Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

 

 

Mój LGT 2,5T pali ok. 1,5 litra więcej w podanych warunkach, ale to jednak 300 koni, a nie 170 i większe auto

LGT w/g norm EU miał 265 KM i  istotnie był szybki (

) ... ale i palił sporo.

Z mojego doświadczenia w normalnym ruchu jakieś 1,5 l więcej, ale od Spec B.

Przy takiej jeździe jak na filmiku wyszło ponad 40 :yahoo:   

 

 

 

Ciekawe czy w obwodzie kaliningradzkim jest dealer Subaru

Jest. Ale po co to komu ? W Rosji są inne specyfikacje, niż w EU ( nie spełniają warunków homologacji unijnej ).

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w odniesieniu do koni i spalania. Widzę, że nasi sąsiedzi ze wschodu nie mają Levorga w ofercie.

 

Natomiast jest WRX z 2.0 268KM 6MT i w drodze jest Diesel z CVT. Niestety do broszury silnik nie jest jeszcze wprowadzony, a na stronie nie podano mocy.

 

Ciekawe czy w obwodzie kaliningradzkim jest dealer Subaru :-P Czy na The Forum można wkleić link do oficjalnej rosyjskiej strony Subaru?

Dealer Subaru w Krolewcu/Kaliningradzie jest, nawet tam auto serwisowalem, kiedy mieszkalem w RU :)

 

Gdyby ktos powaznie zainteresowany potrzebowal bezposredniego kontaktu, to sluze pomoca (mam znajomego w tamtejszym serwisie)

(...) W Rosji są inne specyfikacje, niż w EU ( nie spełniają warunków homologacji unijnej ).

 

Pozdrowienia

Tak z ciekawosci: czym sie faktycznie (a nie na papierze) rozni sie rosyjski WRX STI od polskiego?

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

czym sie faktycznie (a nie na papierze) rozni sie rosyjski WRX STI od polskiego?

Nie znam dokładnej specyfikacji, ale na pewno nie spełnia aktualnych norm emisji spalin ( gdyż nie ma też tam takiej potrzeby ).

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mój LGT 2,5T pali ok. 1,5 litra więcej w podanych warunkach, ale to jednak 300 koni, a nie 170 i większe auto

LGT w/g norm EU miał 265 KM i  istotnie był szybki ... ale i palił sporo.

Z mojego doświadczenia w normalnym ruchu jakieś 1,5 l więcej, ale od Spec B.

Przy takiej jeździe jak na filmiku wyszło ponad 40 :yahoo:   

 

Pisałem o spalaniu w podanych przez Dyrekcję warunkach i stałych prędkościach (wg GPS).

Wychodzi mi 1,5 l, więcej niz w Levorgu. 

Przyznaję uczciwie że przy 260 km/h nie wpadłem na pomysł sprawdzania spalania :-)

Ok, napisałem 300KM gdyż mój jest na tyle zmodyfikowany. Ale akurat na spalanie w normalnej jeździe to nie wpłynęło względem serii 265KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Pisałem o spalaniu w podanych przez Dyrekcję warunkach i stałych prędkościach (wg GPS)

O.K. :)

 

Wcześniej podawałem też zużycie paliwa w mieście - tutaj miałem 2.5GT spalanie rzędu 12 - 15 l, czyli średnio ok. 4l więcej niż Levorg.

 

 

Przyznaję uczciwie że przy 260 km/h nie wpadłem na pomysł sprawdzania spalania :-)

Ja też nie - przed przyspieszeniem do maksymalnej prędkości skasowałem licznik :) 

 

Pozdrowienia  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej podawałem też zużycie paliwa w mieście - tutaj miałem 2.5GT spalanie rzędu 12 - 15 l, czyli średnio ok. 4l więcej niż Levorg.

 

Tu akurat mam w drugą stronę (przez b.krótkie dystanse i korki w centrum W-wy) 15 l latem i do 19l przy dużych mrozach.

