Skocz do zawartości

Silnik jednak padł :-) ...Diesel


aigle

Rekomendowane odpowiedzi

Może by pan A.K. uszczknął rąbka tajemnicy jak to jest z tymi olejami w serwisach? :D

 

W moim przypadku , nie ma "tajemnic"...... nie jestem "uzależniony :mrgreen: " od żadnej firmy olejowej . Oferuje Lotos (SIP-Lotos-rajdy :idea: ) , Mobil , Motul , Amsoil .......do wyboru , wszystkie oleje sprawdziłem , mozna powiedzieć :roll: , osobiscie i mam do nich zaufanie.....jedynie w przypadku Motula zalecam wymianę co 7.5 tys km....bo jakos za "wodnisty" i sie robi :mrgreen:

ps. z Castrolem ......powiedzmy , ze "kolory" opakowań mi nie pasują..... :mrgreen: ..od dawna , mozna powiedzieć , ze jeszcze z poczatku lat 90 - tych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zamiar jeździć do końca gwarancji i do żyda więc mam to gdzieś co mi leją, ale bezczelnego robienia mnie w wała nie lubie :twisted:

 

To istotny wpis... Jak będziesz na forum sprzedawał, to nabywca dyskonto uzyska powołując się na Twoje słowa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subbeginner,

łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB :P

 

.powiedzmy , ze "kolory" opakowań mi nie pasują

coś w tym musi być :mrgreen: Skoro ścierwol ma takie ekwilibrystyczne opakowania które pewnie mało nie kosztują to w środku musi być prawdziwa tandeta :mrgreen:

 

Andrzej Koper, czy ktoś jeździ na M1 0w40 w 2.5T?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferuje Lotos (SIP-Lotos-rajdy :idea: ) , Mobil , Motul , Amsoil .......do wyboru , wszystkie oleje sprawdziłem , mozna powiedzieć :roll: , osobiscie i mam do nich zaufanie.....jedynie w przypadku Motula zalecam wymianę co 7.5 tys km....bo jakos za "wodnisty" i sie robi

 

Który to Motul tak się zachowuje w każdych warunkach czy tylko przy "upalaniu"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zamiar jeździć do końca gwarancji i do żyda więc mam to gdzieś co mi leją, ale bezczelnego robienia mnie w wała nie lubie :twisted:

 

To istotny wpis... Jak będziesz na forum sprzedawał, to nabywca dyskonto uzyska powołując się na Twoje słowa :P

 

Ja myślę że na tym forum ciężko będzie znaleźć nabywcę na Forka 2.0D, bo większość tutaj nie ma dobrego zdania o tym samochodzie :D No ale z drugiej strony auto mam serwisowane w ASO, wiec wszystko powinno być TIP-TOP :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tym olejem ? Coś jest nie teges ?

zobacz na swój avatar :mrgreen:

 

moja reakcja była taka sama :mrgreen:

 

jak masz poczytaj wątek olejowy, a jak nie masz, nigdy więcej nie używaj tego dennego producenta bo szkoda silnika :evil: ba do niczego go nie używaj :!:

 

wiem bardzo dobrze o tym, bo to mój słabiutki 1.6 na nim zdechł.

 

nie wiem jaki millers jest polecany do tego silnika ale lepiej aby Ci zalali lotos do tego auta, albo motul 5w30 c2 eco lite ew odpowiedni millers, ew to co wlewa A.K. czyli m1

 

no i nie wyczytałeś pomiędzy wierszami super ważnej informacji od kogoś kto naprawdę zna :?: :?:

ps.castrola nigdy nie miałem w sprzedaży

 

Pozdrawiam

 

edit:

chyba, że nie zależy ci na sprawnym silniku, całym turbo, niezapieczonych pierścieniach, nie porysowanych gładziach cylindrów, nie oblepionym silniku itd. Do końca gwarancji silnik powinien przeżyć tak jak zresztą mój prawie przeżył potem śmierć na wszelkich frontach :evil::evil::evil:

 

Przez Castrola w Pustaku, zapiekły mi sie pierścienie. Dla mnie olej nie wart nawet uwagi, nawet nie stać mnie na niego :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subbeginner,

łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB :P

 

Z pewnych praw wynika, że najczęściej padają 1 miesiąc/1000 kilometrów po zakończeniu okresu gwarancyjnego :idea:

 

Jak bedziesz grzeczny to bedziesz mogl skorzystac z "dobrej woli" :mrgreen:

 

pfff...

 

Znam polskiego inżyniera zatrudnionego w jednym z japońskich gigantów, którego obowiązki ograniczają się do takiego doboru materiałów/podzespołów, aby produkty rozlatywały się wkrótce po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subbeginner,

łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB :P

 

Z pewnych praw wynika, że najczęściej padają 1 miesiąc/1000 kilometrów po zakończeniu okresu gwarancyjnego :idea:

 

Jak bedziesz grzeczny to bedziesz mogl skorzystac z "dobrej woli" :mrgreen:

 

pfff...

