Skocz do zawartości

Forester MY'11


ex-Dyrekcja

Rekomendowane odpowiedzi

Junkers ma pewnie podobna areodynamike jak nie gorsza, pali pewnie mniej a dynamika tez chyba troszke inna.

Jak dla mnie kpina ,i jak tak dalej pojdzie to Hyundai i Kia benda robily lepsze samochody o ile juz tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szczególnie redukcja z 3 na 2 wymaga mocniejszego użycia lewarka i ewidentnie trzeba poszukać biegu. Pytanie do was czy jest to standard czy jednak jakaś tam ułomność tego konkretnie egz.

 

Na początku standard potem się wyrobi:)

 

 

Co Cie podkusiło żeby Outlandera kupić??:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 km/ godz. – 8,8

140 km/godz – 11,8

150 km/godz – 13,2

 

 

przepraszam ale spalanie tego samochodu w relacji do tego co oferuje ten silnik to jakas kpina jest.Delikanie traktowane STI jest wstanie spalic zdecydowanie mniej w tych samych predkosciach :idea:

 

Tak to już jest, ze w życiu nie ma nic za darmo. Rynek sobie życzył większego forestera, to musi się pogodzić z większym spalaniem.

 

Poza tym nie sadze żeby w przypadku, X3, Q5, XC60 było inaczej. Nie mówimy tu w końcu o danych katalgowych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest, ze w życiu nie ma nic za darmo. Rynek sobie życzył większego forestera, to musi się pogodzić z większym spalaniem.

 

Poza tym nie sadze żeby w przypadku, X3, Q5, XC60 było inaczej. Nie mówimy tu w końcu o danych katalgowych...

 

 

tylko te auta jada a nie ledwo sie tocza , i tu nie problem ze Forek stal sie wiekszy tylko ze subaru nie ma zadnych ciekawych silnikow w tej chwili.Naped 4x4 i magia marki w ktorej wedle wielu juz nie wiele zostalo , dzis juz nie wystarcza.

 

Nie wierze

 

tankujesz bak , i zapraszam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szefowie sami przyznali że skupiają się teraz na dostosowaniem samochodów do ostatnich trendów

a obecnym trendem jest zabijająca ducha sportu Ekologia, więc super silniki są nie potrzebne, ważne żeby się nimi bezawaryjnie,ekonomicznie przemieszczać.

zresztą inne marki też idą tą zgubną ścieżką :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, przepraszam, jechales modelem 2011 skoro mówisz ze "ledwo się toczy"? Bo ja bym na prawdę polemizowal...

 

no chyba nie powiesz mi ze 11 sek. do setki to demon predkosci , zreszta czego sie spodziewac po 150 Km z N/A i 1500 kg wagi ale , jak widac inni potrafia bo X1 18i ma tyle samo tych koni wazy prawie 200kg wiecej i jakos schodzi ponizej 10 wiec jak widac sie da.

 

Do Norwegii ?

 

a gdzie ccesz mozemy z krakowa do Oslo jak stawiasz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than Junior,slaba gama silnikow to fakt i bezcelowym jest wmawiac ze jest inaczej. Ciekawe sa posty typu :"na prostej mi ewidentnie odszedl ale na zakretach bym go zrobil".

To ze MY11 cos tam lepiej przyspiesza (lecz dla wielu niezauwazalnie) wiosny nie czyni. Subaru zaczyna sie zachowycac jak Apple, mala modyfikacja czesto dostepna u innych od dawna a ciemna masa ma sie cieszyc i kupowac.Tylko produkty Subaru nie sa "up to X time faster":)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than Junior,slaba gama silnikow to fakt i bezcelowym jest wmawiac ze jest inaczej. Ciekawe sa posty typu :"na prostej mi ewidentnie odszedl ale na zakretach bym go zrobil".

To ze MY11 cos tam lepiej przyspiesza (lecz dla wielu niezauwazalnie) wiosny nie czyni. Subaru zaczyna sie zachowycac jak Apple, mala modyfikacja czesto dostepna u innych od dawna a ciemna masa ma sie cieszyc i kupowac.Tylko produkty Subaru nie sa "up to X time faster":)

 

robią tak bo chcą zarobić, tego wymaga obecny trend - bzdurą jest twierdzenie, że firma zachowuje się jak Apple, robi zupełnie na odwrót.

inne marki też tak robią wystarczy poczytać że wśród silników benzynowych króluje downsizing

a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi

 

za to wszystko należy podziękować ekologom nie producentowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie Apple chodzilo mi o wyposazenie a nie o silniki. Takie rzeczy jak dwustrefowa klima, radio z bluetooth czy jeszcze do niedawna brak regulacji kolumny kierowniczej w dwoch plaszczyznach ktore u innych byly od dawna a w Subaru nazywane sa "nowoscia".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie Apple chodzilo mi o wyposazenie a nie o silniki. Takie rzeczy jak dwustrefowa klima, radio z bluetooth czy jeszcze do niedawna brak regulacji kolumny kierowniczej w dwoch plaszczyznach ktore u innych byly od dawna a w Subaru nazywane sa "nowoscia".

ja osobiście kupiłem subaru z powodu sAWD i silnika D, który mi bardzo odpowiada i nie ma z nim żadnych problemów inne pierdoły mnie nie interesują takie jak klima bluethooth itd.

pewnie dlatego ma takie zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi

 

za to wszystko należy podziękować ekologom nie producentowi.

