Skocz do zawartości

Co sprawdzic przy odbiorze nowego auta?


owad

Rekomendowane odpowiedzi

ad1 - wleją Ci lotos Quazar - ok

ad2 - zgłoś to, lepiej malować od razy niż czekać na korozję, no chyba, że subaru rozwiązało ten problem - zapytaj

ad3 jeżeli chcesz alarm to tylko u nich! wiedzą co i jak i gdzie. zapytaj jak dużo rozbierają auta, bo nie chcesz aby potem coś skrzypiało

ad4 dobre to znaczy - szukaj w wątku oponiarskim - dla każdego dobre to co innego :mrgreen:

as5 tak, odda Ci salon, ale przegląd "0" robi serwis.

 

co do akcesoriów, masz zestaw głośnomówiący BT? jeżeli będziesz kupował to nie nokia, jest nie kompatybilna z najnowszymi telefonami i nokia ma to w dupie (częsty problem na forach HTC). Jednym z nie działających telefonów jest htc desire z na androidzie. nokia udaje, ze obsługuje wysokiej jakości audio, ale nie potafi go antyfazować, co oznacza, że Twój rozmówca słyszy sam siebie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeszcze w sprawie alarmu: wcześniej montowany alarmy były niezgodne z funkcją niezależnego otwierania bagażnika. Objawia się to tym, że wyje po otwarciu samego bagażnika. Oznacza to upośledzenie funkcjonalności samochodu. Oczywiście moje kochane ASO, które to zakładało przed sprzedażą, twierdzi, że a) nie da się tego naprawić, B) nie da się tego przeprogramować, c) nie da się wymienić alarmu na inny. Tak więc, jeśli nie chcesz takiej niespodzianki - upewnij się wprzódy.

 

Warto zamówić sobie i dołożyć - w ramach rabatu - moduł do świateł dziennych. Bo później jest trochę drogo, a przy negocjacjach chętnie zadeklarują się na koszt 1 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o olej to sie pomylilem. Chodzilo mi o Lotos a nie castrol

Bluetooth tam chyba jest ale ja i tak nie uzywam.

 

debtux

A wiesz jakie sa ceny tych modulow? Chcialbym zrobic swiatla dzienne, domykanie okien i szyberdachu po zamknieciu auta i jeszcze kierunkowskazy autostradowe (tak ktos to nazwal). Nie wiem czy trzeba do tego alarm i jaki jest koszt.

Bo moze nie warto jak drogo, moze sie okazac ze nie bede tego uzywal w normalnej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

światła dzienne polecam a wręcz koniecznie - ja już zylon żarówek wewnętrzynych wyminiłem

domykanie szyb miałem w poprzednim aucie i w sumie nie używałem - odruch sprawdzenia czy szyby są zamknięte no chyba, że przytrzymujesz otwieranie drzwi na pilocie i otwierają Ci się okna i dach, a przy trzymaniu zamykania zamykają tak jak to jest we fiacie :P

 

nie wiem co to kirunkowskazy autostradowe :roll:

 

Zdanowicz proponuje skórę w super cenie jakości z poshe i mercedes 8)

nie poleca OEM bo to syf, taniej kupić bez skóry o potem przerobić. Na wszystko dają gwarancję

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A wiesz jakie sa ceny tych modulow? Chcialbym zrobic swiatla dzienne, domykanie okien i szyberdachu po zamknieciu auta i jeszcze kierunkowskazy autostradowe (tak ktos to nazwal). Nie wiem czy trzeba do tego alarm i jaki jest koszt.

 

Ja nie debtux ale własnie mam przed soba fakturę za instalację w ASO na której widnieje:

 

moduł doswietlania zakretow i swiatla dzienne 247,15 zł + 56,84 zł VAT = 303,99 zł

moduł kierunkowskazów: 130,08 zł + 29,92 zł VAT = 160 zł

montaż: 280 zł + 64,40 zł VAT = 344,40 zł

 

wszystko razem 808,39 zł

 

 

Domykanie szyberdachu może wymagac alarmu - w ASO nie byli pewni (zresztą nie mieli w ogóle tego na stanie). Z ciekawostek to na japanparts.com jest coś takiego: http://tinyurl.com/6h3ysoo . Kolejny moduł składający lusterka przy zamknięciu auta.

 

Jeszcze jedno mi sie przypomniałe - w module doswietlania zakretow i swiatel dziennych miała byc niby jeszcze opcja "oświetlanie drogi do domu" :-) czyli po zamknięciu auta, halogeny sie swiecą przez 30 lub 60 sekund (długość jest ustawiana raz przy instalacji). W aktualnie sprzedawanej wersji tego ustrojstwa trzeba podać dodatkowy sygnał (= instalacja dodatkowego przełącznika, jezeli chcesz z tego korzystać) żeby to włączyć. We wczesniejszej wersji się swieciło niezależnie od pory dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdanowicz proponuje skórę w super cenie jakości z poshe i mercedes 8)

nie poleca OEM bo to syf, taniej kupić bez skóry o potem przerobić. Na wszystko dają gwarancję

 

 

Wlasnie u niego skore zamowilem. Jutro bede mogl obejrzec skore to zobaczymy ile jest warta. Oby jak z merca ;). koszt to 6500.

