Jump to content

lucza

Użytkownik
  • Content Count

    1754
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

lucza last won the day on May 13 2013

lucza had the most liked content!

Community Reputation

133 Wspaniały

About lucza

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kilkenny
  • Auto
    dobre auta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mam kompletny hak,oddam za butelke jacka ale niestety w ire i przesyłka pewnie z 50€
  2. Tak -> 98 ale mam jeszcze z P1,jak możesz to wal te polift h46, będzie lepiej jeżdził pozdro.
  3. ok znalazłem: IN 45.25--45.35mm EX 45.60--45.70mm LIMIT IN 45.15mm EX 45.50mm pozdro.
  4. Witam,mam manuale -> 98 oraz z p1,który podesłać bo palec drętwieje ze skrollowania . Wolne masz to poszukasz ,pozdro
  5. W tym temacie ewemarkmana na pierwszej ilustracji widać wyrażnie łącznik pomiędzy pedałem a pompką sprzęgłą i widać śrube a raczej nakrętke od regulacji i kontry jednocześnie.Przy dokręcaniu,kasowaniu nadmiernego luzu,należy pozostawić niewielki luz(ok 3mm) tak żeby ręcznie można go było wyczuć.Jeśli przegniesz z kasowaniem luzu to będziesz jeżdził na lekko wciśniętym sprzęgle a to wiadomo jak się skończy,pozdro.
  6. Jest sens,po założeniu i jeżdzie próbnej posrasz się jak zobaczysz różnice,pozdro.
  7. Polecam strongflex,tam mają,pozdro.
  8. Rozumiem że podciśnień od turbo nie ruszasz? Bo jeśli tak to w jednym z przewodów jest pastylka wyrównawcza i trzeba ją przełożyć do silikonowego (bierz tylko dobry zestaw oplotem),pozdro.
  9. W 95 możesz zmienić p&p na 1.8 bez wymiany kompa,zawsze to parę koniów wincyj :),pozdro.
  10. Nie jestem zwolennikiem pisania bo jestem leniwy . Wąż który wchodzi do kolektora ssącego jest podłączony do końcówki która ma w sobie zawór,ten zawór masz uszkodzony i jest prawdopodobnie ciągle otwarty dlatego opary olejowe lecą do kolektora.Normalne działanie tego zaworu to otwieranie się tylko przy odpowiednim podciśnieniu i zasysanie oparów bezpośrednio do komory spalania.Sprawdż ten zawór.Pozdro.
  11. lucza

    problem z nawiewem

    Schyl sie pod nogami pasażera i zobaczysz chyba niebieskie linki króre sterują nawiewami. Jesli klapka opadła lub trzpień sie złamał to czeka cie wyciąganie wszystkiego z auta,deska rozdzielcza,układ kierownicy,najlepiej przednie fotele żeby nie zniszczyć i ogólnie elektryka z deski oraz spuszczanie płynu chłodniczego.Dla kogoś kto to robił to dzień roboty,jak pierwszy raz to ze trzy dni nawet,pozdro.
  12. Najbezpieczniej jest kupić zestaw skrzynia + dyfer z jednego auta.Na tabliczce przełożeń niema.W jednym roku produkcji mogły być zakładane zestawy o różnych przełożeniach.Otwóż swój obecny dyfer i policz zęby na kole,nowy musi mieć tyle samo :). Albo przerób skrzynie na napęd na tył i wtedy wszystko jedno jaki dyfer założysz ,pozdro.
  13. Jak zdiagnozowałeś że to sonda? ile to "dużo" pali?,pozdro.
  14. Jeśli auto miało przygodę to może ktoś żle dobrał poduszki i czujniki oraz ECU,na przykład założył z Forestera albo z różnych innych subaryn,pozdro.
  15. Chemia,płyn do baku i ciągły ogień żeby ciśnienie było a kat gorący,pozdro.
×
×
  • Create New...