sjak Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dlaczego w FXT nie można bylo zamontować kurnika z uwagi na ochronę pieszych a w Levorgu juz mozna? Być może ze względu na wysokość, na której znajduje się maska ( STI też ma "kurnik"). Pozdrowienia W takim razie jak się to ma do Forestera poprzedniej generacji, gdzie zarówno ropniak jak i 2.5 turbo miały kurnik, a maska też jakby nieco wyżej niż w Levorgu (analogniczna sytuacja z OBK w dieslu do modelu MY14) - czyżby nowe przepisy? W każdym razie fajnie, że Levorg ma kurnik, żeby jeszcze forek XT w ramach liftu go dostał... Stare przepisy wg których auta były homologowane. W tej kwestii UE miesza cały czas. Dlatego często jest obecnie 10 "liftingów", w praktyce jeździ zupełnie nowy model, ale wg homologacji to ten sam co naście lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dlaczego w FXT nie można bylo zamontować kurnika z uwagi na ochronę pieszych a w Levorgu juz mozna? Być może ze względu na wysokość, na której znajduje się maska ( STI też ma "kurnik"). Pozdrowienia W takim razie jak się to ma do Forestera poprzedniej generacji, gdzie zarówno ropniak jak i 2.5 turbo miały kurnik, a maska też jakby nieco wyżej niż w Levorgu (analogniczna sytuacja z OBK w dieslu do modelu MY14) - czyżby nowe przepisy? W każdym razie fajnie, że Levorg ma kurnik, żeby jeszcze forek XT w ramach liftu go dostał... Stare przepisy wg których auta były homologowane. W tej kwestii UE miesza cały czas. Dlatego często jest obecnie 10 "liftingów", w praktyce jeździ zupełnie nowy model, ale wg homologacji to ten sam co naście lat temu. no i wszystko jasne, chociaż niekoniecznie, ale kto tam w tym cudownym radosnym tworzeniu prawa wspólnotowego się połapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dlaczego w FXT nie można bylo zamontować kurnika z uwagi na ochronę pieszych a w Levorgu juz mozna? Być może ze względu na wysokość, na której znajduje się maska ( STI też ma "kurnik"). Pozdrowienia W takim razie jak się to ma do Forestera poprzedniej generacji, gdzie zarówno ropniak jak i 2.5 turbo miały kurnik, a maska też jakby nieco wyżej niż w Levorgu (analogniczna sytuacja z OBK w dieslu do modelu MY14) - czyżby nowe przepisy? W każdym razie fajnie, że Levorg ma kurnik, żeby jeszcze forek XT w ramach liftu go dostał... Stare przepisy wg których auta były homologowane. W tej kwestii UE miesza cały czas. Dlatego często jest obecnie 10 "liftingów", w praktyce jeździ zupełnie nowy model, ale wg homologacji to ten sam co naście lat temu. no i wszystko jasne, chociaż niekoniecznie, ale kto tam w tym cudownym radosnym tworzeniu prawa wspólnotowego się połapie Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Jakbyśta se chcieli pomarzyć... I tak powinno jezdzić Subaru.Ta marka nie powinna mieć w swojej ofercie nic co jezdzi wolniej niż 220km/h i przyspiesza powyżej 8sekund.A WRX Sti powinno mieć dziś 450KM i łamać granicę 4sekund,a nie żeby miało ciężko wyprzedzić Passata w dieslu czy Skodę 2 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 czesc madox 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 A ja dzisiaj będę hojnie rozdawać plusy i minusy: miałem udany poranek i to dzięki autku, które nie ma 450KM i nie łamie 4 sekund do setki 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Tomek, nie znasz się. Albo miałeś szczęście i nie spotkałeś się z Passatem w dieslu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 No pewnie, że nie znam się. Gdybym miał wiedzę na temat "motoryzacji" to jeździłbym autem innej marki. To oczywiste. Dlatego unikałbym tego Forum pełnego naiwniaków i ciemniaków jak diabeł święconej wody 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Levorg 2.0 DIT powinien byc ! Wybor bylby wtedy prosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 No pewnie, że nie znam się. Gdybym miał wiedzę na temat "motoryzacji" to jeździłbym autem innej marki. To oczywiste. Dlatego unikałbym tego Forum pełnego naiwniaków i ciemniaków jak diabeł święconej wody Jeździłbyś tfu Skodą albo