FilipBB Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Czyli ja muszę to jednak przeczytać na spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Dlatego moje przypuszczenie co do staczania się Outbacka na CVT, gdzie jednym przyciskiem można przecież aktywować i dezaktywować asystenta podjazdu (w XV wygląda to trochę bardziej skomplikowanie), idzie w kierunku celowego umożliwienia rozbujania samochodu w koleinie czy zaspie, co przy większości automatów nie jest możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Fiksujemy się na te konie mechaniczne, niutonometry, sekundy do setki, a okazuje się, że zwykłym kompaktem też można przyjemnie i bezpiecznie podróżować. Ba, można, sam mam Forka N/A, ale chęć posiadania czegoś żwawego to też nic złego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Oddałem Outbacka, odebrałem XV-kę. Pierwsze wrażenie po powrocie do własnego auta - ale tu ciasno i co tu tak klekocze Cieszę się z możliwości poznania Outbacka i potrafię sobie go wyobrazić jako mój kolejny samochód. Układ jezdny, komfort i praca skrzyni CVT przypadła mi do gustu. Spalanie 2,5i wyszło 10l/100km, czyli ok 3-4 litry więcej niż mój SBD. Mimo iż w Outbacku osiągi nie grają pierwszoplanowej roli, pozostaje lekki niedosyt i nadzieja na SBD+CVT, gdyż w benzynie brakuje tego "czegoś", co pozwalało by ciągnąć już od niższych obrotów, przy których silnik ma bardzo przyjemny dźwięk. Outback czy XV? Najlepiej miałbym oba, bo kompaktowość XV to zaleta w mieście, wielkość Outbacka to komfort na trasie. _____ iPhone + Tapatalk Edytowane 5 Lutego 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Nowy Levorg i Outback planowany na wystawę w Genewie http://www.carscoops.com/2015/02/subaru-announces-european-debuts-of-all.html a już za 7 dni największa amerykańska wystawa samochodów : 2015 CHICAGO AUTO SHOW od 14-22 lutego,już po raz 107 od 1901 roku Na wystawie prawie 1000 pojazdów http://www.chicagoautoshow.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 @Adam12 Bronisz SBD jak Olbrychski Jasnej Góry w Potopie jestem ładniejszy od Olbryskiego i mam większego psa A tak na poważnie. Niczego nie bronię tylko piszę jakie są fakty. SBD ma swoje wady i zalety jak ....... każdy silnik. Na stronie auto świata są ceny nowego OBK a napisali, że są to ceny z rynku zachodniego według przelicznika kursu dnia Często tak robią. Olbryski ma nowego Forka XT :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) @Adam12 Bronisz SBD jak Olbrychski Jasnej Góry w Potopie jestem ładniejszy od Olbryskiego i mam większego psa A tak na poważnie. Niczego nie bronię tylko piszę jakie są fakty. SBD ma swoje wady i zalety jak ....... każdy silnik. Na stronie auto świata są ceny nowego OBK a napisali, że są to ceny z rynku zachodniego według przelicznika kursu dnia Często tak robią. Olbryski ma nowego Forka XT :-) mam i ja ! Edytowane 7 Lutego 2015 przez zk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Nowy Levorg i Outback planowany na wystawę w Genewie http://www.carscoops...uts-of-all.html Sport Tourer z silnikiem 1.6T i 140/150KM ? Trochę a może nawet więcej niż trochę na wyrost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Nowy Levorg i Outback planowany na wystawę w Genewie http://www.carscoops...uts-of-all.html Sport Tourer z silnikiem 1.6T i 140/150KM ? Trochę a może nawet więcej niż trochę na wyrost. 1.6T-168KM 2.0T-296KM pokaża również Outbacka i Forka diesel z CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ten 2.0 296 KM to do ktorego autka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Do Levorga ... ale nie wiadomo, czy w EU Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 1.6T-168KM 2.0T-296KM u nas będą znacznie niższe zakresy. Ekologia zrobi swoje no i obniżenie spalania...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 na stronie subaru.be jest juz katalog: http://www.subaru.be/Upload/Carflow/278//Files/outback-2015/Brochure_Outback_2015_FR.pdf na 13 stronie opisuje dzialanie CVT: w silniku benzynowym skrzynia moze imitowac 6 biegow, w dieslu 7 biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 na stronie subaru.be jest juz katalog: http://www.subaru.be/Upload/Carflow/278//Files/outback-2015/Brochure_Outback_2015_FR.pdf na 13 stronie opisuje dzialanie CVT: w silniku benzynowym skrzynia moze imitowac 6 biegow, w dieslu 7 biegow. nareszcie pojawily sie fajne akcesoria w postaci nakladek na nadloka i 18-calowych felg... p.s. Japonczycy nie zaprzestaja mnie zadziwiac: udalo sie im jako tako uporzadkowac przyciski na konsoli, duzy plus za normalnie wygladajace przyciski ogrzewania siedzen... ale co to za pre-historyczny chaos przy lewym kolanie juz wiem, poklon tradycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Katalog wspomina tez o wersji 2.0D z reczna skrzynia biegow i centralna wiskoza, nie bedzie ona jednak oferowana w Beneluksie. Ciekawe czy bedzie w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justi Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Chyba będzie http://www.subaru.pl/datasheet/2015outback.