matros1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Na autostradę to się Legacy/Levorga kupuje Tak swoją drogą to czy ktoś się orientuje czy prześwit podawany w katalogach to wartość przy aucie pustym czy w pełni obciążonym? Edytowane 19 Listopada 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Na autostradę to się Legacy/Levorga kupuje Tak swoją drogą to czy ktoś się orientuje czy prześwit podawany w katalogach to wartość przy aucie pustym czy w pełni obciążonym? samo-poziomowanie powinno trzymać prześwit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Ale ono jest tylko z tyłu a co z przodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Co do prześwitu to w jednym z ostatnich odcinków Automaniaka robili test "SUV-ów" i mierzyli prześwit przejeżdżając autem nad stertą płyt styropianowych o grubości 1 cm. Liczyli ile zostało po przejeździe. Wyniki były bardzo ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) I jak się spisują te "półledowe" (bo bez drogowych) lampy? Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie Jestem ciekaw, czy to rozwiązanie polepszy, czy pogorszy oświetlenie drogi w porównaniu do tradycyjnych ksenonów. Niektórzy producenci stosujący światłach mijania LED, projektują je tak, aby nie emitowały więcej niż 2000 lumenów. W związku z tym nie jest konieczne montowanie układu oczyszczania i samopoziomowania reflektorów - tak jak w nowych samochodach wyposażonych w HID o mocy 25W (a nie jak dotychczas 35W). Ciekawe, jaką jasność będą emitowały LEDy w OBK. Na zdjęciach w folderze z linku przesłanego przez Dyrekcję widać spryskiwacze, więc może będzie ok. Edytowane 20 Listopada 2014 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Co do prześwitu to w jednym z ostatnich odcinków Automaniaka robili test "SUV-ów" i mierzyli prześwit przejeżdżając autem nad stertą płyt styropianowych o grubości 1 cm. Liczyli ile zostało po przejeździe. Wyniki były bardzo ciekawe. Możesz trochę przybliżyć wyniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 następny test (konsumenta ) http://www.autoguide.com/auto-news/2014/11/2015-subaru-outback-consumer-review.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Najlepsza jest cena. Ja chcę taką w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Najważniejszym wyróżnikiem wnętrza wersji US vs. EU jest inna konstrukcja tunelu środkowego na odcinku lewarek - podłokietnik. W EU moim zdaniem lepsza/ładniejsza. Lewarek jest umieszczony symetrycznie w tunelu. Brak za to "pojemników" na colę XXXL Bardzo fajne auto. Szkoda, że brak DITa dyskwalifikuje (dla mnie przynajmniej) pomysł zakupu . Strona "power-in-your-control" średnio odpowiada temu co będzie miał nowy OTB pod maską... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Strona "power-in-your-control" średnio odpowiada temu co będzie miał nowy OTB pod maską... 265KM to mało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Najlepsza jest cena. Ja chcę taką w Polsce http://www.autoguide.com/new-cars/subaru/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Strona "power-in-your-control" średnio odpowiada temu co będzie miał nowy OTB pod maską... 265KM to mało ? power-in-your-control.eu (vide post #769 Dyrekcji) Masz jakieś info o H6 na EU? Edytowane 21 Listopada 2014 przez Cervellos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Najważniejszym wyróżnikiem wnętrza wersji US vs. EU jest inna konstrukcja tunelu środkowego na odcinku lewarek - podłokietnik. W EU moim zdaniem lepsza/ładniejsza. Lewarek jest umieszczony symetrycznie w tunelu. Brak za to "pojemników" na colę XXXL Wizualnie, może i tak. Jak dla mnie w europejskiej wersji (tak jest też w obecnym modelu) miejsca na kubki są położone zbyt blisko podłokietnika i po prostu niewygodnie się z nich korzysta. W Legacy MY2009 miejsca na kubki były umiejscowione jeden za drugim mniej więcej tak, jak w wersji USA nowego OBK i korzystanie z nich było moim