aigle Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 92 tys przebiegu na gwarancji padł Przyczyna jeszcze nieznana ... jakieś spostrzeżenia ? Moje spostrzeżenia ...BMW - zastępcze - strasznie zarzuca dupą na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ciekawe co padło. Ach te nowoczesne diesle. Ważne, że na gwarancji - dowiedź się czy nie mogą Ci zamontować silnika benzynowego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p4w0 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 mój 75,5kkm (tuż po przeglądzie) i też zakończył żywot... jutro diagnoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Przyczyna jeszcze nieznana ... jakieś spostrzeżenia ? jestes niekompatybilny (czyli mowiac po ludzku: nie umiesz jezdzic tym autem ) ale fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia Wszechwiedzący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia Wszechwiedzący? jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia Wszechwiedzący? jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink: No właśnie: jeżeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia Wszechwiedzący? jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink: No właśnie: jeżeli. badzmy w dobrej wierze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Kurcze fajne te diesle Dobrze, że mamy poczciwe 2,5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Można sie przerazic... Co to w ogóle są za przebiegi?? Wy tymi dieslami w rajdach startujecie, czy jak? normalnie wierzyć sie nie chce... A taki sie fajny silnik wydaje. No właśnie, wydaje się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Z drugiej strony, był dzis u mnie mój klient ktory ma forka i 98kkm a gazu uzywa 0-1 kowo. i mówi ze okiej tylkmo dużo pali bo ponad 10. Ja mówie ze mój 13 i odpaliłem swojego(tylko pokręcił głową na bulgot ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 gdzie tam, diesle nie padają, zgodnie z lobbingiem aso-wców wydaje wam się, że coś się zepsuło rozumem, że rocznik poniżej my10? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 gazu uzywa 0-1 kowo. i mówi ze okiej tylkmo dużo pali bo ponad 10. A co on tam ma jakiś swap z imprezy 1.5 i system start-stop?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 gdzie tam, diesle nie padają, zgodnie z lobbingiem aso-wcówwydaje wam się, że coś się zepsuło rozumem, że rocznik poniżej my10? Pozdrawiam Hehe a ostatnio w wątku o remoncie silnika gt jak się pojawil temat ze diesle są do du.py to niektórzy się obruszyli, ze są zajefajne No i mamy przykłady :shock: :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 ze są zajefajne No i mamy przykłady pewnie, że są zajefajne, padają i dostajesz nówkę która nawet nie stuka i wali zimą osobiście znam przypadek my09 - niezwykłym pechem pękł wał a ponieważ auto niezwykle lekko używane z niewiarygodnie wręcz niskim spalaniem miało 160kkm i zostało "bezbolesnie" naprawione więc nie ma się co przejmować, brać diesle Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 ze są zajefajne No i mamy przykłady pewnie, że są zajefajne, padają i dostajesz nówkę która nawet nie stuka i wali zimą osobiście znam przypadek my09 - niezwykłym pechem pękł wał a ponieważ auto niezwykle lekko używane z niewiarygodnie wręcz niskim spalaniem miało 160kkm i zostało "bezbolesnie" naprawione więc nie ma się co przejmować, brać diesle Pozdrawiam Co masz na myśli mówiąc bezboleśnie bo dla mnie 20 tys za shortblock to jakiś kosmos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Dla jasności : Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał. Nie robię tragedii bo gwarancja. Ciekawi mnie jedynie - i to bardzo - jaki to procent w całości sprzedawanych aut bo wiem że na forum jak źle to piszą ... ale od tego też to forum jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 jaki to procent podejrzewam, że jakieś 45% , browar ma mniej, ale dużo wolniej tłucze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał. To inżynierowie FHI się popisali. Ale medialnie brzmi dobrze :roll:. MAJSTERSZTYK Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał. To inżynierowie FHI się popisali. Ale medialnie brzmi dobrze :roll:. MAJSTERSZTYK Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka. wrzucalem juz to foto, ale wrzuce jeszcze raz... wal dizlowy vs benzynowy p.s. moze materialy i dobre, ale niewystarczajaco dobre -- 12 kwi 2012, o 07:10 -- fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia Wszechwiedzący? jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink: No właśnie: jeżeli. Dla jasności :Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał (...) szczur75 = pesymista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 wrzucalem juz to foto, ale wrzuce jeszcze raz... wal dizlowy vs benzynowy Te skośne to jakieś optymisty. Albo na kalkulatorze jednostki pomyliły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Te skośne to jakieś optymisty. Albo na kalkulatorze jednostki pomyliły. Ciekawe jest to, że mój student nie znalazł alternatywnego do tego forum subaru :shock: Aż tak są zapracowani że nawet nie majaczu poforumować, na szczęście są inne perełki w sieci teraz już wiem, dlaczego Australia to do zamieszkania najlepsze miejsce na świecie Pasują JDM-y http://www.subaruforester.org/vbulletin/f115/xt666-genuine-jdm-sti-forester-australia-58144/#post643317 co do wałów, to nie mogą niczrobić, bo zgłoszenie uwagi, ze jest do dupy oznaczałoby, że obraza konstruktora no ale co się dziwić cytując europejkę pracującą w japonii. - off top Pozdrawiam W pracy też należało przestrzegać regulaminu - zmieniać buty na kapcie, przed wejsciem do toalety zmieniać kapcie zwykłe na specjalne plastikowe, nosić uniform (którego nie posiadałam, przez to nosić nie mogłam, za co ciągle ktoś udzielał mi nagany) . W czasie pracy nie wolno było w zasadzie jeść ani pić, palący mogli czasem wyjść na papierosa, nie wolno też było rozmawiać, a przestrzegania regulaminu pilnował specjalny osobnik, który chodził po salach, obserwował i robił zapiski, zdarzało się też, że krzyczał na przyłapanych na gorącym uczynku. każde polecenie należy natychmiast, bezwarunkowo wykonać, niedopuszczalna była jakakolwiek dyskusja, wysoce naganna własna inicjatywa. Nurtowało nas jednak, dlaczego japońscy pracownicy nie odchodzą do innej firmy, spytałam więc ich o to, kiedy siedzieli dość dużą grupą wokół stołu na przerwie obiadowej. "Po co zmieniać firmę? W innych jest to samo." - usłyszeliśmy w odpowiedzi. Słynne japońskie "Shigoto dakara, shoo ga nai" (To jest praca, więc nie ma na to rady). Byliśmy świadkami i uczestnikami czegoś podobnego przez kilka miesięcy na codziennych meetingach z Yamada-bucho, szefem działu hardware'u. Yamada-bucho był też górą mięsa, podobnie jak książkowy Omochi, i na każdym niemal zebraniu obrzucał swoich pracowników stekiem wyzwisk i obelg. Najbardziej niepojęte było dla mnie to, że Japończycy choćby najgorzej traktowani nigdy się nie buntowali. no i jak tu im powiedzieć, że robią do dupy wały jeszcze dojdzie do rękoczynów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 MAJSTERSZTYKWał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka. ... znaczy się wstawią teraz mi od malucha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 aigle podaj wiecej konkretow. Sinik napewno niedlubany bo na gwarancji to oczywiste :?: Soft nowy ? bo na starym to sie nie dziwie ze urwalo tak jak kopal przy 1800 u/min i przy ruszaniu potrafil zgasnac z takim lomotem. U mnie po wgraniu nowego softu przy ca. 20 tkm bardzo harmoniczne rozwija moc. na razie 35 tkm. pozyjemy zobaczymy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się