guma Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach...... zapomniałeś o Fiacie 1.4 T multiair :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach...... zapomniałeś o Fiacie 1.4 T multiair :wink: To jest pikuś w radiu słyszałem że ma być 0,9T twinair , rozkręcony maluch turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 to ja narazie sie wstrzymam z kupnem samochodu do momentu kiedy zrobia saomchody na powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enem Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 W zwiazku z tym, iz lada moment ( w czerwcu przy dobrych wiatrach) stane sie posiadaczem tegoz modelu, bardzo interesuja mnie jakies dodatkowe szczegoly odnosnie auta. Jak sprawdza sie podwojna klima, czy auto jest glosne w kabinie przy ostrym przyspieszaniu i przy spokojnej jezdzie, czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10..... Ogolnie moze wiecej info odnosnie samej eksploatacji... Baardzo prosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10 Na to pytanie odpowiadam twierdząco co do reszty nie wiem:) Co do głośności dla mnie w STI z przelotem jest ok więc się nie wypowiadam:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 W zwiazku z tym, iz lada moment ( w czerwcu przy dobrych wiatrach) stane sie posiadaczem tegoz modelu, bardzo interesuja mnie jakies dodatkowe szczegoly odnosnie auta. Jak sprawdza sie podwojna klima, czy auto jest glosne w kabinie przy ostrym przyspieszaniu i przy spokojnej jezdzie, czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10..... Ogolnie moze wiecej info odnosnie samej eksploatacji... Baardzo prosze. lada moment sam się przekonasz, to po co pytać innych o wrażenia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enem Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 W zwiazku z tym, iz lada moment ( w czerwcu przy dobrych wiatrach) stane sie posiadaczem tegoz modelu, bardzo interesuja mnie jakies dodatkowe szczegoly odnosnie auta. Jak sprawdza sie podwojna klima, czy auto jest glosne w kabinie przy ostrym przyspieszaniu i przy spokojnej jezdzie, czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10..... Ogolnie moze wiecej info odnosnie samej eksploatacji... Baardzo prosze. lada moment sam się przekonasz, to po co pytać innych o wrażenia :wink: Wiem, wiem, ale nie moge sie powstrzymac od pytan..... Tak mnie kurcze korci. Do czerwca jeszcze kupe czasu, a wszystkie testy i filmiki na youtube znam juz na pamiec. Chyba zaczynam juz chorowac na Subaromanie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 jeśli mogę się podłączyć pod temat to kilka słów ode mnie. Pacjent to Forek MY11 ale z dieselkiem od tygodnia użytkowany przez moją siostrę. Jedyną rzeczą która mi i pozostałym osobą która miały przyjemność go prowadzić jest nieprecyzyjna skrzynia biegów. Szczególnie redukcja z 3 na 2 wymaga mocniejszego użycia lewarka i ewidentnie trzeba poszukać biegu. Pytanie do was czy jest to standard czy jednak jakaś tam ułomność tego konkretnie egz. Poza tym auto jest REWELACYJNE !!!. Dokładnie tego szukała siostrzyczka, że nie wspomnę o nieustającym banananie na twarzy jej chłopaka W porównaniu do mojego outlandera to ..... nie ma co porównywać. Cicho, szybko i przyjemnie. Super dupowozik a widzisz - już wcześniej Ciebie namawiałem na Forka 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników przecież nie mówimy o robieniu silniczków do kosiarek, chodzi o zrobienie nowego silnika 2.0 turbo który już kiedyś świetnie się sprawdzał i nikomu pojemności nie brakowało, gdzie tu jakiś downsizing :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników przecież nie mówimy o robieniu silniczków do kosiarek, chodzi o zrobienie nowego silnika 2.0 turbo który już kiedyś świetnie się sprawdzał i nikomu pojemności nie brakowało, gdzie tu jakiś downsizing :roll: Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp to było właśnie co do downsizingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 a widzisz - już wcześniej Ciebie namawiałem na Forka jakoś zawsze coś stawało na drodze. Siostrzyczka machnęła już ponad 2 tysie km w niecały miesiąc jeżdżąc po Wawie :shock: ale ponoć nie wysiadają z niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp nikt tu nie mówił, że w/w motory są fajne :!: zarówno ja jak i turdziGT, albo na odwrót , stwierdzilismy, że niktóre marki produkują takie a nie inne silniki spełnijące najnowsze/ najbardziej restrykcyjne normy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp nikt tu nie mówił, że w/w motory są fajne :!: zarówno ja jak i turdziGT, albo na odwrót , stwierdzilismy, że niktóre marki produkują takie a nie inne silniki spełnijące najnowsze/ najbardziej restrykcyjne normy :wink: A no chyba że tak bo 0,9 T napawa mnie przerażeniem, niestety kwestia norm i tych innych bzdur jest sporo bardziej skomplikowana (np. silnik od nowego STI spełnia wszytskie wymogi ale żeby można było sprzedawać STI trzeba było wywalić Legacy GT, Forka T i WRX'a) sprawa jest trudna i głeboka, a nowy Forek jest fajny(co by nie było offtopu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników przecież nie mówimy o robieniu silniczków do kosiarek, chodzi o zrobienie nowego silnika 2.0 turbo który już kiedyś świetnie się sprawdzał i nikomu pojemności nie brakowało, gdzie tu jakiś downsizing :roll: Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp to było właśnie co do downsizingu. OK, w każdym razie niech już zrobią w subaru downsizing do 2.0 turbo i bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Siostrzyczka machnęła już ponad 2 tysie km w niecały miesiąc jeżdżąc po Wawie ładnie 8) ale ponoć nie wysiadają z niego na jedbym baku ponad 2 tysie km :shock: wiedziałem, że mało palą, ale że aż tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enem Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Dobra. Teraz troszke konkretow o Forkach MY11. Co prawda wersje USA, ale mysle, ze wiele mozna sie dowiedziec. http://www.cars101.com/subaru/forester/forester2011.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirCastic Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ech, ja tam czekam na forka S-edition dla LHD Downundery już mają..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się