ketivv Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 ale my mówimy od Levorgu i STI Golfa za 40k euro ? No nie, świat zwariował Z drugiej strony jeżeli jako jedyne kryterium przyjmujesz +/- wielkość płyty podłogowej daleki jestem od przyjęcia kryterium jedynie wielkościowego, sam zresztą lubię małe auta typu hatchback i zdaje sobie z tego sprawę, że dobrze wyposażony kompakt musi swoje kosztować dlatego nie dziwi mnie Golf za 40 k EUR czy STI za 44k EUR czy WRX-y nazywają się tylko WRX czy Impreza WRX nie zmienia faktu, że bazują na nowej Imprezie sedan Levorg - całkiem fajne auto, ciekawa hybryda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 i niech tak zostanie. W końcu mamy czasy unifikacji i globalizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 i niech tak zostanie. W końcu mamy czasy unifikacji i globalizacji A zobrazować można to mniej więcej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Levorg oficjalnie w Europie. Info z Facebooka Subaru Europe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 coś więcej napisali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 coś więcej napisali? Że za miesiąc w Genewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 ale tajemnica...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Tyle co napisali, czyli nic tak naprawdę do końca nie wiadomo... http://moto.pl/MotoPL/1,88389,17367692,Salon_Genewa_2015___Premiery_Subaru___Dwa_nowe_modele.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Czyli dalej wiadomo że niewiele wiadomo ...\ Które silniki - czy 2.0 DIT się pojawi, które wersje (manual czy CVT) ? Jeśli 2.0 DIT - jak "wykastrowany" - czy tak jak w Foresterze - do 240 KM czy jednak coś więcej ? Oj nie lubi FHI informaować o swoich planach , nie lubi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (...) Oj nie lubi FHI informaować o swoich planach , nie lubi .... to sie nazywa budowaniem napiecia... jezeli cena 2.0DiT w PL bedzie tak samo atrakcyjna jak w przypadku 2.0XT, to jest szansa na kolejny hit sprzedaz spod znaku Plejad... oby tak bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Sprzedawca w salonie w Gdańsku mówił wczoraj że w Levorgu 2.0 DIT będzie u nas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (...) Oj nie lubi FHI informaować o swoich planach , nie lubi .... to sie nazywa budowaniem napiecia... jezeli cena 2.0DiT w PL bedzie tak samo atrakcyjna jak w przypadku 2.0XT, to jest szansa na kolejny hit sprzedaz spod znaku Plejad... oby tak bylo cena w jenach jest prawie taka sama jak sti, wiec gdyby kosztował u nas około 180 tys..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Jeśli będzie 2.0 DIT, to cena powinna być troszkę niższa od STI, bo jest różnica w akcyzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Jeśli będzie 2.0 DIT, to cena powinna być troszkę niższa od STI, bo jest różnica w akcyzie. w akcyzie, hamulcach, skrzyni, napędzie, amortyzatorach itd itp..... Jeżeli cena będzie na poziomie STI to będzie "pusty indeks w cenniku"....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Pewnie na EU 2.0 DIT będzie też "wykastrowany" jak w XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Pewnie na EU 2.0 DIT będzie też "wykastrowany" jak w XT. A mogę wiedzieć na czym polega kastracja wersji EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Levorg S 2.0DIT ma 300km / 400Nm w wersji JDM. Forek na EU ma już całe 240KM. Zmiany w softu ze względu na eko-normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Levorg S 2.0DIT ma 300km / 400Nm w wersji JDM. Forek na EU ma już całe 240KM. Zmiany w softu ze względu na eko-normy Adam, a myślisz, że skrzynka oferowany w EU w forku DIT dała by radę z 300 kucykami? Myślę że i tu jest problem EDIT: Fajne to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Raczej różnica jest w tym że w Japonii stroją na 100 oktanowej benzynie i nie muszą się martwić jakimiś normami jak Euro 5 Edytowane 12 Lutego 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Dokładnie. W Japonii Forek z tą samą skrzynią ma 280KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Wam to dogodzić, najpierw lament że nie będzie 2.0 DIT, teraz że wykastrują. Mnie tam w Forku 240 KM wystarcza, a jak komuś mało to zawsze można dłubnąć i sprawdzić czy skrzynia da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Wam to dogodzić, najpierw lament że nie będzie 2.0 DIT, teraz że wykastrują. Mnie tam w Forku 240 KM wystarcza, a jak komuś mało to zawsze można dłubnąć i sprawdzić czy skrzynia da radę O tototo Ważne że Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Skrzynie jest takie mechanicznie same jak Forku XT, Legacy GT, OBK H6/SBD czy Levorgu S ale soft pewnie inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Nikt nie narzeka a raczej jesteśmy źli bo przez Unie nie możemy mieć tego samego co w Japonii. Zresztą nawet nie ma oficjalnej informacji że będzie 2.0 DIT w EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się