szubaru Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 brawo Robert, bardzo dobrze przejechany rajd ! dawno nie pamiętam rajdu w którym prawie nikt z czołówki nie wydzwonił. To dla kibiców bardzo dobra rzecz, cały czas jest walka a nie rajd poukładany po kilku os-ach. Tanak świetnie jechał HOŁEEEK!!! prawie bez testów, nie najmłodszym i pewnie nie najlepiej doinwestowanym Fordem pokazał klasę. Czołówka WRC2 ma nowszy sprzęt i dużo więcej jeździ. Miło było słyszeć w radiu rajdowym jak się cieszy gdy widzi te flagi swoich kibiców teraz po WRC, ciężko się będzie na RSMP przestawić dzięki forumowiczom z którymi przebywaliśmy od środy za wspólne oglądanie, szukanie dojazdów i wieczorne rozmowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Tak naprawdę to przewaga VW psuje cykl WRC. Było fajnie bo Tanak nawiązał walkę.A było by jeszcze fajniej gdyby stawka była bardziej wyrównana sprzętowo,czego wszystkim życzę. PS.Przecież to jest pozbawione sensu,że zwykle 3 VW są na podium. Można by zrobić jedno podium dla VW a jeszcze ciekawsza była by klasyfikacja 4-6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Wygrywa najlepszy kierowca w najlepszym pakiecie.to mistrzostwa kierowców ale przede wszystkim tez producentów wiec dlaczego kogoś karać ze za to ze ma najlepsze auto. Tak było jest i bedzie było quattro , 205T16 , Integrale , Celica , jeden sezon subaru , potem EVO , 206 i Citroen.Zawsze jest tak ze jest jedno auto ktore wyznacza standard i VW nie jest tu wyjatkiem problem jest w tym ze ma tez pakiet najmocniejszych kierowców i dlatego ta przewaga jest tak widoczna.Gdyby nie Ogier to Latvala jest pewnym mistrzem swiata a Mikkelsen tez nie jest od parady i pokazuje ze ma potencljal. Mozna zrobic jak w nascar rożne budy te same graty tylko który z producentów był by zainteresowany czymś takim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Tak dla rozluźnienia atmosfery 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 @@kowal, dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY100 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 A wszedłem tu by wstawić właśnie to samo zdjęcie gazety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Tommi Makkinen szefem Toyoty w WRC ! Ale to nie koniec, projekt Yarisa przejmuje Tommi Makkinen Racing: "Tommi Mäkinen zdradził, że budową Yarisa WRC zajmie się firma Tommi Mäkinen Racing. W planach są też wersje R5 i R2." No to teraz jeszcze Robert jako kierowca Toyoty i była by bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Byłoby genialnie nawet lepiej że Tommi się za to zabierze bo Toyota jeszcze by jakichś Japońców wrzuciła a tak to szanse ma Robert i np. Latvala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 No to teraz jeszcze Robert jako kierowca Toyoty i była by bajka Żeby tylko jeszcze znaczek Toyoty zmienili na Plejady i założyli złote felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Ja mam nadzieje,ze kiedys Subaru powroci do WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 A ja jestem teraz, po ostatnich informacjach, mniej optymistycznie nastawiony do projektu Toyoty. Narazie mamy mało informacji, ale spodziewałem się czegoś więcej po Japońcach. Mają znakomitą, nie wiem czy nie najlepszą w Europie bazę w Kolonii, z której infrastruktury wiele teamów (nawet Ferrari !) korzysta. To dlaczego nie powierzyć ludziom zadania zbudowania i ogarnięcia projektu samochodu WRC ? Tylko tłumaczą to tym, że dobrze im się współpracowało z zespołem Makkienena, a ściślej Tommim i dlatego powierzają mu rozwój Yarisa. Baza TMR ma się nie jak do tej w Kolonii... Byłem prawie przekonany, że Toyota będzie w stanie zagrozić VW, teraz po ostatnich informacjach już nie jestem tak tego pewny. Drugą sprawą są kierowcy testowi, z których to żaden nie jeździł obecną generacją samochodu WRC. Wątpie, że Sarrazin, Lindholm i Camili (którego karierę bacznie śledzę, ale oficjalnie dopiero