Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Na autostradę to się Legacy/Levorga kupuje :P

Tak swoją drogą to czy ktoś się orientuje czy prześwit podawany w katalogach to wartość przy aucie pustym czy w pełni obciążonym?

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prześwitu to w jednym z ostatnich odcinków Automaniaka robili test "SUV-ów" i mierzyli prześwit przejeżdżając autem nad stertą płyt styropianowych o grubości 1 cm. Liczyli ile zostało po przejeździe. Wyniki były bardzo ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I jak się spisują te "półledowe" (bo bez drogowych) lampy?

Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie :)

 

gallery_1196_532_312034.jpg

 

Jestem ciekaw, czy to rozwiązanie polepszy, czy pogorszy oświetlenie drogi w porównaniu do tradycyjnych ksenonów.
 
Niektórzy producenci stosujący światłach mijania LED, projektują je tak, aby nie emitowały więcej niż 2000 lumenów.
W związku z tym nie jest konieczne montowanie układu oczyszczania i samopoziomowania reflektorów - tak jak w nowych samochodach wyposażonych w HID o mocy 25W (a nie jak dotychczas 35W).
 
Ciekawe, jaką jasność będą emitowały LEDy w OBK. Na zdjęciach w folderze z linku przesłanego przez Dyrekcję widać spryskiwacze, więc może będzie ok.
Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prześwitu to w jednym z ostatnich odcinków Automaniaka robili test "SUV-ów" i mierzyli prześwit przejeżdżając autem nad stertą płyt styropianowych o grubości 1 cm. Liczyli ile zostało po przejeździe. Wyniki były bardzo ciekawe.

Możesz trochę przybliżyć wyniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejszym wyróżnikiem wnętrza wersji US vs. EU jest inna konstrukcja tunelu środkowego na odcinku lewarek - podłokietnik. W EU moim zdaniem lepsza/ładniejsza. Lewarek jest umieszczony symetrycznie w tunelu. Brak za to "pojemników" na colę XXXL ;)

 

Bardzo fajne auto. Szkoda, że brak DITa dyskwalifikuje (dla mnie przynajmniej) pomysł zakupu :angry: . Strona "power-in-your-control" średnio odpowiada temu co będzie miał nowy OTB pod maską...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Strona "power-in-your-control" średnio odpowiada temu co będzie miał nowy OTB pod maską...

 

265KM to mało ?

 

 power-in-your-control.eu (vide post #769 Dyrekcji)

 

Masz jakieś info o H6 na EU? ;)

Edytowane przez Cervellos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejszym wyróżnikiem wnętrza wersji US vs. EU jest inna konstrukcja tunelu środkowego na odcinku lewarek - podłokietnik. W EU moim zdaniem lepsza/ładniejsza. Lewarek jest umieszczony symetrycznie w tunelu. Brak za to "pojemników" na colę XXXL ;)

 

Wizualnie, może i tak. Jak dla mnie w europejskiej wersji (tak jest też w obecnym modelu) miejsca na kubki są położone zbyt blisko podłokietnika i po prostu niewygodnie się z nich korzysta. W Legacy MY2009 miejsca na kubki były umiejscowione jeden za drugim mniej więcej tak, jak w wersji USA nowego OBK i korzystanie z nich było moim zdaniem o wiele bardziej ergonomiczne.
Pamiętam, że jak przesiadłem się z Legacy do OBK, to bardzo mi to przeszkadzało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Masz jakieś info o H6 na EU? ;)

 

To, że nie będzie w PL nie oznacza, że na inne rynki również nie trafi. W Szwajcarii pewnie będzie....

 

Tak, ale ja w moim porównaniu odniosłem się do strony z ofertą na Europę i z tego punktu widzenia dalej twierdzę, że slogan "power in your control" nie koresponduje z ofertą silnikową na EU, w domyśle rzecz jasna na Unię Europejską. Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

W Szwajcarii pewnie będzie....

Nie.

 

 

 

"power in your control" nie koresponduje z ofertą silnikową na EU

Dlaczego ? Nawet w 126p trzeba było bardzo uważać, aby "power" pozostał pod kontrolą :P 

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W Szwajcarii pewnie będzie....

Nie.

 

 

 

"power in your control" nie koresponduje z ofertą silnikową na EU

Dlaczego ? Nawet w 126p trzeba było bardzo uważać, aby "power" pozostał pod kontrolą :P

 

Pozdrowienia 

 

Stosując dowodzenie nie wprost, w pełni się z Dyrekcją zgadzam! :D  Również pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie.

 

 

szkoda :(

W przyszłości można by kupić.....

 

 

Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament :P  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament :P  

 

 

+1

Werbalny wyscig zbrojen to jedno a decyzje konsumenckie to czasem zupelnie cos innego. Swoja droga, liczba KM to przeciez nie jedyne kryterium oceny samochodu. Ciekaw jestem jaka bedzie realna elastycznosc tego diesla CVT. Wydaje mi sie ze czas 0-100 nie oddaje tu obrazu sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament :P
Prawda,zgadzam się....ale ponad 50 kpln różnicy w cenie SBD a H6 to sporo,więc niestety częściej wygrywa rozum a nie serce. A do tego drewienka do wymiany których wszyscy mnie skutecznie zniechęcali,że to problem z wymianą  i że trzeba pół deski rozebrać ( może i prawda) i że potem będę miał świerszcze w desce rozdzielczej.Z drugiej strony mocny,rewelacyjny silnik i niezniszczalny automat,SI Drive...tak więc decyzja o zakupie była trudna a wątpliwości o słuszności wyboru pozostały do dzisiaj.Czekam na MY15,może 2.5 N/A mnie zachwyci,oby tylko miał taki CVT jak w dieselu a nie jak w Toyota-cie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament :P
Prawda,zgadzam się....ale ponad 50 kpln różnicy w cenie SBD a H6 to sporo,więc niestety częściej wygrywa rozum a nie serce. A do tego drewienka do wymiany których wszyscy mnie skutecznie zniechęcali,że to problem z wymianą  i że trzeba pół deski rozebrać ( może i prawda) i że potem będę miał świerszcze w desce rozdzielczej.Z drugiej strony mocny,rewelacyjny silnik i niezniszczalny automat,SI Drive...tak więc decyzja o zakupie była trudna a wątpliwości o słuszności wyboru pozostały do dzisiaj.Czekam na MY15,może 2.5 N/A mnie zachwyci,oby tylko miał taki CVT jak w dieselu a nie jak w Toyota-cie

 

 

Niestety 18% różnicy w cenie to akcyza, taki mamy ustrój ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie.

 

 

szkoda :(

W przyszłości można by kupić.....

 

 

Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament :P  

 

 

cena nowego w PL była kosmiczna ale 2 letnie już całkiem przystępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

apisany Dzisiaj, 13:12 Adam12 powiedział W Szwajcarii pewnie będzie.... Nie.

 

szkoda :(

W przyszłości można by kupić.....

Jak H6 był w sprzedaży, to kupowało go u nas przez rok 5 osób na krzyż, a jak zniknął z oferty to lament :P

Bo wielu chętnie przytuliłoby używanego :) A teraz nawet takiego nie ma... A gdyby tak w UE były ceny jak w USA, to nie byłoby problemu, pomarzyć dobra rzecz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...