skiba STI Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Wierz mi, że nie mam powodu pisać nieprawdy. Ja tak nie jeżdżę bo się boję, ale wspólnik przysłał mi kiedyś fotkę ze wskazówką na 260 km/h. Co do zachowania przy 180-200 to już z autopsji, naprawdę na luzie, a jest to prędkość przy której wszystkie diesle 2.0 wymiękają. A poniżej małe potwierdzenie pierwsze z brzegu (film nie mój). Skąd wiadomo, że nie jechał z górki/ z wiatrem itp ? Co do diesli: BMW 320d (177KM ) dałby spokojnie radę. Nie mówiąc już o 3.0d Duże diesle to najlepsze rozwiązanie, nie jakieś 4.2 czy 5 litrów tylko bmw 3.0, jest mocny silny i bezawaryjny. Koniec . Można zamykać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Duże diesle to najlepsze rozwiązanie, nie jakieś 4.2 czy 5 litrów tylko bmw 3.0, jest mocny silny i bezawaryjny. Koniec . Jeździłeś może 335(x)d ? Ja mam dylemat co brać: 330d czy 335d. No i czy d czy xd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 260 km/h 320d?? Hmmm... Ja miałem zawirusowany na 200 konikow i przy 230/h już szału nie było jeśli chodzi o przyspieszanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 260 km/h 320d?? Hmmm... Ja miałem zawirusowany na 200 konikow i przy 230/h już szału nie było jeśli chodzi o przyspieszanie. 320d odnosiło się do wypowiedzi Apacz'a: "Co do zachowania przy 180-200 to już z autopsji, naprawdę na luzie, a jest to prędkość przy której wszystkie diesle 2.0 wymiękają." z czym się nie zgadzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Jeździłeś może 335(x)d ?Ja mam dylemat co brać: 330d czy 335d. No i czy d czy xd ? Jeździłem każdym z wymienionych modeli. Jeśli nie chcesz auta typowo do zabawy, to bierz xd, na zimę będzie jak znalazł, bo czasem naprawdę się cieżko jeździł z napędem na tył, gdy mocniej sypnie. A jeśli chodzi o silnik? Nie wiem, w jaki rocznik celujesz, ale 3.0d spokojnie wystarcza, jakby co można zawirusowac. A 3.5d to już bi-turbo jeśli dobrze pamietam, dużo rzadziej tez spotykany. Także kwestia funduszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 35d jedt bardzo drogi w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 To prawda. A zawirusowany 3.0d (nie trzeba nic wymieniać, sama mapa wystarcza, za ok 1500-2000zł) spokojnie osiąga i do tego bezpiecznie - ok 600 niutów!! Czego potrzeba wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Z tym wirusowaniem trzeba uważać, bo 500nm to juz duzo a 600 to skrzynka może się wysypać. Mi w e65 compsport powiedział, że silnik wytrzyma i ponad 300km ale mogą max 570nm zrobić, na więcej gwarancji nie dadzą. No chyba, że mowa o mt. -- Cz paź 25, 2012 9:41 pm -- Duże diesle to najlepsze rozwiązanie, nie jakieś 4.2 czy 5 litrów tylko bmw 3.0, jest mocny silny i bezawaryjny. Koniec . Jeździłeś może 335(x)d ? Ja mam dylemat co brać: 330d czy 335d. No i czy d czy xd ? Nie jeździłem 335d ani x Ja wziąłbym 335 bo po programie (350km) to już niezłe cyrki to auto odstawia. Ja mieszkam w UK to rwd jest ok. Przymierzam się do M3. Zabawa przednia 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 To prawda, w Wawie u takiego jednego pana na Jerozolimskich (jeden z najlepszych) tez na ok 570 robią. I to jest właśnie ok 600 czyli kosmiczna wartość. skiba STI, które M3 kupujesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 skiba STI, które M3 kupujesz?? Chcę M3 cabrio (e46), w rachubę wchodzi też e93 335i , trzeba się przylansować na wiosce . Na razie jest plan po nowym roku. Gdybym nie miał spotkania bliskiego stopnia z idiotą, w wyniku czego mam błotnik zgięty już bym jeździł w czapce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Chcę M3 cabrio (e46), kumpel niedawno kupil m3cs z 2005r... mialem okazje sie z nim gonic z lotnego (od 60km/h)... szalu ni ma :roll: do 200/h leb w leb a po wyzej juz odpuszczalem bo mi sie