Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

@anakinsky co to za żaróweczki z przodu dałeś bo i u siebie bym wymienił ?

Trochę długo trzeba czekać, ale opłaca się:

http://www.ebay.pl/itm/Konik-P13W-CREE-LED-DRL-FOG-Light-White-bulb-for-FT86-GT-MY15-WRX-STI-FORESTER-/121355905937?hash=item1c41602b91:g:fjgAAOSw2s1UwGdo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te, które zamówiłem pasują p&p. Na stronie dystrybutora napisane jest, że żarówki są dostosowane do halogenów Subaru:

- Fits Mazda CX-5 DRL, WRX MY15 DRL and Toyota FT-86 GT (We custom made these for the ADM SUBARU MY15 WRX STI, Guaranteed Fitment)

Edytowane przez anakinsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, podpowiedzcie mi co nieco o Levorgu. W innym wątku o XV napisałem:

(...) Levorg za niski, za głośny, z fotelami, które są dla mnie za wąskie.

 

Ponieważ nie doczekam się XV 1.6 DIT CVT, lub SBD CVT przeprosiłem się z Levorgiem i jest poważnym kandydatem na nowy samochód. Oczywiście czas dostarczenia samochodu i cena ma znaczenie. Biorę też pod uwagę Forestera - dostawa na grudzień, a Levorg w bliżej nieokreślonej przyszłości - zmiana modelowa na Austrię - pojawia się wersja Exclusive i seryjny system EyeSight.

 

Pytanie do użytkowników tego ES (Outback): warto w to zainwestować, czy szukać modelu bez tego ustrojstwa? Podczas krótkiej jazdy próbnej nie zwracałem uwagi na częste "pipczenie" EyeSight. Da się z tym żyć?

 

Dlaczego pytam? Levorg bez EyeSight ma skórę i navi, Levorg z EyeSight ma navi, ale ma tekstylną tapicerkę.

 

Czy ktoś z użytkowników Levorga może powiedzieć, co warta jest ta skórzana tapicerka? Czy jest to prawdziwa skóra, czy jakieś tanie, "ekologiczne" badziewie z PCV jak w Foresterze Comfort-S?

 

Pozdrawiam.

 

PS: trzymajta kciuki, może będzie Levorg, czekam tylko na konkretną informację od sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z użytkowników Levorga może powiedzieć, co warta jest ta skórzana tapicerka? Czy jest to prawdziwa skóra, czy jakieś tanie, "ekologiczne" badziewie z PCV jak w Foresterze Comfort-S?

wszystko zależy, co kto lubi...

W Foresterze miałem skórę i alcantarę, teraz w Levorgu mam tekstylną i dobrze mi się jeździ... najlepiej rozsiąść się w jakiejś testówce i sprawdzić empirycznie

Edytowane przez anakinsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego pytam? Levorg bez EyeSight ma skórę i navi, Levorg z EyeSight ma navi, ale ma tekstylną tapicerkę.

 

1. skóra jest do d... (z założenia ;) )

2. EyeSight jest świetnym systemem wspomagającym codzienną, którego łatwo się nie dołoży później (lub wręcz jest to niemożliwe)

 

ja bym wybierał EyeSight nawet jakby wymagał dopłaty, jeśli dylematem jest skóra za EyeSight to wręcz idealny układ

 

 

P.S.

czyli jednak nie potrzebujesz "podniesionego" auta

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skórę w Levorgu i nie narzekam. W XT mam materiał i bardziej pocą się plecy niż na skórze w Levorgu.

Co do ES to chętnie bym go u siebie przytulił nawet w zamian za skórę bo jest naprawdę świetny, a miałem okazje go testować w mieście jak i w trasie.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego pytam? Levorg bez EyeSight ma skórę i navi, Levorg z EyeSight ma navi, ale ma tekstylną tapicerkę.

Dla mnie główna zaleta skórzanej tapicerki w levo jest taka, że przychodzi w pakiecie z regulacją siedziska fotela. W polskich wersjach brak skóry oznacza brak tej regulacji. A stałe ustawienie siedziska jest dość... dyskusyjne, przynajmniej dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dlaczego pytam? Levorg bez EyeSight ma skórę i navi, Levorg z EyeSight ma navi, ale ma tekstylną tapicerkę.

