Skocz do zawartości

Subaru XV [GP+GT] (MY12=>MY17+MY18=>MY22)


giepa

Rekomendowane odpowiedzi

50 minut temu, Sebastian.R napisał:

A jakby odmówił a ja miał wątpliwosci, to znalazlbym sobie innego dealera. Albo auta nie kupił bo wydac 120-140 tys i potem miec pretensje... Do kogo? Do samochodu? Do dealera?

A jak ktoś kupił używanego ? :) Dałbyś IS-Fa na 20-30 minut obcej osobie ?

50 minut temu, Sebastian.R napisał:

Ale przez remonty dróg ktoś Ci każe kupować kota w worku? Nie masz jak sprawdzić to pech. Radź sobie. Albo nie kupuj. Albo kup i licz na farta.... Cmon....

Ja nie mam pecha bo ja nie chcę XV :)

Po parametrach widzę, że auto nie spełni wymagań więc nie ma sensu nim jeździć (no, chyba że z ciekawości wywołanej tym wątkiem) :) 


Ale rozumiem, że są osoby nie do końca przekonane i solidna jazda testowa mogłaby je przekonać.

5 minut temu, FanSub napisał:

Przepraszam, a Kolega kiedy ostatni raz był w Olsztynie? 

Jestem od dwóch tygodni :) Gdzie można sprawdzić jak auto przyspiesza 80-140 w bezpiecznych warunkach ?  To samo dotyczy spalania w warunkach drogi ekspresowej/autostrady.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, RoadRunner napisał:

A jak ktoś kupił używanego ? :) Dałbyś IS-Fa na 20-30 minut obcej osobie ?

Ja nie mam pecha bo ja nie chcę XV :)

Po parametrach widzę, że auto nie spełni wymagań więc nie ma sensu nim jeździć (no, chyba że z ciekawości wywołanej tym wątkiem) :) 


Ale rozumiem, że są osoby nie do końca przekonane i solidna jazda testowa mogłaby je przekonać.

Jestem od dwóch tygodni :) Gdzie można sprawdzić jak auto przyspiesza 120-140 w bezpiecznych warunkach ?  To samo dotyczy spalania w tychże warunkach, czyli przejechanie 5-10 km w takim zakresie prędkości. 

 

Aż może całe 5 km wyjazd z Olsztyna kierunek Warszawa, od Tomaszkowa do Olsztynka czyli 20 km ekspresowa S-51, dalej droga ta łączy się z ekspresową S-7 Warszawa-gdańsk. I tu masz alternatywę: 50 km do Mławy albo prawie 40 km do Ostródy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, RoadRunner napisał:
52 minuty temu, Sebastian.R napisał:

 

A jak ktoś kupił używanego ? :) Dałbyś IS-Fa na 20-30 minut obcej osobie ?

52 minuty temu, Sebastian.R napisał:

Jak chcesz sprzedać to dajesz , siedzisz obok i najwyżej mówisz, żeby ktos nie przeginał. 

Albo piszesz w ogłoszeniu głupoty, że dajesz jeździc po wpłacie kaucji itp - ale wtedy robisz z siebie łosia i nikt nie dzwoni.

 

Ale ogólnie rozumiem co chcesz przekazać. Na 14 osob które jeździły może 2 było na niego stać. Z czego idiotami za kierownicą było 12 osób :P

I odbiając znowu do tego co pisałeś, na 20-30 minut byś swojego nie dał. Ale dealer ma dać na cały dzień?

W sumie to kończe udzielanie sie w ttm temacie, odznaczam go bo tylko bicie piany. 

Peace chłopaki. Zagłądajcie do tematu o imprezie, bede  co jakiś czas dorzucał plusy, minus, wrażenia z jazdy, ciekawostki itp.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kukson napisał:

Ja jestem ciekaw czy reality chociaż widział nowego XV czy jego opinie są na podstawie poprzednika?

Starego mialem poltora roku, w nowym tylko siedzialem, odpalalem-stoi ich kilka u Freya... Jezdzic dluzej nie mialem przyjemnosci, bazuje tez z ocena na testach polskich i zachodnich... Porownuje tez parametry obu pokolen XV - zmian w kwestiach mnie interesujacych - o czym pisalem wczesniej - nie widze za wielu, stad tez kolejne wnioski...

