przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A co ze szmatką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Hmm. Nie zauważyłem. Znaczy się nie ma jej albo jest niewidoczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 nie ma szmatki !!! - jak żyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Oglądałeś w NS? Jaka wersja i z jakim silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A co ze szmatką? Ale o so chozi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Albo nie widziałeś nowego Forestera, albo nie znasz madox'a P.S. Jak opuścisz kierownicę w dół to poniżej zegarów ukaże ci się słynna szmatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 poniżej zegarów ukaże ci się słynna szmatka juz niedlugo okaze sie czy w Forku MY2015 szmatka zostala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Oglądałem SBD CVT, ale jaka wersja, nie wiem - jakaś średnia, cosi tam było, ale bez skór i navi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Oglądałem SBD CVT, ale jaka wersja, nie wiem - jakaś średnia, cosi tam było, ale bez skór i navi. Ale tego się upalać nie da. Przynajmniej na torze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Do upalania Pegi ma trzy inne sztuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Oglądałem SBD CVT, ale jaka wersja, nie wiem - jakaś średnia, cosi tam było, ale bez skór i navi. Ale tego się upalać nie da. Przynajmniej na torze. Próbowałem na sucho klikanie ręcznym i faktycznie ciężko by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No i pewnie te Geolandary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Hmm. Nie zauważyłem. Znaczy się nie ma jej albo jest niewidoczna Oglądałeś w NS? Ale taka szmatka jest też w NX - jest tylko z jakiejś sztucznej skóry. Zresztą rozwiązanie jest stosowane dość powszechnie, nie wiem czego się @madox czepnął W Forku MY 2015 słynna szmatka mogłaby mieć upgrade - może skóra Edytowane 25 Lutego 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Chodziło mi o Nowy Sącz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Nowy OBK jest przepiękny. Dziś miałem okazję sobie go dokładnie pooglądać, niestety jeszcze nie pojeździć. I choć nawiewów na tylną część nie znalazłem, to ma automatycznie otwierane/zamykane wszystkie szyby i wszystkie przełączniki do szyb są podświetlone Dziwne, czemu Subaru tak bardzo utrudnia Sobie produkcję. Na USA są i nawiewy i ogrzewanie tylnych siedzeń. W nowym Foresterze może nie wszystkie otwierają się automatycznie ale jak nie zablokujesz to wszystkie przyciski również się świecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Chodziło mi o Nowy Sącz. Ale tak czy siak w NX' szmatka' jest tylko taka ceratowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Czerpią rozwiązania od najlepszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Nowy OBK jest przepiękny. Dziś miałem okazję sobie go dokładnie pooglądać, niestety jeszcze nie pojeździć. I choć nawiewów na tylną część nie znalazłem, to ma automatycznie otwierane/zamykane wszystkie szyby i wszystkie przełączniki do szyb są podświetlone W poniedziałek byłem na przeglądzie w Gdańsku, wstąpiłem do dealera i trafiłem na wizytę człowieczka z centrali SIP-u.No i facio przyjechał nowym OBK2.5 N/A,oczywiście ''tylko'' dla pracowników działu sprzedaży dealera,taka mała pokazówka,jazda próbna.Wpadł jak po ogień ale pooglądać i pomacać pozwolił :DMuszę przyznać że na żywo wygląda świetnie,sylwetka nie jest taka muskularna jak w poprzedniej wersji,zniknęły duże przetłoczenia nadkoli a pojawiło się ładne przetłoczenie na boku pod linią okien.Felgi podobne jak w XT-ku i wyglądało to dobrze.Samochód wygląda optycznie lżej chociaż jak przeczytałem w specyfikacji to mina mi zrzedła (od 1670 do nawet 1780 kg)to sporo,więc ciekawe jak kataryny poradzą sobie z w miarę sprawnym napedzaniem takiej masy.Diesiel pewnie da radę,ale benzyniak może być różnie ale dopóki nie bedzie jazd próbnych to tylko czysto teoretyczne dywagacje.Wnętrze też poprawiło się bardzo,ładny duży ekran na środku konsoli,plastki wyglądają lepiej,zegary w ładnych tubach,zgrabna i wyglądająca na ergonomiczną kierownica.Połączenie jasnej tap.skórzanej z czarnym wnętrzem wyglądało bardzo gustownie,a i tapicerka wygląda na lepszą jakościowo.Na tylnej kanapie wygląda na wiecej miejsca na nogi,słynne ''nawiewy'' pojawiły się na swoim miejscu.Nie zaglądałem do bagażnika bo nie starczyło czasu. Pozostało czekać na samochody demo,pojawią sie za tydz. lub dwa.Potwierdzone info: bedzie 2.5 N/A do jazd próbnych,natomiast nie wiem gdzie bedzie diesiel.Na marginesie Levorg być może pojawi się z dwoma turbo benzynami 1.6 i 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Na marginesie Levorg być może pojawi się z dwoma turbo benzynami 1.6 i 2.0 A nie 1.6T i 2.0D? Też dwa turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A nie 1.6T i 2.0D? Też dwa turbo Co fakt to fakt,ale wolałbym 2 x turbodoładowane benzyniaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Albo nie widziałeś nowego Forestera, albo nie znasz madox'a P.S. Jak opuścisz kierownicę w dół to poniżej zegarów ukaże ci się słynna szmatka No niestety, jakoś nie miałem okazji oglądać/jeździć nowymi produktami koncernu Subaru Ale z tego co widzę to Levorg... a zresztą sami zobaczcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 jako użytkownik (teraz) OBKa 2.5 CVT i patrząc przez pryzmat 2 x H6 3.0 i 3.6 przez ostatnie 8 lat stwierdzam, że H6 to tabun koni ale nie zamierzam się wieszać na okoliczność obecnego. Fakt - nie da się łyknąć szeregu maruderów w okamgnieniu - ale dupa wołowa to to nie jest i CVT wydobywa max z 2.5 litrów silnika. Sprawny rodzinnowóz. Najlepiej mieć jeszcze drugiego subaraka z wiatrakiem dla funu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 i oto chodzi!!! 2.5 CVT na wyjazdy rodzinne i WRX2.0T żeby pojeździć samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Owoc to byłaby jakaś mega szmata Tam chyba leży coś co nie jest elementem wyposażenia, bo klasyczna szmatka jest niewidoczna z tej perspektywy Fala, masz MY15 czy poprzedni model? I jakie wrażenia odnośnie spalania w porównaniu z H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Tam chyba leży coś co nie jest elementem wyposażenia, też odnoszę takie wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się