Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Koniec końców wszystko i tak będzie zależało od dostępnych wersji i cennika... Ale dobrze, że idzie ku lepszemu i wybór będzie coraz większy  :)

Niestety raczej mniejszy, gdyż wypadnie z oferty Legacy, które dostępne jest w wersjach sedan oraz wagon :(

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę dane katalogowe Legasy Kombi, waży 1507 kg i z silnikiem 2.0 wolnossącym i skrzynią CVT do setki ma 11 sekund. Więc Levorg 1.6 DIT z CVT 9,1 to ciągle bardzo przyzwoicie jak na modele Subaru. Daje tu znać większy moment obrotowy.

 

Co do diesla to osobisćie nie przepadam - w ogóle za dieslami - ale może to być lepsza alternatywa niż 1.6 DIT. Chociaż wolałbym SBD z manualem, jeśli już.

11 sek to trochę czas nie z tej epoki. Myślę że 1.6 będzie zdecydowanie lepszy od diesela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Biorąc pod uwagę dane katalogowe Legasy Kombi, waży 1507 kg i z silnikiem 2.0 wolnossącym i skrzynią CVT do setki ma 11 sekund. Więc Levorg 1.6 DIT z CVT 9,1 to ciągle bardzo przyzwoicie jak na modele Subaru. Daje tu znać większy moment obrotowy.

 

Co do diesla to osobisćie nie przepadam - w ogóle za dieslami - ale może to być lepsza alternatywa niż 1.6 DIT. Chociaż wolałbym SBD z manualem, jeśli już.

11 sek to trochę czas nie z tej epoki. Myślę że 1.6 będzie zdecydowanie lepszy od diesela

 

 

Idziemy o zakład? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Koniec końców wszystko i tak będzie zależało od dostępnych wersji i cennika... Ale dobrze, że idzie ku lepszemu i wybór będzie coraz większy  :)

Niestety raczej mniejszy, gdyż wypadnie z oferty Legacy, które dostępne jest w wersjach sedan oraz wagon :(

 

 

No fakt modelowo wybór będzie podobny jak teraz (coś wejdzie, coś wypadnie), ale może wreszcie silnikowo będzie jakiś wybór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Biorąc pod uwagę dane katalogowe Legasy Kombi, waży 1507 kg i z silnikiem 2.0 wolnossącym i skrzynią CVT do setki ma 11 sekund. Więc Levorg 1.6 DIT z CVT 9,1 to ciągle bardzo przyzwoicie jak na modele Subaru. Daje tu znać większy moment obrotowy.

 

Co do diesla to osobisćie nie przepadam - w ogóle za dieslami - ale może to być lepsza alternatywa niż 1.6 DIT. Chociaż wolałbym SBD z manualem, jeśli już.

 

11 sek to trochę czas nie z tej epoki. Myślę że 1.6 będzie zdecydowanie lepszy od diesela

 

Idziemy o zakład? :)

Ale ze co , ze 2.0D lepszy czy ze 11 sek to inna epoka ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Biorąc pod uwagę dane katalogowe Legasy Kombi, waży 1507 kg i z silnikiem 2.0 wolnossącym i skrzynią CVT do setki ma 11 sekund. Więc Levorg 1.6 DIT z CVT 9,1 to ciągle bardzo przyzwoicie jak na modele Subaru. Daje tu znać większy moment obrotowy.

 

Co do diesla to osobisćie nie przepadam - w ogóle za dieslami - ale może to być lepsza alternatywa niż 1.6 DIT. Chociaż wolałbym SBD z manualem, jeśli już.

11 sek to trochę czas nie z tej epoki. Myślę że 1.6 będzie zdecydowanie lepszy od diesela
 

Idziemy o zakład? :)

Ale ze co , ze 2.0D lepszy czy ze 11 sek to inna epoka ?

Że 2.0D będzie lepszy a szczególnie w elastyczności i kulturze pracy,do 100 to chyba obecny outb. Diesel automat tyle ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kulturze pracy ? Nie ma takej możliwości żeby czterocylindrowy diesel mial lepsza kulturę pracy niz cztercylindrowa benzyna. Boxer D jest całkiem przyzwoity pod tym względem ale do benzyny droga jeszcze daleka. Odnośnie osiągów myślę że powinny być podobne. Trzeba pamiętać też ze mimo iz diesel ma więcej Nm to benzyna wyżej się kręci i jest zdecydowanie mocniejsza w górnym zakresie obrotów.Dodatkowo w benzynie odpada myślenie o ropie zakochanych wtryskach DPF i innych upierdliwych rzeczach związanych z dyszlem wiec przy podobnym zużyciu paliwa będzie to o wiele ciekawsza oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież 2.0 D szybszy nie jest. Jeździłem wiele razy i za rakietę go na pewno nie uznam.

