Skocz do zawartości

Forester MY'11


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach......

zapomniałeś o Fiacie 1.4 T multiair :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach......

zapomniałeś o Fiacie 1.4 T multiair :wink:

 

To jest pikuś w radiu słyszałem że ma być 0,9T twinair , rozkręcony maluch turbo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z tym, iz lada moment ( w czerwcu przy dobrych wiatrach) stane sie posiadaczem tegoz modelu, bardzo interesuja mnie jakies dodatkowe szczegoly odnosnie auta. Jak sprawdza sie podwojna klima, czy auto jest glosne w kabinie przy ostrym przyspieszaniu i przy spokojnej jezdzie, czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10..... Ogolnie moze wiecej info odnosnie samej eksploatacji... Baardzo prosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10

 

Na to pytanie odpowiadam twierdząco co do reszty nie wiem:)

 

Co do głośności dla mnie w STI z przelotem jest ok więc się nie wypowiadam:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z tym, iz lada moment ( w czerwcu przy dobrych wiatrach) stane sie posiadaczem tegoz modelu, bardzo interesuja mnie jakies dodatkowe szczegoly odnosnie auta. Jak sprawdza sie podwojna klima, czy auto jest glosne w kabinie przy ostrym przyspieszaniu i przy spokojnej jezdzie, czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10..... Ogolnie moze wiecej info odnosnie samej eksploatacji... Baardzo prosze.

 

lada moment sam się przekonasz, to po co pytać innych o wrażenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z tym, iz lada moment ( w czerwcu przy dobrych wiatrach) stane sie posiadaczem tegoz modelu, bardzo interesuja mnie jakies dodatkowe szczegoly odnosnie auta. Jak sprawdza sie podwojna klima, czy auto jest glosne w kabinie przy ostrym przyspieszaniu i przy spokojnej jezdzie, czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10..... Ogolnie moze wiecej info odnosnie samej eksploatacji... Baardzo prosze.

 

lada moment sam się przekonasz, to po co pytać innych o wrażenia :wink:

 

Wiem, wiem, ale nie moge sie powstrzymac od pytan..... Tak mnie kurcze korci. Do czerwca jeszcze kupe czasu, a wszystkie testy i filmiki na youtube znam juz na pamiec.

Chyba zaczynam juz chorowac na Subaromanie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mogę się podłączyć pod temat to kilka słów ode mnie. Pacjent to Forek MY11 ale z dieselkiem od tygodnia użytkowany przez moją siostrę.

 

Jedyną rzeczą która mi i pozostałym osobą która miały przyjemność go prowadzić jest nieprecyzyjna skrzynia biegów. Szczególnie redukcja z 3 na 2 wymaga mocniejszego użycia lewarka i ewidentnie trzeba poszukać biegu. Pytanie do was czy jest to standard czy jednak jakaś tam ułomność tego konkretnie egz.

 

Poza tym auto jest REWELACYJNE !!!. Dokładnie tego szukała siostrzyczka, że nie wspomnę o nieustającym banananie na twarzy jej chłopaka :twisted: W porównaniu do mojego outlandera to ..... nie ma co porównywać. Cicho, szybko i przyjemnie. Super dupowozik :mrgreen:

 

a widzisz - już wcześniej Ciebie namawiałem na Forka 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 ;)

 

 

Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 ;)

 

 

Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników :P

 

przecież nie mówimy o robieniu silniczków do kosiarek, chodzi o zrobienie nowego silnika 2.0 turbo który już kiedyś świetnie się sprawdzał i nikomu pojemności nie brakowało, gdzie tu jakiś downsizing :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 ;)

 

 

Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników :P

 

przecież nie mówimy o robieniu silniczków do kosiarek, chodzi o zrobienie nowego silnika 2.0 turbo który już kiedyś świetnie się sprawdzał i nikomu pojemności nie brakowało, gdzie tu jakiś downsizing :roll:

 

 

Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp to było właśnie co do downsizingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp

 

 

nikt tu nie mówił, że w/w motory są fajne :!:

 

zarówno ja jak i turdziGT, albo na odwrót :mrgreen: , stwierdzilismy, że niktóre marki produkują takie a nie inne silniki spełnijące najnowsze/ najbardziej restrykcyjne normy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp

 

 

nikt tu nie mówił, że w/w motory są fajne :!:

 

zarówno ja jak i turdziGT, albo na odwrót :mrgreen: , stwierdzilismy, że niktóre marki produkują takie a nie inne silniki spełnijące najnowsze/ najbardziej restrykcyjne normy :wink:

 

A no chyba że tak bo 0,9 T napawa mnie przerażeniem, niestety kwestia norm i tych innych bzdur jest sporo bardziej skomplikowana (np. silnik od nowego STI spełnia wszytskie wymogi ale żeby można było sprzedawać STI trzeba było wywalić Legacy GT, Forka T i WRX'a) sprawa jest trudna i głeboka, a nowy Forek jest fajny(co by nie było offtopu):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 ;)

 

 

Bardzo trafna uwaga. Ja nie chce żeby Subaru szło w kierunku downisizing-u , jest to bardzo zły trend gdzie producenci jak np.VAG już liczą przychody z części zamiennych do tych silników :P

 

przecież nie mówimy o robieniu silniczków do kosiarek, chodzi o zrobienie nowego silnika 2.0 turbo który już kiedyś świetnie się sprawdzał i nikomu pojemności nie brakowało, gdzie tu jakiś downsizing :roll:

 

 

Była mowa o tym że inni mają fajne 1.4T, 1.8T itp to było właśnie co do downsizingu.

 

OK, w każdym razie niech już zrobią w subaru downsizing do 2.0 turbo i bedzie dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siostrzyczka machnęła już ponad 2 tysie km w niecały miesiąc jeżdżąc po Wawie

 

ładnie 8)

 

ale ponoć nie wysiadają z niego

 

 

na jedbym baku ponad 2 tysie km :shock: wiedziałem, że mało palą, ale że aż tak :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...