4 godziny temu, RoadRunner napisał:

 

 

Chętnie dowiem się jaki dealer Subaru pożyczy auto na jeden dzień aby sprawdzić wszystko o czym piszesz :)

Co do dealerow Subaru to nie wiem ale czyni tak chocby wiekszosc dealerow Fiata - ja mialem 500X na caly weekend do testow i to bez wiekszego proszenia... Taka wspolpraca to czysta przyjemnosc... Za to w przypadku dealera Merca - to nawet do mnie pod dom przyjechali abym B-klasse ocenil i potestowal - limitu czasu tez raczej nie bylo... Kiepsko za to bylo w Kia, Subaru, Fordzie, Toyocie... Gora po kwadransie jazdy... W Seacie bylem okolo godziny za kolkiem - przy czym dwukrotnie - raz po miescie i raz po obwodnicy Pabianic (w trasie)... Czyli tez OK...

3 godziny temu, Sebastian.R napisał:

 

:biglol: sie czepiasz szczegółów... 3 sekundy w tą czy w drugą.... :mrgreen:

190kmh vmax... Co za parch.... Dobrze, że nie kupiłem. Imprezą moge 205 jechać. Bede teraz specjalnie Seatom mrugał bo wiem, że jestem szybszy :biglol:

Faktycznie tego bym na jeździe próbnej nie mógł sprawdzić... Ależ fart, że do salonu miałem nie po drodze....

 

:-) przeciez oboje wiemy ze nie o to chodzi by sie licytowac, ale...:198km/h a nie 190km/h dla scislosci wychodzi w przypadku mojej Ateci a w rzeczywistosci to prawie 231km/h - jak wynika z licznych filmow na youtube, choc ja sam nie jechalem nim wiecej niz 210km/h - jakos szkoda mi bylo tak zajechac nowe auto grubo powyzej danych producenta... :-) zatem to ja pomrugam Imprezie, sluchajac do tego w ciszy radyjka... :-) Szerokosci!

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, reality napisał:
2 godziny temu, Sebastian.R napisał:

 

...198km/h a nie 190km/h dla scislosci, a w rzeczywistosci prawie 231km/h - jak wynika z licznych filmow na youtube, choc ja sam nie jechalem nim wiecej niz 210km/h - jakos szkoda mi bylo tak zajezdzac nowe auto grubo powyzej danych producenta... :-) zatem to ja pomrugam Imprezie, sluchajac do tego w ciszy radyjka... :-)

Edytowane 2 minuty temu przez reality

 

Ja tam widze 189kmh przy dsg i 4x4. Porównujmy sprawiedliwie. 

 

231kmh? :biglol:To o 50kmh licznik przekłamuje? Ale gratis z fabryki dali :) najmniej + 70koni :)

 

  • Dzięki! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oba auta są fajne ale XV bardziej:mrgreen: pomimo braku takich bonusów jak powyżej.

p.s. wnerwia mnie ta kamerka z  tyłu, wjeżdżasz w bramę i do garażu po trasie w nocy, wrzucasz wsteczny a tam iluminacja rodem z przesłuchań w 17 mgnieniach wiosny. Szkoda że to cholerstwo nie "ścisza" się tożsamo z oświetleniem deski rozdzielczej.

Ja tam bym chciał wiedzieć poza tym wszystkim czy taki Ateca jest tak samo bezawaryjny jak XV? 

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, adamW202 napisał:

Ja tam bym chciał wiedzieć poza tym wszystkim czy taki Ateca jest tak samo bezawaryjny jak XV? 

I to jest dobry punkt często nie brany pod uwagę. 5 lat gwarancji + wolnossący silnik to dobry argument dla szukających bezproblemowego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, adamW202 napisał:

oba auta są fajne ale XV bardziej:mrgreen: pomimo braku takich bonusów jak powyżej.

p.s. wnerwia mnie ta kamerka z  tyłu, wjeżdżasz w bramę i do garażu po trasie w nocy, wrzucasz wsteczny a tam iluminacja rodem z przesłuchań w 17 mgnieniach wiosny. Szkoda że to cholerstwo nie "ścisza" się tożsamo z oświetleniem deski rozdzielczej.