od tego sezonu przesiał się do czterołapa...) są w stanie dać odpowiednie wskazówki i kierunek do rozwoju auta, nie mając styczności z obecnymi wurcami. Wiem, że jeszcze mają niecałe 1,5 roku, ale zapowiadając, że chcą walczyć w pierwszym sezonie o majstra, potrzeba im kierowcy ze ścisłego topu, choćby Hirvonena, który w przeciwieństwie do wymienionych, ma ogromne doświadczenie i jest w stanie pociągnąć rozwój auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marNY Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) Tak było jest i bedzie było quattro , 205T16 , Integrale , Celica , jeden sezon subaruTylko bez takich.Subaru zdobyło 3 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji producentów Edytowane 8 Lipca 2015 przez marNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 http://www.wrchd.com/toyota-yaris-wrc-testing-in-finland/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 A ja jestem teraz, po ostatnich informacjach, mniej optymistycznie nastawiony do projektu Toyoty. Narazie mamy mało informacji, ale spodziewałem się czegoś więcej po Japońcach. Mają znakomitą, nie wiem czy nie najlepszą w Europie bazę w Kolonii, z której infrastruktury wiele teamów (nawet Ferrari !) korzysta. To dlaczego nie powierzyć ludziom zadania zbudowania i ogarnięcia projektu samochodu WRC ? Tylko tłumaczą to tym, że dobrze im się współpracowało z zespołem Makkienena, a ściślej Tommim i dlatego powierzają mu rozwój Yarisa. Baza TMR ma się nie jak do tej w Kolonii... Byłem prawie przekonany, że Toyota będzie w stanie zagrozić VW, teraz po ostatnich informacjach już nie jestem tak tego pewny. Drugą sprawą są kierowcy testowi, z których to żaden nie jeździł obecną generacją samochodu WRC. Wątpie, że Sarrazin, Lindholm i Camili (którego karierę bacznie śledzę, ale oficjalnie dopiero od tego sezonu przesiał się do czterołapa...) są w stanie dać odpowiednie wskazówki i kierunek do rozwoju auta, nie mając styczności z obecnymi wurcami. Wiem, że jeszcze mają niecałe 1,5 roku, ale zapowiadając, że chcą walczyć w pierwszym sezonie o majstra, potrzeba im kierowcy ze ścisłego topu, choćby Hirvonena, który w przeciwieństwie do wymienionych, ma ogromne doświadczenie i jest w stanie pociągnąć rozwój auta. Niestety mam bardzo podobne zdanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Cóż to znaczy przekazanie projektu TMR ? Ano,że wszystko co do tej pory zrobiono to prawdopodobnie niezbyt dużo i samochód nie rokuje nadziei a TMR rozpoczyna pracę niemalże od nowa. Obym się mylił bo przydała by się mocna fabryka w stawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Odkręcić kranik z pieniędzmi, wykorzystać bazę pod Kolonią, zatrudnić po cichu Roberta do testowania w zamian za miejsce w zespole fabrycznym w 2017 roku i będzie sukces. Tak bym to widział... Jestem w szoku, że Toyota nie wykorzysta bazy pod Kolonią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Trochę racji macie, ale nie wiemy nic na 100%, może TMR otworzy jakieś biuro w Kolonii i tam będą wszystko budować dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Tak było jest i bedzie było quattro , 205T16 , Integrale , Celica , jeden sezon subaruTylko bez takich.Subaru zdobyło 3 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji producentów No tak ale tylko w 96 jak dla subaru jezdzil Colin i Carlos okupowali podium w kazdym rajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Ale co Wy gadacie? Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR?? To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta! Nie sadze, aby wszystko co zostalo do tej pory zrobione, zostalo po prostu wyrzucone do kosza. Nawet gdyby Kolonia zostala odstawiona na boczny tor, to podejrzewam, ze Japonia ma prawa do samochodu i wszystko z aktualnego stanu zostanie przekazane Tommiemu. Ja to uwazam za swietna wiadomosc, bo przynajmniej zajmie sie tym projektem ktos, kto sie temu w pelni poswieci! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 A ja jestem teraz, po ostatnich informacjach, mniej optymistycznie nastawiony do projektu Toyoty. Narazie mamy mało informacji, ale spodziewałem się czegoś więcej po Japońcach. Mają znakomitą, nie wiem czy nie najlepszą w Europie bazę w Kolonii, z której infrastruktury wiele teamów (nawet Ferrari !) korzysta. To dlaczego nie powierzyć ludziom zadania zbudowania i ogarnięcia projektu samochodu WRC ? Tylko tłumaczą to tym, że dobrze im się współpracowało z zespołem Makkienena, a ściślej Tommim i dlatego powierzają mu rozwój Yarisa. Baza TMR ma się nie jak do tej w Kolonii... Byłem prawie przekonany, że Toyota będzie w stanie zagrozić VW, teraz po ostatnich informacjach już nie jestem tak tego pewny. Drugą sprawą są kierowcy testowi, z których to żaden nie jeździł obecną generacją samochodu WRC. Wątpie, że Sarrazin, Lindholm i Camili (którego karierę bacznie śledzę, ale oficjalnie dopiero od tego sezonu przesiał się do czterołapa...) są w stanie dać odpowiednie wskazówki i kierunek do rozwoju auta, nie mając styczności z obecnymi wurcami. Wiem, że jeszcze mają niecałe 1,5 roku, ale zapowiadając, że chcą walczyć w pierwszym sezonie o majstra, potrzeba im kierowcy ze ścisłego topu, choćby Hirvonena, który w przeciwieństwie do wymienionych, ma ogromne doświadczenie i jest w stanie pociągnąć rozwój auta. Niestety mam bardzo podobne zdanie . Tez tak uważam.Baza to jedno ale kierowcy testowy tez powinni byc z tego pokolenia chociaż z drugiej strony Lindholm był testowym Peugota 206 a jaki miło potencjał to auto chyba każdy wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 "...otoczony setkami opalonych fanów." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Trochę racji macie, ale nie wiemy nic na 100%, może TMR otworzy jakieś biuro w Kolonii i tam będą wszystko budować dalej? Ale co Wy gadacie? Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR?? To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta! Nie sadze, aby wszystko co zostalo do tej pory zrobione, zostalo po prostu wyrzucone do kosza. Nawet gdyby Kolonia zostala odstawiona na boczny tor, to podejrzewam, ze Japonia ma prawa do samochodu i wszystko z aktualnego stanu zostanie przekazane Tommiemu. Ja to uwazam za swietna wiadomosc, bo przynajmniej zajmie sie tym projektem ktos, kto sie temu w pelni poswieci! A konkretnie, co budują, jaki mają sukces przez ostatnie 5 lat, jakie liczby i sukcesy za nimi stoją ? Poważnie pytam bo nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR?? Np. Ja To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta! W to nie wątpie , ale jednak budowa grupy N a rozwój projektu WRC to trochę inna bajka , ale obym sie mylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 http://eurosport.onet.pl/motorowe/menedzer-hyundaia-robert-kubica-moze-trafic-do-poteznego-zespolu/0vplw3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Trochę racji macie, ale nie wiemy nic na 100%, może TMR otworzy jakieś biuro w Kolonii i tam będą wszystko budować dalej? Ale co Wy gadacie? Czy ktos z Was byl kiedykolwiek u TMR?? To sa mega profesjonalisci, maja swietnych inzynierow i potrafia zbudowac rewelacyjne auta! Nie sadze, aby wszystko co zostalo do tej pory zrobione, zostalo po prostu wyrzucone do kosza. Nawet gdyby Kolonia zostala odstawiona na boczny tor, to podejrzewam, ze Japonia ma prawa do samochodu i wszystko z aktualnego stanu zostanie przekazane Tommiemu. Ja to uwazam za swietna wiadomosc, bo przynajmniej zajmie sie tym projektem ktos, kto sie temu w pelni poswieci! A konkretnie, co budują, jaki mają sukces przez ostatnie 5 lat, jakie liczby i sukcesy za nimi stoją ? Poważnie pytam bo nie mam pojęcia. Są wybitnymi specjalistami w SUBARU , budują auta grupy N , wcześniej R4 na bazie subaru , zrobili również BRZ w wersji Ngrupowej, ale to raczej jako ciekawostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się