Lewhorn Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) W moim nie XT też przestałem się tym draniem klapy przejmować Natomiast mojego Forka dopadło potężne gradobicie, lodowe kulki wielkości fasoli waliły z impetem. Zbladłem pełen obaw jakie powstaną szkody na karoserii ( przy zakładaniu anteny magnetycznej CB dach faluje ) mam wrażenie, że blacha jest zbyt delikatna. Po gradobiciu pojawiły się 3 delikatne wgnioty na dachu i dwa na klapie silnika, która ponoć jest aluminiowa jak mówił mi sprzedawca. Przy okazji mam pytanie, czy to prawda że nie można zamontować automatycznego domykania szyb z kluczyka w naszych Foresterach? W ASO potwierdzają , że nie ma takiej opcji Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez Lewhorn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 , czy to prawda że nie można zamontować automatycznego dotykania szyb z kluczyka w naszych Foresterach? W ASO potwierdzają , że nie ma takiej opcji Przydałoby się chociaż domykanie dachu - zdarzyło mi się zapomnieć.Moim zdaniem jest to do zrobienia, ale wymaga więcej inwencji od wykonawcy. Nie jest to robótka na 15 minut. Pewnie nie chcą się w ASO w to bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Przy okazji mam pytanie, czy to prawda że nie można zamontować automatycznego dotykania szyb z kluczyka w naszych Foresterach? W ASO potwierdzają , że nie ma takiej opcji ASO Dukiewicz ma to w swojej ofercie razem z szyberdachem. Ceny nie pamiętam. Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez AllRad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bo01 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Witam, Mam nowego Forestera XT comfort od 2 tygodni i przejechałem 2000km. Moje (może zbyt) pochopne spostrzeżenie ale: - ogólnie to fajne przestronne auto, chociaż stylizacja w środku to jest łada niva w porównaniu do aut niemieckich ( Q5 X3 ) - bardzo dobre osiągi, może trochę przy nagłym wciśnięciu gazu startuje z opóźnieniem. Pisano o tym już wiele razy na forum ale jest to trochę dziwne uczucie - samochód wchodzi bardzo szybko na obroty (ale nie przyspiesza) następnie gdy już jest na wysokich obrotach zaczyna wpychać w siedzenie . Normalnie to jestem przyzwyczajony do tego, że auto przyspiesza proporcjonalnie do wchodzenia na obroty i pojawiającego się odgłosu silnika . - i mój największy problem, to, że właściwie to staram sie nie przyspieszać bo auto spala mi około 15l / 100km w mieście, krótkie odcinki ( około 3km) zimny silnik - porażka , na baku wychodzi mi zasięg około 350km . Ale problem to już nie tyle, że wychodzi mi takie spalanie, ale to, że muszę się kontrolować by auto nie paliło mi 20l przy normalnej przyzwoicie dynamicznej jeździe. -nadmienię,że wcześniej jeździłem foresterem diesel i tam przy dynamicznej jeździe 75% miasto - auto paliło mi średnio 7,5l oleju -jeszcze dodam, że w trasie jadąc moim xt i obawiając się wysokiego spalania ( doświadczeniem z miasta) auto spaliło mi około 7 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 -nadmienię,że wcześniej jeździłem foresterem diesel i tam przy dynamicznej jeździe 75% miasto Też mam takie spostrzeżenie tylko ostatnio zacząłem zauważać inną rzecz. Dynamicznie w XT i Dieselu to jest różnica. Po mieście jeździłem dynamicznie dieselem i jakoś nie wyróżniałem się z tłumu innych samochodów. Natomiast w XT dynamicznie znaczy, że z zewnątrz wygląda jakby jechał idiota Z pod świateł wygląda jakbym się ścigał, a wskaźnik wskazuje 50-60% użycia gazu. Nie ma siły przy tych parametrach auta w mieście musi palić ~13l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mnie też się wydaje, że ruszam normalnie, a