jeszcze gorzej... Golfem w TDIku 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Levorg 2.0 DIT powinien byc ! Wybor bylby wtedy prosty Yhy, SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) SBD w Levorgu z CVT i ES... marzenie a tak to VW z Distancecontroll i DSG w TDI-ku z 240 KM i z 25 % Rabatu na wejsciu Edytowane 16 Lipca 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 z 25 % Rabatu na wejsciu powinni wpisać 50% byłbyś w siódmym niebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Jakbyśta se chcieli pomarzyć...https://www.youtube.com/watch?v=-30JeGmIXukI tak powinno jezdzić Subaru.Ta marka nie powinna mieć w swojej ofercie nic co jezdzi wolniej niż 220km/h i przyspiesza powyżej 8sekund.A WRX Sti powinno mieć dziś 450KM i łamać granicę 4sekund,a nie żeby miało ciężko wyprzedzić Passata w dieslu czy Skodę Zgadzam sie z Tobą:-(. Takie auta tez powinnismy miec do dyspozycji w salonie Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Jeżeli FHI będzie rozwijał się w takim tempie i wejdzie w życie umowa o wolnym handlu z USA, wybór aut Subaru niewątpliwie wzrośnie. Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h Edytowane 16 Lipca 2015 przez ten_Typ_tak_ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h Na co to komu? Przecież i tak nie wolno tak szybko jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 .Ta marka nie powinna mieć w swojej ofercie nic co jezdzi wolniej niż 220km/h i przyspiesza powyżej 8sekund.A WRX Sti powinno mieć dziś 450KM i łamać granicę 4sekund,a nie żeby miało ciężko wyprzedzić Passata w dieslu czy Skodę Może jestem dziwny, ale nie mam problemu z wyprzedzeniem tych aut również OBK SBD. Nie mam również problemu, kiedy wyprzedza mnie jadącego FXT para emerytów w Fabii 1,2 TSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Nie mam również problemu, kiedy wyprzedza mnie jadącego FXT para emerytów w Fabii 1,2 TSI A co z HTP? Ci co muszą niech się spieszą, spokój, luz i brak pośpiechu lekiem na długowieczność 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Najważniejsze żeby auto "się prowadziło" a to akurat subaru zapewnia niezmiennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Nie mam również problemu, kiedy wyprzedza mnie jadącego FXT para emerytów w Fabii 1,2 TSI "Zrobiona" u Heńka na 573 kunie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Nie no potrzebne jest takie subaru , szczególnie u nas w Na odcinkowym pomiarze prędkości iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h Na co to komu? Przecież i tak nie wolno tak szybko jeździć Jak to po co? Żeby ten ktoś mógł się niezdrowo podniecać Vmax, ilością koników pod maską i przyspieszeniem do 100 km/h - podobno gimbusy zwracają na to wielką uwagę Edytowane 16 Lipca 2015 przez mahu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h Na co to komu? Przecież i tak nie wolno tak szybko jeździć Jak to po co? Żeby ten ktoś mógł się niezdrowo podniecać Vmax, ilością koników pod maską i przyspieszeniem do 100 km/h - podobno gimbusy zwracają na to wielką uwagę Ja do dnia dzisiejszego "podniecam" sie takimi danymi. Mam nadzieję, ze będę sie tym pasjonował do końca zycia:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h Na co to komu? Przecież i tak nie wolno tak szybko jeździć Jak to po co? Żeby ten ktoś mógł się niezdrowo podniecać Vmax, ilością koników pod maską i przyspieszeniem do 100 km/h - podobno gimbusy zwracają na to wielką uwagę Ja do dnia dzisiejszego "podniecam" sie takimi danymi. Mam nadzieję, ze będę sie tym pasjonował do końca zycia:-) Ech, też tak myślałem jak byłem mały ale odkąd urosłem, czyli 2,5 miesiąca temu, zmieniłem zdanie Kunie, niuty, Vmax to nie wszystko i nie zawsze dobrze działa. A żeby dobrze działało to trzeba grubą kasę wywalić, a i tak z 22 bolidów wyścig kończy 14-16 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 bo tak naprawde to wszystko sie na tym swiecie (caly postep ludzkosci) to napedzanie naszego ego (czytaj dlugosc wacka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się