Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Ja szczęśliwie mam teraz ten magiczny guzik :) Czyli póki co mój OBK to był jedyny model w EU, który się go dorobił?

 

Też nie rozumiem, czemu Europejczykom się go nie daje...

 

Tribeca B9 A.D. 2007 miala regulacje podparcia (mechaniczna) na obu siedzeniach oraz pamiec 2 ustawien dla siedzenia kierowcy (siedzenie pasazera z el. regulacja, ale bez pamieci)

 

bylem w Wilnie, ogladalem Levorga w wersji podstawowej, no i niestety straszna bida w srodku... byc moze w bogatszych wersjach jest lepiej, ale tych ochow i achow to nie bardzo rozumiem, bo np. w porownaniu do tej samej Tribeki sprzed prawie 10 lat, to jest po prostu bida i tyle - rozumiem, ze auta z roznych segmentow, etc., ale kamon, auta dzieli prawie dekada i imho mozna spodziewac sie wiekszego progresu jakosciowego

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

aniża spalanie o 5-7%. Tak jak w Forku.

w którym forku ? Bo chyba nie w XT..... Przynajmniej nie w moim. Jest nad spodziewanie dokładny. Zresztą nie tylko u mnie.

W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD.

 

Ostatnie tankowanie po 470 km wlałem 52l. Spalanie wg komputera 10.4l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stach pisalem o takich fotelach. Standarty sa rzeczywiscie w 5 takie sobie a te w 3 sportowe to tez jakies takie plaskie i waskie siedziska ale te sportowe z 5 ... mozna ustawic nachylenie calego siedzenia a podparcie jest chyba pnaumatyczne bo w max pozycji to mi brzich prawie na kierownice wypchnelo.

post-1295-0-00801700-1446800102_thumb.jpg

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

pytam się więc grzecznie gdzie ta nowa technologia?
 

 

w przepisowej jeździe 50/90 km/h 

 

oraz przepisowym staniu w korku  ;)


 

W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD.

 

SBD zgoda ale w XT MY15 nie zaniża. No może o 0.2l.

 

 

 

SBD w XV też nie zaniża, jest bardzo dokładny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haubi65 nie porównuj aut z dwóch całkowicie odmiennych lig. Levorg ma fotele z STI co jednoznacznie określa ich przeznaczenie i zamysł konstruktorów.

 

jezeli do auta zaloze np. felgi z STI (tak mam w Tribece  :P ), to czy to cos swiadczy o przeznaczebniu auta?  :biglol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Forku XT MY2013. Podobnie zresztą było w Legacy MY09 SBD.

 

SBD zgoda ale w XT MY15 nie zaniża. No może o 0.2l.

 

Dokładnie. U mnie jest +/- 0,2 - czasem w jedną czasem w drugą.

 

 

bo faktycznie, 0,2 l/100 km to najmniejsza "podziałka", która stosuje zawsze w górę

 

jak np "z dystrybutora" wychodzi 9,04 to na wyświetlaczu będzie 9,2 l/100 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stach pisalem o takich fotelach. Standarty sa rzeczywiscie w 5 takie sobie a te w 3 sportowe to tez jakies takie plaskie i waskie siedziska ale te sportowe z 5 ... mozna ustawic nachylenie calego siedzenia a podparcie jest chyba pnaumatyczne bo w max pozycji to mi brzich prawie na kierownice wypchnelo.

 

Kumpel ma Mpakiet,więc chyba to są właśnie te fotele.Być może nie zwróciłem szczególnej uwagi , bo po Legacy nie było jakiegoś szoku ale z pewnością to świetne fotele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haubi65 nie porównuj aut z dwóch całkowicie odmiennych lig. Levorg ma fotele z STI co jednoznacznie określa ich przeznaczenie i zamysł konstruktorów.

