niebieski708 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Co do VW to też się ostatnio zdziwiłem jak chodzi i brzmi Golf IV R36 i z tych aut to do Twojej jazdy bym brał jakiegoś R32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 niebieski708, nie ma golfa R36. Był IV i V R32, a teraz jest "zwykłe" R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jeden napewno jest hehe, kolega silnik z passata cc R36 przekładał na hamowni wyszło chyba 330KM dżwięk i elastyczność :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarek Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Bedo WRX jest jak każde inne auto jeśli chodzi o zakup, zawsze możesz się wpakować na minę, zawsze nawet w najbardziej wychuchanym egzemplarzu mogą wyskoczyć jakieś wydatki. Jak marzy Ci się WRX to go kup. Ja tak zrobiłem i nie żałuję, choć auto ma 175tys. km i to bez remontu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 niebieski708 chyba, że tak! No to musi zapierdzielać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Kolejna wypowiedz kolegi house_1 popieram: jak ma byc szybki dupowoz dający frajdę z jazdy, a nie zadne upalanie to bierz WRXa! Ja sam bym pewnie tak zrobił gdybym stal przed takim wyborem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Niebo, ale te czasy to chyba w tym temacie troche bezsens, bo kolega zaznaczył, że auto na tor nie wjedzie Ja też jestem za Subaru WRX'em! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Otóż to, Clio i wszelkie inne szybkie FWD na codzień bedą miały na naszych drogach problem z trakcja, niskim przeswitem itd itp. O zimie oczywiście nie ma co mówić. A kolega sie nie przesada z Lotusa i chce cos bardziej hardcorowego tylko z wielkiego Phaetona i chce cos trochę bardziej agresywnego. Uważam, ze wrx to idealna dawka agresji (+ resztki komfortu) po takim wielkim miękkim aucie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Otóż to, Clio i wszelkie inne szybkie FWD na codzień bedą miały na naszych drogach problem z trakcja, niskim przeswitem itd itp. O zimie oczywiście nie ma co mówić. Jak ktoś jeździ na "codzień" tak, że ma problem z trakcją to faktycznie trzeba brać STi bo wszystko inne się rozleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedo Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Otóż to, Clio i wszelkie inne szybkie FWD na codzień bedą miały na naszych drogach problem z trakcja, niskim przeswitem itd itp. O zimie oczywiście nie ma co mówić. O, o! o tu też ważna kwestia! Prześwit. Parking gdzie często parkuje samochód jest tragiczny, Hondą Accord z lekko obniżonym zawieszeniem nie ma szans na nie przytarcie. W clio jest tak nisko? A jak wygląda prześwit w WRXie ale z zawieszeniem z STI?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 zawiecha w WRXie daje rade. Przeswit tylko 15.5cm, ale jadac po dziurawej i krzywej drodze lesnej trzeba miec pecha aby przytrzec brzuchem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarek Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Prześwit w WRX i STI jest taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Dosłownie wczoraj rozmawiałem ze znajomym na podobny temat więc trochę niegrzecznie się podłącze - chyba nie warto mnożyć wątków. Wrx czy hot hatch? Samochód głownie do miasta + urlopowe wypady, max. 5-letni, z przebiegiem < 100.000km. Choci o maksymalną bezproblemowość (oczywiście przy właściwym traktowaniu) i maksymalną frajdę z jazdy w normalnym użytkowaniu. Nie chodzi o najlepsze osiągi czy koszty zwykłej eksploatacji. Wrx czy...? CTR, Focus II ST, 3 MPS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Samochód głownie do miasta + urlopowe wypady, max. 5-letni, z przebiegiem < 100.000km. Forester: krawężniki nie straszne, wyżej siedzisz a i jadąc na urlopik jak zapakujesz bagażnik to auto nie będzie wyglądać jak startujący odrzutowiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jak ktoś jeździ na "codzień" tak, że ma problem z trakcją to faktycznie trzeba brać STi bo wszystko inne się rozleci A wyjazd z podporzadkowanej? A zwykla jazda przez zakret przy wilgotnej/brudnej nawierzchni? A unikanie zderzenia czolowego poprzez zjechanie na pobocze? To nie sa szalenstwa, a normalnie sytuacje drogowe, w ktorych oplaca sie miec "normalny" przeswit i naped na cztery kola... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Wrx czy hot hatch?Samochód głownie do miasta + urlopowe wypady, max. 5-letni, z przebiegiem < 100.000km. Choci o maksymalną bezproblemowość (oczywiście przy właściwym traktowaniu) i maksymalną frajdę z jazdy w normalnym użytkowaniu. Nie chodzi o najlepsze osiągi czy koszty zwykłej eksploatacji. Wrx czy...? CTR, Focus II ST, 3 MPS ? Jeszcze raz napisze , że moje S3 (które przypadkiem jest do sprzedania ) - jest szybsze od wszystkich wymienionych i jednocześnie mniej pali :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Forester - nie: raczej kompakt/limuzyna niż SUV. Nie musi być mega-szybki - wiem, że to bardzo subiektywne odczucie ale ma dawać "fun" podczas zwykłej jazdy z/do pracy, skoku na działkę, itp. I (w teorii) ma być jak najmniej absorbujący i niekłopotliwy - nieśmiertelne "bezawaryjny" (oczywiście, jak zaznaczyłem wcześniej, odpowiednio dbany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedo Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jeszcze raz napisze , że moje S3 (które przypadkiem jest do sprzedania ) - jest szybsze od wszystkich wymienionych i jednocześnie mniej pali :wink: Zastanawiałem się nad poprzednim S3 2002r jakiś zadbany nie zajechany egzemplarz, ale jednak buda już staro wygląda i sam samochód i podobno napęd nie zachwyca. A Twoje chociaż piękne, dla mnie za drooogie Forester - nie: raczej kompakt/limuzyna niż SUV.Nie musi być mega-szybki - wiem, że to bardzo subiektywne odczucie ale ma dawać "fun" podczas zwykłej jazdy z/do pracy, skoku na działkę, itp. I (w teorii) ma być jak najmniej absorbujący i niekłopotliwy - nieśmiertelne "bezawaryjny" (oczywiście, jak zaznaczyłem wcześniej, odpowiednio dbany) Oj, nieśmiertelnie bezawaryjny-to chyba takiego nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A wyjazd z podporzadkowanej? A zwykla jazda przez zakret przy wilgotnej/brudnej nawierzchni? Jak mam zamielić włączając się do ruchu to czekam a zakręty jadę odpowiednio wolnej. Ale ja kapelusz jestem A unikanie zderzenia czolowego poprzez zjechanie na pobocze? To nie sa szalenstwa, a normalnie sytuacje drogowe, w ktorych oplaca sie miec "normalny" przeswit i naped na cztery kola... Nie chcę rozkręcać nowej dyskusji bo już jedna była co w takiej sytuacji jest lepsze dla przeciętnego kierownika: ESP w R(F)WD czy AWD ( o ile auto nie jest AWD + ESP ). -- 19 sie 2012, o 18:49 -- Forester - nie: raczej kompakt/limuzyna niż SUV. To bierz kawiorowego Spec-B od Than-Juniora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Bedo, znów robi n-ta dyskusja o wyższości/niższości jednego samochodu względem drugiego. Najpierw PRZEJEDŹ SIĘ różnymi i błyskawicznie dopatrzysz różnic - to w końcu TY (a nie forumowicze) będziesz nim jeździł. Przez internet to sobie można kupić błotnik do samochodu, ale w aucie jest tyle zmiennych, że tylko kontakt bezpośredni jest istotny. Dopiero jak znajdziesz co ci pasuje, to zacznij się zastanawiać, czy cię stać na takie lub inne rozwiązanie. Ostatnio kilka razy uczestniczyłem w kupowaniu/rozważaniu zakupu auta. I większość ludzi zaczyna od "ile pali" i nawet nie dochodzi do tematu "jak się tym jeździ". A do tego właśnie jest samochód. A dobry samochód, to taki, w którym się dobrze czujesz - nie ważne jakiej marki (oczywiście nie uwierzę jak ktoś mi powie, że dobrze się czuje w Tico ). Jak wsiadasz i wysiadasz z auta i gęba się cieszy, to znaczy że masz dobry (dla siebie) samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamm_mk1 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Z mojego doświadczenia. Kupiłem Impreze GT w grudniu i od tego momentu miesięcznie wygląda to tak. 1000zł na paliwo i 1000zł na serwis. Lepiej żałować zakupu, niż żałować, że się nie kupiło jak była możliwość . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 ...1000zł na paliwo i 1000zł na serwis... właśnie o to chodzi - koszty bieżace (paliwo, planowe wymiany części) mogą być stosunkowo duże ale nie czas i nerwy tracone w serwisie(-ach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A jeździłeś Tico ? Miałem tę nieprzyjemność i wyszedłem przerażony z tego "samochodu". A żeby nie być "miętkim", to rozpędziłem toto nawet do licznikowej prędkości 130km/h(!). W zasadzie, poza funkcją transportową, to nie spełnia to coś żadnych innych kryteriów (no, może jeszcze na łeb nie kapie, jak deszcz pada ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się