 

1. skóra jest do d... (z założenia ;) )

 

 

Zależy jaka skóra. Co kto lubi, ja  materiałowej tapicerki bym nie chciał (głównie ze względu na utrzymanie czystości). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skórę w Levorgu i nie narzekam. W XT mam materiał i bardziej pocą się plecy niż na skórze w Levorgu.

 

coś w tym jest bo w XV też momentami się czuję jakbym na ceracie siedział a to materiał

 

natomiast lubię trzymanie materiału oraz ciepło w zimniejszych okresach

 

czy skóra jest łatwiejsza w utrzymaniu - dyskusyjna teza ;-)

 

o skórę trzeba dbać, pielęgnować, o wilgoci nie wspominając

 

 

jak dla mnie pojedynek EyeSight vs. skóra bezapelacyjnie wygrałby EyeSight

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Dlaczego pytam? Levorg bez EyeSight ma skórę i navi, Levorg z EyeSight ma navi, ale ma tekstylną tapicerkę

To .... dziwne. W/g moich informacji wszystkie Levorgi 17' powinny mieć EyeSight.

Sugeruję dokładne dopytanie sprzedawcy - może ma na magazynie wersję 16' ze skórą / navi i tę wlaśnie porównuje z 17'.

Ogólnie EyeSight jest - moim zdaniem - bardzo dobrym rozwiązaniem. Lane assist może początkowo nieco denerwować przypominając nam o konieczności trzymania się swego pasa ruchu ( szczególnie, gdy "tniemy" zakręty ), ale tę funkcję można wyłączyć.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skórę w Levorgu i nie narzekam. W XT mam materiał i bardziej pocą się plecy niż na skórze w Levorgu

Wprzednim Forku '13 miałem siedzenia materiałowe, w obecnym skórę.

Na razie wygrywa skóra, w sezonie litnim żadna z tez stawianych przez przeciwników skóry w aucie się nie sparwadziła (pocenie, klejeie pleców). Zobaczymy jak sytuacja wygląda zimą.

Co do wygladu wnętrza auta, zapachu - wg mnie bezapelacyjenie wygrywa skóra.

 

Ogólnie EyeSight jest - moim zdaniem - bardzo dobrym rozwiązaniem.

Szkoda, że nie jest na wyposażeniu europejskiej wersji Forestera.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja mam skórę w Levorgu i nie narzekam. W XT mam materiał i bardziej pocą się plecy niż na skórze w Levorgu.

 

coś w tym jest bo w XV też momentami się czuję jakbym na ceracie siedział a to materiał

 

natomiast lubię trzymanie materiału oraz ciepło w zimniejszych okresach

 

czy skóra jest łatwiejsza w utrzymaniu - dyskusyjna teza ;-)

 

o skórę trzeba dbać, pielęgnować, o wilgoci nie wspominając

 

 

O materiał też trzeba dbać bo inaczej dość trudne pranie będzie czekało. Z mojego doświadczenia skóra lepsza, ale co kto lubi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ketivv, zniżyłem loty ;)

Auto z podwyższonym prześwitem by się przydało jak najbardziej, stąd spoglądanie w kierunku Forestera, ale jednak Levorg przekonuje mnie do siebie prowadzeniem i wyposażeniem. Wygląda na to, że pora na radykalną zmianę. Na Forestera mogę czekać pół roku, podczas gdy trzy Levorgi stoją na placu. Czy to decyzja słuszna? Czas pokaże.

 

@Szanowna Dyrekcja ma rację. To są jakieś "przejściówki" ściągnięte od Subaru w Belgii - dosłownie dwa egzemplarze, ponieważ dilerzy w Austrii mają ogromne problemy z zaopatrzeniem, nawet jeśli chodzi o demówki, czyli tak jak w prawie całej EU.

Do tej pory w Austrii były dostępne tylko dwie wersje: GT i GT-S, czyli bieda, i "od biedy ujdzie". Obie bez navi, bez skóry i tych innych smaczków.

