Jacky X Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 @Carfit A mógłbyś się odnieść do mojego poprzedniego postu ? Jaki silnik warto włożyć do Hawka do zastosowań amatorskiego sportu tak aby był on żywotny a jednocześnie nie był kosztowny w serwisowaniu. Moc nie jest priorytetem, jakieś marne 300KM lub coś koło tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 sam jetem ciekaw ? może coś takiego jak ma w sprzedaży (Spec C) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Znajomek ma 2.5t forka, i 220kkm nawalone bez remontu. Ja swoim do remontu zrobiłem 50000 mil. Na peknietej uszczelce 10000 mil, a remont z konieczności, bo przy odcinie zamiast 4, dwa się zapielo:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Znajomek ma 2.5t forka, i 220kkm nawalone bez remontu. Ja swoim do remontu zrobiłem 50000 mil. Na peknietej uszczelce 10000 mil, a remont z konieczności, bo przy odcinie zamiast 4, dwa się zapielo:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Znajomek ma 2.5t forka, i 220kkm nawalone bez remontu. Ja swoim do remontu zrobiłem 50000 mil. Na peknietej uszczelce 10000 mil, a remont z konieczności, bo przy odcinie zamiast 4, dwa się zapielo:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Znajomek ma 2.5t forka, i 220kkm nawalone bez remontu. Ja swoim do remontu zrobiłem 50000 mil. Na peknietej uszczelce 10000 mil, a remont z konieczności, bo przy odcinie zamiast 4, dwa się zapielo:-) Sory za mnogość, taki net:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 sam jetem ciekaw ? może coś takiego jak ma w sprzedaży (Spec C) A Carfit wystawił do sprzedaży swojego Spec C ??? BArdzo mało jest tych Hawków SpecC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 nie, tylko silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutejszy Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 dobry czy wadliwy, ja na wszelki wypadek postanowiłem kupić STI wyposażonego w 2-litrówke 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar_mk Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Moja Impreza WRX 06 przebieg zbliża się 80k km, całkowicie forumowa poprzedni właściciel wymienił UPG profilaktycznie i szpilki przy 35k km, olej co 7,5k km aktualnie Motul 300V 5W40. Mapa zmieniona 260/414 Pb98. Przeze mnie nie upalane, ale zastanawiam się na co w przyszłości będzie trzeba wyłożyć oszczędności. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 UPG . Moja też była nie upalana i od początku forumowa, a upg wywaliło przy 100k. Sam nie mogłem uwierzyć.. Drugą podstawową wymianą jest smok olejowy i generalnie jeśli nie upalasz, tylko powiedzmy, jeździsz dynamicznie, to 2.5 w miare daje rade... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avatar_mk Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Mam nadzieje ze profilaktyka UPG i szpilek ARP uchroni mnie od konkretnej UPG Co do upalania nie upalam bo nie umiem :] Raz bylem na torze koło siebie i było więcej normalnej jazdy i poznawania samochodu. Dynamicznie czasem. Jedynie co mam teraz do zrobienia klocki tył bo w lewym tylnym kole się skończył :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Drugą podstawową wymianą jest smok olejowy Koniecznie! Do wymiany profilaktycznie, nie czekając, aż w końcu pęknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) No to do statystyki kolega Nobby , doda nie wiem 6tys czy 30 km. Nieważne ale zaniży wynik. Edytowane 11 Lutego 2014 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Mam nadzieje ze profilaktyka UPG i szpilek ARP uchroni mnie od konkretnej UPG Co do upalania nie upalam bo nie umiem :] Raz bylem na torze koło siebie i było więcej normalnej jazdy i poznawania samochodu. Dynamicznie czasem. Jedynie co mam teraz do zrobienia klocki tył bo w lewym tylnym kole się skończył :/ Nie uchroni... przy upalanym stylu jazdy, co około 30 tys km można się liczyć z podobną awarią. Tak mówią mądrzejsi. Ale jak jest naprawdę...... Mój ma już 58.000 i spokój. Tyle, że ja do przedszkola głównie jeżdżę. A na półce i rozrząd i szpilki i uszczelki sobie obok książek leżą....... Edytowane 11 Lutego 2014 przez marcinwrxsti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4lotek Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Subaru seryjne nielubi np. Nie lubi pb95 ( szczegulnie przy ciężkiej nodze kierownika) A ja mam zupełnie inne odczucia. Jeżdżę cały czas na 95 Forkiem, bo w S-Turbo (fakt, że to silnik 2.0), co zalałem 98 to sondę lambda szlag trafiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmen Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 nieco trwało ale się udało, wymienione UPG ze wszytskim co potrzebne, całe kompletne sprzęgło, uszczelki na kolektorze, oleje,płyny przy 65tyś mil to będzie 104tyś km do tego cała reszta po dzwonie i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) ciekawy material o EJ257, co prawda po rosyjsku: Edytowane 12 Września 2014 przez eddie_gt4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Ma czadowe narzędzia samorobki Wysyłane z mojego MK16i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 czy problemy EJ257 występują też przy seryjnych: wydechu i programie? zastanawiam się czy przy ustawieniu na 300KM / 400Nm można oczekiwać dłuższej niezawdoności chciałbym to włożyć do rajdówki, żeby mieć lepszy dół i przebieg momentu niż w EJ207 dodatkowo te silniki są młodsze,latwiej dostępne i chyba tańsze niż EJ207 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 czy problemy EJ257 występują też przy seryjnych: wydechu i programie? Występują. zastanawiam się czy przy ustawieniu na 300KM / 400Nm można oczekiwać dłuższej niezawdoności Można,ale ........ Wszytko zależy od staranności złożenia silnika,zastosowanych gratów,sposobu użytkowania i łutu szczęścia. Przy remapie na 300KM z lekkim plusikiem,to prawie seryjna moc,ale niutków to raczej więcej wypluje,przy odpowiednich modyfikacjach silnika,układu chłodzenia i dobrej mapie,istnieją realne szanse,że silnik pożyje dłużej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 przy odpowiednich modyfikacjach [...],układu chłodzenia coś tutaj wypada zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Sportowy termostat,chłodnica o większej wydajności i pojemności,wentylatory chłodnicy z przełącznikiem do stałej pracy przy upalaniu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Sportowy termostat,chłodnica o większej wydajności i pojemności,wentylatory chłodnicy z przełącznikiem do stałej pracy przy upalaniu. u mnie w ej207 300/400 po założeniu chłodnicy oleju nie ma problemów z chłodzeniem, olej dochodzi czasem do 100 stopni jedyne co się czasem zdarza, to przepalanie się bezpiecznika jednego z wentylatorów, wtedy wskazówka temp. wody przesuwa się trochę w górę w ej257 jest większy problem z chłodzeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 w ej257 jest większy problem z chłodzeniem? Zdecydowanie i silnik bardziej wrażliwy na temperaturę.Przy upalaniu temperatura oleju sporo wyższa niż w EJ207. Szczególnie przy osłonięciu silnika płytą od dołu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się