turdziGT Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Junkers ma pewnie podobna areodynamike jak nie gorsza, pali pewnie mniej a dynamika tez chyba troszke inna. Jak dla mnie kpina ,i jak tak dalej pojdzie to Hyundai i Kia benda robily lepsze samochody o ile juz tak nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Szczególnie redukcja z 3 na 2 wymaga mocniejszego użycia lewarka i ewidentnie trzeba poszukać biegu. Pytanie do was czy jest to standard czy jednak jakaś tam ułomność tego konkretnie egz. Na początku standard potem się wyrobi:) Co Cie podkusiło żeby Outlandera kupić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Co Cie podkusiło żeby Outlandera kupić?? w momencie zakupu potrzebne było miejsce na 3 foteliki, w forku brakuje z kilku cm a do outlandera weszły. Poza tym żonce się bardzo podobał, choć forek też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 100 km/ godz. – 8,8 140 km/godz – 11,8 150 km/godz – 13,2 przepraszam ale spalanie tego samochodu w relacji do tego co oferuje ten silnik to jakas kpina jest.Delikanie traktowane STI jest wstanie spalic zdecydowanie mniej w tych samych predkosciach Tak to już jest, ze w życiu nie ma nic za darmo. Rynek sobie życzył większego forestera, to musi się pogodzić z większym spalaniem. Poza tym nie sadze żeby w przypadku, X3, Q5, XC60 było inaczej. Nie mówimy tu w końcu o danych katalgowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 100 km/ godz. – 8,8 140 km/godz – 11,8 150 km/godz – 13,2 przepraszam ale spalanie tego samochodu w relacji do tego co oferuje ten silnik to jakas kpina jest.Delikanie traktowane STI jest wstanie spalic zdecydowanie mniej w tych samych predkosciach Nie wierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Tak to już jest, ze w życiu nie ma nic za darmo. Rynek sobie życzył większego forestera, to musi się pogodzić z większym spalaniem. Poza tym nie sadze żeby w przypadku, X3, Q5, XC60 było inaczej. Nie mówimy tu w końcu o danych katalgowych... tylko te auta jada a nie ledwo sie tocza , i tu nie problem ze Forek stal sie wiekszy tylko ze subaru nie ma zadnych ciekawych silnikow w tej chwili.Naped 4x4 i magia marki w ktorej wedle wielu juz nie wiele zostalo , dzis juz nie wystarcza. Nie wierze tankujesz bak , i zapraszam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Nie wierze tankujesz bak , i zapraszam :wink: Do Norwegii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 tylko te auta jada a nie ledwo sie tocza A, przepraszam, jechales modelem 2011 skoro mówisz ze "ledwo się toczy"? Bo ja bym na prawdę polemizowal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 szefowie sami przyznali że skupiają się teraz na dostosowaniem samochodów do ostatnich trendów a obecnym trendem jest zabijająca ducha sportu Ekologia, więc super silniki są nie potrzebne, ważne żeby się nimi bezawaryjnie,ekonomicznie przemieszczać. zresztą inne marki też idą tą zgubną ścieżką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 A, przepraszam, jechales modelem 2011 skoro mówisz ze "ledwo się toczy"? Bo ja bym na prawdę polemizowal... no chyba nie powiesz mi ze 11 sek. do setki to demon predkosci , zreszta czego sie spodziewac po 150 Km z N/A i 1500 kg wagi ale , jak widac inni potrafia bo X1 18i ma tyle samo tych koni wazy prawie 200kg wiecej i jakos schodzi ponizej 10 wiec jak widac sie da. Do Norwegii ? a gdzie ccesz mozemy z krakowa do Oslo jak stawiasz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Than Junior,slaba gama silnikow to fakt i bezcelowym jest wmawiac ze jest inaczej. Ciekawe sa posty typu :"na prostej mi ewidentnie odszedl ale na zakretach bym go zrobil". To ze MY11 cos tam lepiej przyspiesza (lecz dla wielu niezauwazalnie) wiosny nie czyni. Subaru zaczyna sie zachowycac jak Apple, mala modyfikacja czesto dostepna u innych od dawna a ciemna masa ma sie cieszyc i kupowac.Tylko produkty Subaru nie sa "up to X time faster":) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Than