Premo Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Nie przejmuj się, nie trzeba mieć odrazu najlepszego bo pozbawisz się przyjemności marzenia o czymś lepszym :wink: Kiedyś miałem UK-ejowego GT-ka i jedyne co w nim zrobiłem to pokupowałem sobie naklejki, plakietki, spoiler Ver 6, przedni front spliter od P1, crystal lampki, felgi 18"... nic nie dotykałem z mocą, zawiasami.. bo to co było w zupełności mi wystarczało do codziennej jazdy i do wożenia 4 worków cementu, 4 ludzi i piły do bloczków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Też wydaje mi się, że przesiadka z Phaetoma na każdą z wymienionych przez Ciebie opcji będzie szokiem, nawet jesli przyjmiemy, że Phaentom to taki przerośnięty Passat . Rezygnujesz z komfortu, ciszy, obszernej kabiny itp. Teoretycznie otrzymujesz precyzyjniejszy układ kierowniczy, lepsze prowadzenie i dynamikę oraz komfort resorowania zbliżony do tego, jaki doświadczali dyrektorzy wywożeni ze swoich zakładów taczkami. Kupowanie hot hatchy, WRX-ów czy eSTIajów bez nawet sporadycznych wyjazdów na pojeżdżawki czy szkolenia z techniki jazdy mija się z celem. Bo co Ci pozostaje - killowanie na światełkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 chyba nie tylko np. radocha z codziennego przemieszczania się fajnym samochodem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Rezygnujesz z komfortu, ciszy, obszernej kabiny itp. Teoretycznie otrzymujesz precyzyjniejszy układ kierowniczy, lepsze prowadzenie i dynamikę Hmmm... jeśli dobrze czytam, to autor wątku szuka właśnie takiego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Teść sprzedaje Infiniti FX35: 3,5 V6 automat, pali do 17 na mieście, do 14 na trasie. Zajefajnie wygląda i nie jest WRX co, patrząc na cały wątek, może okazać się dużym plusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 WRX na codzień jest świetnym i uniwersalnym autem. Nie masz co się zastanawiać. Frajda z jazdy wszystko Ci wynagrodzi. Koszty utrzymania jakieś mega kosmiczne nie są. Moja jazda ma tryb szybki uliczny (bułki lubią szybko jeździć). Bez upalania na torach etc. Do takich zastosowań WRX okazuje się sympatycznym i bezawaryjnym autem. A co do uniwersalności to WRX możesz się pobawić na torze jak masz ochotę (tylko z głową), pojeździć po bułki, pod remizę i co tylko zechcesz hehe Ale spróbuj golfem zrobić taką przeprawę: Imprezka idzie po takiej drodze jak złoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 bzyq, i Ty myślisz o wyciaganiu silnika w celu wyczyszczenia go??? :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Nie stać Cię na STI, a chcesz Clio RS? To pomyśl jeszcze raz, bo koszty utrzymania Clio RS we względnie dobrej kondycji technicznej są istotnie wyższe niż 2x starszego STI. Poza tym Clio RS to jest mega hardcore nawet w porównaniu z STI. Do pracy jeżdżę Clio (12 km), ale żeby pojechać na drugi koniec Warszawy biorę STI... Przesiadka z Phaetona do CRS to jak zamiana wakacji na Malediwach na leczenie kanałowe zębów (wszystkich)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 koszty utrzymania Clio RS we względnie dobrej kondycji technicznej są istotnie wyższe niż 2x starszego STI. bez jaj... clio droższe od STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 bez jaj... clio droższe od STI Problem z Clio 3 RS jest taki, że ma znacznie więcej wspólnego z pucharówką, niż "cywilem" i te części, które najczęściej padają, są inne niż w "cywilu", nie ma zamienników (żadnych, tanich w szczególności), są nierozbieralne, nienaprawialne, duże i drogie. Gdy w STI kończy się jakaś tulejka albo sworzeń w zawiasie, to je wymieniasz. W Clio wymieniasz wahacz za tysia, albo zwrotnicę za dwa, i tak 4 razy co 30-40 tys km. Bez rewizji skrzyni biegów co 50k km też daleko nie zajedziesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 koszty utrzymania Clio RS we względnie dobrej kondycji technicznej są istotnie wyższe niż 2x starszego STI. bez jaj... clio droższe od STI Mogę zaświadczyć fakturami, że Renault Megane jest droższe w utrzymaniu (nie mówię o kosztach paliwa) niż Forester w dieslu. Pod tym względem jestem mile rozczarowany Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Przesiadka z Phaetona do CRS to jak zamiana wakacji na Malediwach na leczenie kanałowe zębów (wszystkich)... A może focus RS http://moto.allegro.pl/focus-rs-mk1-200 ... 23591.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 właśnie..to chciałem podrążyć..codzienna jazda i koszty utrzymania (w tym trwałość, niezawodność) hot-hatchy np. właśnie Focus, CTR FN2, 3MPS, Golf GTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się