Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko niech gazownik nie zapomni o dodatkowym przewodzie kompensacyjnym jeśli robicie 2x2 
Nie wiem czy to konieczne. To nie smok z turbina, tylko nie wysilone 2.0. Co prawda u mnie był rozdzielacz pod przepustnica na 4 wężyki do wtrysków, a tutaj będą dwa rozdzielacze i jeden trójnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ewemarkam napisał:
44 minuty temu, ipsx82 napisał:
Tylko niech gazownik nie zapomni o dodatkowym przewodzie kompensacyjnym jeśli robicie 2x2 

Nie wiem czy to konieczne. To nie smok z turbina, tylko nie wysilone 2.0. Co prawda u mnie był rozdzielacz pod przepustnica na 4 wężyki do wtrysków, a tutaj będą dwa rozdzielacze i jeden trójnik.

Nie wysilone ale żłopiące paliwo jak się depnie . U siebie w 2.2L 128 KM  bez kompensacji potrafiło przełączać się na PB po zrobieniu problem ustał i chlipie na odcince 20L LPG :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ewemarkam napisał:
47 minut temu, ipsx82 napisał:
Tylko niech gazownik nie zapomni o dodatkowym przewodzie kompensacyjnym jeśli robicie 2x2 

 

 

Zasugeruje mu :)

4 minuty temu, ewemarkam napisał:

Nie wiem czy to konieczne. To nie smok z turbina, tylko nie wysilone 2.0. Co prawda u mnie był rozdzielacz pod przepustnica na 4 wężyki do wtrysków, a tutaj będą dwa rozdzielacze i jeden trójnik.

Powiedział, że tak będzie dobrze i nie mam powodu, żeby mu nie wierzyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ipsx82 napisał:

Nie wysilone ale żłopiące paliwo jak się depnie .

To akurat fakt :( no cóż... TTTM :upside-down-face_1f643-small:

 

3 minuty temu, ipsx82 napisał:

U siebie w 2.2L 128 KM  bez kompensacji potrafiło przełączać się na PB po zrobieniu problem ustał i chlipie na odcince 20L LPG :cry:

:o sporo, ale na odcince cały czas się nie jeździ. Z drugiej strony... Zima nadchodzi, jakieś bączki by się pokręciło :P

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2021 o 20:40, AdamNDG napisał:

Dodam że świece nowe, cewki ok, zawory były regulowane 5000Km temu

Sprawdź czy ci instalacja nie robi zwarć, rzadko się zdarza ale dokładnie takie cyrkowe wyniki daje że wszyscy oczy przecierają ze zdumienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2021 o 20:40, AdamNDG napisał:

Dodam że świece nowe, cewki ok, zawory były regulowane 5000Km temu

Sprawdź czy ci instalacja nie robi zwarć, rzadko się zdarza ale dokładnie takie cyrkowe wyniki daje że wszyscy oczy przecierają ze zdumienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy ci instalacja nie robi zwarć, rzadko się zdarza ale dokładnie takie cyrkowe wyniki daje że wszyscy oczy przecierają ze zdumienia 
Facet założył taki sam temat na forum LPG. Dostał tam takie same rady. I cisza, nie interesuje się tematem, widać mu to nie przeszkadza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamontowaniu instalacji bardzo poprawiła się kultura jazdy na gazie. Praktycznie nie odczuwam różnicy między PB a LPG 
A ponoć wtrysk w fazie ciekłej jest taki fajny. Nic tylko jeździć teraz default_smile.png
Przełącza Ci sie normalnie na wolnych?
Jaka temperaturę Ci ustawił majster do przełączania?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ewemarkam napisał:

A ponoć wtrysk w fazie ciekłej jest taki fajny. Nic tylko jeździć teraz default_smile.png
Przełącza Ci sie normalnie na wolnych?
Jaka temperaturę Ci ustawił majster do przełączania?

30 stopni ustawił. Ma być dobrze, ale dwie sprawy do poprawy. Pierwsza to wskazania paliwa - niech działa tak jak ma działać, a druga, nie dmucha mi ciepłe powietrze do kabiny :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 stopni ustawił. Ma być dobrze, ale dwie sprawy do poprawy. Pierwsza to wskazania paliwa - niech działa tak jak ma działać, a druga, nie dmucha mi ciepłe powietrze do kabiny upside-down-face_1f643-small.png
Pewnie dał reduktor równolegle, większy przepływ leci przez niego a mało przez nagrzewnice, bo już pewnie zakamieniona. Ja miałem szeregowo i było git. Temperatura ok, można zejść jeszcze parę stopni.
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ewemarkam napisał:

Pewnie dał reduktor równolegle, większy przepływ leci przez niego a mało przez nagrzewnice, bo już pewnie zakamieniona. Ja miałem szeregowo i było git. Temperatura ok, można zejść jeszcze parę stopni.

Pewnie kwestia poprawy na to połączenie szeregowe. Przed ten grzało aż do niewytrzymania. Może by dorzucić jakiś odkamieniacz do płynu? Nie znam się, ale te 30 to chyba tak w miarę optymalnie. Tutaj woda dość szybko łapie temperaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kwestia poprawy na to połączenie szeregowe. Przed ten grzało aż do niewytrzymania. Może by dorzucić jakiś odkamieniacz do płynu? Nie znam się, ale te 30 to chyba tak w miarę optymalnie. Tutaj woda dość szybko łapie temperaturę.
Można też założyć kryzę aby zmniejszyć przepływ przez reduktor. Temp 30 jest ok. Generalnie nawet 20 jest ok, tylko ponoć zużywa się szybciej membrana w reduktorze. Powiedz gazownikowi o co chodzi z ogrzewaniem, będzie widział co zrobić. Może wystarczy ją wypłukać wstecznie (nagrzewnicę).
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Pierwsza to wskazania paliwa - niech działa tak jak ma działać,

Instalowałeś Zenita BlueBox?

U mnie podobna historia - pierwsza kropka bardzo długo, dwie kolejne znikają w oczach, czerwona bardzo długo. To jest do regulacji ale nie chcę mi się jechać. Wiem, że przyjadę 340-370km i tego trzymam się ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, .Misza. napisał:

Instalowałeś Zenita BlueBox?

U mnie podobna historia - pierwsza kropka bardzo długo, dwie kolejne znikają w oczach, czerwona bardzo długo. To jest do regulacji ale nie chcę mi się jechać. Wiem, że przyjadę 340-370km i tego trzymam się ;)

Mam Black boxa. Mi póki co świeci się cały czas czerwona kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie skutki niesie za sobą podłączenie przewodów wody reduktora z równoległego na szeregowy? Pytam w odniesieniu do zapowietrzającej się nagrzewnicy. Odpowietrzenie układu nie przyniosło efektu. 

Ewentualnie czy przeniesienie reduktora niżej też może pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.10.2021 o 10:52, .Misza. napisał:

Instalowałeś Zenita BlueBox?

U mnie podobna historia - pierwsza kropka bardzo długo, dwie kolejne znikają w oczach, czerwona bardzo długo. To jest do regulacji ale nie chcę mi się jechać. Wiem, że przyjadę 340-370km i tego trzymam się ;)

To spalanie na poziomie 15L na 100km :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...