Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Dlaczego w FXT nie można bylo zamontować kurnika z uwagi na ochronę pieszych a w Levorgu juz mozna?

Być może ze względu na wysokość, na której znajduje się maska ( STI też ma "kurnik").

 

Pozdrowienia 

 

W takim razie jak się to ma do Forestera poprzedniej generacji, gdzie zarówno ropniak jak i 2.5 turbo miały kurnik, a maska też jakby nieco wyżej niż w Levorgu (analogniczna sytuacja z OBK w dieslu do modelu MY14) - czyżby nowe przepisy? W każdym razie fajnie, że Levorg ma kurnik, żeby jeszcze forek XT w ramach liftu go dostał...

 

Stare przepisy wg których auta były homologowane. W tej kwestii UE miesza cały czas. Dlatego często jest obecnie 10 "liftingów", w praktyce jeździ zupełnie nowy model, ale wg homologacji to ten sam co naście lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Dlaczego w FXT nie można bylo zamontować kurnika z uwagi na ochronę pieszych a w Levorgu juz mozna?

Być może ze względu na wysokość, na której znajduje się maska ( STI też ma "kurnik").

 

Pozdrowienia 

 

W takim razie jak się to ma do Forestera poprzedniej generacji, gdzie zarówno ropniak jak i 2.5 turbo miały kurnik, a maska też jakby nieco wyżej niż w Levorgu (analogniczna sytuacja z OBK w dieslu do modelu MY14) - czyżby nowe przepisy? W każdym razie fajnie, że Levorg ma kurnik, żeby jeszcze forek XT w ramach liftu go dostał...

 

Stare przepisy wg których auta były homologowane. W tej kwestii UE miesza cały czas. Dlatego często jest obecnie 10 "liftingów", w praktyce jeździ zupełnie nowy model, ale wg homologacji to ten sam co naście lat temu.

 

no i wszystko jasne, chociaż niekoniecznie, ale kto tam w tym cudownym radosnym tworzeniu prawa wspólnotowego się połapie :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Dlaczego w FXT nie można bylo zamontować kurnika z uwagi na ochronę pieszych a w Levorgu juz mozna?

Być może ze względu na wysokość, na której znajduje się maska ( STI też ma "kurnik").

 

Pozdrowienia 

 

W takim razie jak się to ma do Forestera poprzedniej generacji, gdzie zarówno ropniak jak i 2.5 turbo miały kurnik, a maska też jakby nieco wyżej niż w Levorgu (analogniczna sytuacja z OBK w dieslu do modelu MY14) - czyżby nowe przepisy? W każdym razie fajnie, że Levorg ma kurnik, żeby jeszcze forek XT w ramach liftu go dostał...

 

Stare przepisy wg których auta były homologowane. W tej kwestii UE miesza cały czas. Dlatego często jest obecnie 10 "liftingów", w praktyce jeździ zupełnie nowy model, ale wg homologacji to ten sam co naście lat temu.

 

no i wszystko jasne, chociaż niekoniecznie, ale kto tam w tym cudownym radosnym tworzeniu prawa wspólnotowego się połapie :unsure:

 

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyśta se chcieli pomarzyć...

I tak powinno jezdzić Subaru.Ta marka nie powinna mieć w swojej ofercie nic co jezdzi wolniej niż 220km/h i przyspiesza powyżej 8sekund.A WRX Sti powinno mieć dziś 450KM i łamać granicę 4sekund,a nie żeby miało ciężko wyprzedzić Passata w dieslu czy Skodę

  • Lajk 2
  • Do kitu 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, że nie znam się. Gdybym miał wiedzę na temat "motoryzacji" to jeździłbym autem innej marki. To oczywiste. Dlatego unikałbym tego Forum pełnego naiwniaków i ciemniaków jak diabeł święconej wody  :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, że nie znam się. Gdybym miał wiedzę na temat "motoryzacji" to jeździłbym autem innej marki. To oczywiste. Dlatego unikałbym tego Forum pełnego naiwniaków i ciemniaków jak diabeł święconej wody  :biglol:

 

Jeździłbyś tfu Skodą albo jeszcze gorzej... Golfem w TDIku  :P

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakbyśta se chcieli pomarzyć...https://www.youtube.com/watch?v=-30JeGmIXukI tak powinno jezdzić Subaru.Ta marka nie powinna mieć w swojej ofercie nic co jezdzi wolniej niż 220km/h i przyspiesza powyżej 8sekund.A WRX Sti powinno mieć dziś 450KM i łamać granicę 4sekund,a nie żeby miało ciężko wyprzedzić Passata w dieslu czy Skodę

Zgadzam sie z Tobą:-(. Takie auta tez powinnismy miec do dyspozycji w salonie Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

.Ta marka nie powinna mieć w swojej ofercie nic co jezdzi wolniej niż 220km/h i przyspiesza powyżej 8sekund.A WRX Sti powinno mieć dziś 450KM i łamać granicę 4sekund,a nie żeby miało ciężko wyprzedzić Passata w dieslu czy Skodę

 

Może jestem dziwny, ale nie mam problemu z wyprzedzeniem tych aut również OBK SBD. Nie mam również problemu, kiedy wyprzedza mnie jadącego FXT para emerytów w Fabii 1,2 TSI :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie mam również problemu, kiedy wyprzedza mnie jadącego FXT para emerytów w Fabii 1,2 TSI

 

A co z HTP?

 

;) 

 

Ci co muszą niech się spieszą, spokój, luz i brak pośpiechu lekiem na długowieczność  :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h

 

 

 

Na co to komu? Przecież i tak nie wolno tak szybko jeździć  :huh:

 

Jak to po co? Żeby ten ktoś mógł się niezdrowo podniecać Vmax, ilością koników pod maską i przyspieszeniem do 100 km/h - podobno gimbusy zwracają na to wielką uwagę :unsure:

Edytowane przez mahu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h

 

 

 

Na co to komu? Przecież i tak nie wolno tak szybko jeździć  :huh:

Jak to po co? Żeby ten ktoś mógł się niezdrowo podniecać Vmax, ilością koników pod maską i przyspieszeniem do 100 km/h - podobno gimbusy zwracają na to wielką uwagę :unsure:

Ja do dnia dzisiejszego "podniecam" sie takimi danymi. Mam nadzieję, ze będę sie tym pasjonował do końca zycia:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Żaden jednak duży koncern nie robi aut, gdzie wszystkie modele jeżdżą powyżej 220km/h

 

 

 

Na co to komu? Przecież i tak nie wolno tak szybko jeździć  :huh:

Jak to po co? Żeby ten ktoś mógł się niezdrowo podniecać Vmax, ilością koników pod maską i przyspieszeniem do 100 km/h - podobno gimbusy zwracają na to wielką uwagę :unsure:

Ja do dnia dzisiejszego "podniecam" sie takimi danymi. Mam nadzieję, ze będę sie tym pasjonował do końca zycia:-)

 

Ech, też tak myślałem jak byłem mały ale odkąd urosłem, czyli 2,5 miesiąca temu, zmieniłem zdanie  ;)  :) Kunie, niuty, Vmax to nie wszystko i nie zawsze dobrze działa. A żeby dobrze działało to trzeba grubą kasę wywalić, a i tak z 22 bolidów wyścig kończy 14-16 :biglol:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...