Skocz do zawartości

Silnik jednak padł :-) ...Diesel


aigle

Rekomendowane odpowiedzi

fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

 

No właśnie: jeżeli. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

 

No właśnie: jeżeli. :idea:

badzmy w dobrej wierze... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie tam, diesle nie padają, zgodnie z lobbingiem aso-wców

wydaje wam się, że coś się zepsuło :mrgreen:

 

rozumem, że rocznik poniżej my10?

 

Pozdrawiam

 

Hehe a ostatnio w wątku o remoncie silnika gt jak się pojawil temat ze diesle są do du.py to niektórzy się obruszyli, ze są zajefajne :mrgreen: No i mamy przykłady :shock: :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze są zajefajne No i mamy przykłady

pewnie, że są zajefajne, padają i dostajesz nówkę która nawet nie stuka i wali zimą :mrgreen:

 

osobiście znam przypadek my09 - niezwykłym pechem :lol::oops::lol: pękł wał a ponieważ auto niezwykle lekko używane z niewiarygodnie wręcz niskim spalaniem miało 160kkm i zostało "bezbolesnie" naprawione :oops::oops::oops:

 

więc nie ma się co przejmować, brać diesle :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze są zajefajne No i mamy przykłady

pewnie, że są zajefajne, padają i dostajesz nówkę która nawet nie stuka i wali zimą :mrgreen:

 

osobiście znam przypadek my09 - niezwykłym pechem :lol::oops::lol: pękł wał a ponieważ auto niezwykle lekko używane z niewiarygodnie wręcz niskim spalaniem miało 160kkm i zostało "bezbolesnie" naprawione :oops::oops::oops:

 

więc nie ma się co przejmować, brać diesle :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

Co masz na myśli mówiąc bezboleśnie bo dla mnie 20 tys za shortblock to jakiś kosmos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jasności :

Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał.

Nie robię tragedii bo gwarancja. Ciekawi mnie jedynie - i to bardzo - jaki to procent w całości sprzedawanych aut bo wiem że na forum jak źle to piszą ... ale od tego też to forum jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał.

To inżynierowie FHI się popisali. Ale medialnie brzmi dobrze :roll:.

 

MAJSTERSZTYK

Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka.

 

pict0443-496195ab4cc2eead56fba3971facaac4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał.

To inżynierowie FHI się popisali. Ale medialnie brzmi dobrze :roll:.

 

MAJSTERSZTYK

Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka.

 

pict0443-496195ab4cc2eead56fba3971facaac4.jpg

wrzucalem juz to foto, ale wrzuce jeszcze raz... wal dizlowy vs benzynowy

 

527416_331439940250675_121499651244706_921840_1526914491_n.jpg

 

 

p.s. moze materialy i dobre, ale niewystarczajaco dobre :mrgreen:

 

-- 12 kwi 2012, o 07:10 --

 

fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

 

No właśnie: jeżeli. :idea:

Dla jasności :

Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał (...)

szczur75 = pesymista :P:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te skośne to jakieś optymisty. Albo na kalkulatorze jednostki pomyliły.

Ciekawe jest to, że mój student nie znalazł alternatywnego do tego forum subaru :shock:

Aż tak są zapracowani że nawet nie majaczu poforumować,

 

na szczęście są inne perełki w sieci :mrgreen:

teraz już wiem, dlaczego Australia to do zamieszkania najlepsze miejsce na świecie :mrgreen:

Pasują JDM-y :mrgreen:

http://www.subaruforester.org/vbulletin/f115/xt666-genuine-jdm-sti-forester-australia-58144/#post643317

 

co do wałów, to nie mogą niczrobić, bo zgłoszenie uwagi, ze jest do dupy oznaczałoby, że obraza konstruktora :mrgreen:

 

no ale co się dziwić cytując europejkę pracującą w japonii. - off top

 

Pozdrawiam

 

W pracy też należało przestrzegać regulaminu - zmieniać buty na kapcie, przed wejsciem do toalety zmieniać kapcie zwykłe na specjalne plastikowe, nosić uniform (którego nie posiadałam, przez to nosić nie mogłam, za co ciągle ktoś udzielał mi nagany) . W czasie pracy nie wolno było w zasadzie jeść ani pić, palący mogli czasem wyjść na papierosa, nie wolno też było rozmawiać, a przestrzegania regulaminu pilnował specjalny osobnik, który chodził po salach, obserwował i robił zapiski, zdarzało się też, że krzyczał na przyłapanych na gorącym uczynku.
każde polecenie należy natychmiast, bezwarunkowo wykonać, niedopuszczalna była jakakolwiek dyskusja, wysoce naganna własna inicjatywa.
Nurtowało nas jednak, dlaczego japońscy pracownicy nie odchodzą do innej firmy, spytałam więc ich o to, kiedy siedzieli dość dużą grupą wokół stołu na przerwie obiadowej. "Po co zmieniać firmę? W innych jest to samo." - usłyszeliśmy w odpowiedzi. Słynne japońskie "Shigoto dakara, shoo ga nai" (To jest praca, więc nie ma na to rady).
Byliśmy świadkami i uczestnikami czegoś podobnego przez kilka miesięcy na codziennych meetingach z Yamada-bucho, szefem działu hardware'u. Yamada-bucho był też górą mięsa, podobnie jak książkowy Omochi, i na każdym niemal zebraniu obrzucał swoich pracowników stekiem wyzwisk i obelg. Najbardziej niepojęte było dla mnie to, że Japończycy choćby najgorzej traktowani nigdy się nie buntowali.

 

no i jak tu im powiedzieć, że robią do dupy wały :mrgreen: jeszcze dojdzie do rękoczynów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAJSTERSZTYK

Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka.

... znaczy się wstawią teraz mi od malucha ? :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aigle podaj wiecej konkretow. Sinik napewno niedlubany bo na gwarancji to oczywiste :?: :) Soft nowy ? bo na starym to sie nie dziwie ze urwalo tak jak kopal przy 1800 u/min i przy ruszaniu potrafil zgasnac z takim lomotem. U mnie po wgraniu nowego softu przy ca. 20 tkm bardzo harmoniczne rozwija moc. na razie 35 tkm. pozyjemy zobaczymy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...