Jump to content

Uszczelka pod głowicą


krasa1
 Share

Recommended Posts

Witam prawdopodobnie czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą (subaru forester 2.5xt 177km 2005 automat),dzisiaj dowiedziałem się że uszczelki to dopiero początek moich wydatków majster twierdzi ze trzeba wymienić jeszcze szpilki i coś tam jeszcze czy ktoś już miał taką przygodę i co tak naprawdę się robi podczas takiej naprawy ile to może kosztować.A przy okazji szukam pompy wody do mojego autka a dokładnie zdjęcia dzisiaj widziałem już dwa i żadne nie pasowało pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz.

Link to comment
Share on other sites

szukam pompy wody do mojego autka a dokładnie zdjęcia

 

 

Zdjęcie to sobie sam możesz zrobić. A pompę dobierz pod numer nadwozia u kogoś kto się na tym zna.

 

majster twierdzi

 

 

Ile razy ten majster wymieniał uszczelki głowic w subaru?

Link to comment
Share on other sites

nie wspomniałem ze auto jest z USA i już raz zamówiłem pompę którą musiałem zwrócić i dzisiaj byłem u dwóch mechaników powiedzieli że jak nie rozkręcą to nie wiedzą jak ona wygląda pojechałem do serwisu i dali mi schemat tej pompy pojechałem z powrotem do mechanika a on mówi że pompa na pewno nie taka jak na schemacie to samo w sklepie podobna ale się rożni i chce zdjęcie tej pompy bo wiem jak ma wyglądać a serwis stwierdził że to schemat jest "poglądowy " i może się różnić

 

 

a z uszczelką pod głowicę to dopiero oględziny dokładne będą we wtorek czy to na pewno to ale za w czasu chce wiedzieć czy ktoś miał podobny przypadek i wiedzieć co nie co o tym

Link to comment
Share on other sites

auto jest z USA

 

 

To akurat nic nie zmienia. Zamawiasz pompę pod nr nadwozia i musi pasować. Chyba, że auto "po przejściach".

 

W subaru fast jest tylko rysunek poglądowy pompy. Nie musi odpowiadać w 100% wyglądem temu co masz w aucie.

Link to comment
Share on other sites

nie wspomniałem ze auto jest z USA i już raz zamówiłem pompę którą musiałem zwrócić i dzisiaj byłem u dwóch mechaników powiedzieli że jak nie rozkręcą to nie wiedzą jak ona wygląda pojechałem do serwisu i dali mi schemat tej pompy pojechałem z powrotem do mechanika a on mówi że pompa na pewno nie taka jak na schemacie to samo w sklepie podobna ale się rożni i chce zdjęcie tej pompy bo wiem jak ma wyglądać a serwis stwierdził że to schemat jest "poglądowy " i może się różnić

 

no trochę sie nachodzisz.... :roll:

 

a z uszczelką pod głowicę to dopiero oględziny dokładne będą we wtorek czy to na pewno to

 

....to znowu pewnie Cie wyslą...... :mrgreen:

 

czy ktoś miał podobny przypadek i wiedzieć co nie co o tym

 

były takie przypadki i serwisy Subaru raczej wiedza co , gdzie i jakie kupić.....i najwazniejsze czy to uszczelka pod glowicą :?: a po co ta pompa.... :?: ...chyba , ze razem z rozrzadem wym. po pn. 200 tys.....

Link to comment
Share on other sites

Witam prawdopodobnie czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą (subaru forester 2.5xt 177km 2005 automat),dzisiaj dowiedziałem się że uszczelki to dopiero początek moich wydatków majster twierdzi ze trzeba wymienić jeszcze szpilki i coś tam jeszcze czy ktoś już miał taką przygodę i co tak naprawdę się robi podczas takiej naprawy ile to może kosztować.A przy okazji szukam pompy wody do mojego autka a dokładnie zdjęcia dzisiaj widziałem już dwa i żadne nie pasowało pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz.

 

Z ciekawości: 177km to 177 tysięcy kilometrów czy moc ? 2.5 xt z taką mocą to chyba nie było ...

 

Skąd wiesz, że to uszczelka ?

Co do naprawy to ja bym np. pojechał np. do ASO i zgłosił problem.

Link to comment
Share on other sites

pompy nie wymieniłem przy pierwszym razie (95tyś) bo ta zamówiona po winie była nie dobra i dla tego chce zmienić pompę bo już 160tyś nabite a pompa od nowości

 

-- 2 kwi 2012, o 20:45 --

 

Z ciekawości: 177km to 177 tysięcy kilometrów czy moc ? 2.5 xt z taką mocą to chyba nie było ...

 

Skąd wiesz, że to uszczelka ?