 

nieprawda siedzialem w STI z fotelami z alcantara i sa naprawde OK. Zreszta te w Levorgu sa tez b. dobre. Podparcie mozna sobie eventualnie indywidualnie poprawic i bedzie ok. Auto mozna tez wygluszyc i za powidzmy +2 t€ bedziemy mieli super Auto. Mi tylko troche te spalanie przeszkadza bo jest takie jakie mamy w autach z 250 KM i w takim Levorgu (2 DIT) bym byl gotow je zaakceptowac.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg ma fotele z STI co jednoznacznie określa ich przeznaczenie i zamysł konstruktorów

 

Levorg GT-S ma takie fotele ;)

 

wersja GT a taka w Europie jest dostępna ma inne, co więcej u naszych zachodnich sąsiadów każda wersja Levorga to GT różnica w nazwie dotyczy tylko poziomu wyposażenia

 

pytanie podstawowe jakie są techniczne różnice między GT a GT-S

 

- inne zawieszenie ?

- "inna" skrzynia ?

- inne hamulce ?

 

itp.

Edytowane przez ketivv
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

mam już ponad 3300km - jutro sprawdzę to uzupełnię - ogólny wynik

 

średnie spalanie od początku - 9,4  

 

 

I wydaje mi się ,że tak trzeba liczyć,pomiędzy 9,5-10l/100 i to przy w miarę spokojnej jeździe.Każda próba bardziej dynamicznej jazdy w trybie sport będzie skutkowała sporo większym spalaniem,a silnik 1.6T po prostu trzeba w tym celu kręcić.

 

To spodziewałem się mniejszego spalania, a tu prawie jak XT, gdzie i mocy mniej i buda niższa.

Przedwczoraj przegoniłem Funie do Wawy, trasa ELB-WAWA-ELB, siódemka, miejscami ekspresówka miejscami ograniczenia bo roboty drogowe, przejazd przez Wawe na Ursynów.

Jechałem jak Dyrekcja, limit +20, z wyjątkiem powrotnej drogi od Milomlyna, bo złapałem BMW na zająca i do ELB był ogień pod 2.

Średnie spalanie z trasy 7,9 - wygląda że mniej niż Levorg, w sumie wielkość aut podobna, silniki też, moc taka sama.

Alfa górą  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Średnie spalanie z trasy 7,9 - wygląda że mniej niż Levorg

Tak jak pisałem Kielce - Kraków : 7,8, Kraków - Kilece : 8,0. Czyli średnio .... 7,9 :)

 

 

w sumie wielkość aut podobna

No, nie bardzo. Levorg jest raczej wielkości 159.

Faktem też jest, że jest od Giulietty wyraźnie cięższy, + napęd na 2 osie ...w sumie Alfa powinna palić wyraźnie mniej od Levorga.

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa że w domu mam Levorga i Guliettę MultiAir - oba po 170km, ale to całkiem inne auta.

Spalanie spaleniem - Alfa (żony) - jest dużo lżejsza i na prostej szybsza, ale w zakrętach jest inaczej. Spalanie generalnie podobne.

Sprawdzę z ciekawości jakie spalanie wyświetla alfa - ale to auto u nas głównie jeździ po mieście.

Jedną rzecz subaru mogłoby podejrzeć u alfy - dźwięk wydechu: niby 1,4 z turbo /MultiAir/ - ale basowa barwa dźwięku wydechu /seryjnego!/ całkiem fajna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak np "z dystrybutora" wychodzi 9,04 to na wyświetlaczu będzie 9,2 l/100 km

Nie wiem jak jest w Levorgu, w Forester XT MY 15 komputer zaniża o około 0.4~0.5 litra, a leje zawsze tak samo tj. do drugiego odbicia pistoletu. Z 12l (miasto), leję 12.5l

Edytowane przez Kapitalista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę duże, co?

 

Spodziewałby się człowiek po nowoczesnej jednostce, że jednak spali mniej i przynajmniej przy przepisowej jeździe na autostradzie dwucyfrowego wyniku nie będzie.

 

Z chęcią pozostanę przy SBD.

 

 

 

---------

Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...