 

Znam polskiego inżyniera zatrudnionego w jednym z japońskich gigantów, którego obowiązki ograniczają się do takiego doboru materiałów/podzespołów, aby produkty rozlatywały się wkrótce po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

 

Zdradź u którego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to proszę mnie laikowi wskazać ten ( dokładnie ten olej z oznaczeniami ) którymi mam zalać forka dyszla i pięknie będzie.

 

Panie Andrzeju, zlitójże się Pan nad nami :)

 

Wiem że Castrola już nie należy - zochydzony został mi na maxa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę mnie laikowi wskazać ten ( dokładnie ten olej z oznaczeniami ) którymi mam zalać forka dyszla i pięknie będzie.

 

lotos Quazar 5w30 C3.... :roll:

do diesla Mobil 1 ESP 5W30 tylko z pewnego źródła

 

i będzie ok..... :D

 

ps. lub.....przeczytać wątek "olejowy"... :mrgreen:

 

jeżeli ktos ma wlany inny olej niz w/w to nie panikować :shock: dojeżdzic do tych 7,5/15 tyś i wtedy ewentualnie zmienić. Jeżeli olej ma parametry zalecane przez producenta to nie powinno byc kłopotów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę mnie laikowi wskazać ten ( dokładnie ten olej z oznaczeniami ) którymi mam zalać forka dyszla i pięknie będzie.

 

lotos Quazar 5w30 C3.... :roll:

do diesla Mobil 1 ESP 5W30 tylko z pewnego źródła

 

i będzie ok..... :D

 

ps. lub.....przeczytać wątek "olejowy"... :mrgreen:

 

jeżeli ktos ma wlany inny olej niz w/w to nie panikować :shock: dojeżdzic do tych 7,5/15 tyś i wtedy ewentualnie zmienić. Jeżeli olej ma parametry zalecane przez producenta to nie powinno byc kłopotów :wink:

 

Ze wskazaniem na

nie powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Trochę już ochłonąłem po wymianie silnika ... zastanawia mnie jedynie ile takich przypadków było w kraju ?

Niestety coraz więcej.

ja mam Forestera z 2008 roku i przejechane 145 tys km jak na razie nic sie nie dzieje paza kończącym się sprzęgłem i niestety lekkim swistem na 1 i 2-gim biegu. pisze niestey bo moj znajomy tez tak miał przy 140 tys km, a teraz przy przebiegu 150 tys km rozleciał sie ten suuuper Diesel - czeka na diagnozę. Na szczescie dojechał od warsztatu na własnych kołach wiec może tylko panewka. Niezaleznie od wszystkiego remoncik ze sprzęgłem (też mu sie kończy) to jedyne 15- 20 - ????plnów . Czyli 1/3 wartości rynkowej auta :cry:

Znam 4 posiadaczy Subaru z Dieslem z 2008 roku i przebiegiem 120-150 tys km - dwa forestery i 2 Legacy.

Sttystyki: mój forester 145 tys - jakoś jeździ

Forester 150 tys - ,,nie żyje" (patrz wyżej)

Legacy OBC 2008 130 tys km wymiana sprzęgła - za jedyne 8 tys plnów , pekniety tłok i wał 25 tys plnów naprawa pogwarancyjna w ASO

Legacy 2008 95 tys km - jakos jeździ

trochę słabooo - może ktoś chce ,,fajnego Forka z ekonomicznym i dynamiczym silnikem" o bezawaryjnej legendarne niezawodności? czekałem na automat w Dieslu i dopiero chciałęm sprzedać Forstera.

szkoda bo naprawde fajnie się forkiem jeździ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja słyszałem tylko negatywne opinie. Ale jest nowy trend :mrgreen:

Wystarczy odkleić tą beznadziejną plakietkę boxer diesel i wygląda jak benzyna z turbo 8)

i już nie jesteś "pośmiewiskiem"(nie wiem jak grzeczniej określić) dla użytkowników benzynowego subaru. Odruch jest jednoznaczny, o wlot na masce, patrzysz na klapę, łe to diesel, pewnie niedługo padnie. :lol:

Dieslowcy to jakaś inna rasa, praktycznie nie odmachują :x co w benzynie turbo prawie się nie zdarza.

 

Z drugiej strony Subaru NA awansowało w hierarchii. Już lepiej mieć 2.0 NA niż SBD bo praktycznie nieśmiertelne.

 

jak nic, ściągniecie tej plakietki to dobra opcja :mrgreen:

 

Ciekawe jak wygladają raporty dekara SBD dla aut 3 lata :lol:

 

Pewnie wyjdzie, że 85% diesli padło, 10 procent sprzedanych się rozbiło a 3% to auta kościelne. :lol: 2% to w czepku urodzeni i diesel nie padł. albo jak to producenci japonscu lubią robić na rynku DE. Zawsze wymieniają na gwarancji aby nie weszło w statystykę :lol:

 

Pozdrawiam

p.s.

Moje obserwacje z trójmiasta, gdzie subaru diesli jest od zarąbania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dieslowcy to jakaś inna rasa, praktycznie nie odmachują co w benzynie turbo prawie się nie zdarza.

Ja macham - ale faktycznie cos w tym jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...