Skocz do zawartości

Ile to szalenstwo kosztuje


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

zaczynam wymiekac, tracic rozum puszczaja hamulce...

 

ja chce Subaru, nawet moja kochana mamuska po dokladnym obejrzeniu Imprezy Intaka (choc jej piersze slowa "ale ladna KIA" :oops: nie byly mile) jest baaardzo za. problem jest jeden. kupic mozna wszystko ale utrzymac to juz inna spawa. jaki jest roczny koszt utrzymania GTka lub WRXa przy przebiegu okolo 15-20K rocznie. nie liczac paliwa...

 

pewnie temat walkowany miliony razy ale cos slabo szukajka bangla

 

 

bardzo prosze o wyrozumialosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po temacie Intaka zwatpilem :lol:

W sumie nawet nie zaluje ale mimo wszystko Subaru to Subaru i nie ma bata

 

 

dokładnie, cały czas sobie wmawiam ze to jest nierozsądne, ze nie warto, - nie pomaga :?

 

a dzisiaj sie specjalnie zatrzymalem zeby sobie obejsc Imprezke w kolo :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas sobie wmawiam ze to jest nierozsądne, ze nie warto, - nie pomaga

Ja nawet specjalny wątek kiedyś w tym celu założyłem - i sam sobie wyłożyłem wszystkie argumenty, z których jasno wynikało, że Suzuki Ignisem da się jeździć tak samo fajnie, jak np. Foresterem, tylko taniej.

Na chwilę nawet pomogło... Postanowiłem nie kupować wolnossącego Forestera, tylko turbo... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczynam wymiekac, tracic rozum puszczaja hamulce...

GTka lub WRXa przy przebiegu okolo 15-20K rocznie. nie liczac paliwa...

 

pewnie temat walkowany miliony razy ale cos slabo szukajka bangla

 

 

bardzo prosze o wyrozumialosc

 

Jak ja Cie chłopie rozumiem ! Dam pośmigać 18tego w Kąkolewie obiecuje :) w razie co się przypomnij :P

 

Już Ci liczył

 

Pesymistyczny wariant 700 zł na miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
I co Panie Chojny...

 

a idz Pan w cholere :!:

 

:mrgreen:

 

[ Dodano: Pią Cze 20, 2008 7:35 pm ]

Co może nam Pan powiedzieć po ponad 2 latach o kosztach i naszych wcześniejszych szacunkach.

 

 

szacunki x 2 do x 3 i bedzie prawie trafione :twisted:

 

Czy zabawka dalej cieszy mimo upływu czasu jak obiecałem

 

 

no tu musze Cie zmartwic, myliles sie, nie dalej cieszy a cieszy coraz bardziej i bardziej :twisted:

 

uwazam ten sprzet za najlepszy zakup w zyciu a pieniadze za najlepiej wydane ( i nadal wydawane...) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky X, bez przesady, wolnossące Imprezy nie są chyba AŻ tak drogie w utrzymaniu ;)

 

W porównaniu do NORMALNYCH aut są . Do tej pory głaszczę maskę za tysiaka :grin:

 

Ale tetraz juz wiem ile będzie kosztował GT-ek i świadomie go chcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ubezpieczenie nie przewidzieliśmy że wzrośnie co roku wraz ze wzrostem wartości auta

 

 

hehe, taaaa, skladki naliczaja od rosnacej wartosci... sentymentalnej :mrgreen:

 

[ Dodano: Sob Cze 21, 2008 12:39 am ]

Jacky X napisał/a:

W porównaniu do NORMALNYCH aut są

 

Lekko przesadzasz.

 

 

wyliczenia ksiegowej z Intaka innego watku potwierdzaja ze Laguna jest niewiele tansza na kilometrze :razz:

 

 

fakt faktem ze jak zrobi sie Impreza 280km po miescie to zaczyna byc blisko 1/4 zbiornika i trzeba szukaj stacji a klekotem ze spokojem lece do Gdanska i wracam :mrgreen:

 

fakt rowniez ze to nie jazda a katorga :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wcześniejsza wypowiedź dotyczyła kosztów utrzymania N/A. A te IMO są mniejsze niż Opla Astry z połowy lat 90.

no tak tylko co ma wspólnego Astra z Imprezą nawet N/A ? :roll:

jeżeli chodzi o części to chyba nie podlega dyskusji że do Imprezy są droższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko co ma wspólnego Astra z Imprezą nawet N/A ? :roll:
Jacky X, bez przesady, wolnossące Imprezy nie są chyba AŻ tak drogie w utrzymaniu ;)
W porównaniu do NORMALNYCH aut są .
wypowiedź dotyczyła kosztów utrzymania N/A. A te IMO są mniejsze niż Opla Astry z połowy lat 90.

 

Impreza N/A to zwykły samochód. Super drogie części to jakiś mit. W sprzedaży jest ogrom zamienników które nie są wiele droższe (a czasem bywają tańsze) od części do europejskich popularnych samochodów . Do tego Subaru N/A psuje się nieporównywalnie rzadziej od tych z europy. Bilans wychodzi więc na korzyść Plejad.

 

EOT z mojej strony. W końcu to wątek o turbo.

 

P.S.

Wiele oryginalnych części do Subaru nawet w ASO nie kosztuje jakoś wybitnie dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Impreza N/A to zwykły samochód. Super drogie części to jakiś mit. W sprzedaży jest ogrom zamienników które nie są wiele droższe (a czasem bywają tańsze) od części do europejskich popularnych samochodów . Do tego Subaru N/A psuje się nieporównywalnie rzadziej od tych z europy. Bilans wychodzi więc na korzyść Plejad.

Wiele oryginalnych części do Subaru nawet w ASO nie kosztuje jakoś wybitnie dużo.

 

Dokładnie tak i co więcej nawet serwis nie jest jakoś koszmarnie drogi w ASO (prosty przykład: podłączenie do kompa - 150 PLN, w serwisach poza ASO - od 100 do 150, wymiana rozrządu - 300 netto, poza - też :razz: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...