż - hipotetycznie niestety - soft do 3.6 na EU mógłby być zoptymalizowany pod kątem osiągów, tak jak to będzie miało miejsce w przypadku 2.5i. Albo wsadzić HT CVT z Forka. I już tylko mały kro działby nas od 2.0DIT :D . Pomarzyć można.

 

 

 

nie ma co się obruszać. Do portfela nie zaglądam bo mało ciekawski jestem. :)

 

Luzik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...