Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Cieplutko było.

Wczoraj Hultaj testował na tym samym odcinku co Robert rok temu. Starym jeździł Neuville, a nowym Abring. Nie wiem na ile to zasługa nowego auta, ale Kevin mocno mi zaimponował jazdą. Wykorzystuje całą drogę, ma podobny tor jazdy do RK. Ładnie, ładnie, nie pamiętam czy ma jakiś asfalt w tym roku w WRC, jeśli ma to może być TOP 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://powrotroberta.blogspot.com/2015/07/kierowcy-szefowie-ekip-dziennikarze.html

 

Tona miodu.MNIAM !!!

 

I co z tego ? Dać mu FURĘ niech leje Ogiera i całego volkswagena :yahoo:

 

Kierowcy, szefowie ekip, dziennikarze, mechanicy - wszyscy chwalą Kubicę ...

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak przychodzi co do czego to nikt mu angażu nie chce dać ;)

Gdybyś był szefem teamu, zatrudniłbyś Roberta? Patrząc tak na zimno, biorąc pod uwagę interesy sponsorów (z jednej strony RK to marka, z drugiej widok auta w rowie co rajd nie pomaga itd.). Ja pewnie miałbym spore wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

Gdybyś był szefem teamu, zatrudniłbyś Roberta? Patrząc tak na zimno, biorąc pod uwagę interesy sponsorów (z jednej strony RK to marka, z drugiej widok auta w rowie co rajd nie pomaga itd.). Ja pewnie miałbym spore wątpliwości.

 

 

Patrząc bezpośrednio na rękę to bym nie dał. Niestety kikut choć jakieś ruchy wykazuje.Dobre i to. Nie jestem miły ale ta ręka to niestety nie jest ani ładna ani sprawna.

Ale patrząc na liczby to bym zaryzykował. Znając mentalność, talent i charyzmę , wiedząc,że z małym doświadczeniem wygrywa OEsy i  ma naturalną szybkość to być może wykopsał bym innego kierowcę , solidnego rzemieślnika ,który nigdy nie otrze się o geniusz i dał szanse Robertowi bo.......... tak się tworzy historię , która jest czymś najpiękniejszym w sporcie. Jeśli Kubek będzie szedł wyznaczoną drogą i wiecej pech go nie dogonii musi być LEGENDĄ a któraś z fabryk może się pod nią podpiąć.

  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

....

Gdybyś był szefem teamu, zatrudniłbyś Roberta? Patrząc tak na zimno, biorąc pod uwagę interesy sponsorów (z jednej strony RK to marka, z drugiej widok auta w rowie co rajd nie pomaga itd.). Ja pewnie miałbym spore wątpliwości.

 

 

Patrząc bezpośrednio na rękę to bym nie dał. Niestety kikut choć jakieś ruchy wykazuje.Dobre i to. Nie jestem miły ale ta ręka to niestety nie jest ani ładna ani sprawna.

Ale patrząc na liczby to bym zaryzykował. Znając mentalność, talent i charyzmę , wiedząc,że z małym doświadczeniem wygrywa OEsy i  ma naturalną szybkość to być może wykopsał bym innego kierowcę , solidnego rzemieślnika ,który nigdy nie otrze się o geniusz i dał szanse Robertowi bo.......... tak się tworzy historię , która jest czymś najpiękniejszym w sporcie. Jeśli Kubek będzie szedł wyznaczoną drogą i wiecej pech go nie dogonii musi być LEGENDĄ a któraś z fabryk może się pod nią podpiąć.

 

Że co ? a co ma do tego uroda ręki ? jedzie chłopisko rewelacyjnie, brak mu doświadczenia a nie ręki. To że sam powiedział raz czy dwa że mu brakło sprawności to inna sprawa, ale gadanie o tym jako głównej przyczynie to nieporozumienie, no chyba że gość startuje w konkursie piękności. Głupie gadanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC 2017 Propozycja zmian:

 

"Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału."

 

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC 2017 Propozycja zmian:

 

"Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału."

 

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

 

I super... nuda w F1 a w WRC ogień  :yahoo:

 

To co się działo na Polskim, chłopaki szli pełen piec, pokazuje że nadal mamy herosów w motorsporcie! Oby tak dalej! :twisted:  

 

 

Ma się dziać!!!

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC 2017 Propozycja zmian:

 

"Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału."

 

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

Hm...zaczyna mi to wyglądać na nieśmiałą próbę reaktywacji Grupy B  B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

"Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału."

byłoby super gdyby to poszło w tę stronę. Wyobrażam sobie Yarisa z takimi parametrami :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC 2017 Propozycja zmian:

 

"Komisja WRC wnioskuje, by utrzymać samochody WRC na tej samej bazie co obecnie. 35-milimetrowa zwężka ma zapewnić wzrost mocy o około 50 KM - do 370 KM. Moment obrotowy powinien zbliżyć się do 500 Nm. Samochody będą lżejsze o 30 kg i szersze o 100 mm. Przewidziano bardziej agresywną aerodynamikę. Główna zmiana w układzie transmisyjnym obejmie powrót elektronicznego środkowego dyferencjału."

 

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ja czytałem o poszerzeniu aut o 55 mm:  https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.rallye-magazin.de%2Fwm%2Fnachrichten%2Fartikel%2Fd%2F2015%2F07%2F09%2Fdas-koennte-die-neue-wrc-formel-sein%2F&edit-text=

 

Kierunek zmian mi się jak najbardziej podoba, chociaż byłoby jeszcze fajniej jakby moc auta miała 4 z przodu;)

 

A co myślicie o środkowym dyferencjale? Odeszli od tego, żeby zmniejszyć koszty - czy to nie odstraszy np. citroena (wiem, że oni w ogóle są pod znakiem zapytania, ale na pewno nie zostaną jak koszty wzrosną).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...