Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą


krasa1

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno chwaliłem Forestera za niezwodność i właśnie mi poszła uszczelka pod głowicą. 2.5xt 2007r., niecałe 145 tys. km. Super, na kilka miesięcy przed sprzedażą.

 

Kurde SUBORO, szczere kondolencje, ciekawe kiedy pora na mojego, tfu tfu, w niemalowane odpukać.

Kto będzie naprawiał, Point na Rojnej? Daj info na forum, jak sprawa dojdzie do finału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drout,

mi aso powiedziało - 160kkm bo jeżdzę jak mięczak :oops:

 

a potem porządna naprawa i zapominasz o problemie

 

Pozdrawiam

 

 

Ale MY 05 dłużej :twisted:

 

A i te z wtorku :mrgreen:

To ja chyba miałem z poniedziałku!!!

 

W MY 05 padł po 130 tys. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie co najlepiej robić w przypadku uszczelki gdy już wystąpi?

-wymieniać silnik na używany

-remontować ASO

-zmieniać na inny np.STI/WRX

-podczas remontu wprowadzić jakieś zmiany?

Co warto zmienić już podczas remontu?

Właśnie chyba i mnie dotknęło :roll:

Płyn chłodniczy przybywa i posiada szlam na powierzchni.Auto kopci na biało.Olej ucieka w ilości bagnet co ~500 km.Przewody chłodnicy sztywne.W zbiorniczku wyrównawczym bąbelki i dymi się z niego.

2.5XT 2004 MY05 przebieg niedługo 143 tysiące.

A za dwa tygodnie mam wyjazd :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co warto zmienić ,bo może przy okazji warto trochę mocy zdobyć skoro silnik i tak w remoncie

Zgadza się, np. wymienić pierścienie. Myślę że w ASO podpowiedzą co trzeba.

Jak to jednak raźniej w grupie :wink:

Ja mam nadzieję dzisaj odebrać zrobione auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drout,

a dlaczego? wg mnie moc mają podobną, jednak potencjał do fabrycznego podkręcania jest jednak niższczy niż w my06

 

opieram tą wypowiedź na OEM PPP

my06 może mieś sporo więcej momentu

 

fxt my05

Further enhancing the already impressive levels of torque,

the Forester Performance Package ensures an improved

performance across a wider range of engine speeds to give

effortless overtaking and acceleration. With the PPP fitted

more torque is available from 2300 rpm right up to

5500rpm, than the standard car produces at it's peak of

3600 rpm. Power rises by over 20% from 211ps to 255ps @

5600rpm and torque increases from 320Nm to 370Nm at

3-4000rpm. More significantly torque increases by nearly

30% at 3000 rpm, giving effortless low and mid-range

performance. Combined with the Forester XT's slightly

shorter gearing, the package delivers excellent all-weather

acceleration, with 0 - 60mph being achieved in just 5.5

seconds.

http://www.prodrive.com/up/05MY%20Forester%20PPP.pdf

 

fxt my06

Further enhancing the already impressive

levels of torque, the Forester performance

package ensures an improved performance

across a wider range of engine speeds to

give effortless overtaking and acceleration.

With the PPP fitted, more torque is available

from 2,400 rpm, right up to 5,600 rpm,

compared to the standard car's peak of

3,600 rpm. Power rises by nearly 15 percent

from 230 ps to 260 ps at 5,600 rpm and

torque increases from 320 Nm to 407 Nm at

3,000 rpm. More significantly, torque

increases by over 25 percent at 3,000 rpm,

giving effortless low and mid-range

performance and flexibility. Combined with

the Forester XT's slightly shorter gearing, the

package delivers excellent all-weather

acceleration, with 0 - 60 mph being achieved

in just 5.3 seconds.

http://www.prodrive.com/up/06MY%20Forester%20PPP.pdf

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I się dzisiaj potwierdziło uszczelki,auto ma niepełne 143000 nalatane.Ja jestem jego właścicielem od jakiś 2500 km czyżbym go zabił :(

Samopoziomy też wkrótce polecą bo już przy kupnie było z nimi słabo.

Dobrze,że to wszystko są usterki eksploatacyjne bo inaczej musiałbym mówić,że strasznie awaryjne maszyny te subarki :mrgreen:

Ciekawe ile mnie to wszystko wyniesie .

Najgorzej,że na majowy weekend długi mam rezerwacje na mazurkach i liczyłem polatać po szutrach...a tak muszę pożyczyć auto.W możliwościach chwilowo mam do wyboru fabie w dychawicznym silniku lub ew.stilo w dychawicznym silniku. :(:cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze,że to wszystko są usterki eksploatacyjne bo inaczej musiałbym mówić,że strasznie awaryjne maszyny te subarki :mrgreen:

Ilość usterek uszczelki w silnikach 2.5 turbo pokazuje, że to nie są w większości przypadków usterki eksploatacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to tak jak pisałem jestem właścicielem od krótkiego czasu.

Ale w sumie chyba objawów specjalnych nie było,wcześniej,brał olej ale podobno to norma i tyle(0.5l/1000km).

Nie grzeje się,nie strzela płynem z zbiorników,nie ma spadku mocy.

W przeciągu tygodnia bardzo wzrósł mu nagle poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym,a na płynie szlam i syf.

Oleju wziął cały bagnet (między kropkami) w 300km.

Wczoraj zaczął rano kopcić solidnie a w pojemniku bąble i para,przewody sztywne.

Ciekawe tylko czy to ja jestem nie kompatybilny z autem i je zabiłem jazdą tak szybko,czy coś tam się już działo wcześniej.

 

drout myślisz,że srebrne mają taką tendencje,wiedziałem żeby brać czarnucha :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...