Junior,slaba gama silnikow to fakt i bezcelowym jest wmawiac ze jest inaczej. Ciekawe sa posty typu :"na prostej mi ewidentnie odszedl ale na zakretach bym go zrobil".To ze MY11 cos tam lepiej przyspiesza (lecz dla wielu niezauwazalnie) wiosny nie czyni. Subaru zaczyna sie zachowycac jak Apple, mala modyfikacja czesto dostepna u innych od dawna a ciemna masa ma sie cieszyc i kupowac.Tylko produkty Subaru nie sa "up to X time faster":) robią tak bo chcą zarobić, tego wymaga obecny trend - bzdurą jest twierdzenie, że firma zachowuje się jak Apple, robi zupełnie na odwrót. inne marki też tak robią wystarczy poczytać że wśród silników benzynowych króluje downsizing a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi za to wszystko należy podziękować ekologom nie producentowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Odnosnie Apple chodzilo mi o wyposazenie a nie o silniki. Takie rzeczy jak dwustrefowa klima, radio z bluetooth czy jeszcze do niedawna brak regulacji kolumny kierowniczej w dwoch plaszczyznach ktore u innych byly od dawna a w Subaru nazywane sa "nowoscia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Odnosnie Apple chodzilo mi o wyposazenie a nie o silniki. Takie rzeczy jak dwustrefowa klima, radio z bluetooth czy jeszcze do niedawna brak regulacji kolumny kierowniczej w dwoch plaszczyznach ktore u innych byly od dawna a w Subaru nazywane sa "nowoscia". ja osobiście kupiłem subaru z powodu sAWD i silnika D, który mi bardzo odpowiada i nie ma z nim żadnych problemów inne pierdoły mnie nie interesują takie jak klima bluethooth itd. pewnie dlatego ma takie zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi za to wszystko należy podziękować ekologom nie producentowi. a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach...... Po prostu ciezko im nadazyc i tyle , fajne subaru skonczyly se z przednia generacja Legasia i imprezy , teraz to tylko nudny przecietny japonczyk jak avensisy i temu podobne a wy dalej zaspepieni i bronicie rekami i nogami , ze duze ciezkie , ekolodzy i takie tam pierdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 a mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi za to wszystko należy podziękować ekologom nie producentowi. a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach...... Po prostu ciezko im nadazyc i tyle , fajne subaru skonczyly se z przednia generacja Legasia i imprezy , teraz to tylko nudny przecietny japonczyk jak avensisy i temu podobne a wy dalej zaspepieni i bronicie rekami i nogami , ze duze ciezkie , ekolodzy i takie tam pierdy przeczytaj sobie ostatni AŚ dodatek tam się Ci wszystko wyjaśni zapewniam cię że nie jest to dla mnie nudny samochód poza tym mi się podoba takie postępowanie firmy, robię samochody dla większej grupy ludzi, a nie tylko dla maniaków szybkich odcinków od świateł do świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 inne marki też tak robią wystarczy poczytać że wśród silników benzynowych króluje downsizinga mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi owszem, downsizing tylko że w komplecie z turbo i bezpośrednim wtryskiem dzięki czemu można spełnić parametry czystości a silniki osiągi mają... subaru też na pewno zrobi nowe turbo tylko jako małej firmie zajmie im to pewnie jeszcze trochę czasu. diesla też się dorobili przysłowiowe 100 lat za murzynami (sorry za niepoprawność polityczną :wink: ). aktualnie kupując nowego forestera w PL mam w beznynie do wyboru wolnossący 2.0 i .... koniec wybierania :roll: (wybór podobnie jak kolor w fordzie T ), więc o czym tu w ogóle mówimy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 przepraszam ale spalanie tego samochodu w relacji do tego co oferuje ten silnik to jakas kpina jest.Delikanie traktowane STI jest wstanie spalic zdecydowanie mniej w tych samych predkosciach Than Junior,slaba gama silnikow to fakt i bezcelowym jest wmawiac ze jest inaczej. Ciekawe sa posty typu :"na prostej mi ewidentnie odszedl ale na