 

a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach......

 

Po prostu ciezko im nadazyc i tyle , fajne subaru skonczyly se z przednia generacja Legasia i imprezy , teraz to tylko nudny przecietny japonczyk jak avensisy i temu podobne a wy dalej zaspepieni i bronicie rekami i nogami , ze duze ciezkie , ekolodzy i takie tam pierdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi

 

za to wszystko należy podziękować ekologom nie producentowi.

 

a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach......

 

Po prostu ciezko im nadazyc i tyle , fajne subaru skonczyly se z przednia generacja Legasia i imprezy , teraz to tylko nudny przecietny japonczyk jak avensisy i temu podobne a wy dalej zaspepieni i bronicie rekami i nogami , ze duze ciezkie , ekolodzy i takie tam pierdy

przeczytaj sobie ostatni AŚ dodatek tam się Ci wszystko wyjaśni

zapewniam cię że nie jest to dla mnie nudny samochód

poza tym mi się podoba takie postępowanie firmy, robię samochody dla większej grupy ludzi, a nie tylko dla maniaków szybkich odcinków od świateł do świateł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inne marki też tak robią wystarczy poczytać że wśród silników benzynowych króluje downsizing

a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi

 

owszem, downsizing tylko że w komplecie z turbo i bezpośrednim wtryskiem dzięki czemu można spełnić parametry czystości a silniki osiągi mają... subaru też na pewno zrobi nowe turbo tylko jako małej firmie zajmie im to pewnie jeszcze trochę czasu. diesla też się dorobili przysłowiowe 100 lat za murzynami (sorry za niepoprawność polityczną :wink: ). aktualnie kupując nowego forestera w PL mam w beznynie do wyboru wolnossący 2.0 i .... koniec wybierania :roll: (wybór podobnie jak kolor w fordzie T :) ), więc o czym tu w ogóle mówimy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale spalanie tego samochodu w relacji do tego co oferuje ten silnik to jakas kpina jest.Delikanie traktowane STI jest wstanie spalic zdecydowanie mniej w tych samych predkosciach
Than Junior,slaba gama silnikow to fakt i bezcelowym jest wmawiac ze jest inaczej. Ciekawe sa posty typu :"na prostej mi ewidentnie odszedl ale na zakretach bym go zrobil".

To ze MY11 cos tam lepiej przyspiesza (lecz dla wielu niezauwazalnie) wiosny nie czyni.

 

WOJNY i GŁODU ! ... po tym byście docenili nowego Forestera :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inne marki też tak robią wystarczy poczytać że wśród silników benzynowych króluje downsizing

a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi

 

owszem, downsizing tylko że w komplecie z turbo i bezpośrednim wtryskiem dzięki czemu można spełnić parametry czystości a silniki osiągi mają... subaru też na pewno zrobi nowe turbo tylko jako małej firmie zajmie im to pewnie jeszcze trochę czasu. diesla też się dorobili przysłowiowe 100 lat za murzynami (sorry za niepoprawność polityczną :wink: ). aktualnie kupując nowego forestera w PL mam w beznynie do wyboru wolnossący 2.0 i .... koniec wybierania :roll: (wybór podobnie jak kolor w fordzie T :) ), więc o czym tu w ogóle mówimy....

oczywiście jak zwykle im zajmie dużo czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach......

 

Po prostu ciezko im nadazyc i tyle , fajne subaru skonczyly se z przednia generacja Legasia i imprezy , teraz to tylko nudny przecietny japonczyk jak avensisy i temu podobne a wy dalej zaspepieni i bronicie rekami i nogami , ze duze ciezkie , ekolodzy i takie tam pierdy

 

Na pewno w Subaru siedzą Japońce i sobie myślą jak by tu sprzedawać jak najmniej jak najgorszych samochodów.

 

Subaru płaci karę za bycie mała niezależną marką samochodową (co większość z Was ceni). Wszystko co wymieniłeś to wielkie koncerny tnące koszta jak najbardziej mające wiele większą sprzedaż samochodów niż Subaru. Teraz razem z Toyotą robią samochody i pewnie silniki na 2013 rok, wejdą takie jednostki i będzie lament i płacz że Subaru się skończyło bo z jakąś toyotą współpracuje i w ogóle to be i złe jest...

 

Kiedyś robili sobie auta takie jak chcieli kilka osób je kupiło i było Git. Teraz normy są coraz sotrzejsze o Subaru jest za małe żeby samo to nadgonić, nowy silnik jest dużym krokiem jest bezpośredni wytrysk i kilka innych zmian. 1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 ;)

 

@turdziGT nie jest to wycieczka osobista to takie podsumowanie wszelakich wypowiedzi różnych osób które czytam od wejścia Diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym mi się podoba takie postępowanie firmy, robię samochody dla większej grupy ludzi, a nie tylko dla maniaków szybkich odcinków od świateł do świateł

 

 

ja nie pije tu do wyscigow tylko , do codziennej jazdy i zuzycia paliwa.

 

Na pewno w Subaru siedzą Japońce i sobie myślą jak by tu sprzedawać jak najmniej jak najgorszych samochodów.

 

 

no w dziale designu cyba tak :mrgreen:

 

co do dieselka subaru - dla mnie bomba silnik 2.0 d rewelka

 

tez tak mysle jedyny wart zainteresowania z calej palety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...