Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

teraz tak myślę, że XV 1.6 DIT na początek mógłby zabić sprzedaż Levorga
 

 

co jak co ale XV a Levorg to jednak różne samochody 

 

Ale silnik ten sam.

Levorg z jednym silnikiem będzie rzadziej wybierany niż XV z trzema, a Subaru Europe pewnie będzie zależało na rozhulaniu Levorga.

 

Odnoszę wrażenie, że Levorg to zdecydowanie coś więcej niż tylko "impreza" kombi. Po nowym ,wydawałoby się w pierwszej chwili, nieco za bardzo napompowanym OBK to wszystko raczej wygląda na wielkie porządki w stajni Subaru. Pomimo wspólnej bazy z dotychczasową Imprezą/XV, Levorg jest zupełnie innym jakościowo samochodem. Zwróćcie uwagę na całkowicie odmienną filozofię materiałową, zabudowanie tunelu środkowego, czy też sposób kształtowania nie tylko fotela kierowcy, ale przede wszystkim tylnej kanapy. Dbałość o szczegóły w tym modelu jest zupełnie odmienna od tego, co miało miejsce w ostatnich latach. Intuicja mi podpowiada, że subaru ma zamiar wrócić do pozycji, na której stało 10-12 lat temu. Nie zdziwiłbym się zupełnie, gdyby przy okazji stanęło w zupełnie innym przedziale cenowym. Odejście od Imprezy w nazwie nie było przypadkowe - subaru już niekoniecznie chce być postrzegane w wersji "cywilnej", jako tania wersja WRX/STI. Także na początku stawiam zdecydowanie na 1,6 DIT, żeby oswoić klienta. Wprowadzenie 2,0 DIT pewnie nastąpi po tym, jak poznamy przyszłość WRX (tutaj raczej bez rewolucji, ale 300 KM raczej z 2,0 DIT). Z zaciekawieniem będę czekał na to, jaki los spotka XV. Czy będzie "leśnikiem" z możliwością 1,6 DIT, czy pójdzie w stronę Levorga i stanie się najmniejszym crossoverem w rodzinie o zdecydowanych aspiracjach sportowych z dostępem do 2,0 DIT na poziomie 240 KM. Bardziej prawdopodobna wydaje mi się druga wersja wydarzeń. Diesle raczej osiągnęły kres rozwoju, a pojawiające się głosy o wzmożenie walki o czystość spalin z kopciuchów chyba odeśle je w konsekwencji z powrotem do traktorów. Czyli 2,0 SBD raczej bez znaczących modyfikacji aż do śmierci funkcjonalnej. O tak jakoś mi przyszło do głowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalogu w spec EU nie można znaleźć ... Bo takowego jeszcze nie ma.

 

Pozdrowienia

 

 

Bardzo dziękuje.

Miałem nadzieje, że ktoś był w Genewie na targach i ma papierową wersję. :)

 

 

Odnoszę wrażenie, że......

 

 

Forester trochę odstaje od Twoich założeń ale może to dobrze. Auto użytkowe też jest potrzebne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pomimo wspólnej bazy z dotychczasową Imprezą/XV, Levorg jest zupełnie innym jakościowo samochodem

 

 

 

" You don’t buy a Subaru to get fancy faux-exotic material on the trim or plush leather all around. With the Levorg it’s fairly the same straightforward interior as the current generation of Foresters, Imprezas, and XVs. Black plastic and silver-lined trim all around"   Read more: http://www.theclippingpoint.net/first-impressions-subaru-levorg#ixzz3Ty3mFD7F%C2%A0  Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Share Alike  Follow us: @autoindustriya on Twitter | AutoIndustriya on Facebook
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imprezy MY14/15 nie widziałem bo nie jest oferowana w PL. XV też nie ale w porównaniu z Foresterem MY14 to wykończenie STI sprawia zdecydowanie lepsze wrażenie. Pewnie jest to kwestia użytych materiałów ( kilku razy dokładnie oglądałem wersję Top ) i staranności wykonania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pomimo wspólnej bazy z dotychczasową Imprezą/XV, Levorg jest zupełnie innym jakościowo samochodem

 

 

 

" You don’t buy a Subaru to get fancy faux-exotic material on the trim or plush leather all around. With the Levorg it’s fairly the same straightforward interior as the current generation of Foresters, Imprezas, and XVs. Black plastic and silver-lined trim all around"   Read more: http://www.theclippingpoint.net/first-impressions-subaru-levorg#ixzz3Ty3mFD7F%C2%A0  Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Share Alike  Follow us: @autoindustriya on Twitter | AutoIndustriya on Facebook
 

 

