eddie_gt4 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Ja szczęśliwie mam teraz ten magiczny guzik Czyli póki co mój OBK to był jedyny model w EU, który się go dorobił? Też nie rozumiem, czemu Europejczykom się go nie daje... Tribeca B9 A.D. 2007 miala regulacje podparcia (mechaniczna) na obu siedzeniach oraz pamiec 2 ustawien dla siedzenia kierowcy (siedzenie pasazera z el. regulacja, ale bez pamieci) bylem w Wilnie, ogladalem Levorga w wersji podstawowej, no i niestety straszna bida w srodku... byc moze w bogatszych wersjach jest lepiej, ale tych ochow i achow to nie bardzo rozumiem, bo np. w porownaniu do tej samej Tribeki sprzed prawie 10 lat, to jest po prostu bida i tyle - rozumiem, ze auta z roznych segmentow, etc., ale kamon, auta dzieli prawie dekada i imho mozna spodziewac sie wiekszego progresu jakosciowego Edytowane 6 Listopada 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 aniża spalanie o 5-7%. Tak jak w Forku. w którym forku ? Bo chyba nie w XT..... Przynajmniej nie w moim. Jest nad spodziewanie dokładny. Zresztą nie tylko u mnie. W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD. Ostatnie tankowanie po 470 km wlałem 52l. Spalanie wg komputera 10.4l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Stach pisalem o takich fotelach. Standarty sa rzeczywiscie w 5 takie sobie a te w 3 sportowe to tez jakies takie plaskie i waskie siedziska ale te sportowe z 5 ... mozna ustawic nachylenie calego siedzenia a podparcie jest chyba pnaumatyczne bo w max pozycji to mi brzich prawie na kierownice wypchnelo. Edytowane 6 Listopada 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Brak podparcia w Levorgu, jak również np. brak schowka na okulary w podsufitce wynika chyba z (niezrozumiałej) próby pozycjonowania modeli. Niezrozumiałej dla nas Europejczyków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Haubi65 nie porównuj aut z dwóch całkowicie odmiennych lig. Levorg ma fotele z STI co jednoznacznie określa ich przeznaczenie i zamysł konstruktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Fajne macie to spalanie. Wczoraj podsimowalem svx z 2667km jazda raczej dynamiczna bo i auto typowo weekendowe. Wynik 11.6 pytam się więc grzecznie gdzie ta nowa technologia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD. SBD zgoda ale w XT MY15 nie zaniża. No może o 0.2l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD. SBD zgoda ale w XT MY15 nie zaniża. No może o 0.2l. Dokładnie. U mnie jest +/- 0,2 - czasem w jedną czasem w drugą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 pytam się więc grzecznie gdzie ta nowa technologia? w przepisowej jeździe 50/90 km/h oraz przepisowym staniu w korku W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD. SBD zgoda ale w XT MY15 nie zaniża. No może o 0.2l. SBD w XV też nie zaniża, jest bardzo dokładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Haubi65 nie porównuj aut z dwóch całkowicie odmiennych lig. Levorg ma fotele z STI co jednoznacznie określa ich przeznaczenie i zamysł konstruktorów. jezeli do auta zaloze np. felgi z STI (tak mam w Tribece ), to czy to cos swiadczy o przeznaczebniu auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD. SBD zgoda ale w XT MY15 nie zaniża. No może o 0.2l. Dokładnie. U mnie jest +/- 0,2 - czasem w jedną czasem w drugą. bo faktycznie, 0,2 l/100 km to najmniejsza "podziałka", która stosuje zawsze w górę jak np "z dystrybutora" wychodzi 9,04 to na wyświetlaczu będzie 9,2 l/100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Stach pisalem o takich fotelach. Standarty sa rzeczywiscie w 5 takie sobie a te w 3 sportowe to tez jakies takie plaskie i waskie siedziska ale te sportowe z 5 ... mozna ustawic nachylenie calego siedzenia a podparcie jest chyba pnaumatyczne bo w max pozycji to mi brzich prawie na kierownice wypchnelo. Kumpel ma Mpakiet,więc chyba to są właśnie te fotele.Być może nie zwróciłem szczególnej uwagi , bo po Legacy nie było jakiegoś szoku ale z pewnością to świetne fotele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Haubi65 nie porównuj aut z dwóch całkowicie odmiennych lig. Levorg ma fotele z STI co jednoznacznie określa ich przeznaczenie i zamysł konstruktorów. nieprawda siedzialem w STI z fotelami z alcantara i sa naprawde OK. Zreszta te w Levorgu sa tez b. dobre. Podparcie mozna sobie eventualnie indywidualnie poprawic i bedzie ok. Auto mozna tez wygluszyc i za powidzmy +2 t€ bedziemy mieli super Auto. Mi tylko troche te spalanie przeszkadza