suberet Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 dziobaNic to obserwuje dalej,przed chwilą po podjechaniu pod dom stwierdziłem,że spaliny pachną inaczej,taki jakby słodki zapach zupełnie nie spotykany wcześniej :shock: Przewrażliwiony jestem już mocno :roll: Masz typowe objawy zespołu poUPGowego. Nie wymagają leczenia, choć utrzymują się dość długo. Nie obawiaj się, bo to nie jest zakaźne - nie zarazisz rodziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 suberet, może być tak jak piszesz pozostaje jakaś taka niepewność co się dalej sypnie Ale od wczoraj jeżdżę nim tak jak trzeba spalanie wróciło do normy 15l,a wczoraj zakopałem go po brzuch w piaskownicy. Trudno jak coś się ma wysypać to się wysypie i będę wtedy myślał co dalej :wink: dzioba, Twój już na chodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 dzioba, Twój już na chodzie? jeszcze nie tu jest Francja. Oni ścigają tylko ślimaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 dzioba, ale kto prowadzi czy wygrywa? Slimaki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 w końcu wygrywają francuzi bo inaczej by z glodu zdechli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam w klubie UPG Wczorajsze wyścigi z Audi, chwilowy wzrost temperatury, pierdnięcie zaworu upustowego i dalej wszystko w normie. Dzisiaj Forek już u Dok4turbora, zobaczymy na czym stanie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam w klubie UPG Przykrość, ale już przynajmniej będzesz miał spokój i juz nie będziesz czekał kiedy to się stanie...zawsze są jakieś plusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 No i wiadomo jkuż?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 ZTCW już sie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misialek Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Przyznać się tu proszę o ile uszczupliła się świnka skarbonka po takiej robocie? Piąteczka stykła? PS. Wyrazy współczucia, cena banana na twarzy w subaru jest wysoka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Przyznać się tu proszę o ile uszczupliła się świnka skarbonka po takiej robocie? jak pi poszła (3lata temu) UPG w wolnym ssaku...to w jedym warsztatcie (popularnym na forum) koszt części to było 1800+robota1800, a w drugim, równie cenionym na forum, zapłaciłem po prostu 1800 za całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Przyznać się tu proszę o ile uszczupliła się świnka skarbonka po takiej robocie? jak pi poszła UPG w wolnym ssaku...to w jedym warsztatcie (popularnym na forum) koszt części to było 1800+robota1800, a w drugim, równie cenionym na forum zapłaciłem po prostu 1800 za całość. można wiedzieć w którym warsztacie była taka "promocja" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 można wiedzieć w którym warsztacie była taka "promocja" :?: nie zwykłem robić promocji nieaso na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Przyznać się tu proszę o ile uszczupliła się świnka skarbonka po takiej robocie? jak pi poszła UPG w wolnym ssaku...to w jedym warsztatcie (popularnym na forum) koszt części to było 1800+robota1800, a w drugim, równie cenionym na forum zapłaciłem po prostu 1800 za całość. można wiedzieć w którym warsztacie była taka "promocja" :?: i ja chętnie się dowiem, który to "popularny a który równie ceniony" :wink: zapewne, w którymś z nich serwisuję swojego xt. -- 21 cze 2012, o 11:13 -- DNL dzięki za PW - też serwisuję w "równie cenionym na forum" warsztacie i jestem zadowolony :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barciuch Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 moze mi ktoś podesłać namiar gdzie w wawie lub okolicach najlepiej zrobic UPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 dziobaNic to obserwuje dalej,przed chwilą po podjechaniu pod dom stwierdziłem,że spaliny pachną inaczej,taki jakby słodki zapach zupełnie nie spotykany wcześniej Przewrażliwiony jestem już mocno Masz typowe objawy zespołu poUPGowego. Nie wymagają leczenia, choć utrzymują się dość długo. Nie obawiaj się, bo to nie jest zakaźne - nie zarazisz rodziny. Mój forek 2,5xt, 2006 właśnie jest u doktora (MTS Dzierżoniów) UPG czyli wkrótce z tego co piszesz będę miał okazję obserwować "objaway zespołu poUPGowego". Na czym one polegają? Czy możesz je bardziej szczegółowo wyspecyfikować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekt Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 U mnie walnęło przy 160.000 w 2.5 X A/T 2003 LPG. W ASO Częstochowa wołali jakieś 2500 netto, ale zrobiłem w warsztacie znajomego za 1400 (wymiana uszczelek, planowanie głowic etc.)