Co do naprawy to ja bym np. pojechał np. do ASO i zgłosił problem.

 

 

177 to konie mechaniczne

 

-- 2 kwi 2012, o 20:59 --

 

pompy nie wymieniłem przy pierwszej wymianie rozrządu (95tys) bo zamówiona nie pasowała a teraz jest(165tys) i chce wymienić

Link to comment
Share on other sites

Nie ma opcji, że masz 2.5 XT i 177KM.

W USA były:

2.5 X - 173KM

2.5 XT - 224KM

 

177KM to miały 2.0 XT, ale takich nie było w USA.

 

Możesz masz jakiegoś ulepa, że VIN pokazuje 2.5XT a silnik masz od 2.0 XT. Wtedy by to wyjaśniło, że coś tam nie pasuje kupowane po VINie.

Link to comment
Share on other sites

177 to konie mechaniczne
2.5 xt

 

to chyba jakieś dziwadło albo pomyłka, 2L S-turbo miał 177KM, a 2,5XT ma 230KM....

 

nie wiem, co wydziwiasz z tą pompą wody, są raptem dwa czy trzy rodzaje, jedna do Turbo i dwie do ssaka... :lol:

 

uszczelki pod głowicą(-ami) nie dawaj robić w byle warsztacie, tylko w takim, co robił Subaru, i wie z czym je się je... :twisted::lol: ,

bo będziesz robił dwa razy.... :D

Link to comment
Share on other sites

nie wiem na klapie mam naklejkę xt a jak mogę sprawdzić czy jest to wersja x czy xt a w dowodzie rejestracyjnym mam 129 kw po przeliczeniu wychodzi 175km

 

I sprawa jasna: jak 129kW to 2.5X i to by pasowało do US.

"XT" na klapie to pewnie taki tuning ;)

Link to comment
Share on other sites

nie wspomniałem ze auto jest z USA i już raz zamówiłem pompę którą musiałem zwrócić i dzisiaj byłem u dwóch mechaników powiedzieli że jak nie rozkręcą to nie wiedzą jak ona wygląda pojechałem do serwisu i dali mi schemat tej pompy pojechałem z powrotem do mechanika a on mówi że pompa na pewno nie taka jak na schemacie to samo w sklepie podobna ale się rożni i chce zdjęcie tej pompy bo wiem jak ma wyglądać a serwis stwierdził że to schemat jest "poglądowy " i może się różnić

 

:shock: krasa1, a co to za mechanicy? :roll: Na Twoim miejscu posłuchałbym powyższych rad i udał się do ASO. Z Białej Podlaskiej masz blisko i do Białegostoku, i do Lublina.

Link to comment
Share on other sites

co wydziwiasz z tą pompą wody, są raptem dwa czy trzy rodzaje, jedna do Turbo i dwie do ssaka... :lol:

 

 

A tu się mylisz... :idea: 8)

 

Rura do chłodnicy w bok albo wewprzodek, dwie małe rurki albo jedna, wiatraczek żeliwny, plastikowy albo blaszany, i tyle tego... :twisted::lol:

Link to comment
Share on other sites

krasa1,

jest nowy rodzaj uszczelek pod głowicę w tych silnikach. Jedź do ASO, a jeżeli tego nie robi to w miejsce gdzie wiedzą jak to zrobić. To nie jest tak samo jak innych autach. Trzeba widzieć jak "kręcić"

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Delikatnie odchodząc od tematu, ale tylko delikatnie ;) uzyskałem takie info z dosyć sprawdzonego źródła, że w 2.5T od chyba 2007r. robili (OEM) jakieś mocniejsze śruby/szpilki głowicy i chyba inną uszczelkę. Słyszał ktoś coś? :)

 

Pzdr!

M.

Link to comment
Share on other sites

Niedawno chwaliłem Forestera za niezwodność i właśnie mi poszła uszczelka pod głowicą. 2.5xt 2007r., niecałe 145 tys. km. Super, na kilka miesięcy przed sprzedażą.

Link to comment
Share on other sites

Niedawno chwaliłem Forestera za niezwodność i właśnie mi poszła uszczelka pod głowicą. 2.5xt 2007r., niecałe 145 tys. km. Super, na kilka miesięcy przed sprzedażą.

 

Jak zauważyłeś, jakie objawy?

Link to comment
Share on other sites

Załączyły się wentylatory chłodnicy - bez związku z niczym; byłem akurat na serwisie w innej sprawie, więc od razu zgłaszam mechanikom.

W zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego jest prawie na ful (tzn. dużo powyżej kreski MAX), a w obiegu za mało, bo weszło jakieś 1,5 L. Wygląd płynu (tego w obiegu) nienormalny - bąbelki, trochę zupa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...