Ja tam bym chciał wiedzieć poza tym wszystkim czy taki Ateca jest tak samo bezawaryjny jak XV? 

Z ta bezawaryjnoscia to nie wiem-mam go 6 miesiecy dopiero, wiec nie moge w zasadzie Ateci pod tym wzgledem ocenic - na razie OK... Moj  XV spisywal sie w tej kwestii przez poltora roku idealnie, choc to tez dosc krotki okres na ocene tego typu...

21 godzin temu, Sebastian.R napisał:

 

Ja tam widze 189kmh przy dsg i 4x4. Porównujmy sprawiedliwie. 

 

231kmh? :biglol:To o 50kmh licznik przekłamuje? Ale gratis z fabryki dali :) najmniej + 70koni :)

 

Gadasz... dokladnie to 192km/h - bo ja mam manuala, ale pamietaj ze to tylko 1,4l pojemnosci! Przy 2,0 jeszcze wiecej sie dzieje... :-) , dlatego wlasnie przymierzam sie juz do zmiany na 2.0 FR :-) 

Jakby ktos chetny na polroczna Atece 1,4 - dajcie znac :-)

Edytowane przez reality
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyt : Reality " Zatem OK - Subaru XV jest najlepsze, najcichsze, najwspanialsze, najoszczedniejsze, najszybsze, najladniejsze, naj..., naj..., naj...

Bo widzisz Reality na tym forum krytykować Subaru mogą tylko ich aktualni użytkownicy ;), a jak ktoś z zewnątrz zaatakuje  to wszyscy jak jeden mąż stajemy w obronie Subaru .  Na poważnie - pisałem o tym wielokrotnie - są lepsze i gorsze samochody, zależy co komu pasuje . Dla mnie XV jest "jakiś" wywołuje zarówno dobre jak i złe emocje  moim zdaniem jest trwały  i niezawodny - zobaczymy ile XV pozostanie  na rynku za 10-12 lat. Ostatnio widziałem reklamę Subaru - "spośród Subaru wyprodukowanych w ciągu ostatnich 10 lat - 98 % wciąż jeździ "(Reklama z USA). Zaraz pojawią się komentarze - nie dotyczy Diesli itp.  Nie miałem  Diesla Subaru to się nie wypowiadam * Jedynie czytam Forum :biglol:.

 Pozdrawiam  

* Miałem możliwość zakupu SBD , ale ostatecznie zrezygnowałem ( zbyt mało jeżdżę) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, meci napisał:

Ostatnio widziałem reklamę Subaru - "spośród Subaru wyprodukowanych w ciągu ostatnich 10 lat - 98 % wciąż jeździ "(Reklama z USA). Zaraz pojawią się komentarze - nie dotyczy Diesli itp.  Nie miałem  Diesla Subaru to się nie wypowiadam *

I tak powstają plotki. Po pierwsze: nie "wyprodukowanych" a "sprzedanych" czyli jesteśmy w USA a nie globalnie. Po drugie: w USA nie było diesli :D

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 26.12.2017 o 10:38, reality napisał:

Seat Ateca Style 2017 r. 1,4 benzyna manual 4x4 176KM (V-Tech box)

Z obowiązku - jako że tuning bez adnotacji w papierach samochodu nie jest legalny ( odchyłka od wartości podanej w COC przekracza 5% = utrata dopuszczenia do ruchu ) uprzejmie proszę o korektę tego opisu. Jako taki jest sprzeczny z regulaminem Forum.

Nie bez kozery na swych stronach V-Tech pisze : "power boxy kontrolowane z telefonu z Android albo iPhone. Uzyskują podobne efekty jak chip, ale bez ingerencji w samochód i mogą łatwo być usunięte przed wizytą w ASO. "

Z góry dziękuję za zrozumienie korektę.

 

Pozdrowienia

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Z obowiązku - jako że tuning bez adnotacji w papierach samochodu nie jest legalny ( odchyłka od wartości podanej w COC przekracza 5% = utrata dopuszczenia do ruchu ) uprzejmie proszę o korektę tego opisu. Jako taki jest sprzeczny z regulaminem Forum.