Do tego diesel kompletnie się nie nadaje na krótkie trasy w zimie w korkach wiecznie niedogrzany no ale dobrze że w ogóle jest bobto jefyna sensowna jefnostka do wiekszosc subaru. OK ja może z założenia nie znoszę dyszli ale mimo wszystko jeżeli 1.6 wejdzie to jestem pewnie że większość wybierze benzynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK z diesle z CVT przy masie od 1570 do 1624 kg ma 9,7 do setki. Robiąc analogię do Levorga można przyjąć, ze moze byc nieco lepiej. Natomiast nie staralbym sie skupiać tylko na osiągach do setki, chociaż to można najłatwiej sprawdzić, a raczej na osiągach w warunkach wyprzedzania itd. Z doświadczenia wiem, ze tu SBD jest całkiem niezły w takich warunkach i tego samego spodziewam sie, przez analogie jesli juz bierzemy przyspieszenie pod lupę, od 1.6 DIT. Przy spalaniu minimalnym około 6 litrów na setkę - pewnie dotyczy to cyklu pozamiejskiego na 100 oktanowym paliwie - moze to byc całkiem fajny zamiennik dla diesla. Aczkolwiek należy spojrzeć realne, ze przy przyczepie na haku 1.6 moze byc ... zbyt mało atrakcyjny ;) I tu diesel lepiej wyglada. Zależy kto do czego bedzie używać tego samochodu. W każdym bądź razie nie przekreslalbym silnika 1.6 DIT tylko ze względu na parametry przyspieszenia czy tez mocy. Jest to całkowicie nowa konstrukcja FB16, która na pewno bedzie stopniowo ewoluował w stronę większej mocy. To cechuje Subaru w postępowaniu co do jednostek benzynowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się tez wydaje ze osiągi beda absolutnie porównywalne I zapewne tak jak piszesz będzie sie to rozbijalo o indywidualne potrzeby jak na przykład możliwość ciągnięcia przyczepy wtedy zapewne lepszym wyborem bedzie diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się tez wydaje ze osiągi beda absolutnie porównywalne I zapewne tak jak piszesz będzie sie to rozbijalo o indywidualne potrzeby jak na przykład możliwość ciągnięcia przyczepy wtedy zapewne lepszym wyborem bedzie diesel

Ciągnięcia przyczepy lub pokonywania długich dystansów po autostradzie.

Dyszlem nie udało mi się przekroczyć 8l/100 na trasie ok. 1000km z niemieckimi prędkościami. Jeśli 1.6DIT będzie zachowywał się podobnie, natychmiast go kupię :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie. Wszytko i tak się rozbije o cenę Levorga na rynku europejskim. Bo, jeśli relacja ceny Levorga do reszty modeli Subaru będzie w Europie taka sama jak w Japonii, to nie ma co się z  tym autem pchać na nasz rynek. Na dodatek mając jeszcze Legacy czy Outbacka w zanadrzu i Forestera XT w bardzo rozsądnej cenie. Naprawdę importer musi się troszkę nagimnastykować aby przekonać kupującego do Levorga albo tak ustalić ilość sprowadzonych aut by cena była interesująca. Póki co, przy cenach z Japonii, nie widzę miejsca jakie miałbym zająć Levorg w sieci sprzedaży marki Subaru w UE. Może jakby go sprzedać jako Imprezę WRX... B)

 

P.S. Se chłop popisał :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

mając jeszcze Legacy

 

Legacy nie będzie.

Mając na uwadze brak w ofercie imprezy ( poza STi ) Levorg byłby jedynym "normalnym" modelem w ofercie. Reszta to SUV i/lub "hardcorowe" BRZ i STI. W sumie to nie mają innego wyjścia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie. Wszytko i tak się rozbije o cenę Levorga na rynku europejskim. Bo, jeśli relacja ceny Levorga do reszty modeli Subaru będzie w Europie taka sama jak w Japonii, to nie ma co się z  tym autem pchać na nasz rynek. Na dodatek mając jeszcze Legacy czy Outbacka w zanadrzu i Forestera XT w bardzo rozsądnej cenie. Naprawdę importer musi się troszkę nagimnastykować aby przekonać kupującego do Levorga albo tak ustalić ilość sprowadzonych aut by cena była interesująca. Póki co, przy cenach z Japonii, nie widzę miejsca jakie miałbym zająć Levorg w sieci sprzedaży marki Subaru w UE. Może jakby go sprzedać jako Imprezę WRX... B)

 

P.S. Se chłop popisał :rolleyes:

Mnie się wydaje że auto wielkości Levorga jest bardzo potrzebne na rynku EU.Dla bardzo wielu osób w tym mnie Legacy jest po prostu za wielki I mowie to całkowicie świadomie jako posiadaczy dziecka rodziny którą często trzeba przenieść z A do B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

w głowie mi walczy z GLA

 

Sorry, ale jak czytam takie coś na stronie MB: "Wcześniej reflektory miały po prostu świecić. Dzisiaj promienieją niczym małe dzieła sztuki.", to strach myśleć co on robi zamiast jeździć. :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...