Ja jednak pozostanę przy tym, co sam dostrzegam  B)

http://www.subaru.jp/levorg/levorg/design/images/seat3.jpg

http://www.subaru.jp/levorg/levorg/design/images/interior_slideimg06.jpg

Jest znajomo, ale bez żadnych wątpliwości i kompromisów :)

Edytowane przez Riplej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia pokazują duże podobieństwo. Jeżeli materiały również będą podobnej klasy jak w XV czy Forku to wyjdzie lekka lipa. Taki przeciętny trochę większy kompakt z w miarę dobrym napędem. Wszystko będzie zależeć od ceny......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi podpowiedzieć na czym polegają te różnice jakościowe wyróżniające STI? bo patrząc na powyższe zdjęcia to w zasadzie widzę "prawie" to samo wnętrze w trzech autach. To jeżeli Levorg ma mieć jakość z STI to czym będzie różniło się od Imprezy i XV? Chodzi o zastosowane plastiki, skóry? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Powiedzal ze bedzie to jakość jak w STI ja powiedziałem tylko ze jakość w STI jest ok .

 

dokładnie. Do wykończenia w STI MY15 naprawdę nie można się przyczepić. No może do jakiś tam szczegółów ale ogólnie jest na dobrym, wysokim poziomie.


 

 

i nikt nie

 

 

wiedzą Ci co widzieli Levorga na żywo w Genewie......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi na to, że:

- podstawą deski rozdzielczej jest taka sama deska jak w Imprezie (XV, WRX czy STI) czy Foresterze - inny panel centralny, listwa wykończeniowa itp. detale

- boczki drzwi są takie same jak w Imprezie (XV, WRX czy STI) - dodane paski "chromu" miedzy twardą a górną miękką częścią plastikową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Niemczech Levorg ma startowac od 32 t€

 

to oficjalne czy pół oficjalne info ? :)

 

Przy cenie Forka 2.0DIT 33.500 to faktycznie bez sensu.... Nawet jak będzie miał wykończenie lexusa.....

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przy cenie Forka 2.0DIT 33.500 to faktycznie bez sensu.... Nawet jak będzie miał wykończenie lexusa.....

W pl cena pewnie bedzie oscylowala w okolicach 125k pln + . Z jednej strony to duzo bo za 20k pln mniej mozna miec octavie w kombi 1,8tsi na haldexie , ale z drugiej strony Subaru nigdy nie były autami tanimi w dodatku to ma wiatrak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Niemczech Levorg ma startowac od 32 t€. Za ta cene to musi miec wykonczenie OBK. Inaczej nie widze sensu. Bedzie mial pewnie wykonczenie Forestera

Wydaje mi się, że odpowiedzi trzeba szukać w pozycjonowaniu cenowym w ojczyźnie Levorga

I tak:

XV 2,0i    -   2 257 - 2 559 tys.

F 2XT     -   3 020 tys.

OBK 2,5i -  3 150 - 3 400 tys.

Levorg

1,6 GT    -  2 670 - 3 100 tys.

2,0 GT    -  3 310 - 3 600 tys. 

 

OBK chyba nie jest tutaj punktem odniesienia, bo jeszcze nie powiedział ostatniego słowa, a obecna wersja jest według mnie zmodernizowaną i odświeżoną wersją - na "docelowego" OBK jeszcze poczekamy. Podobnie jest z Foresterem - sama konstrukcja cennika pokazuje, że producentowi absolutnie nie zależy na sprzedaży diesla :) , bo nie tędy droga.

 

Przy cenie Forka 2.0DIT 33.500 to faktycznie bez sensu.... Nawet jak będzie miał wykończenie lexusa.....

W pl cena pewnie bedzie oscylowala w okolicach 125k pln + . Z jednej strony to duzo bo za 20k pln mniej mozna miec octavie w kombi 1,8tsi na haldexie , ale z drugiej strony Subaru nigdy nie były autami tanimi w dodatku to ma wiatrak :)

 

Chodzi chyba o to, że subaru nie chce być porównywane ze skodą, bo zawsze przegra pojemnością bagażnika. Raczej chętniej zagospodaruje sieroty po saabie. :) Jako mały producent zniknie w segmencie popularnym, w klasie premium nie podoła, ale tam, gdzie było w latach 2003-06 czuło się świetnie. Kryzys się kończy i modele na przetrwanie chyba też.

Edytowane przez Riplej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w Niemczech Levorg ma startowac od 32 t€

 

to oficjalne czy pół oficjalne info ? :)

 

Przy cenie Forka 2.0DIT 33.500 to faktycznie bez sensu.... Nawet jak będzie miał wykończenie lexusa.....

 

Info takie z gazety czyli plotka. Levorg 2 DIT za 35 t€ to owszem . 1,6 DIT za 30 t€ to rozsadna cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...