Nie bez kozery na swych stronach V-Tech pisze : "power boxy kontrolowane z telefonu z Android albo iPhone. Uzyskują podobne efekty jak chip, ale bez ingerencji w samochód i mogą łatwo być usunięte przed wizytą w ASO. "

Z góry dziękuję za zrozumienie korektę.

 

Pozdrowienia

 

 

 

Witam - juz koryguje - tuning nie zostal dokonany - auto jest przeznaczone na sprzedaz zatem zadna ingerencja ostatecznie nie miala miejsca. Przepraszam za naruszenie regulaminu. Pozdrawiam.

Edytowane przez reality
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spawalniczy napisał:

Jeździłem dwukrotnie nowym XV. Generalnie odczucia jak najbardziej pozytywne – duży skok w stosunku do poprzedniego modelu, a w niektórych aspektach patrząc z perspektywy użytkownika Forestera 2.0 CVT MY 17 oraz OBK 2,5 MY15 także w stosunku do tych modeli. Mogę się podpisać pod wszystkim, co do tej pory zostało powiedziane w tym wątku przez osoby, które miały kontakt z nowym modelem.

 

  1. Zawieszenie, układ kierowniczy, prowadzenie – jest doskonale – na asfalcie prowadzi się tak, jak powinien prowadzić się wiodący w klasie kompakt – mimo, że samochód ma bardzo duży prześwit. Nic dodać nic ująć. Także na dziurawych polnych drogach jest bardzo dobrze, co ciekawe mimo zwiększonej sztywności i jędrności zawieszenia komfort nie ucierpiał. Samochód nie przechyla się zbytnio na boki. Wolnossący Forester to taki bujający się „ponton” w porównaniu do XV. Widać przewagę nowej płyty podłogowej i nowych nastawów zawieszenia. Hamulce też działają subiektywnie lepiej niż w Foresterze. Nie wiem z czego to wynika ale wsiadając do Forestera z OBK wyraźnie czuję różnicę. Tak samo było w przypadku XV.

 

  1. Silnik, skrzynia biegów – rewelacja – zaryzykuję stwierdzenie, że subiektywne poczucie osiągów, elastyczności i „sprytności” CVT jest podobne jak OBK 2,5. Wolnossącego Forestera i poprzednią generację XV zostawia daleko w tyle. Wszystko razem działa spontanicznie – nie ma efektu naciągającej się gumy a i reakcja na gaz i związany z nią efekt w postaci osiągnięcia oczekiwanej prędkości są dużo szybsze. Wirtualne biegi działają w sposób znany mi z OBK, czyli bardzo fajnie. Brakuje tego w Foresterze.

 

  1. Przestronność – z przodu super, z tyłu też jest ok, jest progres w stosunku do poprzedniej generacji  – wsadziłem bardzo duży fotelik i zmieścił się bez problemu przy maksymalnie wysuniętym zagłówku. I właśnie w związku z fotelikiem pojawił się pierwszy minus jaki wyłapałem – zamki pasów bezpieczeństwa są mniej ruchome na boki niż w innych modelach Subaru – w związku z tym  ściśle przylegają do boku fotelika (przynajmniej mojego). Poza tym zmieniona jest też budowa klamry – właśnie od strony fotelika ma ona teraz takie dosyć duże wybrzuszenie po którym przesuwa się pas. W połączeniu ze ściśle przylegającym zamkiem, stanowi to duży problem przy zapięciu pasa. Musiałem się mocno nagimnastykować, żeby go zapiąć. Nie ma raczej szans, żeby dziecko samo się przypięło. Niby pierdoła – ale może być bardzo upierdliwa w codziennym użytkowaniu. Ani w Foresterze ani w OBK nie mam tego problemu. W stosunku do Forestera nieco trudniej się wysiada – mam wrażenie, że słupek B jest bardziej przesunięty w stronę tylnej kanapy niż w Foresterze. Bagażnik bez szału – jako drugie auto w rodzinie spokojnie wystarczy – jeśli główne, to na wakacje będzie pewnie potrzebny box.