bo jest takie jakie mamy w autach z 250 KM i w takim Levorgu (2 DIT) bym byl gotow je zaakceptowac. Edytowane 6 Listopada 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Kurcze może za dużo mu tankuję. Ale pół litra więcej niż komputer to jest norma. Jest jeszcze jedna możliwość. Przekłamanie na dystrybutorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Zreszta te w Levorgu sa tez b. dobre. no to po co narzekać jezeli do auta zaloze np. felgi z STI (tak mam w Tribece ), to czy to cos swiadczy o przeznaczebniu auta? skoro tak mówisz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Levorg ma fotele z STI co jednoznacznie określa ich przeznaczenie i zamysł konstruktorów Levorg GT-S ma takie fotele wersja GT a taka w Europie jest dostępna ma inne, co więcej u naszych zachodnich sąsiadów każda wersja Levorga to GT różnica w nazwie dotyczy tylko poziomu wyposażenia pytanie podstawowe jakie są techniczne różnice między GT a GT-S - inne zawieszenie ? - "inna" skrzynia ? - inne hamulce ? itp. Edytowane 6 Listopada 2015 przez ketivv 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 mam już ponad 3300km - jutro sprawdzę to uzupełnię - ogólny wynik średnie spalanie od początku - 9,4 I wydaje mi się ,że tak trzeba liczyć,pomiędzy 9,5-10l/100 i to przy w miarę spokojnej jeździe.Każda próba bardziej dynamicznej jazdy w trybie sport będzie skutkowała sporo większym spalaniem,a silnik 1.6T po prostu trzeba w tym celu kręcić. To spodziewałem się mniejszego spalania, a tu prawie jak XT, gdzie i mocy mniej i buda niższa. Przedwczoraj przegoniłem Funie do Wawy, trasa ELB-WAWA-ELB, siódemka, miejscami ekspresówka miejscami ograniczenia bo roboty drogowe, przejazd przez Wawe na Ursynów. Jechałem jak Dyrekcja, limit +20, z wyjątkiem powrotnej drogi od Milomlyna, bo złapałem BMW na zająca i do ELB był ogień pod 2. Średnie spalanie z trasy 7,9 - wygląda że mniej niż Levorg, w sumie wielkość aut podobna, silniki też, moc taka sama. Alfa górą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 to spalanie od początku, również wliczając pierwszy tydzień kiedy auto wyświetlało spalanie rzędu 15,0-15,8. Auto się dotarło więc i spalanie w tej chwili jest mniejsze, choć fakt faktem mogło by byc mniejsze ten litr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Średnie spalanie z trasy 7,9 - wygląda że mniej niż Levorg Tak jak pisałem Kielce - Kraków : 7,8, Kraków - Kilece : 8,0. Czyli średnio .... 7,9 w sumie wielkość aut podobna No, nie bardzo. Levorg jest raczej wielkości 159. Faktem też jest, że jest od Giulietty wyraźnie cięższy, + napęd na 2 osie ...w sumie Alfa powinna palić wyraźnie mniej od Levorga. Pozdrowienia Edytowane 6 Listopada 2015 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Tak się składa że w domu mam Levorga i Guliettę MultiAir - oba po 170km, ale to całkiem inne auta. Spalanie spaleniem - Alfa (żony) - jest dużo lżejsza i na prostej szybsza, ale w zakrętach jest inaczej. Spalanie generalnie podobne. Sprawdzę z ciekawości jakie spalanie wyświetla alfa - ale to auto u nas głównie jeździ po mieście. Jedną rzecz subaru mogłoby podejrzeć u alfy - dźwięk wydechu: niby 1,4 z turbo /MultiAir/ - ale basowa barwa dźwięku wydechu /seryjnego!/ całkiem fajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) jak np "z dystrybutora" wychodzi 9,04 to na wyświetlaczu będzie 9,2 l/100 km Nie wiem jak jest w Levorgu, w Forester XT MY 15 komputer zaniża o około 0.4~0.5 litra, a leje zawsze tak samo tj. do drugiego odbicia pistoletu. Z 12l (miasto), leję 12.5l Edytowane 7 Listopada 2015 przez Kapitalista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Macie tutaj spalanie od Zachara http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/pomiary-spalania/subaru-levorg-1.6-170-km-at-pomiar-spalania/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Trochę duże, co? Spodziewałby się człowiek po nowoczesnej jednostce, że jednak spali mniej i przynajmniej przy przepisowej jeździe na autostradzie dwucyfrowego wyniku nie będzie. Z chęcią pozostanę przy SBD. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Edytowane 7 Listopada 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Spalanie małe jak na subaru iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Jakby to był 2,5turbo, to bym się cieszył. Bardziej oszczędnie z paliwem na autostradzie obchodziło się moje stare audi A4 z 97roku. 2,4i V6 Tiptronic. Ale to były inne czasy. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się