sorcerer Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam, mam pytanie, z uwagi że mam turbo pytam tutaj. Startując mocno ze świateł (Legacy 2.5T 05), zdarza mi się, że na pierwszym i drugim biegu kiedy dokręcę silnik do około 6000k obrotów (mocne obciążenie), nagle coś jakby strzał z rury ( mocna utrata mocy - tak jakby silnik przestał się kręcić na ułamek sekundy), po czym po chwili zapinam kolejny bieg i jest ok. Może ktoś się spotkał, jakaś podpowiedz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ogranicznik obrotów pewno :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A może odcinka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 czy to możliwe, żeby sorcerer miał tak zamulony silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ogranicznik obrotów pewno :roll: w takim razie trzeba go usunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 sorcerer, a jak spokojnie przyspieszasz stopniowo to też jest tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Nie mogę uwierzyć, że kierownik sorcerer nie wie co to "odcinka" i nie "przekraczał" tej granicy wcześniej. w takim razie trzeba go usunąć skoro nalegasz carfit pomoże rozwiązać problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 sorcerer, no co ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badi91 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Czy to ty mnie wczoraj pośpieszałeś na puławskiej około 19.40?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Całkiem możliwe, że to ja, chyba za twoim GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badi91 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Pozdrawiam Jak mnie mijałeś to widziałem że momentami sporo trochę mocno czarnego dymu leci ci z wydechu ale to pewno norma przy takim ogniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Podczepię się pod ten temat bo sprawa również dotyczy strzałów i ognia Forek S-turbo AT, wydech przelot z backboxem prodrive. Kiedy przyspieszam mocno i przy wyższych obrotach zdejmę nogę z gazu z wydechu słychać strzał i często pojawia się kula ognia Czy tak ma być? Mam nadzieję, że tak bo lubię ten dźwięk i efekty wizualne szczególnie wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 zento, jaki przelot i czy auto po remapie? masz BOV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 2,5 cala. Auto po remapie na ok. 230-240 KM, turbo td04l BOV-a nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Jeśli tak było zaraz po remapie to jest ok. Jeśli nie było i się zrobiło to może np. oznaczać jakąś drobną nieszczelność dolotu, przelewanie i stąd strzały i marchewy ale może też być wiele innych przyczyn i trzeba by sprawdzić AFR i logi i wtedy sprawa się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ok, dzięki. Podpytam poprzedniego właściciela, który remap robił czy tak było od początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 na pierwszym i drugim biegu kiedy dokręcę silnik do około 6000k obrotów (mocne obciążenie), nagle coś jakby strzał z rury - łut, łut, łut... - kto tam? - odcinka sorcerer, podjedź do kogos kto ogarnia Subaraki, najlepiej ASO i niech sprawdzą, seria nie powinna strzelac z wydechu za często... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Przepraszam bardzo że ośmielam się zapytać, jak przełączę kluczuk w stacyjce w lewo to samochód mi gaśnie, czy to normalne ? bo nie wiem. Dzięki za szybką odpowiedź :shock: Ja pierdziele, co się na tym świecie porobiło, chyba koniec już blisko :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGOOD Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Nie fisiuj Marko, bo są przecież na tym świecie kraje, w których NIEZBĘDNE jest pisanie na worku, że nie jest zabawką, a na lusterku, że pokazuje to co jest za tobą... Jak ktoś nieczęsto upala - może się zdziwić nawet ogranicznikiem... A skoro się dziwi - ja bym nie usuwał, bo mogą być kłopoty. Nie każdy ma kontrolkę jak w STi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Spróbuję się podpiąć. U mnie wydech 3,5", jakiś BOV HKS, kiedyś był FMIC, jest dany TMIC, przy przyspieszaniu z 3-4tys rpm, na czwartym biegu przy ok 5tys. rpm występuje nagłe szarpnięcie, pojawia się dziura w przyspieszeniu na około sekundę. Przy stopniowym dodawaniu gazu i do połowy słychać jedynie "kichnięcie"/lekkie przydławienie się i jedzie dalej. Efekt nie występuje przy dynamicznym przyspieszaniu zaczynając od niższych biegów, jednak tutaj zauważam także coś niepokojącego, wahanie się ciśnienia doładowania. Przy bucie ładowanie idzie na 1.5 bara spada na bar i tak się buja między 1-1.4 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Spróbuję się podpiąć. U mnie wydech 3,5", jakiś BOV HKS, kiedyś był FMIC, jest dany TMIC, przy przyspieszaniu z 3-4tys rpm, na czwartym biegu przy ok 5tys. rpm występuje nagłe szarpnięcie, pojawia się dziura w przyspieszeniu na około sekundę.Przy stopniowym dodawaniu gazu i do połowy słychać jedynie "kichnięcie"/lekkie przydławienie się i jedzie dalej. Efekt nie występuje przy dynamicznym przyspieszaniu zaczynając od niższych biegów, jednak tutaj zauważam także coś niepokojącego, wahanie się ciśnienia doładowania. Przy bucie ładowanie idzie na 1.5 bara spada na bar i tak się buja między 1-1.4 bara chyba troche sporo Ci dmucha.. .? to odciecie to nie jest przypadkiem boost cut ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Dawide-GP, mało danych na temat auta, był jakiś remap? czemu wydech 3,5"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Jest to STI ver3 limited 280KM. Nie wiadomo nic na temat historii tuningowej auta co do remapu. Znalazłem w necie foto tej imprezy jak była wystawiona wcześniej na aukcji, jak w tej z której kupiłem. No i wcześniej ewidentnie był FMIC, teraz jest podgnieciony TMIC ECU JDM, wygląda na seryjne, bez udziwnień, wiec raczej remapu nie było nigdy. Dlaczego taki wydech... no po prostu jest Choć i tak inny jak był w "aukcji I". Widać ewidentnie jak jedno mocowanie wydechu nie zgrywa się z tym przy karoserii, brak kata, na końcu tłumik przelotowy rynna Co do pompowania turbiny, nie wiem ile w serii ma to pompować, jest jak pisałem 1-1.5bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 No i wcześniej ewidentnie był FMIC, teraz jest podgnieciony TMIC Nie wyobrażam sobie żeby zmieniać FMIC na TMIC i odwrotnie bez remapu. ECU JDM, wygląda na seryjne, bez udziwnień, wiec raczej remapu nie było nigdy. Po wyglądzie ECU raczej trudno ocenić czy był remap czy nie :roll: Dlaczego taki wydech... no po prostu jest Choć i tak inny jak był w "aukcji I". Widać ewidentnie jak jedno mocowanie wydechu nie zgrywa się z tym przy karoserii, brak kata, na końcu tłumik przelotowy rynna Widzę że niezły bajzel jest w tym aucie, boost nie powinien tak skakać...ogólnie auto wymaga gruntownej diagnostyki bo z Twojego opisu wnioskuję że wiele jest tam do zrobienia. Jedź z tym do kogoś kto wie o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Dawide-GP napisał(a):ECU JDM, wygląda na seryjne, bez udziwnień, wiec raczej remapu nie było nigdy. Po wyglądzie ECU raczej trudno ocenić czy był remap czy nie :roll: Kruk - ale seryjne ecu w tym modelu nie jest remapowalne, jak zapewne w sumie pamietasz, wiec po prostu, albo bylo dlubane i bylo inne ecu i poszlo na sprzedaz (pewnie tak wlasnie bylo), albo ktos po prostu cos sobie narzezbil. Ale jesli byl fmic itp. to pewnie i remap byl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się