 

  1. Hałas – silnik ma bardzo fajny dźwięk – bardziej basowy w moim odczuciu niż w Foresterze. Dzięki fantastycznie działającej skrzyni nie uświadczą się w codziennej, nawet dynamicznej jeździe wycia znanego z Forestera i poprzedniego modelu XV. Przy prędkościach autostradowych skrzynia trzyma niższe obroty niż w Foresterze. Mam jednak dwa uwagi dotyczące głośności i obydwie dotyczą chyba tego samego źródła pochodzącego gdzieś z tylnej części kabiny. Jadąc jako kierowca – przy pewnej prędkości – nie potrafię jej teraz określić precyzyjnie – myślę, że jest to powyżej 100 km/h zaczyna być słyszalny szum dochodzący z tyłu, który narasta wraz ze zwiększaniem prędkości. Jest on na tyle silny, że dominuje nad hałasem generowanym przez silnik i przednią część kabiny. Odczucie jest takie, że jego źródło jest umiejscowione raczej wysoko – ale to może być tylko złudzenie. Kiedy przesiadłem się do tyłu, to wyraźnie usłyszałem hałas wydobywający się z bagażnika. Ogólny szum + wydech przy mocniejszym przyspieszaniu. Kłania się chyba wygłuszenie podłogi bagażnika i klapy tylnej albo zbyt słabe dociągnięcie klapy na zamku. Ani w OBK ani w Foresterze nie odczuwam takiego zjawiska. Pamiętam, że w poprzednim modelu XV też zwróciłem na nie uwagę. I to jest drugi minus, jaki wyłapałem.

 

  1. Wnętrze, wyposażenie, systemy bezpieczeństwa – pod względem wykończenia, użytych materiałów oraz stylizacji, to jest inny świat, niespotykany dotychczas w Subaru. Przewyższa nawet to, do czego jestem przyzwyczajony w OBK. System multimedialny na pierwszy rzut oka wygląda i funkcjonuje doskonale. Grafika i przejrzystość menu pierwsza klasa – dotyczy to także ekranów pod szybą i pomiędzy zegarami.  Siedzenia są bardzo wygodne (oczywiście jak na tak krótki test, a pozycja za kierownicą jest jak w normalnej osobówce – w niczym nie przypomina tej z Forestera, podobna do tej w OBK ale w mojej ocenie siedzenie można niżej opuścić – super! Szok przeżyłem patrząc na panel ISR – zmienił kolor obudowy na biały, jest podświetlany a co najważniejsze ma sztywne mocowanie na rodzaju wspornika, który wchodzi pod konsolę centralną. Jest opcja, że wreszcie nie będzie dyndał na przewodach. Jeśli chodzi o systemy bezpieczeństwa, to nie testowałem, ale jeśli działają tak samo dobrze, jak w OBK, to chwała im za to i super, że są. A przepraszam – widziałem jak działa system ostrzegania o pojazdach będących w martwym polu – bardzo fajny patent z dużą, dobrze widoczną kontrolką w obudowie lusterka.

 

I jeszcze dwa minusy na koniec – brak koła zapasowego – choćby dojazdówki i patyk do podpierania maski silnika – Zarówno w Forku, jak i w OBK jest już siłownik a tu taki staroświecki wynalazek.

 

Reasumując – bardzo fajne auto!

 

O tutaj powinno być. 5zł poprosze. :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, spawalniczy napisał:

Jak oceniasz średnicę zawracania? Bo ze specyfikacji wynika, że jest duża - 11,6 m - o 1 m większa od Forestera, czyli prawie jak w OBK.

Potestuje jutro i dam znac. Nie zwróciłem specjalnie uwagi więc gorsza od lexusa nie jest napewno :P

