Jump to content

lucza

Użytkownik
  • Content Count

    1749
  • Joined

  • Last visited

About lucza

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kilkenny
  • Auto
    dobre auta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W tym temacie ewemarkmana na pierwszej ilustracji widać wyrażnie łącznik pomiędzy pedałem a pompką sprzęgłą i widać śrube a raczej nakrętke od regulacji i kontry jednocześnie.Przy dokręcaniu,kasowaniu nadmiernego luzu,należy pozostawić niewielki luz(ok 3mm) tak żeby ręcznie można go było wyczuć.Jeśli przegniesz z kasowaniem luzu to będziesz jeżdził na lekko wciśniętym sprzęgle a to wiadomo jak się skończy,pozdro.
  2. Jest sens,po założeniu i jeżdzie próbnej posrasz się jak zobaczysz różnice,pozdro.
  3. Polecam strongflex,tam mają,pozdro.
  4. Rozumiem że podciśnień od turbo nie ruszasz? Bo jeśli tak to w jednym z przewodów jest pastylka wyrównawcza i trzeba ją przełożyć do silikonowego (bierz tylko dobry zestaw oplotem),pozdro.
  5. W 95 możesz zmienić p&p na 1.8 bez wymiany kompa,zawsze to parę koniów wincyj :),pozdro.
  6. Nie jestem zwolennikiem pisania bo jestem leniwy . Wąż który wchodzi do kolektora ssącego jest podłączony do końcówki która ma w sobie zawór,ten zawór masz uszkodzony i jest prawdopodobnie ciągle otwarty dlatego opary olejowe lecą do kolektora.Normalne działanie tego zaworu to otwieranie się tylko przy odpowiednim podciśnieniu i zasysanie oparów bezpośrednio do komory spalania.Sprawdż ten zawór.Pozdro.
  7. lucza

    problem z nawiewem

    Schyl sie pod nogami pasażera i zobaczysz chyba niebieskie linki króre sterują nawiewami. Jesli klapka opadła lub trzpień sie złamał to czeka cie wyciąganie wszystkiego z auta,deska rozdzielcza,układ kierownicy,najlepiej przednie fotele żeby nie zniszczyć i ogólnie elektryka z deski oraz spuszczanie płynu chłodniczego.Dla kogoś kto to robił to dzień roboty,jak pierwszy raz to ze trzy dni nawet,pozdro.
  8. Najbezpieczniej jest kupić zestaw skrzynia + dyfer z jednego auta.Na tabliczce przełożeń niema.W jednym roku produkcji mogły być zakładane zestawy o różnych przełożeniach.Otwóż swój obecny dyfer i policz zęby na kole,nowy musi mieć tyle samo :). Albo przerób skrzynie na napęd na tył i wtedy wszystko jedno jaki dyfer założysz ,pozdro.
  9. Jak zdiagnozowałeś że to sonda? ile to "dużo" pali?,pozdro.
  10. Jeśli auto miało przygodę to może ktoś żle dobrał poduszki i czujniki oraz ECU,na przykład założył z Forestera albo z różnych innych subaryn,pozdro.
  11. Chemia,płyn do baku i ciągły ogień żeby ciśnienie było a kat gorący,pozdro.
  12. Ogólnie to praca po omacku. Wymiana świec,filtra powietrza,usunięcie nieszczelności w wydechu,sprawdzenie pracy sond i chyba najważniejsze czyszczenie układu paliwowego,tyle,pozdro.
  13. No i po kłopocie,emisja przeszła jak marzenie . Na niskich CO wyszło 0,05 a na wysokich 0,03 , HC 33ppm. Lambda 1.0. Więc na rok spokój i mam nadzieje że więcej Forek mojej żonie tego nie zrobi A raczej Mi ,pozdro.
  14. Witam grono,pacjet to Forester 2.0 XT '04 rok.Nie przeszedł emisji spalin,podaje wyniki: niskie obroty (740 rpm) CO 0.48 vol% powinno być ok.0.30% wysokie obroty (2.830 rpm) CO 1.14 vol% powinno być ok.0.20% sonda 0.97 powinno być 0.97-1.03 HC w normie temperatura 83'C W planie wymiana świec,czyszczenie przepływki,wymiana filtra powietrza.Silnik pracuje równo,nie pali za dużo paliwa,nie szarpie i nie wywala błędów. Z obserwacji śmierdzi czasami spalinami na postoju,słychać przedmuchy w okolicach up->down pipe->turbo.Czy jest możliwe że w w/w okolicach ssa lewe powietrze i stąd te przekłamania? Dodam że przebieg 160 tysi. Jakieś sugestie? Dzięki i pozdro.
×
×
  • Create New...