powoli obroty konczyly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Chcę M3 cabrio (e46), kumpel niedawno kupil m3cs z 2005r... mialem okazje sie z nim gonic z lotnego (od 60km/h)... szalu ni ma :roll: do 200/h leb w leb a po wyzej juz odpuszczalem bo mi sie powoli obroty konczyly... M3 CSI to już sporo ponad 20 k funtów, 23-25k, to nie dużo więcej i masz M3 v8. CSI to auto dla amatora. Poza tym ja nie chcę M3 żeby się ścigać, tym bardziej, że chcę bez dachu. Mi zależy na jeżdżeniu bokiem, a rond u nas do bólu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 M3 CS a nie CSL... CSL jest mocniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 M3 CS a nie CSL... CSL jest mocniejsze. Niewiele, ale lżejsze. Co jest specjalnego w CS? Hamulce, felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Co jest specjalnego w CS?Hamulce, felgi kumpel kupil CS bo nie bylo CSL a i dobrze, bo przynajmniej mi nie cwaniakuje, ze jest szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Co jest specjalnego w CS?Hamulce, felgi kumpel kupil CS bo nie bylo CSL a i dobrze, bo przynajmniej mi nie cwaniakuje, ze jest szybszy taaa co za wymówka 15k funtów a 24 Niech sie zgłosi do mnie powiem mu gdzie kupić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Kilka razy jeździłem sti odcinek Polska -Austria i odwrotnie i potwierdzam że sti na autostrady się nie nadaje. Jedyny wielki plus to to że jak jesteś zmęczony, ze względu na głośny wydech nie ma ryzyka zaśnięcia za kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 3 godziny temu, abecer napisał: Kilka razy jeździłem sti odcinek Polska -Austria i odwrotnie i potwierdzam że sti na autostrady się nie nadaje. Jedyny wielki plus to to że jak jesteś zmęczony, ze względu na głośny wydech nie ma ryzyka zaśnięcia za kierownicą. Asystent zmęczenie kierowcy w postaci 2.5-3 cali zdaje egzamin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Godzinę temu, filipk93 napisał: Asystent zmęczenie kierowcy w postaci 2.5-3 cali zdaje egzamin Jak najbardziej, idealny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Chyba się nie zgodzę. STI 08, chodzi po autostradach jak burza. Co prawda zakuty, inne uszczelki PG, ale chodzi. Oleum nie bierze, temperatury w normie. Miałem założyć wskaźniki ciśnienia oleju, EGT i temperatury oleju, ale chyba jest to niepotrzebne. Muszę go tylko zhamować, bo chodzi jak nienormalny. Inny wydech, kop jak obłęd. Kupiłem od syndyka masy upadłościowej. Prezes podobno robił z nim cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 6.11.2018 o 08:21, abecer napisał: jak jesteś zmęczony, ze względu na głośny wydech nie ma ryzyka zaśnięcia za kierownicą. Ale jesteś zmęczony właśnie ze względu na głośny wydech. -róznica tylko w przecinku. Edytowane 9 Listopada 2018 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Byłem wczoraj w Ossie. Taki hotel po zbóju. Nawigacja poprowadziła mnie praktycznie po polnych drogach. Pierwszy raz, tego jeszcze nie widziałem, komputer pokazał mi zużycie 8,4 l/100 km ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Ja tam jestem zdania że na autostradę auto musi mieć minimum 4 L pojemności silnik, jak ostatnio jechaliśmy na lotnisko Ojca Lincolnem co ma silnik 4,7 L to obroty silnika przy 140 km były na poziomie 2,6k a spalanie w przedziale 11-12 L no i ten komfort płynięcia po nierównościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 1 godzinę temu, respect napisał: Ale jesteś zmęczony właśnie ze względu na głośny wydech. -róznica tylko w przecinku. Dlatego przerwy na kawe to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 13 minut temu, abecer napisał: Dlatego przerwy na kawe to podstawa No patrz- tu kółko sie zamyka ,bo wtedy jadąc oplem astrą 1.4 nadrobisz ten czas. Jaki sens w STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się