zakretach bym go zrobil".To ze MY11 cos tam lepiej przyspiesza (lecz dla wielu niezauwazalnie) wiosny nie czyni. WOJNY i GŁODU ! ... po tym byście docenili nowego Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 inne marki też tak robią wystarczy poczytać że wśród silników benzynowych króluje downsizinga mocne benzyny odchodzą do lamusa, dlaczego tak się dzieje bo norma Euro 5 wymusza na producentach dostosowanie swoich silników co niestety w niektórych przypadkach jest nie możliwe np mocne alfy V6, subaru impreza 2,5 T, honda type R, mazda rx8 w końcu subaru 2,5 t, jeep wrangler z silnikami benzynowymi owszem, downsizing tylko że w komplecie z turbo i bezpośrednim wtryskiem dzięki czemu można spełnić parametry czystości a silniki osiągi mają... subaru też na pewno zrobi nowe turbo tylko jako małej firmie zajmie im to pewnie jeszcze trochę czasu. diesla też się dorobili przysłowiowe 100 lat za murzynami (sorry za niepoprawność polityczną :wink: ). aktualnie kupując nowego forestera w PL mam w beznynie do wyboru wolnossący 2.0 i .... koniec wybierania :roll: (wybór podobnie jak kolor w fordzie T ), więc o czym tu w ogóle mówimy.... oczywiście jak zwykle im zajmie dużo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 a co maja ekolodzy do tego , takie sa obecne normy i trzeba im sprostac , inni jakos moga , PSA ze swoim 1.6 T , Alfa ma tez juz 1.8T , audi z silnikami 1.4T , 1.8T ( 120 i 160KM ) a takze 2.0T (180 i 211) nawet BMW wycofalo swoje V8 zastepujac co R6 na dwoch turbinach...... Po prostu ciezko im nadazyc i tyle , fajne subaru skonczyly se z przednia generacja Legasia i imprezy , teraz to tylko nudny przecietny japonczyk jak avensisy i temu podobne a wy dalej zaspepieni i bronicie rekami i nogami , ze duze ciezkie , ekolodzy i takie tam pierdy Na pewno w Subaru siedzą Japońce i sobie myślą jak by tu sprzedawać jak najmniej jak najgorszych samochodów. Subaru płaci karę za bycie mała niezależną marką samochodową (co większość z Was ceni). Wszystko co wymieniłeś to wielkie koncerny tnące koszta jak najbardziej mające wiele większą sprzedaż samochodów niż Subaru. Teraz razem z Toyotą robią samochody i pewnie silniki na 2013 rok, wejdą takie jednostki i będzie lament i płacz że Subaru się skończyło bo z jakąś toyotą współpracuje i w ogóle to be i złe jest... Kiedyś robili sobie auta takie jak chcieli kilka osób je kupiło i było Git. Teraz normy są coraz sotrzejsze o Subaru jest za małe żeby samo to nadgonić, nowy silnik jest dużym krokiem jest bezpośredni wytrysk i kilka innych zmian. 1.4T 1.2T wszystko fajnie ale są to jednostki nadzwyczaj nietrwałe jak Subaru takie zrobi będzie lament że to już nie to samo co stare dobre 2.0 @turdziGT nie jest to wycieczka osobista to takie podsumowanie wszelakich wypowiedzi różnych osób które czytam od wejścia Diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 co do dieselka subaru - dla mnie bomba silnik 2.0 d rewelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 poza tym mi się podoba takie postępowanie firmy, robię samochody dla większej grupy ludzi, a nie tylko dla maniaków szybkich odcinków od świateł do świateł ja nie pije tu do wyscigow tylko , do codziennej jazdy i zuzycia paliwa. Na pewno w Subaru siedzą Japońce i sobie myślą jak by tu sprzedawać jak najmniej jak najgorszych samochodów. no w dziale designu cyba tak co do dieselka subaru - dla mnie bomba silnik 2.0 d rewelka tez tak mysle jedyny wart zainteresowania z calej palety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 no w dziale designu cyba tak No masz racje ale tacy są tam tylko w dziale designu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Mam pytanie do Dyrekcji - chodzi o załączony wykres - czy jest to wykorzystanie ISR ? czy trzeba cos miec dodatkowego w aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 chodzi o załączony wykres jak dla mnie, wystarczy telefon z GPSem i np programem Race Chrono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się