Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą


krasa1

Rekomendowane odpowiedzi

a dziękuję bardzo :) z taką świadomością jestem na etapie umawiania się na zabieg. Wczoraj rozmawiałem z kolegą i w s-turbo za wymianę:

-  rozrządu

- uszczelki na wzmacnianych szpilkach

- regulacje zaworów

- wymiana świec + kabli

- oleje w skrzyni, mostach, silniku

- płyn chłodniczy

- inne pierdółki jak osłona przegubu

 

uwaga uwaga .... zmieścił się w 3 tyś. pln :huh:  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

103 tys. ale diagności powiedzieli mi ze jeszcze 40 tysi mogłem polatać :P

Chodzi o to ze zaprowadziłem pacjenta w najlepszym momencie od mojej pierwszej diagnozy, to znaczy głowice nie pogięte, nie popekane, blok cały. Fabryka :D

Do jakiego największego przebiegu dolecieliście w swoich Turbo-Forkach zanim nadeszła konieczność UPG?

 

Planując robienie rozrządu mogę zapobiegawczo zrobić upg, wyregulować zawory, świece itp. żeby 2x nie wyciągać silnika? Jaka kwotę szykować?

doliczyć musisz 7 razy rozrząd :D plus jakaś robocizna, tak to zawsze jest jak się zaczyna niewinna akcja upg "D

Nawet jak zrobisz rozrząd i wypadnie p[o tym UPG to rozrząd musisz ponownie wymienić.

 

 

Co najwyżej sam pasek, dodatkowo z 2stówy...

Edytowane przez misieknh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, to teraz powiedzcie mi, jak jest możliwe zmieścić się w 3 tyś zł za wymianę UPG (nie ważne czy sohc czy dohc, choć w tym drugim faktycznie regulacja zaworów podnosi dodatkowo cenę). Same części to przecież niecałe 3 tyś zł na OEM pasku i OEM pompie wody (sam rozrząd to prawie 1 tyś pln)

Sam muszę zrobić to w swoim OBK, tak czytam te historie i albo ludzie ci są mechanikami i kwota się wtedy zgadza (same części) albo niektóre powyższe posty to bajki. Przecież do tego zabiegu potrzeba sporo uszczelek, uszczelniaczy itd. Jeśli się mylę, to podpowiedzcie jak to zrobić, chętnie skorzystam :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pełną świadomość ile to musi kosztować, wystarczy wiedzieć jakie części do tego są potrzebne, reszta to matematyka;) no i kompetentny mechanik.

Tylko po co ludzie takie mądrości piszą: zrobiłem za 1800, zrobiłem wszystko za 3 tyś i jeszcze do tego sprzęgło i milion innych, dodatkowych pierdół. Ktoś potem to przecież czyta, zbiera informacje itd. po to jest chyba to forum, by podawać rzetelne informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  @ MikeZorro ja nie opowiadam ludziom na Forum zadnych głupot tyko przekazuje to co kilka dni temu powiedział mi kolega, który posiada s-turbo z poczatkow produkcji. Sam jestem w szoku sluchajac jakmmowil o kwocie 3 tys. mam swiadomosc, ze porządne zrobienie upg to wydatek 4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zadaj sobie odrobinę trudu i dowiedz się jakie części są potrzebne do tych zabiegów które wymienilłeś i ile one kosztują. Potem dodaj do tego koszt pracy mechanika... Oczywiście można sprowadzić sobie części i wtedy będzie taniej. Można też wykonać to samemu, ale chyba o tym mie było mowy.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...