drout Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Kurcze nie fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Niedawno chwaliłem Forestera za niezwodność i właśnie mi poszła uszczelka pod głowicą. 2.5xt 2007r., niecałe 145 tys. km. Super, na kilka miesięcy przed sprzedażą. Kurde SUBORO, szczere kondolencje, ciekawe kiedy pora na mojego, tfu tfu, w niemalowane odpukać. Kto będzie naprawiał, Point na Rojnej? Daj info na forum, jak sprawa dojdzie do finału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Na MY05 jeszcze nie czas Tej wersji się trzymajmy. Podobno bardziej koło 200kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 drout, mi aso powiedziało - 160kkm bo jeżdzę jak mięczak a potem porządna naprawa i zapominasz o problemie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 nie ma reguły, padają po 100, 150 i po 200k km....a niektóre w ogóle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 a niektóre w ogóle... naprawdę :?: :shock: cały czas zakładałem, że to jednak kwestia czasu i założyłem fundusz remontowy ciekawe z jakiego dnia tygodnia mój silnik jest, podobno najlepsze są te z środy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 drout, mi aso powiedziało - 160kkm bo jeżdzę jak mięczak a potem porządna naprawa i zapominasz o problemie Pozdrawiam Ale MY 05 dłużej A i te z wtorku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 drout, mi aso powiedziało - 160kkm bo jeżdzę jak mięczak a potem porządna naprawa i zapominasz o problemie Pozdrawiam Ale MY 05 dłużej A i te z wtorku To ja chyba miałem z poniedziałku!!! W MY 05 padł po 130 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Panowie co najlepiej robić w przypadku uszczelki gdy już wystąpi? -wymieniać silnik na używany -remontować ASO -zmieniać na inny np.STI/WRX -podczas remontu wprowadzić jakieś zmiany? Co warto zmienić już podczas remontu? Właśnie chyba i mnie dotknęło :roll: Płyn chłodniczy przybywa i posiada szlam na powierzchni.Auto kopci na biało.Olej ucieka w ilości bagnet co ~500 km.Przewody chłodnicy sztywne.W zbiorniczku wyrównawczym bąbelki i dymi się z niego. 2.5XT 2004 MY05 przebieg niedługo 143 tysiące. A za dwa tygodnie mam wyjazd :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 -zmieniać na inny np.STI/WRX to jest taki sam blok jedź do kogoś kto to naprawdę umie naprawić na lepszych gratach Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Wybieram się do A.Koper bo tam też auto serwisowane. I co warto zmienić ,bo może przy okazji warto trochę mocy zdobyć skoro silnik i tak w remoncie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 I co warto zmienić ,bo może przy okazji warto trochę mocy zdobyć skoro silnik i tak w remoncie Zgadza się, np. wymienić pierścienie. Myślę że w ASO podpowiedzą co trzeba. Jak to jednak raźniej w grupie :wink: Ja mam nadzieję dzisaj odebrać zrobione auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Kurcze myślałem, że te MY04-05 są wytrzymalsze na UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 drout, a dlaczego? wg mnie moc mają podobną, jednak potencjał do fabrycznego podkręcania jest jednak niższczy niż w my06 opieram tą wypowiedź na OEM PPP my06 może mieś sporo więcej momentu fxt my05 Further enhancing the already impressive levels of torque,the Forester Performance Package ensures an improved performance across a wider range of engine speeds to give effortless overtaking and acceleration. With the PPP fitted more torque is available from 2300 rpm right up to 5500rpm, than the standard car produces at it's peak of 3600 rpm. Power rises by over 20% from 211ps to 255ps @ 5600rpm and torque increases from 320Nm to 370Nm at 3-4000rpm. More significantly torque increases by nearly 30% at 3000 rpm, giving effortless low and mid-range performance. Combined with the Forester XT's slightly shorter gearing, the package delivers excellent all-weather acceleration, with 0 - 60mph being achieved in just 5.5 seconds. http://www.prodrive.com/up/05MY%20Forester%20PPP.pdf fxt my06 Further enhancing the already impressivelevels of torque, the Forester performance package ensures an improved performance across a wider range of engine speeds to give effortless overtaking and acceleration. With the PPP fitted, more torque is available from 2,400 rpm, right up to 5,600 rpm, compared to the standard car's peak of 3,600 rpm. Power rises by nearly 15 percent from 230 ps to 260 ps at 5,600 rpm and torque increases from 320 Nm to 407 Nm at 3,000 rpm. More significantly, torque increases by over 25 percent at 3,000 rpm, giving effortless low and mid-range performance and flexibility. Combined with the Forester XT's slightly shorter gearing, the package delivers excellent all-weather acceleration, with 0 - 60 mph being achieved in just 5.3 seconds. http://www.prodrive.com/up/06MY%20Forester%20PPP.pdf pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 I się dzisiaj potwierdziło uszczelki,auto ma niepełne 143000 nalatane.Ja jestem jego właścicielem od jakiś 2500 km czyżbym go zabił Samopoziomy też wkrótce polecą bo już przy kupnie było z nimi słabo. Dobrze,że to wszystko są usterki eksploatacyjne bo inaczej musiałbym mówić,że strasznie awaryjne maszyny te subarki Ciekawe ile mnie to wszystko wyniesie . Najgorzej,że na majowy weekend długi mam rezerwacje na mazurkach i liczyłem polatać po szutrach...a tak muszę pożyczyć auto.W możliwościach chwilowo mam do wyboru fabie w dychawicznym silniku lub ew.stilo w dychawicznym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 OJ OJ OJ u mnie 141500 i nawet kolor wozu ten sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dobrze,że to wszystko są usterki eksploatacyjne bo inaczej musiałbym mówić,że strasznie awaryjne maszyny te subarki Ilość usterek uszczelki w silnikach 2.5 turbo pokazuje, że to nie są w większości przypadków usterki eksploatacyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 A jak się u CiebietROZ zaczęło ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 W sumie to tak jak pisałem jestem właścicielem od krótkiego czasu. Ale w sumie chyba objawów specjalnych nie było,wcześniej,brał olej ale podobno to norma i tyle(0.5l/1000km). Nie grzeje się,nie strzela płynem z zbiorników,nie ma spadku mocy. W przeciągu tygodnia bardzo wzrósł mu nagle poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym,a na płynie szlam i syf. Oleju wziął cały bagnet (między kropkami) w 300km. Wczoraj zaczął rano kopcić solidnie a w pojemniku bąble i para,przewody sztywne. Ciekawe tylko czy to ja jestem nie kompatybilny z autem i je zabiłem jazdą tak szybko,czy coś tam się już działo wcześniej. drout myślisz,że srebrne mają taką tendencje,wiedziałem żeby brać czarnucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 czyli to nie chodzi o dzień produkcji a o kolor Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Kurcze myślałem, że te MY04-05 są wytrzymalsze na UPG A ja uzyskałem dość sprawdzone info, że właśnie podobno od MY07 jest lepiej z UPG, ale czy to prawda... to się okaże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 A ja uzyskałem dość sprawdzone info, że właśnie podobno od MY07 jest lepiej z UPG, ale czy to prawda... to się okaże... patrząc na forumowe my07 to tak nie jest :roll: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 drout myślisz,że srebrne mają taką tendencje,wiedziałem żeby brać czarnucha A to zmienia postac rzeczy, bo mój jest szampański Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Mój szampański forek ma już nową UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 yagoolar, coś jeszcze? tłoki/pierścienie?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się