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Chyba będzie http://www.subaru.pl/datasheet/2015outback.pdf Jaki jest sens CVT jeśli pali więcej niż MT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Brak sensownego silnika jako wyposażenia podstawowego, skutecznie przekreśla sens instalowania jakiegokolwiek wyposażenia dodatkowego... Ale wracając do szarej rzeczywistości, to przydałby się w akcesoriach jakiś alternatywny grill (typu "sport"), gdyż ten seryjny jest najsłabszym stylistycznie ogniwem nowego OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Brak sensownego silnika jako wyposażenia podstawowego, Jakbyś mógł doprecyzować bo trochę trudno złapać o co chodzi Rozumiem, że chciałbyś np. H6 i z pewnością jesteś gotów zapłacić powyżej 200k pln za taką wersję....... Chyba będzie http://www.subaru.pl/datasheet/2015outback.pdf Jaki jest sens CVT jeśli pali więcej niż MT ? zawsze mówiłem, że automaty to zło. Nie jedzie i pali więcej A tak na poważnie: w praktyce mogą palić mniej. Zasady testów są takie a nie inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Chyba będzie http://www.subaru.pl/datasheet/2015outback.pdf Jaki jest sens CVT jeśli pali więcej niż MT ?nie kazdy lubi wachlowac wajcha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jakbyś mógł doprecyzować bo trochę trudno złapać o co chodzi Rozumiem, że chciałbyś np. H6 i z pewnością jesteś gotów zapłacić powyżej 200k pln za taką wersję....... Komu jak komu, ale Tobie jako Forumowiczowi aktywnie śledzącemu wątek nie muszę chyba wyjaśniać półsłówek służących do wyrażenia mego niezadowolenia z braku 2.0 DITa w ofercie . BTW, H6, z tego co widziałem na kilku filmach słabo sobie radzi z nowym OBK. Ale to pewnie sprawka softu do CVT na Stany. z pewnością jesteś gotów zapłacić powyżej 200k pln za taką wersję....... Nie lubie jak ktoś mi zagląda do portfela, ale odpowiem Ci. Nie, nie byłbym w stanie zapłacić tyle za tę wersję, gdyż nie jest tego warta. Wolałbym do tych 200tys. dopłacić około 50tys i kupić lekko używaną x5 e70. Ale tu już de gustibus się kłania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Chyba będzie http://www.subaru.pl/datasheet/2015outback.pdfJaki jest sens CVT jeśli pali więcej niż MT ?nie kazdy lubi wachlowac wajcha... Oczywiście. Tylko były jakieś mrzonki, że CVT to ekonomia, bo optymalizuje pracę silnika. Bla, bla. A tu nic ponad zwykłe AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 do wyrażenia mego niezadowolenia z braku 2.0 DITa w ofercie no to witamy w klubie BTW, H6, z tego co widziałem na kilku filmach słabo sobie radzi z nowym OBK. Ale to pewnie sprawka softu do CVT na Stany. słabo to znaczy parametry nie wystarczające? Z danych wynika że to całkiem szybki dupowóz. Osobna kwestia, że CVT swoje zabrało..... Nie lubie jak ktoś mi zagląda do portfela, ale odpowiem Ci. Nie, nie byłbym w stanie zapłacić tyle za tę wersję, gdyż nie jest tego warta. Wolałbym do tych 200tys. dopłacić około 50tys i kupić lekko używaną x5 e70. Ale tu już de gustibus się kłania nie ma co się obruszać. Do portfela nie zaglądam bo mało ciekawski jestem. Tylko były jakieś mrzonki, że CVT to ekonomia, bo optymalizuje pracę silnika. przy spokojnej jeździe zwłaszcza w trasie "autostradowej" korzyści mogą być zauważalne. Obroty są niższe niż w 6MT co w efekcie obniża spalanie i podnosi komfort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 słabo to znaczy parametry nie wystarczające? Z danych wynika że to całkiem szybki dupowóz. Osobna kwestia, że CVT swoje zabrało..... Skrzynia. Właśnie tego się obawiam. Chociaż - hipotetycznie niestety - soft do 3.6 na EU mógłby być zoptymalizowany pod kątem osiągów, tak jak to będzie miało miejsce w przypadku 2.5i. Albo wsadzić HT CVT z Forka. I już tylko mały kro działby nas od 2.0DIT . Pomarzyć można. nie ma co się obruszać. Do portfela nie zaglądam bo mało ciekawski jestem. Luzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Albo wsadzić HT CVT z Forka. w H6 jest CVT HT Tak jak w SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się