Skocz do zawartości

enem

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Forester MY11 2.0

Osiągnięcia enem

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. enem

    jazda zima AWD

    Forum służy wymianie poglądów można się z nimi zgadzać albo nie, dyskutować przekonywać do swoich itd, ale z kulturą ... Ten wpis dedykuje : So What! -owi i Graf-owi..... Wesolych Swiat !
  2. enem

    jazda zima AWD

    Bredzisz. :shock: Po prostu przejedz sie nowoczesnym autem, ktore chroni pasazerow, a potem sie zastanow, czy wylewajac swoje madrosci kogos nie uraziles..... Jesli w nowych autach jest opacja ESP Off, to zrozumiale, ze przy wlaczonej czlowiek oczekuje (!) maksymalnej asysty. Po prostu Forester jest autem do ciezkiej pracy, a nie do najszybszego (i bezpiecznego) pokonania odleglosci z A do B. Ot cala filozofia. Nie trzeba bronic auta, ktore stworzone jest do innych celow. Niektorzy z nas sa po prostu zawiedzeni haslem CONFIDENCE IN MOTION. Winna bardziej brzmiec CONFIDENCE IN DEEP SNOW..... Ot co. Jesli uwazasz, ze jestes taki smart i best driver to podjedz do mnie do w gory, gdzie sniegi i lod lezy do maja, a gwarantuje, ze odjedziesz ze zwiednietymi uszami, bo jazda w gorach, to nie jazda w krakowskich koreczkach. Poza tym to topic dla Forestera, wiec o co kaman? Masz jakies pojecie o najnowszym Forku i jego trakcji, czy dzialaniu ESP? -- Pn gru 26, 2011 3:55 am -- danwniej nie bylo ani esp ani abs a bylo mnie wypadkow ludzie byli lepszymi kierowcami - wystarczy miec troche oleju w glowie i podszkolic umiejetnosci a jak ktos nie ma talentu to polecam SJS i nie bedzie problemu ze esp za wolno dziala, a jak mimo to jest problem to proponuje takiej osobie przesiadke na koleje badz linie lotnicze zeby nie stwarzala zagrozenia dla innych uzytkownikow drog Kolejny głupiomądry z Krakowa. To u Was pasja, czy jakas choroba?
  3. enem

    jazda zima AWD

    OK. Wezme to pod uwage przy kolejnym zakupie. Zbyt serio wzialem haslo CONFIDENCE IN MOTION.... ;-) Przepraszam. Przyznam sie, ze zostalem zbyt bardzo rozpieszczonym przez "wspomagaczy". Przyznaje sie bez bicia :-) Musze takze przyznac, ze dla ludzi ceniacych nade wszystko stabilnos i bezpieczenstwo to CHALA, jednakze "latanie bokiem" zaczyna mi sie powoluuutku podobac i chyba niedlugo to pokocham ! Sam siebie zadziwiam ! Powiem tez (ku pokrzepieniu serc) , ze pomimo ,iz auto ma 5 miesiecy, to juz ustawila sie po nie kolejka chetnych! Jak bede sprzedawal, to fanow u nas w gorach mam bez liku :-)
  4. enem

    jazda zima AWD

    Potwierdzam fakt, ze ESP (bynajmniej w najnowszym Forku), dzial "ospale". Co prawda od najmniejszych predkosci, lecz pozwala na znaczne uslizgi boczne auta . Dla niektorych bedzie to zaleta, lecz dla wielu przyzwyczajonych do czulych "opiekunow" (najnowsza Rav4), bedzie wada ..... Ja jestem pod tym (i nie tylko tym ) wzgledem rozczarowany. Nie tylko zestrojenie (?) ESP pozwala na wyrzucenie auta przodem z zakretu, to jeszcze na domiar zlego potrafi niezle zarzucic dupa. Nie czuje sie w tym aucie bezpiecznie, a stabilnosc auta w jezdzie zimowej to dramat. Wiem, ze posypia sie na mnie gromy, ale moze najpierw posiadecze tegoz ,switnego zapewne auta ,powinni przejechac sie konkurencja. Dla mnie CHALA !
  5. Oczywiscie zdroworozsadkowy wybor mowi o wyzszym profilu. Za tym rozwiazaniem jest tez cena 16-tek. Ja poszedlem jednak w odwrotnym kierunku. Na zime 17-ki, a na lato 18-ki. Niestety laczek zimowy, to prawie 700zl/sztuka.... :-)
  6. enem

