Andrzej Koper Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Może by pan A.K. uszczknął rąbka tajemnicy jak to jest z tymi olejami w serwisach? W moim przypadku , nie ma "tajemnic"...... nie jestem "uzależniony " od żadnej firmy olejowej . Oferuje Lotos (SIP-Lotos-rajdy ) , Mobil , Motul , Amsoil .......do wyboru , wszystkie oleje sprawdziłem , mozna powiedzieć :roll: , osobiscie i mam do nich zaufanie.....jedynie w przypadku Motula zalecam wymianę co 7.5 tys km....bo jakos za "wodnisty" i sie robi ps. z Castrolem ......powiedzmy , ze "kolory" opakowań mi nie pasują..... ..od dawna , mozna powiedzieć , ze jeszcze z poczatku lat 90 - tych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Ja mam zamiar jeździć do końca gwarancji i do żyda więc mam to gdzieś co mi leją, ale bezczelnego robienia mnie w wała nie lubie To istotny wpis... Jak będziesz na forum sprzedawał, to nabywca dyskonto uzyska powołując się na Twoje słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 subbeginner, łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB .powiedzmy , ze "kolory" opakowań mi nie pasują coś w tym musi być Skoro ścierwol ma takie ekwilibrystyczne opakowania które pewnie mało nie kosztują to w środku musi być prawdziwa tandeta Andrzej Koper, czy ktoś jeździ na M1 0w40 w 2.5T? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Oferuje Lotos (SIP-Lotos-rajdy ) , Mobil , Motul , Amsoil .......do wyboru , wszystkie oleje sprawdziłem , mozna powiedzieć :roll: , osobiscie i mam do nich zaufanie.....jedynie w przypadku Motula zalecam wymianę co 7.5 tys km....bo jakos za "wodnisty" i sie robi Który to Motul tak się zachowuje w każdych warunkach czy tylko przy "upalaniu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Ja mam zamiar jeździć do końca gwarancji i do żyda więc mam to gdzieś co mi leją, ale bezczelnego robienia mnie w wała nie lubie To istotny wpis... Jak będziesz na forum sprzedawał, to nabywca dyskonto uzyska powołując się na Twoje słowa Ja myślę że na tym forum ciężko będzie znaleźć nabywcę na Forka 2.0D, bo większość tutaj nie ma dobrego zdania o tym samochodzie No ale z drugiej strony auto mam serwisowane w ASO, wiec wszystko powinno być TIP-TOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 O co chodzi z tym olejem ? Coś jest nie teges ? zobacz na swój avatar moja reakcja była taka sama jak masz poczytaj wątek olejowy, a jak nie masz, nigdy więcej nie używaj tego dennego producenta bo szkoda silnika ba do niczego go nie używaj :!: wiem bardzo dobrze o tym, bo to mój słabiutki 1.6 na nim zdechł. nie wiem jaki millers jest polecany do tego silnika ale lepiej aby Ci zalali lotos do tego auta, albo motul 5w30 c2 eco lite ew odpowiedni millers, ew to co wlewa A.K. czyli m1 no i nie wyczytałeś pomiędzy wierszami super ważnej informacji od kogoś kto naprawdę zna :?: :?: ps.castrola nigdy nie miałem w sprzedaży Pozdrawiam edit: chyba, że nie zależy ci na sprawnym silniku, całym turbo, niezapieczonych pierścieniach, nie porysowanych gładziach cylindrów, nie oblepionym silniku itd. Do końca gwarancji silnik powinien przeżyć tak jak zresztą mój prawie przeżył potem śmierć na wszelkich frontach Przez Castrola w Pustaku, zapiekły mi sie pierścienie. Dla mnie olej nie wart nawet uwagi, nawet nie stać mnie na niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 czy ktoś jeździ na M1 0w40 w 2.5T? glównie 5w50 ......ale ja bym wybrał raczej 5w30.... ps. ostatnio testowałem (rajd w Świdnicy) w mojej N-grupowej STI ....dominatora 10w30.....i chyba przy nim zostanę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 subbeginner, łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB Z pewnych praw wynika, że najczęściej padają 1 miesiąc/1000 kilometrów po zakończeniu okresu gwarancyjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 subbeginner, łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB Z pewnych praw wynika, że najczęściej padają 1 miesiąc/1000 kilometrów po zakończeniu okresu gwarancyjnego Jak bedziesz grzeczny to bedziesz mogl skorzystac z "dobrej woli" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 subbeginner, łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB Z pewnych praw wynika, że najczęściej padają 1 miesiąc/1000 kilometrów po zakończeniu okresu gwarancyjnego Jak bedziesz grzeczny to bedziesz mogl skorzystac z "dobrej woli" pfff... Znam polskiego inżyniera zatrudnionego w jednym z japońskich gigantów, którego obowiązki ograniczają się do takiego doboru materiałów/podzespołów, aby produkty rozlatywały się wkrótce po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 subbeginner, łe pewnie padnie silnik na gwarancji i będzie miał nowy SB Z pewnych praw wynika, że najczęściej padają 1 miesiąc/1000 kilometrów po zakończeniu okresu gwarancyjnego Jak bedziesz grzeczny to bedziesz mogl skorzystac z "dobrej woli" pfff... Znam polskiego inżyniera zatrudnionego w jednym z japońskich gigantów, którego obowiązki ograniczają się do takiego doboru materiałów/podzespołów, aby produkty rozlatywały się wkrótce