Lukasz123 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Mam wrażenie, że wszystkie są moje ostatnio . Macie podobnie czy tylko ja ma takiego pecha :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Możesz być spokojny - moja jest cała w takich odpryskach. Jeżdżę niestety dosyć często w trasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Im szybciej sie jedzie, tym wiecej kamieni sie lapie Ja jakies 3 miesiace temu zalapalem trzy sztuki prawie jednoczesnie i tym samym zakwalifikowalem szybe do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ja już raz miałem odprysk klejony a tu dzisiaj obok to samo Powoli chyba też się skusze na wymianę całej szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Po prostu TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 ja tez tak mam i wkurza mnie to niesamowicie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 U mnie podobnie, jakie bym auto nie kupił to odprysk po kamyku w pierwszym tygodniu użytkowania pewny.Po Legaca byłem w Jeleniej Górze i ledwie co wyjechałem od gościa u którego kupiłem i dostałem kamyk, na szczęście niegrożny. Tak ,że nie jesteś samhttp://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php ... ew=unread# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 ja mam to samo, najpierw w Tribece, teraz dostałe 2 razy w Forku żenada, nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
william7 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 a moze jakieś folie na szybę są coby trochę amortyzowały te kamienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Ja mam jedną milimetrową dziurkę w szybie (piszę gdzie, bo zaraz się zacznie :wink: ), która powstała kilka tyg. po zakupie Forka. Wczoraj dostałem serię z TIRa, ale na razie nic nie widać. :roll: Podobno pole siłowe rzucone na przednią szybę kończy problem. :roll: Ma ktoś namiary, gdzie to instalują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Podobno pole siłowe rzucone na przednią szybę kończy problem. :roll: Ma ktoś namiary, gdzie to instalują? na Endorze mają praktykę w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 ja miałem szybę wymienianą dosyć szybko po zakupie forestera - wytrzymała jakoś tak rok czy dwa, każdy wiekszy strzał to była od razu kilkumilimetrowej średnicy plamka. mam wrażenie że nowa szyba (zamiennik) jest zdecydowanie bardziej odporna na ataki kamieni, bo miałem ich kilka i są minimalne ślady, ale nigdzie pajączek nie wyskoczył. ciekaw jestem, czy to kwestia przypadku czy szyby w subaru oryginalne jakieś takie "miękkie" robią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Ktoś się orientuje, jaki koszt nowej oryginału w ASO i zamiennika do forka MY03? Warunek konieczny - podgrzewanie w miejscu wycieraczek musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 ori szyba z filtrem do mojego B4 to e1100 + vat + shipping .... firma ubezpieczeniowa pokrywa koszt tylko do e250... dlatego nie lubie jezdzic za innymi autami i czesto je wyprzedzam... taką mam wymówke jak mnie radiowozy zatrzymuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Znalazłem częściową odpowiedź. Ktoś się orientuje, jaki koszt nowej oryginału w ASO Akurat w innym wątku było. Z ciekawości sam się dowiedziałem: Szyba z podgrzewaniem piór wycieraczek w miejscu spoczynku: 1990,00 zł brutto Uszczelka: 220,00 zł brutto Klej: 250 zł brutto Wymiana: 450 zł brutto W przypadku wymiany nie z AC ceny do lekkiej negocjacji. Pozdrawiam raju Jakie koszty zamiennika, wymieniał ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 c.a. 950pln brutto z wymianą. Tyle płaciłem 2lata temu. Bez podgrzewania była jeszcze tańsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Szyba z podgrzewaniem piór wycieraczek w miejscu spoczynku: 1990,00 zł bruttoUszczelka: 220,00 zł brutto Klej: 250 zł brutto Wymiana: 450 zł brutto Dżizas! 3000 PLN wymiana szyby???? :shock: :shock: :shock: WTF??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Szyba z podgrzewaniem piór wycieraczek w miejscu spoczynku: 1990,00 zł bruttoUszczelka: 220,00 zł brutto Klej: 250 zł brutto Wymiana: 450 zł brutto Dżizas! 3000 PLN wymiana szyby???? :shock: :shock: :shock: WTF??? Nie, bo 1kpln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Nie, bo 1kpln Materiały plus robocizna - 3kpln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 c.a. 950pln brutto z wymianą. Tyle płaciłem 2lata temu. Bez podgrzewania była jeszcze tańsza Tyle to już brzmi bardziej rozsądnie. Muszę zapytać ubezpieczalnie, czy pokryją koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Lukasz123, Szyba oem czy już ultra syf nordglass? ja wstawiłem nową OEM i jest GIT pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Wymieniałem już szyby z powodu odprysków i zarysowań. Wg mnie podgrzewanie piórek jest niekonieczne, bo zanim się rozgrzeje to mija tyle czasu że nadmuch szybciej zadziała. Takie warunki są rzadkie żeby podgrzewanie naprawdę było niezastąpione a płaci się słono. Wytrzymałość podróbek trudno mi ocenić bo kamyki stukają losowo. Może nic nie być przez lata a potem się sypnie seria. Ale moja ostatnia szyba, bez podgrzewania nie jest tak podatna na odpryski, zdecydowanie. Miałem strzały spod kół tira i nic, w oryginale miałbym odprysk na 100%. Odprysk nie zawsze się pojawia od razu. W Austrii było uderzenie kamienia a dopiero po miesiącu pod domem w tym miejscu usłyszałem trzask i pojawiła się 'łuska' jak u ryby. Gdyby nie było przy mnie to bym nie uwierzył i pomyślał że ktoś stuknął czymś. Pełne zaskoczenie Lukasz123, Szyba oem czy już ultra syf nordglass? ja wstawiłem nową OEM i jest GIT pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 A dlaczego Nordglass to syf :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 U mnie krótko po wyjechaniu z salonu (przebieg 250 km) jadąc przez Norwegię dostałem naraz trzema kamykami, do teraz (pół roku) mam kilka odprysków więcej. W poprzednich autach przez kilka lat nie uzbierałem tylu uszkodzeń. Zastanawiam się czy to aby takie same szkło. Może znów jakiś wspólny wynalazek księgowych i ekologów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Mając porównanie to wydaje mi się że oryginały są jakieś słabsze. Kamyki stukają po wszystkich i nie wybierają, ale w innych autach nie miałem tych problemów. Poza tym mikrozarysowania szybciej stają się problemem przy jeździe pod słońce i po zmroku. Tego nie miałem nawet w śp polonezie kilka aut temu. Nie wiem czy latające kamyki to problem światowy czy lokalny folklor. U mnie krótko po wyjechaniu z salonu (przebieg 250 km) jadąc przez Norwegię dostałem naraz trzema kamykami, do teraz (pół roku) mam kilka odprysków więcej. W poprzednich autach przez kilka lat nie uzbierałem tylu uszkodzeń. Zastanawiam się czy to aby takie same szkło. Może znów jakiś wspólny wynalazek księgowych i ekologów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się