Balcerek Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 mam swoje padnięte slsy ze sprężynami. jak ktoś chce to czekam na propozycje ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rederyk Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Ja też wymieniłem SLSy na komplet Kayaba. Jako podkładki podwyższające zastosowałem, gumowe (bardzo, bardzo twarda guma) przekładki ze zderzaków od wagonów kolejowych . Podkładki mają 2cm grubości, ja wstawiłem po 2szt i jest idealnie. Pogadajcie ze swoim znajomym kolejarzem, lub znajomym znajomego może to najtańsza opcja na podniesienie Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Koledzy podpowiedzcie bo przestaje rozumiec na czym polega problem z podkladkami i jaka jest zasadnosc ich stosowania. Czy dobrze rozumiem, ze zakladajac zestaw KYB (springi i amory) Forek wroci do swojej standardowej wysokosci ok 77-78cm liczac odleglosc blotnika do ziemi po linii kola? A moze poprawi sie jedynie amortyzacja ale z uwagi na fakt, ze amorek i sprezyna sa za krotkie, trzeba dorzucic podkladki zeby przod nie byl nizej od tylu? Ostatnie pytanie - jesli stosowanie podkladek (ktore nie wystepuja tak na prawde jako oficjalne czesci w sklepach motoryzacyjnych) to dlaczego nie pojsc od razu w zestaw sprezyna ironman + amorek kyb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 @@Wally666, normalny Forek z fabrycznym zestawem Kayaba trzyma fabryczną wysokość. Po dołożeniu haka / pełnej butli / bagaży / 3 osób z tyłu wysokość jest nadal w normie z instrukcji, ale widać różnicę przód-tył. Ja dałem 1cm podkładki i pusty Forek z hakiem (bak pełny) na Rajdzie Polski wyglądał tak: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=652240974857151&set=a.181125388635381.46051.100002137642858&type=1&theater (na tego drugiego nie patrzcie, zawias z Imprezy ). Sprężyny Kayaby miałem na wszystkich 4 kołach i było jak dla mnie za sztywno, zwłaszcza w lecie (opony 225/50R17) podskakiwał na każdej nierówności. Podkładka daje normalna charakterystykę zawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Widze, ze u mnie sporawo brakuje do takiej wysokosci jak i Wam koledzy. Musze to mocno przemyslec. A co z Dayco i wysokoscia przy zestawie springi Kayaba i amorki Dayco? Pytam bo roznica jest spora (sprezyna + amorek): KYB + Dayco =740pln vs KYB + KYB =1260pln vs. Ironman + KYB =1360pln Wiadomo, subaru kosztuje ale skoro nie widac roznicy to po co przeplacac, zawsze to kasa na 1-2 tankowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balcerek Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 ja się chyba zdecyduje na te podkładki... cały forek pójdzie o 1cm do góry, wiele to nie jest ale zawsze coś, czasami może zdecydować czy sie gdzieś zawiesimy czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A ma ktoś tutaj obniżonego Forka? Bo sporo nad tym myślę ostatnio ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Ten obniżony z mojej fotki to użytkownika pmlody z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 A ma ktoś tutaj obniżonego Forka? Bo sporo nad tym myślę ostatnio ;-) Ja mam - zupełnie inne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Niewadzi Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Witam załogę !! I mnie dopadł temat wymiany zawieszenia z tyłu W trakcie transportu kilku worków ciężkiego żwiru źle rozłożyłem ciężar i prawy tylni amor wylał....... Przed transportem po kupnie Forka na diagnostyce tył wychodził LEWY - 79 %, PRAWY - 75%, przód prawie 80 z każdej strony. Dziś zmierzyłem odległości od ziemi i prawie wszędzie mam 71 -72 cm do dolnej krawędzi błotnika. Zastanawiam się czemu tak nisko, wyczytałem parę postów wcześniej, że prawidłowe wartości to 77-78 cm. Tył prawdopodobnie można wytłumaczyć wylanym amorem, tak ten przód mnie mocno zastanawia. Czy to są wartości mieszczące się w normie, jak ma prawo wyglądać przód po zmianie zawiasu na KYB + Dayco lub KYB + KYB + podkładki 1 cm Forek z hakiem bez gazu Jeśli ktoś miał podobne objawy to z góry dzięki za info pzdr załoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Nie sugerujcie się odległością do ziemi! Opony, ciśnienie, za dużo zmiennych. Ważna jest odległość do środka piasty. Tu są wymiaty dla SG: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f70/what-your-ride-height-6439/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Niewadzi Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Nie sugerujcie się odległością do ziemi! Opony, ciśnienie, za dużo zmiennych. Ważna jest odległość do środka piasty. Tu są wymiaty dla SG: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f70/what-your-ride-height-6439/ Wielkie dzięki za info, lecę na peta żeby zmierzyć raz jeszcze Pzdr Nie sugerujcie się odległością do ziemi! Opony, ciśnienie, za dużo zmiennych. Ważna jest odległość do środka piasty. Tu są wymiaty dla SG: http://www.subaruforester.org/vbulletin/f70/what-your-ride-height-6439/ Wielkie dzięki za info, lecę na peta żeby zmierzyć raz jeszcze Pzdr ok, zmierzyłem i: Przód: Prawy - 42.5 cm , Lewy - 41.3 cm Tył: Prawy - 40.5 cm, Lewy - 40.7 Czyli nadal się mieszczę w normach z tabeli - 24 mmm z przodu, a tył lekko oklapł bo dopuszczają 411 cm, a u mnie brakuje po 05 i 07 cm Reasumując, jak wymienię tylny zawias to przód powinien być ok ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Czy przy wymianie tylu przod rowniez sie podniesie o kilkanascie mm? zmierzylem miarka i tyl stoi na poziomie ok 407-412mm a przod w okolicach 425-430m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Czemu przód miałby się podnieść, to nie naczynia połączone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Po wymianie tylnej zawiechy nie zauważyłem żeby cokolwiek zmieniło się z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 W weekend zmierzyłem wysokość zawieszenia przed i po jeździe. Wyszło: Przed: przód l/p: 43/43 tył l/p: 41,5/40,5 Po: przód l/p: 43/43 tył l/p: 42,5/40,5 Prawy od jakiegoś czasu już jest wilgotny (3 lata ), jak widać po jeździe nie wstaje tak jak powinien. Mam też wrażenie, że na progach zwalniających prawy ugina się bardziej od lewego. Chyba pora na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Niewadzi Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam, Zestaw SLS został wczoraj wywalony i zastąpiony setem z KBY, tyłek stoi przyzwoicie wysoko, przód chyba też lekko skoczył o kilka mm, albo to siła sugestii Jutro wrzucę fotki przed i po wraz z pomiarami Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Drodzy, doradzcie czy ja juz mam problem z tylnymi SLSami czy tez nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Na oko nie ma tragedii z wysokością ,ale jak tłumienie słabe to pewnie wiesz co robić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Moim zdaniem lewy siedzi trochę za nisko, tak to przynajmniej na zdjęciu wygląda. BTW: Wygląda na to, że w WPR są dwa niemal takie same forki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 wiem, właśnie lewy mnie trochę wkurza bo jest niżej niż prawy. Bardziej z ciekawości niż z oszczędności myślę o tańszej opcji dayco bo skoro nie widać ani nie czuć różnicy to po co przeplacac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja już czekam na info z Krakowskiej, kiedy będą mieli regenerowane SLS. Ponoć w przyszłym tygodniu mają być, więc najpierw spróbuję wymienić prawy. Potem porównanie tłumienia i może na tym się narazie zakończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Też mam padnięte Slsy na sprzedaż , jak by kto potrzebował to pisać na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Dla uzupełnienia - tak wygląda "dupa" Forka (na zestawie Kyb) z załadowanym "korytkiem" przepustowym oraz płytą chodnikową. Betonowe oczywiście Nie biorę pod uwagę pił spalinowych, bo ileż to niby one ważą? Kuferek wyraźnie przysiadł. Tragedii wielkiej nie ma, ale zastanawiam się, jakby to wyglądało przy sprawnych SLSach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 To ja mam niewiele lepiej na pustym forku przy slsach po 92kkm przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się