Skocz do zawartości

Forester MY'11


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Forster 2.0 – pierwsze 5 tysięcy kilometrów.

 

Najpierw co do zużycia paliwa.

Jest poprawa, lecz zauważalna szczególnie w mieście.

 

I tak podczas podróżowania w mieście na stałej trasie 11,5 km ( zimny start, samochód parkowany „pod chmurką” ) zużycie paliwa waha się w granicach 10 – 12l /100 km.

 

Podczas jazdy ze stałymi prędkościami :

100 km/ godz. – 8,8

140 km/godz – 11,8

150 km/godz – 13,2

 

Przy prędkości maksymalnej dochodzi do 20 l ….

 

Prędkość maksymalna jest wyższa od podawanej katalogowo i wynosi ok. 190 km/godz (załącznik).

 

Silnik chętnie wchodzi na obroty, do ok. 6.000 obr/min bez żadnych problemów.

Bardzo równomiernie dostarczana jest moc, co jest wynikiem zastosowanych zmiennych faz rozrządu.

Nie jest specjalnie cichy, lecz jego głos nawiązuje do klasyki boksera.

Dynamika moim zdaniem jest absolutnie wystarczająca do sprawnego przemieszczania się, wyprzedzania ( choć naturalnie nie wszystkie okazje wyprzedzania, które są „okazjami” dla STI nadają się też do bezpiecznego wykorzystania 2-litrowym Foresterem ).

 

Ponieważ miałem okazje jeździć po wszystkich praktycznie możliwych kategoriach dróg (teren, kiepskie drogi lokalne, miasto, drogi krajowe, drogi szybkiego ruchu, autostrady w Polsce i w Niemczech ) szczególnie doceniłem jakość zawieszenia, które teraz w pełni mi osobiście odpowiada. Sztywniejsze niż dotychczas, lecz nie powodujące uczucia braku komfortu nawet na bardzo złych nawierzchniach, a jednocześnie dające poczucie absolutnej pewności prowadzenia w każdych warunkach. Pokonywanie ostrych zakrętów na nierównej nawierzchni jest tak samo suwerenne, jak i szybkich łuków na autostradzie przy prędkościach dochodzących do 200 km/godz ( było trochę z górki :wink: ).

 

Ogólnie jestem bardzo z faceliftingu zadowolony !

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I tak podczas podróżowania w mieście na stałej trasie 11,5 km ( zimny start, samochód parkowany „pod chmurką” ) zużycie paliwa waha się w granicach 10 – 12l /100 km.

 

Podczas jazdy ze stałymi prędkościami :

100 km/ godz. – 8,8

140 km/godz – 11,8

150 km/godz – 13,2

 

Pozdrowienia

No, rewolucja to to nie jest... :wink:

Ale bardzo mnie ciekawi to równomierne dostarczanie mocy, czy jest to faktycznie wyraźnie odczuwalne w porównaniu z poprzednikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy na stronie importera pojawią się konkretne specyfikacje wyposażenia dla MY2011? :)

nie pojawiaja sie, bo obecnie jedyne turbo-benzynowe Subaru dostepne w PL, to tylko i wylacznie STI - najwyzeje cos sie zmienilo... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4 chyba odpowiadal na post bernas77 tylko mu sie pomylilo :)

 

 

zdecydowanie tak "co"?

 

 

roznica jest zdecydowanie wyczuwalna - da sie to zauwazyc juz po pierwszych paruset metrach :) Pierwsze co mi przyszlo do glowy: "czy da sie moja H6-ke dozbroic w zmienne fazy rozrzadu?" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie tak "co"?

 

roznica jest zdecydowanie wyczuwalna - da sie to zauwazyc juz po pierwszych paruset metrach :) Pierwsze co mi przyszlo do glowy: "czy da sie moja H6-ke dozbroic w zmienne fazy rozrzadu?" :mrgreen:

A, no widzisz, teraz wiem co miałeś na myśli, czyli jednak elastyczność rules...

Bardzo dobrze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie tylko kiedy przyjdzie porzadny wolnossacy silnik? Fajnie ze cos sie zmienia ale z 10,7s do 100 km/h to szalu niema. Do tzw "sprawnego przemieszczania" wystarczy ale zawsze mozna sie przemieszczac jeszcze sprawniej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak podczas podróżowania w mieście na stałej trasie 11,5 km ( zimny start, samochód parkowany „pod chmurką” ) zużycie paliwa waha się w granicach 10 – 12l /100 km.

 

mi Forek pali w przedziale 10-11 litrów i nie ma znaczenia jak bardzo sie staram lub gdzie jeżdżę

więc szału z tym spalaniem nie ma

choć wiele bym dał żeby auto równo wkręcało się na obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie tylko kiedy przyjdzie porzadny wolnossacy silnik? Fajnie ze cos sie zmienia ale z 10,7s do 100 km/h to szalu niema. Do tzw "sprawnego przemieszczania" wystarczy ale zawsze mozna sie przemieszczac jeszcze sprawniej:)

No ja właśnie mam wrażenie, że to jest porządne N/A...

Z 2.0 dużo więcej wycisnąć się nie da, zakładając oczywiście charakter auta taki, a nie inny.

Poza tym buda jest dość duża, prześwit i napęd też swoje robią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowie tu o osiagach z modelu MY06 czyli ok 9,5 do 100. Spelnieniem marzen wielu bylo by cos w stylu 2,0XT.

 

dlatego własnie coś "porządnego" musi być turbo, a nie wolnossący :wink:

zwłaszcza, że przy obecnych normach emisji najnowsza wersja wolnossąca 2.0 to już raczej szczyt możliwości tego typu silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mogę się podłączyć pod temat to kilka słów ode mnie. Pacjent to Forek MY11 ale z dieselkiem od tygodnia użytkowany przez moją siostrę.

 

Jedyną rzeczą która mi i pozostałym osobą która miały przyjemność go prowadzić jest nieprecyzyjna skrzynia biegów. Szczególnie redukcja z 3 na 2 wymaga mocniejszego użycia lewarka i ewidentnie trzeba poszukać biegu. Pytanie do was czy jest to standard czy jednak jakaś tam ułomność tego konkretnie egz.

 

Poza tym auto jest REWELACYJNE !!!. Dokładnie tego szukała siostrzyczka, że nie wspomnę o nieustającym banananie na twarzy jej chłopaka :twisted: W porównaniu do mojego outlandera to ..... nie ma co porównywać. Cicho, szybko i przyjemnie. Super dupowozik :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 km/ godz. – 8,8

140 km/godz – 11,8

150 km/godz – 13,2

 

 

przepraszam ale spalanie tego samochodu w relacji do tego co oferuje ten silnik to jakas kpina jest.Delikanie traktowane STI jest wstanie spalic zdecydowanie mniej w tych samych predkosciach :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...