jak patrzę w lusterko to wygląda to tak jakby wszyscy inni przespali zmianę świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 "ścigałem się" spod świateł z żoną - ona Ssangyongiem. Ja XT, ale delikatnie, gaz do połowy, tryb I i do 4000 obrotów, bo auto nowe - efekt jak by wcale nie ruszyła, tylko puściła hamulec. Twierdzi, że wcisnęła na maxa. Jak jeździłem Pajero, to w takiej sytuacji nie miałem szans. Aż jest męczące, że na co dzień gaz trzeba muskać, bo mandatowe prędkości pojawiają się znienacka. Nawet przydał by się jakiś tryb EKO, bardziej przymulający . Ale są i minusy - zgłosiłem drgania kierownicy w ASO - twierdzą, że uszkodzona (nierówna) opona, a nie pamiętam żadnej istotnej dziury - auto nowe. Zaraz zobaczę, czy wyważanie pomogło. Oj, chciał bym 16" na zimę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Dynamicznie w XT i Dieselu to jest różnica Zgadzam się w zupełności , średnie spalanie po 3000km wynosi u mnie 10 litrów, jak próbuję jeździć podobnie jak poprzednim Outlanderem 2,0 DID to różnica w spalaniu wynosi około 2 l , moim zdaniem jest lepiej niż się spodziewałem. Jazda na zimnym silniku przy krótkich odcinkach jest niemiarodajna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Z pod świateł wygląda jakbym się ścigał, a wskaźnik wskazuje 50-60% użycia gazu. Nie ma siły przy tych parametrach auta w mieście musi palić ~13l "Mój" XT, auto z dość bogatą historią ( kilka razy przejechana trasa terenowa Zlotu Plejad, udział w III i IV Subariadzie ), ma aktualnie przebieg 30.000 km. Na trasie miejskiej - 12 km - zużywa między 8 i 11 l/ 100 km. Tryb znany - dość dynamicznie, maks 20 ponad limit, lecz relatywnie płynnie - w miarę możliwości używanie tempomatu. Różnice w zużyciu wynikają głównie z ilości korków po drodze. Długość trasy pozwala na nagrzanie silnika oraz elementów przeniesienia napędu - pierwsze wskazanie ( po pierwszym kilometrze ) zwykle powyżej 15 / 100. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mnie też się wydaje, że ruszam normalnie, a jak patrzę w lusterko to wygląda to tak jakby wszyscy inni przespali zmianę świateł. +1 Mam podobnie, nawet młodziaki w starych trójkach z emblematem "m". Zresztą czasem mam wrażenie, że u nas jeździ więcej M3 niż fabryka w Bawarii wypuściła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 poscigaj sie z prawdziwa M-ka to moze i bedziesz mial szanse ale w ..... trenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 poscigaj sie z prawdziwa M-ka to moze i bedziesz mial szanse ale w ..... trenie Nie wiem , które to prawdziwe, bo prawie każda ma M3 z tyłu . A, żebyś wiedział, zima idzie, pościgam się .... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Jam mam takie dziwne wrażenie, chociaż trudno o powtarzalne warunki w mieście, ale w trybie I wydaje mi się że wcale mniej nie pali niż na S, nawet mam wrażenie że jest odwrotnie. Ktoś próbował porównywać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Jam mam takie dziwne wrażenie, chociaż trudno o powtarzalne warunki w mieście, ale w trybie I wydaje mi się że wcale mniej nie pali niż na S, nawet mam wrażenie że jest odwrotnie. Ktoś próbował porównywać ? Ja mam wrażenie, że przy dynamicznej jeździe mniej pali na trybie manual. Mówię o trybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Porównywałem spalanie chwilowe przy przełączeniu z S na I rzeczywiście trochę spada ,zresztą wyraźnie widać że obroty spadają, ale nie oszukujmy się nie jest to samochód do oszczędnej jazdy, Ja nie mogę się powstrzymać żeby nie przycisnąć i wtedy bierze co swoje:) ale nawet wtedy spalanie średnie nie przekracza 