zdaniem o wiele bardziej ergonomiczne. Pamiętam, że jak przesiadłem się z Legacy do OBK, to bardzo mi to przeszkadzało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Masz jakieś info o H6 na EU? To, że nie będzie w PL nie oznacza, że na inne rynki również nie trafi. W Szwajcarii pewnie będzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Masz jakieś info o H6 na EU? To, że nie będzie w PL nie oznacza, że na inne rynki również nie trafi. W Szwajcarii pewnie będzie.... Tak, ale ja w moim porównaniu odniosłem się do strony z ofertą na Europę i z tego punktu widzenia dalej twierdzę, że slogan "power in your control" nie koresponduje z ofertą silnikową na EU, w domyśle rzecz jasna na Unię Europejską. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 21 Listopada 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie. "power in your control" nie koresponduje z ofertą silnikową na EU Dlaczego ? Nawet w 126p trzeba było bardzo uważać, aby "power" pozostał pod kontrolą Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie. "power in your control" nie koresponduje z ofertą silnikową na EU Dlaczego ? Nawet w 126p trzeba było bardzo uważać, aby "power" pozostał pod kontrolą Pozdrowienia Stosując dowodzenie nie wprost, w pełni się z Dyrekcją zgadzam! Również pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie. szkoda W przyszłości można by kupić..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie. szkoda W przyszłości można by kupić..... Z drugiej strony okazji na korzystanie z osiągów coraz mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie. szkoda W przyszłości można by kupić..... Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament +1 Werbalny wyscig zbrojen to jedno a decyzje konsumenckie to czasem zupelnie cos innego. Swoja droga, liczba KM to przeciez nie jedyne kryterium oceny samochodu. Ciekaw jestem jaka bedzie realna elastycznosc tego diesla CVT. Wydaje mi sie ze czas 0-100 nie oddaje tu obrazu sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament Prawda,zgadzam się....ale ponad 50 kpln różnicy w cenie SBD a H6 to sporo,więc niestety częściej wygrywa rozum a nie serce. A do tego drewienka do wymiany których wszyscy mnie skutecznie zniechęcali,że to problem z wymianą i że trzeba pół deski rozebrać ( może i prawda) i że potem będę miał świerszcze w desce rozdzielczej.Z drugiej strony mocny,rewelacyjny silnik i niezniszczalny automat,SI Drive...tak więc decyzja o zakupie była trudna a wątpliwości o słuszności wyboru pozostały do dzisiaj.Czekam na MY15,może 2.5 N/A mnie zachwyci,oby tylko miał taki CVT jak w dieselu a nie jak w Toyota-cie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament Prawda,zgadzam się....ale ponad 50 kpln różnicy w cenie SBD a H6 to sporo,więc niestety częściej wygrywa rozum a nie serce. A do tego drewienka do wymiany których wszyscy mnie skutecznie zniechęcali,że to problem z wymianą i że trzeba pół deski rozebrać ( może i prawda) i że potem będę miał świerszcze w desce rozdzielczej.Z drugiej strony mocny,rewelacyjny silnik i niezniszczalny automat,SI Drive...tak więc decyzja o zakupie była trudna a wątpliwości o słuszności wyboru pozostały do dzisiaj.Czekam na MY15,może 2.5 N/A mnie zachwyci,oby tylko miał taki CVT jak w dieselu a nie jak w Toyota-cie Niestety 18% różnicy w cenie to akcyza, taki mamy ustrój .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie. szkoda W przyszłości można by kupić..... Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament cena nowego w PL była kosmiczna ale 2 letnie już całkiem przystępna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie. szkoda W przyszłości można by kupić..... Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament Bo wielu chętnie przytuliłoby używanego A teraz nawet takiego nie ma... A gdyby tak w UE były ceny jak w USA, to nie byłoby problemu, pomarzyć dobra rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się