Auto krótsze wiec w manewrowaniu szło łatwiej plus kierownicą lock to lock jest 2,5 obrotu (moze nawet mniej). Wiec całkiem żwawo to szło jeżeli o odczucia idzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jazdę testową XV, wersja Exclusive plus. Eyesight działa znakomicie. Jeździłem po miejscami krętej drodze i system nigdy nie "gubił" auta z przodu. Reakcja na kierownicę bardzo dobra, bez przechyłów co jest super jak na auto z takim prześwitem. Ogólnie, wnętrze + prowadzenie rewelacyjnie. Absolutnie do niczego nie mogę się przyczepić. Ale ten silnik ... :( Jeździłem poza miastem, teren pagórkowaty, nigdzie nie przekraczałem dopuszczalnej prędkości. 3 osoby na pokładzie i pod górkę auto jedzie miernie. I nie mówię o gazie w podłodze. Normalnie chcę aby auto odjechało a tutaj redukcja i piłowanie do 5 tysięcy. Odczuwalnie dynamika jak w Hondzie Jazz :( . Gdyby auto miałoby silnik 1.6 turbo od razu bym rezerwował. No nic, muszę jeszcze raz przemyśleć wrażenia i chyba pojeżdżę testowo FXT.

Edytowane przez RoadRunner
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RoadRunner napisał:

Miałem jazdę testową XV, wersja Exclusive plus. Eyesight działa znakomicie. Jeździłem po miejscami krętej drodze i system nigdy nie "gubił" auta z przodu. Reakcja na kierownicę bardzo dobra, bez przechyłów co jest super jak na auto z takim prześwitem. Ogólnie, wnętrze + prowadzenie rewelacyjnie. Absolutnie do niczego nie mogę się przyczepić. Ale ten silnik ... :( Jeździłem poza miastem, teren pagórkowaty, nigdzie nie przekraczałem dopuszczalnej prędkości. 3 osoby na pokładzie i pod górkę auto jedzie miernie. I nie mówię o gazie w podłodze. Normalnie chcę aby auto odjechało a tutaj redukcja i piłowanie do 5 tysięcy. Odczuwalnie dynamika jak w Hondzie Jazz :( . Gdyby auto miałoby silnik 1.6 turbo od razu bym rezerwował. No nic, muszę jeszcze raz przemyśleć wrażenia i chyba pojeżdżę testowo FXT.

 

Ja też już się przejechałem XV, odczucia bardzo dobre. Nawet silnik o dziwo zrobił na mnie całkiem pozytywne wrażenie - fajnie współpracuje z CVT, szybka reakcja na gaz, ładnie wkręca się na obroty. Symulowanie biegów też fajnie działa. Ogólnie miałem wrażenie większej dynamiki niż to wynika z danych w specyfikacji. Może po prostu ten test przyspieszenia na YT gdzie wyszło im 9 do setki jest realny? W każdym razie zrzędzenie jako to zawalidroga będzie itd. jest nieuzasadnione. Może zresztą przez to narzekanie na silnik byłem nastawiony na mega muła a tu proszę całkiem żwawo jedzie :lol: Faktem jest że 2 osoby i nie było żadnych kawałków pod górkę a w takich warunkach N/A najbardziej zdycha. W każdym razie, zgadzam się że gdyby tam siedział 1,6DIT już bym miał wypisane zamówienie na auto, a tak to jeszcze zrobię drugą jazdę na spokojnie i pomyślę. W FXT nie wchodzę, teraz nie ma sensu skoro niedługo będzie następca na nowej platformie i pewnie ze środkiem jak XV albo i lepszym.  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, GREGG napisał:

FXT nie wchodzę, teraz nie ma sensu skoro niedługo będzie następca na nowej platformie i pewnie ze środkiem jak XV albo i lepszym.  

A jak w tym nowym będzie 1.6 DIT?

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Guliwer napisał:

A jak w tym nowym będzie 1.6 DIT?

 

No to pewnie zostanie XV... Bo Forester z 1,6 jako sporo wiekszy i cięższy nie bedzie pewnie wyraznie dynamiczniejszy niz XV. A XV mi akurat bardziej pasuje rozmiarowo, chcę cos mniejszego gabarytowo niż Forester

 

Aha z ciekawości obejrzałem w zeszlym tygodniu Hyuindaia Kona bo była o nim mowa jako alternatywie XV - to bez wchodzenia w szczegóły, porównywanie tych aut to jakiś żart, Kona to miejskie autko, miejsce z tyłu i w bagażniku symboliczne. Widziałem najlepszą wersję i w środku jest wyraźnie gorzej to zrobione niż XV :o Pewnie z 1,6 turbo to sprawnie jedzie ale na szybkiej drodze trochę byłby strach się tym rozpoędzać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...