Skocz do zawartości

auto na autostrady


czomolungma

Rekomendowane odpowiedzi

Wierz mi, że nie mam powodu pisać nieprawdy. Ja tak nie jeżdżę bo się boję, ale wspólnik przysłał mi kiedyś fotkę ze wskazówką na 260 km/h. Co do zachowania przy 180-200 to już z autopsji, naprawdę na luzie, a jest to prędkość przy której wszystkie diesle 2.0 wymiękają. A poniżej małe potwierdzenie pierwsze z brzegu (film nie mój).

Skąd wiadomo, że nie jechał z górki/ z wiatrem itp ?

Co do diesli: BMW 320d (177KM ) dałby spokojnie radę.

Nie mówiąc już o 3.0d

Duże diesle to najlepsze rozwiązanie, nie jakieś 4.2 czy 5 litrów tylko bmw 3.0, jest mocny silny i bezawaryjny.

Koniec .

Można zamykać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

260 km/h 320d?? Hmmm... Ja miałem zawirusowany na 200 konikow i przy 230/h już szału nie było jeśli chodzi o przyspieszanie.

 

320d odnosiło się do wypowiedzi Apacz'a:

"Co do zachowania przy 180-200 to już z autopsji, naprawdę na luzie, a jest to prędkość przy której wszystkie diesle 2.0 wymiękają."

z czym się nie zgadzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś może 335(x)d ?

Ja mam dylemat co brać: 330d czy 335d. No i czy d czy xd ?

 

Jeździłem każdym z wymienionych modeli. Jeśli nie chcesz auta typowo do zabawy, to bierz xd, na zimę będzie jak znalazł, bo czasem naprawdę się cieżko jeździł z napędem na tył, gdy mocniej sypnie. A jeśli chodzi o silnik? Nie wiem, w jaki rocznik celujesz, ale 3.0d spokojnie wystarcza, jakby co można zawirusowac. A 3.5d to już bi-turbo jeśli dobrze pamietam, dużo rzadziej tez spotykany. Także kwestia funduszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wirusowaniem trzeba uważać, bo 500nm to juz duzo a 600 to skrzynka może się wysypać. Mi w e65 compsport powiedział, że silnik wytrzyma i ponad 300km ale mogą max 570nm zrobić, na więcej gwarancji nie dadzą. No chyba, że mowa o mt.

 

-- Cz paź 25, 2012 9:41 pm --

 

Duże diesle to najlepsze rozwiązanie, nie jakieś 4.2 czy 5 litrów tylko bmw 3.0, jest mocny silny i bezawaryjny.

Koniec .

Jeździłeś może 335(x)d ?

Ja mam dylemat co brać: 330d czy 335d. No i czy d czy xd ?

Nie jeździłem 335d ani x

Ja wziąłbym 335 bo po programie (350km) to już niezłe cyrki to auto odstawia. Ja mieszkam w UK to rwd jest ok.

Przymierzam się do M3. Zabawa przednia 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skiba STI, które M3 kupujesz??

Chcę M3 cabrio (e46), w rachubę wchodzi też e93 335i , trzeba się przylansować na wiosce :D:twisted: .

Na razie jest plan po nowym roku. Gdybym nie miał spotkania bliskiego stopnia z idiotą, w wyniku czego mam błotnik zgięty już bym jeździł w czapce :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę M3 cabrio (e46),

kumpel niedawno kupil m3cs z 2005r...

 

mialem okazje sie z nim gonic z lotnego (od 60km/h)... szalu ni ma :roll:

 

do 200/h leb w leb a po wyzej juz odpuszczalem bo mi sie powoli obroty konczyly...

 

M3 CSI to już sporo ponad 20 k funtów, 23-25k, to nie dużo więcej i masz M3 v8.

CSI to auto dla amatora.

Poza tym ja nie chcę M3 żeby się ścigać, tym bardziej, że chcę bez dachu.

Mi zależy na jeżdżeniu bokiem, a rond u nas do bólu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest specjalnego w CS?

Hamulce, felgi

kumpel kupil CS bo nie bylo CSL a i dobrze, bo przynajmniej mi nie cwaniakuje, ze jest szybszy :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

taaa co za wymówka 15k funtów a 24 :mrgreen:

Niech sie zgłosi do mnie powiem mu gdzie kupić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Kilka razy jeździłem sti odcinek Polska -Austria i odwrotnie i potwierdzam że sti na autostrady się nie nadaje.  Jedyny wielki plus to to że jak jesteś zmęczony, ze względu na głośny wydech nie ma ryzyka zaśnięcia za kierownicą. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, abecer napisał:

Kilka razy jeździłem sti odcinek Polska -Austria i odwrotnie i potwierdzam że sti na autostrady się nie nadaje.  Jedyny wielki plus to to że jak jesteś zmęczony, ze względu na głośny wydech nie ma ryzyka zaśnięcia za kierownicą. :D

Asystent zmęczenie kierowcy w postaci 2.5-3 cali zdaje egzamin :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie zgodzę. STI 08, chodzi po autostradach jak burza. Co prawda zakuty, inne uszczelki PG, ale chodzi. Oleum nie bierze, temperatury w normie. Miałem założyć wskaźniki ciśnienia oleju, EGT i temperatury oleju, ale chyba jest to niepotrzebne. Muszę go tylko zhamować, bo chodzi jak nienormalny. Inny wydech, kop jak obłęd. Kupiłem od syndyka masy upadłościowej. Prezes podobno robił z nim cuda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2018 o 08:21, abecer napisał:

jak jesteś zmęczony, ze względu na głośny wydech nie ma ryzyka zaśnięcia za kierownicą. :D

Ale jesteś zmęczony właśnie ze względu na głośny wydech.:biglol:  -róznica tylko w przecinku:D.

Edytowane przez respect
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem zdania że na autostradę auto musi mieć minimum 4 L pojemności silnik, jak ostatnio jechaliśmy na lotnisko Ojca Lincolnem co ma silnik 4,7 L to obroty silnika przy 140 km były na poziomie 2,6k a spalanie w przedziale 11-12 L no i ten komfort płynięcia po nierównościach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...