owad Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Tak jak w temacie. Powinienem zwrocic na cos uwage? To jest 2.0D. Nie wiem czy warto sprawdzac lakier i jakies inne rzeczy? Ciekawe czy mozna sprawdzic jak sie jezdzi przed odbiorem? Nie chcial bym wyjechac z salonu i na drugi dzien z czyms wracac. No i jak jest z wyposazeniem, co w razie jak zauwaze ze czegos nie ma co jest w opisie? Jesli dostane jakis opis wyposazenia Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 mysle ze za bardzo przezywasz :wink: z którego salonu odbierasz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 30, 2011 Author Share Posted September 30, 2011 Byc moze przezywam, ale tyle sie naczytalem, szczegolnie chodzi mi o karoserie, zeby nie bylo jakis uszkodzen. Wiadomo jak to moze byc w transporcie. Czujnik lakieru mam, ale nie wiem czy warto. Odbieram w gdansku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Odbieram w gdansku. Weź ze sobą FIRKA , na pewno bardzo dokładnie obejrzy Ci Twoje nowe auto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 30, 2011 Author Share Posted September 30, 2011 Co za FIEREK :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo40 Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Sprawdź plastiki wykańczające na przednich słupkach i listwy przy progach. Po montażu ISR powinny być w całości w szczególności zaczepy. W moim przypadku wyszło na jaw dopiero przy głównych porządkach, że jest złamana obudową przedniego słupka w miejscu łączenia z listwą progową na przednim lewym progu. Jest to dla mnie drobnostka i nie zaprzątam tym sobie głowy. W codziennej eksploatacji całkowicie niewidoczna, ale niesmak pozostał, że w nowym wozidełku jest coś pęknięte czy tez załamane. Cóż widocznie Pana montażystę zbawiło nie odpięcie jednej spinki ( zatrzasku ) więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 30, 2011 Author Share Posted September 30, 2011 To ISR zakladaja dodatkowo w polsce? lipa troche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 owad, :arrow: FIREK memberlist.php?mode=viewprofile&u=7937 ... ale on na białej sali teraz głoduje . Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted September 30, 2011 Author Share Posted September 30, 2011 A tego to widzialem Tyle ze chyba sie nie pofatyguje ze mna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Tyle ze chyba sie nie pofatyguje ze mna No raczej nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobi1972 Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Jeśli zamawiałeś akcesoria to sprawdź czy wszystkie są zamontowane jak odbierałem to miałem braki :-). Lakieru nie sprawdzałem tylko obchód czy nie ma zadrapań. Zobacz czy nie stuka tablica rejestracyjna przy zamykaniu tylnej klapy w moim przypadku poprawiali ale i tak podklejałem za jakiś czas samodzielnie i teraz jest OK. Jak zamawiałeś hak to zobacz czy można włożyć wtyczkę jak się przekonałem o tym kilka miesięcy po odbiorze że nie można :-( No i jak jest z wyposazeniem, co w razie jak zauwaze ze czegos nie ma co jest w opisie? Jesli dostane jakis opis wyposazenia Pozdr Raczej mała szansa że czegoś będzie brakowało i tak wyjdzie na niezgodność z opisem. Zobacz tylko czy masz obowiązkowe akcesoria: trójkąt, gaśnica, apteczka itp. Na wszelki wypadek poproś olej na dolewki jeśli nie ma (u mnie był) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukki Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 u mnie np. nie było koła zapasowego, więc też warto sprawdzić (i nie chodzi o to, że teraz wkładają zestawy naprawcze Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 No to niezle jak zapomnieli kola Oby tylko oleju w silniku nie zapomnieli wlac . Najbardziej to mnie martwi jakies uszkodzenie mechaniczne lub lakiernicze ktore potem naprawiono. Ale chyba nie powinno byc tak zle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 mysle ze za bardzo przezywasz z którego salonu odbierasz ? nie zgadzam się jeżeli aso coś domontowywało to dokładnie sprawdź Auto z moich doświadczeń nie tylko w subaru: założenie alarmu kończy się porysowaną deską, pokanceroawniem plastików (słupki), pourywaniem zaczepów, (słupki) później skrzypiącymi plastikami, przęczeniami (urwane gąbki obiniete wokół przewodów w newralgicznych miejscach). Odbierz auto zrób kilka km, wróć zmienić olej, potem po 30km, potem po 1500km i olej docelowy zamienij olej często, zawse razem z filtrem. Nie używaj castrol, shell i innych łatwo dostępnych dla "ciemnego ludu" Lub coś podobnego, jest więcej specjalistów na forum którzy napiszą co i jak sprawdz korozja na wydechum jeżeli nie ma to odrazy niech zabezpieczą wydech. Dłużej nie będzie straszyć korozją. pojedz na dobre badania amorków gdze tworzą się wykresy z zakresem tłumień, będziesz miał dokument referencyjny do następnych badań w raz z biegiem lat. zanim dasz komyś odkręcić koła majato zrobić ręcznie a najlepije z góry w mordę i maja nie obić felg wokół śrub - znany temat w forkach - dziki mechanik i będę obtłuczone. Szukaj lepszych opon jezeli nie masz zamiaru grzebać się w mega błotach, ostrych kamieniach itp. uf, to tak na szybko co mi przyszło do gowy Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 AdaSch, w CNFie Ci koła odkręcają ręcznie? Pozdr. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Odbieram w gdansku. o kurde, nie zauważyłem no to powyższe punkty są ważne, Zapytaj o technologię zakładania alarmu, jakie elementy są demontowane itd. Olej używają ok, ale powymieniaj. Nie naciskaj z odbiorem, jak nie będą mieli czasu, być może dadzą auto komuś mniej doświadczonemu, a tak auto poczeka na Adasia lub Marka i będzie ok. Pozdrawiam -- 01 paź 2011, 23:38 -- Aga, Zawsze, zbyt wiele razy szpilki wymieniałem i jak już u nich jestem to robią to ręcznie. Generalnie sam zmieniam koła, u nich czasem jestem na wyważenie. Znam ich możliwości ale sprzęt mają dobry chociaż nie mówią klientowi co maja bo za długo to trwa. zawsze robię full opcję czyli mycie dokładne felg, pełna optymalizacja, plus test drogowy plus funkcja ukrycia ciężarków, czułość 0,5g. Auto jeździ idealnie prosto i nic nie bije, co u Tujki jest nie osiągalne aha, ręczny klucz mają z teflonowym protektorem Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 AdaSch, dzięki... to o tym CNFie przy obwodnicy? Tomek niedawno zażyczył sobie ręczne od/dokręcanie i mu ekstra policzyli za tę usługę , tylko że pewnie na Kartuskiej to było :roll: Warsztat Tujki to trochę inna bajka :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 to o tym CNFie przy obwodnicy tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 To nie jest tak źle z moją pamięcią Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Odbierz auto zrób kilka km, wróć zmienić olej, potem po 30km Czy Ty aby nie przesadzasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 zento, absolutnie, widziałeś raporty z badania oleju w SBD? KATASTROFA! Mnóstwo syfu z procesu produkcyjnego plus naturalne dopasowanie części. Należy to robić olejem półsyntetycznym który ma bardzo dobre właściwości do tego procesu, ale półsyntetycznym C3. Nie pałować!. Potem PRAWDZIWY syntetyk. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Ło matko to ja już nie chcę nowego samochodu prosto z salonu. Za długa jest sekwencja startowa zanim będzie można pojechać Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolsz Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Jak tak się czyta to aż odechciewa się nowego .... Ale prawda jest taka niestety ze nowe trzeba praktycznie tak samo sprawdzać jak uzywke - no może poza kilkoma elementami .... Nie zawsze nowe świeże - takie jest .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polak900 Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Odbierz auto zrób kilka km, wróć zmienić olej, potem po 30km Czy Ty aby nie przesadzasz? ja bym dopisał tragedia, tyle w temacie -- 2 paź 2011, o 16:16 -- zento, absolutnie, widziałeś raporty z badania oleju w SBD? KATASTROFA! Mnóstwo syfu z procesu produkcyjnego plus naturalne dopasowanie części. Należy to robić olejem półsyntetycznym który ma bardzo dobre właściwości do tego procesu, ale półsyntetycznym C3. Nie pałować!. Potem PRAWDZIWY syntetyk. Pozdrawiam ja docierałem tak 3000km na zalanym oleju od nowości, przyczym pierwsze 1000 km spkojnej jazdy a później dawałem w d... częściej, poza tym jazda zróżnicowana raz w du... i wkręcanie, a raz powolutku dostojnie olej zmieniony po 3000km na taki sam podobno do tej pory jazda na nim bez problemu z dpf oraz z silnikiem więc te wykresy niech sobie wsadzą w d.... postępuje tak z każdym samochodem jaki miałem i żaden mnie nie zawiódł Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 AdaSch 1 Bo juz sie pogubilem. Olej wlewaja castrola. Czyli niech bedzie ze po 3000 bede chcial wymienic to na jaki? Ktory jest dobry? 2 Jak z tym zabezpieczaniem tlumikow? Widzialem forki z zardzewialymi, moj na zdjeciach nic nie ma jeszcze. Zrobia mi to dodatkowo w serwisie? 3 Na dodatki chyba sie nie zdecydujei, jakos mnie to nie bawi. Mo moze automatyczne zamykanie i skladanie lusterek, jesli nie ma. Alarm, nie wiem czy u nich robic. Aha, pewnie musze bo gwarancja :roll: 4 Kola zawsze sam zmienialem recznie, takze luzik. Ale co do opon, co znaczy dobre? Czy michelin albo goodyear sa ok? Takie zamierzam kupic. 5. No i na koniec, jak z tym odbiorem? Widzialem ze sprzedawca oddawal auto w rece klienta. A jesli sie nie myle to "Adas" czy "Marek" nie sa sprzedawcami? No i co mi to da jesli oni beda doswiadczeni. Myslisz ze jak cos zauwaza to mi powiedza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now