stach1111 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 jeśli macie takie problemy to trzeba by się nauczyć całej "higieny życia" Co Ty nie powiesz? żadna regulacja podparcia nie zastąpi tej poduszki Absolutnie zastąpi.Przynajmniej u mnie tak się stało PW.również byłem przeznaczony "pod nóż" ale się nie dałem Dobra Panowie,naprawdę kończę,bo się robi wątek szpitalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Stachu trzeba do pracy na rowerze jeździć Ja dziś 15 km zrobiłem. A oparcie ustawione pionowo też czyni cuda (zwłaszcza przy wyprofilowaniu dobrej części jak w Subaru) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Ja dziś 15 km zrobiłem. Wisła ma nowe meandry i droga Ci się wydłuża. czy pracujesz coraz dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Stachu trzeba do pracy na rowerze jeździć Właśnie po rowerze pojechałem karetką na OIOM,startowałem pod górkę ze zgiętym kręgosłupem i wtedy właśnie dupnęło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Ale ja nie mówię o jeździe ekstremalnej tylko o ogólnie pojętej regularnej aktywności fizycznej. Rower to tylko przykład. Grzesiu na obiad wyskoczyłem do domu przed II zmianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Co Ty nie powiesz? spanie, mycie zębów, kąpiel czy wsiadanie do auta itp. błahe czynności wymagają zmian a przynajmniej znacznej uwagi przez jakiś czas nie ma się co śmiać bo problem jest poważny a znam takich co poszli inna drogą i są teraz stałymi pacjentami neurochirurgów dlatego też spokojnie mogę zaryzykować stwierdzenie, że pod kątem podparcia lędźwiowego fotele w Subaru XV pomimo braku regulacji są lepsze jak znane mi ze Skody czy Forda z regulacją Ale ja nie mówię o jeździe ekstremalnej tylko o ogólnie pojętej regularnej aktywności fizycznej. Nordic Walking choć może też być na początek sam Walking byle iść przed siebie nie wolniej jak 6 km/h a zarazem nie biec ostatnio gdzieś przeczytałem "rower - spali twój tłuszcz, oszczędzi pieniądze samochód - spali twoje pieniądze, oszczędzi twój tłuszcz" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Co Ty nie powiesz? nie ma się co śmiać Śmieję się,bo co najwyżej moglibyśmy wymienić się doświadczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Prawda jest, ze siedzenia w Legacy sa moze za krotkie ale podparcie maja najlepsze jakie mialem. Edytowane 29 Września 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Ja juz jestem po. Powiem tylko tyle biec i kupować zanim jest jeszcze co. To najlepsze zwykle subaru ostatnich lat. Silnik ok ale największe wrażenie robi zawieszenie. Bardzo sportowe i zarzem komfortowe. Po względem prowzeniato takie mini STI i chyba zżadne zwykły model nie byl pod wzgledem prowadzenia tak blisko tego modelu. Nic tylko kupować. Edytowane 29 Września 2015 przez turdziGT 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 prowzeniato zżadne Aż Ci się ręce z wrażenia trzęsą Miałem podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Powiem tylko tyle biec i kupować Już pędzimy Miałem podobnie... Sjaku, ja podszedłem to tematu LVG-a z pewną taką nieśmiałością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 te lusterka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Jeśli turdziGT chwiali Levorga to już musi być dobrze Na zdjęciu czerwonego z bliska już brak listwy nie razi. Widać zamyśl i dlaczego jej tam nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 te lusterka.. Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu A tak swoją drogą - wie ktoś dlaczego 1,6 ma mniejszą moc jednostkową niż 2,0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 te lusterka.. Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu A widzisz!!! Teraz musisz Go przeprosić! PS.lusterka są COOL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 te lusterka.. Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu A tak swoją drogą - wie ktoś dlaczego 1,6 ma mniejszą moc jednostkową niż 2,0? Może dlatego, że jeździ na PB95, a w Japonii 2.0DIT na 100 oktanowej benzynie. Poza tym poprosi się specjalistów z VW, napiszą program, i będzie moooooooc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) te lusterka.. Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu A tak swoją drogą - wie ktoś dlaczego 1,6 ma mniejszą moc jednostkową niż 2,0? Może dlatego, że jeździ na PB95, a w Japonii 2.0DIT na 100 oktanowej benzynie. Poza tym poprosi się specjalistów z VW, napiszą program, i będzie moooooooc. Dobra. To poproszę te 236 koni i obiecuję, że tankuję tylko Shell NP 100+ A tak na poważnie - nawet w stosunku do "kastrata" z FXT - przy zachowaniu tego samego stosunku miałby 192 kuce. Edytowane 29 Września 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Ja też dzisiaj jeździłem Levorgiem. W DaWoju. Wrażenia są naprawdę fantastyczne. Dynamika zadowalająca, na pewno nie gorsza niż w mojej Imprezie 2.0 D, a nawet chyba lepsza (pozwoliłem sobie na krótkie "szaleństwo" i na drodze szybkiego ruchu w kierunku Płońska rozpędziłem się do 200 km/h, które osiągnąłem szybko i płynnie, a do tego w aucie była cisza). Prowadzenie po łukach i w zakrętach rewelacyjne. Spalanie, moim zdaniem, przyzwoite - w drodze powrotnej do salonu, jadąc do 120 km/h w trybie "I" wyszło 8 l/100 km. To na razie tyle, na gorąco ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Na lusterka są akcesoryjne dodatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Grzesiu masz jakiegoś linka albo pdf-a z tymi dodatkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 @@przemekka, Wielebny już Ci wszystkie dodatki zamontował. Czekaj tylko na fakturkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Hmm. To dlatego ten odbiór tak się przedłuża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Na lusterka są akcesoryjne dodatki. "lusterko w kolorze nadwozia" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Jeszcze nie, mam w wersji papierowej. I to też nie na biurku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 te lusterka.. Oj tam, lusterka. Tym razem będę jak Madox - dajcie silnik dorównujący układowi jezdnemu A tak swoją drogą - wie ktoś dlaczego 1,6 ma mniejszą moc jednostkową niż 2,0? Może dlatego, że jeździ na PB95, a w Japonii 2.0DIT na 100 oktanowej benzynie. Poza tym poprosi się specjalistów z VW, napiszą program, i będzie moooooooc. Dobra. To poproszę te 236 koni i obiecuję, że tankuję tylko Shell NP 100+ A tak na poważnie - nawet w stosunku do "kastrata" z FXT - przy zachowaniu tego samego stosunku miałby 192 kuce. Może jest trochę przykręcony dla poprawienia wartości emisji? A może dla bezpieczeństwa jest ograniczona moc w nowej jednostce i dopiero po jakimś lifcie ją podkręcą? W każdym razie takie 190 KM (i odpowiednio kilka Nm więcej) załatwiałoby już raczej wszelkie dylematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się