elmo Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Silnik stosowany i rozwijany przez Cytrynę w WTCC trafił w tym roku do WRC. Zapewne to pozwala trzymać się VW, choćby pod względem mocy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Ale tak jak mówię, VW ma fantastyczny samochód co nie jest dziwne bo to najnowszy samochód WRC w porównaniu do reszty. Jak się ogląda onboardy to niesamowicie jest zbalansowany i widać, że pozwala kierowcom na wiele fantazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Na pewno jest najbardziej pancerny i ma niesamowity zawias. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 VW bezapelacyjnie to obecnie najlepsze WRC, ale Cytryna w mojej ocenie jedzie lepiej niż Hultaj. Ford jest jakiś taki nierówny, raz jedzie dobrze, innym razem zawodzi na całej linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 (edytowane) ja tak usstawiam te samochody 1. VW 2. DS3 3. Fiesta 4. Hultaj DS3 Fiesta i Hultaj w zależności od typu odcinków i nawierzchni powiedziałbym , że się bilansują na równo, a VW w każdych warunkach najlepszy Edytowane 2 Sierpnia 2015 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 To prawda i widac było ze Tanak musi jechać 120 % w pl zeby ledwo sie trzymać Ogiera. Trzeba tez przyznać ze VW ma tez fantastycznego bossa bo to co np: wyprawia Matton karać go za błędy oficjalnie przy każdej okazji jest niedopuszczalne. ja tak usstawiam te samochody 1. VW 2. DS3 3. Fiesta 4. Hultaj DS3 Fiesta i Hultaj w zależności od typu odcinków i nawierzchni powiedziałbym , że się bilansują na równo, a VW w każdych warunkach najlepszy Myśle ze Hyundai jest technicznie przed Fiesta a nowy jest ponoć znacznie szybszy na testach od obecnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/robert-kubica-nie-bylo-sensu-ryzykowac/scx4tj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Co do VW to wystarczy zobaczyć jak to auto się zachowuję po skokach. Nie ważne czy wyląduje na jedno koło, czy na dwa, na przód, bok, czy tył. Momentalnie po skoku jest idealnie zbalansowane i gotowe się słuchać kierowcy. Kolejną rzeczą jest stabilność podczas hamowania, dobrze to widać podczas dużych dohamowań albo super special stage'ach gdzie Polo nie płynie na boki jak np Fiesta czy Hultaj. Takie małe niuanse, a mocno przekładają się na wynik końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Duzo zgadza sie balans ma super i zawias tez ale Ogier tak jak Loeb i Makkinenem ma barbo precyzyjny styl jazdy i nie rzuca niepotrzebnie samochodem.Widac to było dokładnie na Ss1 gdzie przejechał to jak od cyrkla.chcac nie chcąc jest to najszybszy sposob na jazdę a precyzyjny i dobrze zbalansowany samochod mu tylko w tym pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Pełna racja, samochód sam nie jedzie. VW ma absolutny top kierowców WRC. Już po rajdzie więc coraz więcej pojawia sie podsumowań wideo https://www.youtube.com/watch?v=tXwVmLPCAH4 https://www.youtube.com/watch?v=yTbEua-kwrM https://www.youtube.com/watch?v=8UlkeZEe5jo https://www.youtube.com/watch?v=2m5EWTGARvQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Czy Wy też macie wrażenie że lądowania Fiesty Roberta są jakby na 2 razy (w sensie podbija zawieszenie) a Polówki lądują na raz mięciutko jak na pościeli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Czy Wy też macie wrażenie że lądowania Fiesty Roberta są jakby na 2 razy (w sensie podbija zawieszenie) a Polówki lądują na raz mięciutko jak na pościeli? no przecież klepiemy, że Polo ma niesamowity zawias i wybiera wszystkie nierówności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Nie wybiera nierówności, tylko gasi skoki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Nie wiem czy to prawda, ale w jednym miejscu jest info, że Fiesta RK przebywa obecnie w TMR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Też to już gdzieś