... I nie polecam tej drogi, bo potem poprawka, bo źle była splanowana głowica (już gdzie indziej) kosztowała mnie kolejne 600 zł, a ile nerwów po drodze było. Do tego powymieniałem świece i kable coby lepsza iskra była Za to teraz silniczek prycha ze szczęściem. Jeździ to to wspaniale, a najbardziej zadowolona jest żona - a to najważniejsze Nie miałem żadnych podanych wyżej "objawów zespołu poUPGowego". U mnie temp jest idealna, oleju nie bierze praktycznie wcale. No ale teraz mam naprawdę fajnego mechaniora Za to ASO Częstochowa ma u mnie punkty karne bo nie dali rady odkręcić świecy (co mój nowy mechanik zrobił bez problemu), a ich mechanik strasznie kombinował m. in. informując mnie sms'ami, że on mi to zrobi taniej po robocie... No to spodziewając się, że w robocie spieprzy by po robocie wziąć kasę do ręki zwiałem stamtąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 W forkach doładowanych niestety w tych pieniądzach, o których piszesz nie zrobi się UPG, no chyba, że u wujka w garażu . U mnie nie ma firmowego serwisu a doświadczony w branży właściciel warsztatu samochodowego (po konsultacji ze znanymi fachowcami z Poznania naprawiającymi głowice) zwyczajnie wycofał się z tematu. Opinia, którą uzyskał stwierdzała, że tych głowic/silników nie da się naprawić z gwarancją niezawodności w kosztach akceptowalnych dla klienta. Pozostał mi więc serwis firmowy a skoro już to wybrałem cieszący się dobrą opinią. Już wiem np., że w moim przypadku użycie do naprawy seryjnej uszczelki nie jest możliwe bo głowica pomimo planowania wymaga grubszej uszczelki niż seryjna a te (Cosworth`a) są o kilka stówek droższe. Do tego doszła regulacja zaworów (poprzednią robiłem zaledwie około 20kkm wcześniej a koszt to ponad 2k zł) bo auto jest zatrute LPG-iem i świece, tak że będzie dobrze gdy skończy się na ca. 5k zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Robienie uszczelek w 2.5 wolnossącym a turbo mocno się różni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Musisz pytać fachowców. Nie mam kompetencji żeby porównywać te silniki. Słyszałem jedynie, że obciążenia (cieplne i mechaniczne) silnika uturbionego tj. ej255 o mocy169kW są dosyć ekstremalne w stosunku do materiałów zastosowanych do jego konstrukcji co może m.in. skutkować większą "podatnością" na UPG w porównaniu z silnikiem wolnossącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Robienie uszczelek w 2.5 wolnossącym a turbo mocno się różni ? Prace do wykonania takie same.Różnica w częściach,N/A wystarczają seryjne uszczelki,nie zmieniasz szpilek głowic na mocniejsze itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 U mnie 103 tys ale w FSTI w sumie co za różnica... Kto następny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Do jakiego największego przebiegu dolecieliście w swoich Turbo-Forkach zanim nadeszła konieczność UPG? Planując robienie rozrządu mogę zapobiegawczo zrobić upg, wyregulować zawory, świece itp. żeby 2x nie wyciągać silnika? Jaka kwotę szykować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) 103 tys. ale diagności powiedzieli mi ze jeszcze 40 tysi mogłem polatać Chodzi o to ze zaprowadziłem pacjenta w najlepszym momencie od mojej pierwszej diagnozy, to znaczy głowice nie pogięte, nie popekane, blok cały. Fabryka Do jakiego największego przebiegu dolecieliście w swoich Turbo-Forkach zanim nadeszła konieczność UPG? Planując robienie rozrządu mogę zapobiegawczo zrobić upg, wyregulować zawory, świece itp. żeby 2x nie wyciągać silnika? Jaka kwotę szykować? doliczyć musisz 7 razy rozrząd plus jakaś robocizna, tak to zawsze jest jak się zaczyna niewinna akcja upg "D Nawet jak zrobisz rozrząd i wypadnie p[o tym UPG to rozrząd musisz ponownie wymienić. Edytowane 6 Grudnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 to pocieszyłeś Pan .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się