Izotom Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przemek,no ale powiedz jaki jest sens zamiany xt na Levorga, skoro ten drugi jeździ wolniej,pali tyle samo, ma mniej miejsca na głowę i zahacza o progi? No dobra,jest trochę tańszy;) Plan jest dobry. Trzymam kciuki za jego realizację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 A do przemieszczania się w ramach obowiązujących ograniczeń na drogach publicznych to wystarczy silnik 0.9 i jakieś 50 KM. Idąc tą drogą EU powinna wprowadzić zakaz sprzedaży aut z mocniejszymi silnikami. dlatego możesz mieć mocniejszy samochód ale ... to będzie kosztowało, bo jest to zbytek Te przepisy prowadzą do patologii przy pomiarach spalania i emisji CO2 - parz VAG dieselgate. nie wszystkie działania muszą być właściwe ale to nie znaczy, że ogół działań jest niewłaściwy było nie było stworzono technologię która pozwala zużyć 3,9 l ON na 100% km jadąc przepisową 90 w aucie wielkości Passata co by nie powiedzieć to jest postęp Nie ma najmniejszej potrzeby, by urzędasy z UE mówiły mi jaki silnik mam mieć w aucie, jaką żarówkę w lampie, i jakiej mocy odkurzacz.... potrzebny Ci do zastosowań domowych odkurzać o mocy przekraczającej 1600 W ? możesz też zrezygnować z bieżącej wody czy kanalizacji, możesz też powiedzieć dziecku, żeby się nie uczyło bo to jest wysiłek zbędny wysiłek ludzie żyją w niektórych rejonach świata bez tego do dzisiaj nie jestem zwolennikiem narzucania rozwiązań ale czasami jest to niezbędne, choćby po to żeby jakaś technologia mogła się przebić Prostota i ponowne zawierzenie we wrodzoną inteligencje człowieka czyli np. nie budować aut, które będą same jeździć, bez udziału człowieka. hm... latać też trzeba przestać bo pilot automatyczny to tam norma ogólnie "całą robotykę" odrzucić, sztuczne płuca czy serca, dializy itp. nie da się uciec przed postępem, niestety jesteśmy "zaprogramowani" na ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań to własnie dlatego jesteśmy "gatunkiem dominującym" Jeśli chodzi o oszczędności to więcej i taniej można uzyskać zmieniając infrastrukturę drogową (czerwone fale, korki) można uzyskać jeszcze więcej łącząc wszystkie rozwiązania razem "zielona fala" Levorg-iem z przepisową prędkością 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Przemek,no ale powiedz jaki jest sens zamiany xt na Levorga, skoro ten drugi jeździ wolniej,pali tyle samo, ma mniej miejsca na głowę i zahacza o progi? No dobra,jest trochę tańszy;) Cóż. - ma około 80tys. km mniej niż forester gdy go sprzedawałem (i przynajmniej 3 lata gwarancji) - jest ładniejszy - ma kurnik na masce - ma wygodniejsze fotele z dobrym trzymaniem bocznym - w codziennym użytkowaniu mimo wszystko lepiej się prowadzi - nad głową mam jeszcze zapas, więc nie jest źle - forester jako SUV sprawdził się wyśmienicie, ale jednocześnie poznałem jego granice offroadowe, i w planach (choć nie wiem aktualnie jak bardzo odległych) jest chęć posiadania auta, którego granice są dużo dalej. - co do spalania, jest ono jednak per saldo odrobinę niższe (choć akurat nie był to priorytet) - ma nieco większy bagażnik - no i najważniejsza sprawa na koniec - bardziej podoba się Justynie niż Forester A w związku z tym, Przemek,no ale powiedz jaki jest sens zamiany xt na Levorga, skoro ten drugi jeździ wolniej,pali tyle samo, ma mniej miejsca na głowę i zahacza o progi? No dobra,jest trochę tańszy;) Plan jest dobry. Trzymam kciuki za jego realizację Plan jest aktualny i czeka sobie powoli na realizację. Edytowane 30 Października 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Kurde,a myślałem że to ja jestem racjonalistą Argument z Justyną mnie ostatecznie przekonal No i fakt,jest nowy i ładny Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 A do przemieszczania się w ramach obowiązujących ograniczeń na drogach publicznych to wystarczy silnik 0.9 i jakieś 50 KM. Idąc tą drogą EU powinna wprowadzić zakaz sprzedaży aut z mocniejszymi silnikami. dlatego możesz mieć mocniejszy samochód ale ... to będzie kosztowało, bo jest to zbytek Te przepisy prowadzą do patologii przy pomiarach spalania i emisji CO2 - parz VAG dieselgate. nie wszystkie działania muszą być właściwe ale to nie znaczy, że ogół działań jest niewłaściwy było nie było stworzono technologię która pozwala zużyć 3,9 l ON na 100% km jadąc przepisową 90 w aucie wielkości Passata co by nie powiedzieć to jest postęp Nie ma najmniejszej potrzeby, by urzędasy z UE mówiły mi jaki silnik mam mieć w aucie, jaką żarówkę w lampie, i jakiej mocy odkurzacz.... potrzebny Ci do zastosowań domowych odkurzać o mocy przekraczającej 1600 W ? możesz też zrezygnować z bieżącej wody czy kanalizacji, możesz też powiedzieć dziecku, żeby się nie uczyło bo to jest wysiłek zbędny wysiłek ludzie żyją w niektórych rejonach świata bez tego do dzisiaj nie jestem zwolennikiem narzucania rozwiązań ale czasami jest to niezbędne, choćby po to żeby jakaś technologia mogła się przebić Jakiego odkurzacza potrzebuję to sam wiem i nie chcę by ktokolwiek mi narzucał limity.. W poprzednim wieku w Europie było paru takich co narzucali jedynie słuszne rozwiązania, dwóch najsłynniejszych to Hitler i Stalin..... Przy narzucaniu jedynie słusznych rozwiązań, jest naprawdę cienka granica... - patrz tłumy uciekinierów w