 

Co do tej skóry, to odniosłem wrażenie, że obszycie foteli ma dwa materiały: siedzisko i oparcie to jakaś skóra, boki i tył fotela to PCV czy inna cerata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie skóry to masz dobre odczucie. ;) Osobiście jakbym jeszcze raz zamawiał to rozważyłbym jednak tapicerkę materiałową. Skóra jest jednak dość śliska i mimo dobrego wyprofilowania fotel nie trzyma idealnie. Plusem przy skórze jest natomiast elektryczna regulacja fotela i dwupunktowa regulacja wysokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie skóry to masz dobre odczucie. ;) Osobiście jakbym jeszcze raz zamawiał to rozważyłbym jednak tapicerkę materiałową. Skóra jest jednak dość śliska i mimo dobrego wyprofilowania fotel nie trzyma idealnie. Plusem przy skórze jest natomiast elektryczna regulacja fotela i dwupunktowa regulacja wysokości.

Tylko, że wybór innej tapicerki oznacza zmianę specyfikacji wyposażenia. Wraz ze skórą jest kilka innych 'fajnych' elementów, przynajmniej w Foresterze. Levorga aż tak szczegółowo nie analizowałem.

 

Wysłano z Xperia Z3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BB, pewien klient po zakupie od razu zdecydował się na podwyższenie zawieszenia Levorga, niestety szczegółów nie znam. Co do skóry, to faktycznie co kto lubi ale na przykładzie Forestera jest ogromna różnica między tą eko-skóra w wersji Comfort a tą pełną skóra w Platinum. Ja Sobie osobiście chwalę tą z Platinum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Odnośnie skóry to masz dobre odczucie. ;) Osobiście jakbym jeszcze raz zamawiał to rozważyłbym jednak tapicerkę materiałową. Skóra jest jednak dość śliska i mimo dobrego wyprofilowania fotel nie trzyma idealnie. Plusem przy skórze jest natomiast elektryczna regulacja fotela i dwupunktowa regulacja wysokości.

Tylko, że wybór innej tapicerki oznacza zmianę specyfikacji wyposażenia. Wraz ze skórą jest kilka innych 'fajnych' elementów, przynajmniej w Foresterze. Levorga aż tak szczegółowo nie analizowałem.

 

Wysłano z Xperia Z3

W levorgu ze skórą w pakiecie jest navi i elektryczny fotel kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełna elektryka fotela mnie kusi: podnoszone siedzisko i podparcie ud, pochylanie, brakuje jeszcze tylko podparcia lędźwiowego i pamięci ustawień, ale i tak jest nieźle. Jeździłem w "skórze" i w "materiale". Skóra śliska, ale przyjemniejsza w dotyku i łatwiej się powiercić w fotelu. W materiałowych nawet dokumenty w tylnej kieszeni czuć i jeansy przy każdym ruchu uwierają w klejnoty.

Jak napisałem: dwa egzemplarze dostępne ze skórą, elektryką i navi (2016) są na miejscu, jeden nowy (2017) z EyeSight z navi i bez skóry przyjechał przedwczoraj i ma być demówką.

Jeśli da radę zamówić z EyeSight i skórą, i navi, to poczekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@Ketivv, zniżyłem loty Auto z podwyższonym prześwitem by się przydało jak najbardziej, stąd spoglądanie w kierunku Forestera, ale jednak Levorg przekonuje mnie do siebie prowadzeniem i wyposażeniem.
 

 

Levorg z Eye Sight to w tej chwili dla mnie jedna z ciekawszych propozycji na rynku aut nowych w "rozsądnych piniondzach" 

 

atrakcyjny kompakt kombi o zadowalających osiągach w połączeniu z Eye Sight bardzo fajny samochód codziennej jazdy po asfalcie

 

nie dla mnie bo za dużo bym musiał się ograniczyć, XV jest tak w sam raz na skraju możliwości 

29386245095_bf585c6d73_z.jpg

już nawet nie poprawiam bo wiecznie gdzieś przodem ryję  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...