    DPF

    Po pierwsze to tamten padniety diesel to wypadek odosobniony zapewne, po drugie mowimy tu w zasadzie o filtrach DPF w Subaru (i innych markach), ktore patrzac na ten watek sa problematyczne, po trzecie pisalem po prostu o tym ,ze u mnie w Ravce do 140.000 km nawet nie "wiedzialem" o istnieniu owego filtra, wiec mozna go zrobic lepiej? To wszystko. A Toyot mialem kilka i to bezproblemowych. Moze mam po prostu szczescie!? Mam tez nadzieje ze moj ukochany Forus, bedzie rownie bezproblemowy. Ot co....
  7. enem

    DPF

    Nowoczesne diesle, to kleska, ale nie w kazdym przypadku..... Zamienilem Rav 4 D4D na Forka, ale swiadomie wybralem benzyne (brzmienie jest cudowne choc to wolnossak), wlasnie miedzy innymi ze wzgledu na owe przypadlosci Subarowskich diesli. Musze powiedziec, ze moja poprzednia Toyota wlasnie zrobila 145.000 km. Nigdy nie bylo problemow z tym silnikiem !!! Dwumas, wtryski, turbina, sprzeglo, amortyzatory, ba nawet tarcze hamulcowe sa od nowosci ! DPF? Kompletnie bezobslugowy.... Jesli Toyota moze zrobic niezawodnego diesla, to czemu inni nie?
  8. Jeszcze jedna sprawa, ODSPRZEDAZ. Kiedys bylo tak, ze kazdy kto zyw kupowal diesle, bo ekonomiczne, dynamiczne itd. Dzis po wpadce Subaru (Mercedes,VW) z jakoscia podzespolow do diesli , oraz medialnej nagonce na ropniaki (dwumas, wtryski, pdf itp) poszla fama i...... Moze sie okazac, ze nie bedzie chetnych na nie. Sadzac po tendencjach rynkowych (pseudo ekonomia i ekologia), benzyne uda sprzedac sie szybciej i drozej bo ZAGAZOWAC mozna. Ot co.....kolejny kamyczek na szalke..... Ja powiem tylko, ze w tej chwili mam Rav 4 w doskonalym dieslu, ale kupuje benzynke. Tak dla odmianki :-)
  9. enem

    Forester MY'11

    Dobra. Teraz troszke konkretow o Forkach MY11. Co prawda wersje USA, ale mysle, ze wiele mozna sie dowiedziec. http://www.cars101.com/subaru/forester/forester2011.html
  10. enem

    Forester MY'11

    lada moment sam się przekonasz, to po co pytać innych o wrażenia :wink: Wiem, wiem, ale nie moge sie powstrzymac od pytan..... Tak mnie kurcze korci. Do czerwca jeszcze kupe czasu, a wszystkie testy i filmiki na youtube znam juz na pamiec. Chyba zaczynam juz chorowac na Subaromanie :-)
  11. Witam Panow i Panie ! Co prawda jeszcze bez auta, ale w czerwcu (juz nie moge sie doczekac po prostu) stane sie wielbicielem i uzyszkodnikiem tej szacownej marki..... Sub Forester Comfort 2.0 benzin ;-)
  12. enem

    Forester MY'11

    W zwiazku z tym, iz lada moment ( w czerwcu przy dobrych wiatrach) stane sie posiadaczem tegoz modelu, bardzo interesuja mnie jakies dodatkowe szczegoly odnosnie auta. Jak sprawdza sie podwojna klima, czy auto jest glosne w kabinie przy ostrym przyspieszaniu i przy spokojnej jezdzie, czy komfort i stabilnosc pokonywania zakretow i zawieszenia , jazdy jest lepszy od MY10..... Ogolnie moze wiecej info odnosnie samej eksploatacji... Baardzo prosze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...