EU. Żeby nie było off - topic: Levorg to fajne auto, tylko czemu pali tyle co XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Żeby nie było off - topic: Levorg to fajne auto, tylko czemu pali tyle co XT? bo waży podobnie a fizykę trudno oszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 bo waży podobnie a fizykę trudno oszukać To miałoby znaczenie przy jeździe miejskiej. Przy wyższych prędkościach liczy się opór toczenia a ten forek ma dużo większy (z racji gabarytów) niż levorg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 no co Ty poważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Jak się patrzy na dane techniczne Levorg średnio: 7.1 Forester 2.0DIT 8.5 i pewnie przy przepisowej jeździe tak będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przy jeździe mocno (niemiecko) autostradowej różnice w spalaniu powinny być zauważalne. W jeździe do 140km/h różnica to około 0,5-1l. Ciekaw jestem wyjazdu na narty. Zobaczymy jak wtedy wyjdzie spalanie. Jak się patrzy na dane techniczne Levorg średnio: 7.1 Forester 2.0DIT 8.5 i pewnie przy przepisowej jeździe tak będzie Z moich (na razie skromnych) doświadczeń wynika, że tak nie jest. Zarówno pod względem różnicy, jak i wartości bezwzględnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Nie dotarty jeszcze to może spadnie. Poza tym XT pali 16 - był tu na forum taki jeden co tak twierdził i ja mu wierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 E tam. 16l to przy emeryckiej jeździe. Normalnie 20l pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Na spalanie ma wpływ wiele czynników noga kierowcy na pierwszym miejscu, ale także rodzaj trasy i jej długość, w sumie to ja mam popsute samochody bo palą tyle ile średnia podana przez producenta. W wolnej chwili będę musiał wybrać się na test i sam sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 bo waży podobnie a fizykę trudno oszukać To miałoby znaczenie przy jeździe miejskiej. Przy wyższych prędkościach liczy się opór toczenia a ten forek ma dużo większy (z racji gabarytów) niż levorg. Chyba opór aerodynamiczny Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 E tam. 16l to przy emeryckiej jeździe. Normalnie 20l pali. A na postoju jeszcze więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 kupuje auto za 140k pln, które traci na wartości 15k rocznie a bijecie pianę o pół litra paliwa? Kogo to obchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Mnie nie. Ale ktoś narzekał, że nie ma o czym pisać w tym wątku, a nic tak nie podgrzewa dyskusji jak spalanie. No może poza doborem oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 kupuje auto za 140k pln, które traci na wartości 15k rocznie a bijecie pianę o pół litra paliwa? Kogo to obchodzi Nie zawsze o koszta chodzi, mniejsze spalanie to z reguły większy zasięg samochodu dla mnie to dość istotna cecha. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przy jeździe mocno (niemiecko) autostradowej różnice w spalaniu powinny być zauważalne. Nie bylbym tego taki pewny Levorg ma jednak mniejszy silnik, a te mniejsze przy duzych predkosciach bardziej sie mecza BRZ na przyklad przy ciaglej jezdzie 220-230 pali wiecej od H6... Co innego gdybysmy porownywali Levorga 2.0 z Forkiem 2.0. Ale jestem bardzo ciekaw faktycznych roznic - jak bedziesz mial okazje sprawdzic i porownac do Forka to daj znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przy jeździe mocno (niemiecko) autostradowej różnice w spalaniu powinny być zauważalne. Nie bylbym tego taki pewny Levorg ma jednak mniejszy silnik, a te mniejsze przy duzych predkosciach bardziej sie mecza BRZ na przyklad przy ciaglej jezdzie 220-230 pali wiecej od H6... Co innego gdybysmy porownywali Levorga 2.0 z Forkiem 2.0. Ale jestem bardzo ciekaw faktycznych roznic - jak bedziesz mial okazje sprawdzic i porownac do Forka to daj znac dobrzy ludzie to trzeba by ustalić o jakie prędkości chodzi bo powoli wkraczamy w rejony 200+ a raczej nie jest optimum Levorga 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Zacznijcie jeździć przepisowo to będą Wam samochody mniej paliły Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przecież jeżdżę przepisowo. No ... prawie zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Mnie nie. Ale ktoś narzekał, że nie ma o czym pisać w tym wątku, a nic tak nie podgrzewa dyskusji jak spalanie. No może poza doborem oleju. No i tu masz rację, bo nareszcie się zrobił ruch w interesie Ja już bałem się, że pozostaniemy na poziomie dyskusji o sensie AWD i sensie auta powyżej 1600 i odkurzacza 1600W. A swoją drogą, skoro w Formule 1 są silniki 1.6, to co tu narzekać. W Levorgu mamy silnik o pojemności Formuły 1. To powinien być slogan reklamowy Pod tym względem jeszcze na Levorga nie spojrzałem. Może jednak się przekonam? --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Przemek,no ale powiedz jaki jest sens zamiany xt na Levorga, skoro ten drugi jeździ wolniej,pali tyle samo, ma mniej miejsca na głowę i zahacza o progi? No dobra,jest trochę tańszy;) Plan jest dobry. Trzymam kciuki za jego realizację Gdyby jeszcze tylko to podparcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Chyba opór aerodynamiczny Tak, dzięki za czujność! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się