po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Zdradź u którego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jeżeli w Subaru to The Forum zrobi zrzutę, co by liczył trochę inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Może robił elektrownię w Fukushimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 RoadRunner, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homar7 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Czyżbyśmy mogli wspólnie pozdrowić Pana A.K.? Ja akurat byłem w Łomiankach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Panowie, to proszę mnie laikowi wskazać ten ( dokładnie ten olej z oznaczeniami ) którymi mam zalać forka dyszla i pięknie będzie. Panie Andrzeju, zlitójże się Pan nad nami Wiem że Castrola już nie należy - zochydzony został mi na maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 No pisałem: A co do oleju to lejcie do diesla Mobil 1 ESP 5W30 tylko z pewnego źródła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Może robił elektrownię w Fukushimie. Tę elektrownie budowano 40 lat temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 proszę mnie laikowi wskazać ten ( dokładnie ten olej z oznaczeniami ) którymi mam zalać forka dyszla i pięknie będzie. lotos Quazar 5w30 C3.... :roll: do diesla Mobil 1 ESP 5W30 tylko z pewnego źródła i będzie ok..... ps. lub.....przeczytać wątek "olejowy"... jeżeli ktos ma wlany inny olej niz w/w to nie panikować :shock: dojeżdzic do tych 7,5/15 tyś i wtedy ewentualnie zmienić. Jeżeli olej ma parametry zalecane przez producenta to nie powinno byc kłopotów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 proszę mnie laikowi wskazać ten ( dokładnie ten olej z oznaczeniami ) którymi mam zalać forka dyszla i pięknie będzie. lotos Quazar 5w30 C3.... :roll: do diesla Mobil 1 ESP 5W30 tylko z pewnego źródła i będzie ok..... ps. lub.....przeczytać wątek "olejowy"... jeżeli ktos ma wlany inny olej niz w/w to nie panikować :shock: dojeżdzic do tych 7,5/15 tyś i wtedy ewentualnie zmienić. Jeżeli olej ma parametry zalecane przez producenta to nie powinno byc kłopotów :wink: Ze wskazaniem na nie powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 drout, odbierz PW ( w innej sprawie-sory że tutaj, ale nie odpowiadasz) pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Trochę już ochłonąłem po wymianie silnika ... zastanawia mnie jedynie ile takich przypadków było w kraju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Trochę już ochłonąłem po wymianie silnika ... zastanawia mnie jedynie ile takich przypadków było w kraju ? Niestety coraz więcej. ja mam Forestera z 2008 roku i przejechane 145 tys km jak na razie nic sie nie dzieje paza kończącym się sprzęgłem i niestety lekkim swistem na 1 i 2-gim biegu. pisze niestey bo moj znajomy tez tak miał przy 140 tys km, a teraz przy przebiegu 150 tys km rozleciał sie ten suuuper Diesel - czeka na diagnozę. Na szczescie dojechał od warsztatu na własnych kołach wiec może tylko panewka. Niezaleznie od wszystkiego remoncik ze sprzęgłem (też mu sie kończy) to jedyne 15- 20 - ????plnów . Czyli 1/3 wartości rynkowej auta Znam 4 posiadaczy Subaru z Dieslem z 2008 roku i przebiegiem 120-150 tys km - dwa forestery i 2 Legacy. Sttystyki: mój forester 145 tys - jakoś jeździ Forester 150 tys - ,,nie żyje" (patrz wyżej) Legacy OBC 2008 130 tys km wymiana sprzęgła - za jedyne 8 tys plnów , pekniety tłok i wał 25 tys plnów naprawa pogwarancyjna w ASO Legacy 2008 95 tys km - jakos jeździ trochę słabooo - może ktoś chce ,,fajnego Forka z ekonomicznym i dynamiczym silnikem" o bezawaryjnej legendarne niezawodności? czekałem na automat w Dieslu i dopiero chciałęm sprzedać Forstera. szkoda bo naprawde fajnie się forkiem jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Niestety ja słyszałem tylko negatywne opinie. Ale jest nowy trend Wystarczy odkleić tą beznadziejną plakietkę boxer diesel i wygląda jak benzyna z turbo 8) i już nie jesteś "pośmiewiskiem"(nie wiem jak grzeczniej określić) dla użytkowników benzynowego subaru. Odruch jest jednoznaczny, o wlot na masce, patrzysz na klapę, łe to diesel, pewnie niedługo padnie. Dieslowcy to jakaś inna rasa, praktycznie nie odmachują :x co w benzynie turbo prawie się nie zdarza. Z drugiej strony Subaru NA awansowało w hierarchii. Już lepiej mieć 2.0 NA niż SBD bo praktycznie nieśmiertelne. jak nic, ściągniecie tej plakietki to dobra opcja Ciekawe jak wygladają raporty dekara SBD dla aut 3 lata Pewnie wyjdzie, że 85% diesli padło, 10 procent sprzedanych się rozbiło a 3% to auta kościelne. 2% to w czepku urodzeni i diesel nie padł. albo jak to producenci japonscu lubią robić na rynku DE. Zawsze wymieniają na gwarancji aby nie weszło w statystykę Pozdrawiam p.s. Moje obserwacje z trójmiasta, gdzie subaru diesli jest od zarąbania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Dieslowcy to jakaś inna rasa, praktycznie nie odmachują co w benzynie turbo prawie się nie zdarza. Ja macham - ale faktycznie cos w tym jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się