czytałem, ale uznałem to za pomyłkę bo co ma TMR do Fiesty WRC ? No chyba ze RK już dogadany z Toyotą, a Tommi chciał sprawdzić rozwiązania techniczne Forda RK mówił w wywiadzie, że auto jedzie do M-Sportu i będzie przebudowane na spec asfaltowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Podejrzewam, że MSport korzysta z infrastruktury u Tommiego - tzn podnośnika i narzędzi Jeśli Malcolm i Tommi są dogadani to po co ciągnąć auto na wyspy jeśli szkody auta były na tyle nie duże, że wystarczyło 5 razy młotkiem stuknąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Swoją drogą taka potencjalna możliwość "podpatrzenia" rozwiązań technicznych daje do myślenia i tłumaczy dlaczego nie można mieć prywatnego VW, Cytryny, czy też Hultaja. A przynajmniej nie w najnowszym spec'u. Fiesta RK też pewnie odstaje od tych z M-Sport'u. Co tu dużo mówić, Robert jest nadczłowiekiem i braki sprzętowe nadrabia umiejętnościami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Przypomniało mi się jak testował VW na Mazurach. Auto każdorazowo po zjeździe z odcinka wjeżdżało na posesję do chłopa (ochrona przy bramie), później do stodoły w której od razu zamykano drzwi, a namiot serwisowy był w środku Fiesta jest stosunkowo starą konstrukcją i na tyle znaną, że nie ma czego już ukrywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Czy Wy też macie wrażenie że lądowania Fiesty Roberta są jakby na 2 razy (w sensie podbija zawieszenie) a Polówki lądują na raz mięciutko jak na pościeli? no przecież klepiemy, że Polo ma niesamowity zawias i wybiera wszystkie nierówności No wiem że gadacie, ale że tak powiem faktów nie było natomiast na filmach po prostu widać tą przepaść... Z innej beczki to dla kierowców taka Finlandia to musi być ogromna frajda tam śmigać, latać itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Z innej beczki to dla kierowców taka Finlandia to musi być ogromna frajda tam śmigać, latać itp. No, nie jeden mówił, że na niektórych hopach się mocno bał A odnośnie klasyfikacji aut, to ja bym Hultaja nie skreślał i nie stawiał go za Citroenem a conajmniej na tym samym poziomie. Moim zdaniem auto ma ogromny potencjał - firma pakuje niesamowite pieniądze w rozwój tego samochodu, co mocno widać na każdym kroku. Myślę, że różnica bierze się bardziej z klasy kierowców niż z aut. Meeke jest niesamowicie szybki a i Ostberg jeździ bardzo powtarzalnie. W Hultaju pod tym względem jest jakiś kryzys, bo Neuvile ma słaby sezon, Sordo chyba już o emeryturze myśli, jedynie Paddon nabiera tempa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Czy Wy też macie wrażenie że lądowania Fiesty Roberta są jakby na 2 razy (w sensie podbija zawieszenie) a Polówki lądują na raz mięciutko jak na pościeli? no przecież klepiemy, że Polo ma niesamowity zawias i wybiera wszystkie nierówności No, to wygląda niemalże karykaturalnie. Niesamowite jak technika poszła naprzód - popatrzcie na filmy z rajdów sprzed kilku, kilkunastu lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentos Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Szkoda, że do mojego Polo nie zamontowali takiego zawiasu :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damians Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Ja to jestem ciekawy, jak inne załogi przejechaly tą nieszczęsną kałużę, która wyrzuciła Roberta. Macie dostęp do powtórek ? Zastanawiam się czy to była kwestia opon, ustawienia wozu czy po prostu błędu Roberta ? Mile widziany odzew praktyków. Wysłano z urządzenia mobilnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 @@damians, Robert jechał jako pierwszy, więc miał najtrudniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentos Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Robert jechał pierwszy. Myślę, że drugi miał tą kałuże sporo mniejszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się