 

guess2good

 

Dzieki za cennik, nie jest zle z tym. Jutro bede wiedzial ile w gdansku sobie wolaja za te uslugi.

 

Kierunkowskazy autostradowe - po lekkim przesuniecie (nie do konca) drazka kierunkowskazu, uruchamia sie on 3 razy. Tam mialoem w volvo i powiem ze bardzo fajna rzecz. Wszystkie te inne rzeczy jak swiatla dzienne i domykanie szyb tez tam bylo w standardzie. A w forku dodatkowo.

 

Wiem ze modulu skladania lusterek nie ma mozliwosci zalozenia, przynajmniej w gdansku.

 

Czujnik lakieru mam i na bank bede to sprawdzal. Nie wiem tylko co i jak wyczuc np z silnikiem. Tego chyba sie nie da.

 

Jeszcze jedno pytanie jak ktos wie.

Czy autoalarm ktory zakladaja w subaru wkacza sie tym samym pilotem co jest w kluczyku do auta? Czy tez moze jest dodatkowy pilot i trzeba najpierw wylaczyc alarm pilotem a potem kluczykiem otworzyc auto?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdanowicz proponuje skórę w super cenie jakości z poshe i mercedes 8)

nie poleca OEM bo to syf, taniej kupić bez skóry o potem przerobić. Na wszystko dają gwarancję

 

 

 

Czy to jest skóra szyta w Łodzi jak zresztą wiele ASO Subaru praktykuje ???

 

Skóra OEM jeśli chodzi o OBK-a jest OK (ja mam beżową). Obiektywnie według mnie nie jest gorsza niż w Lexus RX 400h MY 06' a na pewno lepsza niż w Mazda CX-7 MY 08' . Nie jestem jednak pewien czy we wszystkich Subaru stosują tą samą skórę :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jazde moge odbyc? Tak jak autem demo?

pewnie i tak nic to nie da bo w nowym aucie (innym niz poprzednie) trudno cos wylapac.

 

I zapomnialem sie spytac co to znaczy OEM, fabryczna? :) Nie wiem gdzie szyja, nie chcieli powiedziec ale podejrzewam ze w trojmiescie bo w roznych salonach maja rozne cenniki. Jakosciowo oryginalna skora jest lepsza np w obk niz w forku.

 

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak, że alarm włącza się i wyłącza przyciskami na kluczyku, razem z centralnym zamkiem, z tym że przycisk otwierania bagażnika otwiera bagażnik ale nie wyłącza alarmu.

 

OEM to określenie używane do wyposażenia dostarczanego z podstawowym produktem, niebędącego jednak dziełem producenta owego produktu. Często nadużywane.

Patrz również → OEM - Original Equipment Manufacturer (wikipedia.pl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy warto sprawdzac lakier i jakies inne rzeczy?

 

Kolor - poważnie - jak odbierałem moje poprzednie auto, to okazało się, że ściągnęli i wyposażyli samochód nie w tym kolorze, który zamówiłem. Nie było to subaru.

 

Kiedy z kolei odbierałem subaru, to po otwarciu drzwi kierowcy przywitała mnie wielka czarna plama usadowiona na siedzeniu kierowcy. Niemiły zonk na dzień dobry :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja dodam od siebie - czujnikiem lakieru warto zbadać samochód przed odbiorem.

 

Zdarzyło się mnie osobiscie że "salonowka" miała lakierowaną maskę. Okazało się że w między zakładem a salonem "coś musiało otrzeć się o maskę" i należało polakierować :evil:

 

A skąd wiesz, że maska nie była malowana 2x w fabryce?

 

Uprzedzając pytania, tak - fabrycznie też się wykonuje dużo napraw lakierniczych i czasem są robione na panelach tzw spoty (naprawy miejscowe), czasem maluje się ponownie cały panel, czasem całą karoserię.

 

I tu też zamierzasz z czujnikiem biegać wkoło auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gdansku powiedzieli mi ze domykanie szyb i skladanie lusterek nie jest dostepne z pilota. Za to jest szyber dach.

Tez nie ma ryglowania zamkow po ruszeniu.

 

Mam pytanie, czy w innych salonach jest mozliwosz zalozenia czegos innego czy we wszystkich jest to samo?

 

A jesli chodzi o skore to wyglada bardzo ladnie. Rewelka. Mam zdjecia ale za duze zeby wkleic . Odbior wkrotce ;).

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja dodam od siebie - czujnikiem lakieru warto zbadać samochód przed odbiorem.

 

Zdarzyło się mnie osobiscie że "salonowka" miała lakierowaną maskę. Okazało się że w między zakładem a salonem "coś musiało otrzeć się o maskę" i należało polakierować :evil:

 

A skąd wiesz, że maska nie była malowana 2x w fabryce?

 

Uprzedzając pytania, tak - fabrycznie też się wykonuje dużo napraw lakierniczych i czasem są robione na panelach tzw spoty (naprawy miejscowe), czasem maluje się ponownie cały panel, czasem całą karoserię.

 

I tu też zamierzasz z czujnikiem biegać wkoło auta?

To chyba spory plus mieć grubszy lakier. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...