capricorn Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Jak czytam poszczególne wpisy to odnoszę wrażenie, że każde Subaru, które ma poniżej 200KM to jest już do d...y Może to kwestia naszej słowiańskiej mentalności nie jest do dupy tylko po co pakować 1.6T skoro jest dobre 2.0N/A? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Co by nie powiedzieć 1.6 DIT sprawia że auto jest szybsze jak z 2.0 NA Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Mój LGT 2,5T pali ok. 1,5 litra więcej w podanych warunkach, ale to jednak 300 koni, a nie 170 i większe auto LGT w/g norm EU miał 265 KM i istotnie był szybki ( ) ... ale i palił sporo.Z mojego doświadczenia w normalnym ruchu jakieś 1,5 l więcej, ale od Spec B. Przy takiej jeździe jak na filmiku wyszło ponad 40 Ciekawe czy w obwodzie kaliningradzkim jest dealer Subaru Jest. Ale po co to komu ? W Rosji są inne specyfikacje, niż w EU ( nie spełniają warunków homologacji unijnej ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Tak w odniesieniu do koni i spalania. Widzę, że nasi sąsiedzi ze wschodu nie mają Levorga w ofercie. Natomiast jest WRX z 2.0 268KM 6MT i w drodze jest Diesel z CVT. Niestety do broszury silnik nie jest jeszcze wprowadzony, a na stronie nie podano mocy. Ciekawe czy w obwodzie kaliningradzkim jest dealer Subaru :-P Czy na The Forum można wkleić link do oficjalnej rosyjskiej strony Subaru? Dealer Subaru w Krolewcu/Kaliningradzie jest, nawet tam auto serwisowalem, kiedy mieszkalem w RU Gdyby ktos powaznie zainteresowany potrzebowal bezposredniego kontaktu, to sluze pomoca (mam znajomego w tamtejszym serwisie) (...) W Rosji są inne specyfikacje, niż w EU ( nie spełniają warunków homologacji unijnej ). Pozdrowienia Tak z ciekawosci: czym sie faktycznie (a nie na papierze) rozni sie rosyjski WRX STI od polskiego? Edytowane 19 Listopada 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 czym sie faktycznie (a nie na papierze) rozni sie rosyjski WRX STI od polskiego? Nie znam dokładnej specyfikacji, ale na pewno nie spełnia aktualnych norm emisji spalin ( gdyż nie ma też tam takiej potrzeby ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Mój LGT 2,5T pali ok. 1,5 litra więcej w podanych warunkach, ale to jednak 300 koni, a nie 170 i większe auto LGT w/g norm EU miał 265 KM i istotnie był szybki ... ale i palił sporo. Z mojego doświadczenia w normalnym ruchu jakieś 1,5 l więcej, ale od Spec B. Przy takiej jeździe jak na filmiku wyszło ponad 40 Pisałem o spalaniu w podanych przez Dyrekcję warunkach i stałych prędkościach (wg GPS). Wychodzi mi 1,5 l, więcej niz w Levorgu. Przyznaję uczciwie że przy 260 km/h nie wpadłem na pomysł sprawdzania spalania :-) Ok, napisałem 300KM gdyż mój jest na tyle zmodyfikowany. Ale akurat na spalanie w normalnej jeździe to nie wpłynęło względem serii 265KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Pisałem o spalaniu w podanych przez Dyrekcję warunkach i stałych prędkościach (wg GPS) O.K. Wcześniej podawałem też zużycie paliwa w mieście - tutaj miałem 2.5GT spalanie rzędu 12 - 15 l, czyli średnio ok. 4l więcej niż Levorg. Przyznaję uczciwie że przy 260 km/h nie wpadłem na pomysł sprawdzania spalania :-) Ja też nie - przed przyspieszeniem do maksymalnej prędkości skasowałem licznik Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Wcześniej podawałem też zużycie paliwa w mieście - tutaj miałem 2.5GT spalanie rzędu 12 - 15 l, czyli średnio ok. 4l więcej niż Levorg. Tu akurat mam w drugą stronę (przez b.krótkie dystanse i korki w centrum W-wy) 15 l latem i do 19l przy dużych mrozach. Jeśli Levorg pali w mieście 8-11, to to 8 byłoby nieprawdopodobnym osiągnięciem jak na turbo benzynę 4x4. Korzystając z bezpośredniej konwersacji z Szanowną Dyrekcją apeluję o użycie wszelkich ludzkich, a jeśli trzeba to i nieludzkich mocy by pojawił się Levorg 2.0 DIT, bez względu na to ile miałby palić i w jakich warunkach :-) Mój LGT jeszcze trochę pojeździ, ale co potem????? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 ale co potem????? Może Skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 ale co potem????? Może Skoda Superb 280KM 4x4 - czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 xt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 @@eddie_gt4, mógłbyś go o coś zapytać lub podać mi do niego jakiś kontakt? Będę bardzo wdzięczny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Zakochałem się w Levorgu - dzisiaj losowanie Lotto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Zakochałem się w Levorgu - dzisiaj losowanie Lotto Zamienić OBK H6 na Levorga to jak siekierkę na kijek. Edytowane 19 Listopada 2015 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 No co Ty gadasz - sekundy bym się nie zastanawiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 O takiej myślałem iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 @@eddie_gt4, mógłbyś go o coś zapytać lub podać mi do niego jakiś kontakt? Będę bardzo wdzięczny! masz pw czym sie faktycznie (a nie na papierze) rozni sie rosyjski WRX STI od polskiego? Nie znam dokładnej specyfikacji, ale na pewno nie spełnia aktualnych norm emisji spalin ( gdyż nie ma też tam takiej potrzeby ). Pozdrowienia rozumiem, ze na papierze spelniaja rozne normy emisji spalin (euro-5 vs euro-6b), ale czy rzeczywiscie wystepuja jakies techniczne roznice (inny katalizator, etc.)? wg. papierow oba auta spozywaja identyczna ilosc paliwa i emituja tyle samo gramow CO2 tez pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Tak trochę poza tematem np. Nissan X-Trail na Ukrainie oferowany jest z zupełnie innymi podzespołami zawieszenia (mocniejsze). Jeden z moich klientów kupił tam samochód i również tam serwisuje. Części w ASO Ukraina również mają zupełnie inną specyfikację niż te co na rynek UE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Mam pytanie do Szanownej Dyrekcji dotyczące Subaru w skali globalnej. Czy Szanowna Dyrekcja orientuje się jaką mocą będzie dysponować diesel montowany w WRX? Do czego zmierzam. Jeżeli 2.0 DIT ma 268KM, a diesel miałby mieć 150KM +CVT to trochę taki strzał w kolano jak na WRX. Rozumiem to, że np. w Skodzie vRS w PB jest mocniejsze od ON, ale nie aż o tyle. Odnosząc się nadal do VAG. Kiedyś w Seatach wersja FR do Cupry to była trochę tak jak WRX do WRX STI, a teraz to praktycznie tylko pakiet stylistyczny. Czy Subaru też chce iść tą "złą" drogą? :-) Jeżeli w Levorgu pojawiłby się diesel +- 190/200KM to byłby to łakomy kawałek dla wielu, którzy narzekają na spalanie w 1.6 DIT ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Jeżeli w Levorgu pojawiłby się diesel +- 190/200KM to byłby to łakomy kawałek dla wielu, którzy narzekają na spalanie w 1.6 DIT ^^ Aktualnie mamy słaby czas dla diesli i inwestowania w nie kasy, gdyż nie wiadomo jak się skończy sprawa VW. Diesel jest zapewne dla Subaru tematem marginalnym, z racji jego większej popularności w samochodach osobowych praktycznie jedynie w Europie. 2,0DIT o mocach od 180PS w wersji soft turbo/ECO do rodzinnych/bezpiecznych 300PS i będzie cacy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Czy Szanowna Dyrekcja orientuje się jaką mocą będzie dysponować diesel montowany w WRX? To będzie WRX z dieselem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Czy Szanowna Dyrekcja orientuje się jaką mocą będzie dysponować diesel montowany w WRX? To będzie WRX z dieselem ? Po rosyjsku ja ni panimaju. Najwyraźniej z rosyjskiej strony translator mi coś źle przetłumaczył. Oficjalnie w Rosji jest tylko 2.0 DIT 6MT/CVT 268KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Mam pytanie do Szanownej Dyrekcji dotyczące Subaru w skali globalnej. Czy Szanowna Dyrekcja orientuje się jaką mocą będzie dysponować diesel montowany w WRX? Nie ma planów instalowania diesla w WRX. Pozdrowienia 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Coś się chyba koledze pomieszało. Owszem jest 268 KM ale to "zwykły" WRX. Nie mają na stronie modelu Levorg http://subaru.ru/models/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 (edytowane) Ok. ... czyli popłynąłem przez translator :-D To tak jest jak się nie zna cyrylicy :-/ @KrisKristoffers, napisałem wcześniej, że mają WRX, a nie mają Levorga :-) Jedynie gdybałem o ON. Edytowane 20 Listopada 2015 przez NonPhixion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się