markos007 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Hołek na pewno też przyciąga ludzi na OS-y pomimo tego, że nie walczy już o najwyższe miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Holek juz swoje zrobil i to duzo natomiast,ze mu sie jeszcze chce to tylko podziwiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Ja bym durnia wywlekł z tego traktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Jak widac wpadki sa wszedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Cieplutko było. Wczoraj Hultaj testował na tym samym odcinku co Robert rok temu. Starym jeździł Neuville, a nowym Abring. Nie wiem na ile to zasługa nowego auta, ale Kevin mocno mi zaimponował jazdą. Wykorzystuje całą drogę, ma podobny tor jazdy do RK. Ładnie, ładnie, nie pamiętam czy ma jakiś asfalt w tym roku w WRC, jeśli ma to może być TOP 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) http://powrotroberta.blogspot.com/2015/07/kierowcy-szefowie-ekip-dziennikarze.html Tona miodu.MNIAM !!! I co z tego ? Dać mu FURĘ niech leje Ogiera i całego volkswagena Kierowcy, szefowie ekip, dziennikarze, mechanicy - wszyscy chwalą Kubicę ... Edytowane 9 Lipca 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 A jak przychodzi co do czego to nikt mu angażu nie chce dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Jak ktoś ma chęć to zapraszam do obejrzenia mojego filmu z rajdu. I jeszcze przejazdy Roberta: https://youtu.be/QG0ZFSKHfh4 Edytowane 9 Lipca 2015 przez Kapic 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 A jak przychodzi co do czego to nikt mu angażu nie chce dać Gdybyś był szefem teamu, zatrudniłbyś Roberta? Patrząc tak na zimno, biorąc pod uwagę interesy sponsorów (z jednej strony RK to marka, z drugiej widok auta w rowie co rajd nie pomaga itd.). Ja pewnie miałbym spore wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Na szczesćie nie muszę podejmować takich decyzji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Kazdy widzi ogromny postep i determinacje do celu Robsona, jednak decydenci firmowi widza ograniczenia reki i zastanaiaja sie jeszcze jak bedzie dalej mysle,ze to kwestia sezonu -dwuch i beda sie o niego bili jak beda postepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Byle się więcej nie ścigał nissanem na publicznych drogach Już nie da rady, sprzedany na wiosnę. Jeździłem nim kawałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Jak ktoś ma chęć to zapraszam do obejrzenia mojego filmu z rajdu. hahaha, widać kilku znanych kibiców z naszego forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 hahaha, widać kilku znanych kibiców z naszego forum a niektórych nawet słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Jak Robert będzie jechał drugą połowę sezonu tak jak Polski i Portugalie, to myślę, że któraś z fabryk może zacząć flirtować. Jeśli Matton jest słowny, to na pewno jeden z kierowców zostanie wymieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 .... Gdybyś był szefem teamu, zatrudniłbyś Roberta? Patrząc tak na zimno, biorąc pod uwagę interesy sponsorów (z jednej strony RK to marka, z drugiej widok auta w rowie co rajd nie pomaga itd.). Ja pewnie miałbym spore wątpliwości. Patrząc bezpośrednio na rękę to bym nie dał. Niestety kikut choć jakieś ruchy wykazuje.Dobre i to. Nie jestem miły ale ta ręka to niestety nie jest ani ładna ani sprawna. Ale patrząc na liczby to bym zaryzykował. Znając mentalność, talent i charyzmę , wiedząc,że z małym doświadczeniem wygrywa OEsy i ma naturalną szybkość to być może wykopsał bym innego kierowcę , solidnego rzemieślnika ,który nigdy nie otrze się o geniusz i dał szanse Robertowi bo.......... tak się tworzy historię , która jest czymś najpiękniejszym w sporcie. Jeśli Kubek będzie szedł wyznaczoną drogą i wiecej pech go nie dogonii musi być LEGENDĄ a któraś z fabryk może się pod nią podpiąć. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 .... Gdybyś był szefem teamu, zatrudniłbyś Roberta? Patrząc tak na zimno, biorąc pod uwagę interesy sponsorów (z jednej strony RK to marka, z drugiej widok auta w rowie co rajd nie pomaga itd.). Ja pewnie miałbym spore wątpliwości. Patrząc bezpośrednio na rękę to bym nie dał. Niestety kikut choć jakieś ruchy wykazuje.Dobre i to. Nie jestem miły ale ta ręka to niestety nie jest ani ładna ani sprawna. Ale patrząc na liczby to bym zaryzykował. Znając mentalność, talent i charyzmę , wiedząc,że z małym doświadczeniem wygrywa OEsy i ma naturalną szybkość to być może wykopsał bym innego kierowcę , solidnego rzemieślnika ,który nigdy nie otrze się o geniusz i dał szanse Robertowi bo.......... tak się tworzy historię , która jest czymś najpiękniejszym w sporcie. Jeśli Kubek będzie szedł wyznaczoną drogą i wiecej pech go nie dogonii musi być LEGENDĄ a któraś z fabryk może się pod nią podpiąć. Że co ? a co ma do tego uroda ręki ? jedzie chłopisko rewelacyjnie, brak mu doświadczenia a nie ręki. To że sam powiedział raz czy dwa że mu brakło sprawności to inna sprawa, ale gadanie o tym jako głównej przyczynie to nieporozumienie, no chyba że gość startuje w konkursie piękności. Głupie gadanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 WRC 2017 Propozycja zmian: "Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału." :yahoo: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Ja bym widział najchętniej proponowana zmianę: dopuszczalne sa tylko samochody o Minimalnym rozstawie osi 2.650mm; silniki o układzie przeciwsobnym moga mieć 1mm większa zwezke; kolor niebieski jest premiowany +5% punktów za rajd 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 WRC 2017 Propozycja zmian: "Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału." :yahoo: I super... nuda w F1 a w WRC ogień To co się działo na Polskim, chłopaki szli pełen piec, pokazuje że nadal mamy herosów w motorsporcie! Oby tak dalej! Ma się dziać!!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Świetna relacja, podsumowanie RP: http://www.polsatsport.pl/Film/Podsumowanie-72-Edycji-Rajdu-Polski_6318004/index.html Duuużo Roberta i bardzo dobrze o nim.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 WRC 2017 Propozycja zmian: "Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału." :yahoo: Hm...zaczyna mi to wyglądać na nieśmiałą próbę reaktywacji Grupy B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 "Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału." byłoby super gdyby to poszło w tę stronę. Wyobrażam sobie Yarisa z takimi parametrami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 WRC 2017 Propozycja zmian: "Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału." :yahoo: Ja czytałem o poszerzeniu aut o 55 mm: https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.rallye-magazin.de%2Fwm%2Fnachrichten%2Fartikel%2Fd%2F2015%2F07%2F09%2Fdas-koennte-die-neue-wrc-formel-sein%2F&edit-text= Kierunek zmian mi się jak najbardziej podoba, chociaż byłoby jeszcze fajniej jakby moc auta miała 4 z przodu;) A co myślicie o środkowym dyferencjale? Odeszli od tego, żeby zmniejszyć koszty - czy to nie odstraszy np. citroena (wiem, że oni w ogóle są pod znakiem zapytania, ale na pewno nie zostaną jak koszty wzrosną). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się