15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) , ale nie oszukujmy się nie jest to samochód do oszczędnej jazdy, Ja nie mogę się powstrzymać żeby nie przycisnąć i wtedy bierze co swoje:) ale nawet wtedy spalanie średnie nie przekracza 15. o oszczędzaniu nie mówię - to raczej próby z czystej ciekawosci, nigdy nie udało mi się przejechać dłuższego dystansu bez przyciśnięcia w podłoge bo się nie mogę powstrzymać -tak myślę że jeszcza można zejść tylko po co sobie odbierać przyjemność z jazdy. ... ale od pewnego czasu jeżdżę prawie tylko na S a mam niższe spalanie jak wcześniej gdy jeździłem na I. Fakt że byly wakacje ale się skończyły, korki wróciły a forek w dalszym ciągu mam wrażenie mniej pali. Ogólnie spodziwalem się wyższych wartości, Toyota Rav 150 km - były samochód mojego taty paliła więcej. Ja mam wrażenie, że przy dynamicznej jeździe mniej pali na trybie manual. Mówię o trybie muszę spóbować jak to działa Edytowane 12 Września 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 ... ale od pewnego czasu jeżdżę prawie tylko na S a mam niższe spalanie jak wcześniej gdy jeździłem na I. Fakt że byly wakacje ale się skończyły, korki wróciły a forek w dalszym ciągu mam wrażenie mniej pali. Ogólnie spodziwalem się wyższych wartości, Toyota Rav 150 km - były samochód mojego taty paliła więcej. @@jaszyn, weź Ty przestań się takimi rzeczami martwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 @jaszyn, weź Ty przestań się takimi rzeczami martwić łatwo powiedzieć, ale jaki wstyd się przyznać do takiego spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Toyota Rav 150 km - były samochód mojego taty paliła więcej. Teraz mi przypomniałeś, że jak mi padł EGR(w poprzednim Forku) dali mi w zastępstwie taką Toykę w manualu. Spalenie było 11-12l, a przyspieszenia jak wołami. Edytowane 12 Września 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 dali mi w zastępstwie taką Toykę w manualu. Tata miał w automacie, w 80 tys. miescie, prawie bez korków paliła latem 16 zimą 18 l/100 i nie jechała. Ojciec do tej pory nie wierzy w moje spalanie 12-15 l po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Z tą jazdą ze światełw XT to faktycznie jest jakby się z każdych ścigało. Pedał gazu w tym aucie jest strasznie czuly i delikatne jego dotknięcie kończy się tym że byłem pierwszy ze świateł Na jeździe próbnej przed kupnem XT(na które czekam aż przyjedzie) musnięcie gazu kończyło się wystrzeleniem ze świateł i trzeba się na prawde wczuć aby spokojnie tym autem ruszyć. A że komuś pali po 15 na odcinkach 3km to nie ma co się dziwić bo auto dobrze nie zdąży się rozgrzać. Edytowane 12 Września 2014 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 ale jaki wstyd się przyznać do takiego spalania Włączenie na stałe S# powinno załagodzić problem Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Włączenie na stałe S# powinno załagodzić problem jest nadzieja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 mnie bardziej zastanawia różnica pomiędzy S a S# ,wedlug testów przyspieszenie jest lepsze na S ,mam wrazenie że S# jest raczej dla miłośników tradycyjnych skrzyń ,którzy lubią czuć zmiany biegów i wysokie obroty .Wydaje mi się jednak że do szybkiej jazdy S lepiej się sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 zużywa między 8 i 11 l/ 100 km. Droga Dyrekcjo - te 8 to brzmi jak jak broszura producenta Chyba, że na trasie, tuż za TIRem 90 km/h.... no i na holu Przy okazji - czy kiedykolwiek w opcji pojawi się wreszcie przetwornica na 220/230V? w opcji w VW to koszt jakichś 400 PLN, a naprawdę to coś co jest bardzo przydatne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się