Jeśli Levorg pali w mieście 8-11, to to 8 byłoby nieprawdopodobnym osiągnięciem jak na turbo benzynę 4x4.

 

Korzystając z bezpośredniej konwersacji z Szanowną Dyrekcją apeluję o użycie wszelkich ludzkich, a jeśli trzeba to i nieludzkich mocy by pojawił się Levorg 2.0 DIT, bez względu na to ile miałby palić i w jakich warunkach :-)

Mój LGT jeszcze trochę pojeździ, ale co potem?????

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@eddie_gt4, mógłbyś go o coś zapytać lub podać mi do niego jakiś kontakt? Będę bardzo wdzięczny!

 

 masz pw

 

czym sie faktycznie (a nie na papierze) rozni sie rosyjski WRX STI od polskiego?

 

Nie znam dokładnej specyfikacji, ale na pewno nie spełnia aktualnych norm emisji spalin ( gdyż nie ma też tam takiej potrzeby ).

 

Pozdrowienia 

 

rozumiem, ze na papierze spelniaja rozne normy emisji spalin (euro-5 vs euro-6b), ale czy rzeczywiscie wystepuja jakies techniczne roznice (inny katalizator, etc.)?

wg. papierow oba auta spozywaja identyczna ilosc paliwa i emituja tyle samo gramow CO2

 

tez pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę poza tematem np. Nissan X-Trail na Ukrainie oferowany jest z zupełnie innymi podzespołami zawieszenia (mocniejsze). Jeden z moich klientów kupił tam samochód i również tam serwisuje. Części w ASO Ukraina również mają zupełnie inną specyfikację niż te co na rynek UE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Szanownej Dyrekcji dotyczące Subaru w skali globalnej. Czy Szanowna Dyrekcja orientuje się jaką mocą będzie dysponować diesel montowany w WRX?

 

Do czego zmierzam. Jeżeli 2.0 DIT ma 268KM, a diesel miałby mieć 150KM +CVT to trochę taki strzał w kolano jak na WRX.

 

Rozumiem to, że np. w Skodzie vRS w PB jest mocniejsze od ON, ale nie aż o tyle.

 

Odnosząc się nadal do VAG. Kiedyś w Seatach wersja FR do Cupry to była trochę tak jak WRX do WRX STI, a teraz to praktycznie tylko pakiet stylistyczny.

 

Czy Subaru też chce iść tą "złą" drogą? :-)

 

Jeżeli w Levorgu pojawiłby się diesel +- 190/200KM to byłby to łakomy kawałek dla wielu, którzy narzekają na spalanie w 1.6 DIT ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w Levorgu pojawiłby się diesel +- 190/200KM to byłby to łakomy kawałek dla wielu, którzy narzekają na spalanie w 1.6 DIT ^^

 

Aktualnie mamy słaby czas dla diesli i inwestowania w nie kasy, gdyż nie wiadomo jak się skończy sprawa VW. Diesel jest zapewne dla Subaru tematem marginalnym, z racji jego większej popularności w samochodach osobowych praktycznie jedynie w Europie.

 

 

2,0DIT o mocach od 180PS w wersji soft turbo/ECO do rodzinnych/bezpiecznych 300PS i będzie cacy ;)  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy Szanowna Dyrekcja orientuje się jaką mocą będzie dysponować diesel montowany w WRX?

 

To będzie WRX z dieselem ? :huh:

 

Po rosyjsku ja ni panimaju. Najwyraźniej z rosyjskiej strony translator mi coś źle przetłumaczył. Oficjalnie w Rosji jest tylko 2.0 DIT 6MT/CVT 268KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Mam pytanie do Szanownej Dyrekcji dotyczące Subaru w skali globalnej. Czy Szanowna Dyrekcja orientuje się jaką mocą będzie dysponować diesel montowany w WRX?
  :question:  :facepalm: 

Nie ma planów instalowania diesla w WRX.

 

Pozdrowienia 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...