Jump to content

R.I.P Mitsubishi EVO


Than_Junior

Nie bedzie juz wiecej EVO!  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

"Gayu Eusegi, dyrektor produktowy Mitsubishi powiedział magazynowi Autocar, że firma zrywa z image'm producenta rajdowych replik i Lancer Evo X jest ostatnim w serii. Do 2015 roku Mitsubishi przedstawi osiem w pełni elektrycznych lub hybrydowych samochodów.

 

- Lancer Evolution X będzie ostatnim Evo - oświadczył Eusegi. - Nadal istnieje popyt na te samochody, ale musimy to zatrzymać. Kieruje nami obecnie technologia elektrycznych pojazdów. Chodzi o zmianę linii. Klienci łatwiej zrozumieją, z czym kojarzyć Mitsubishi, jeżeli nie będzie to już rynek inspirowany motorsportem. Być może świat się zmieni i któregoś dnia będziemy mieli rajdy elektrycznych pojazdów. Może wtedy wrócimy na ten rynek."

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/koniec-ery-evo,34716

 

 

I co teraz bedzie?? :(

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply
Posted

Zniknie ciemna strona mocy :?: :roll:

 

Oby tylko inni nie poszli ich śladem. :?

 

Motoryzacja umiera.... :(

Posted

Impreza bez evo?

 

Jesli evo odejdzie to STI tez na tym w jakis sposob na pewno straci:0

Posted

Subaru będzie następne :cry: :!:

Bo jak tu brać udział w wyścigu, w którym nie ma przeciwników.

 

Z drugiej strony rajdy juz nie napedzają tej machiny. WRC są robione na bazie hatchbaków klasy B, które nie mają przełożenia na cywiny samochód.

 

Era sportowego samochodu za rozsądną cenę dobiega końca :!: Pozostaną wydumki za +400tys. :(

Posted

W kontekście ostatnich teorii o nadchodzącym zlodowaceniu związanym z obniżeniem aktywności słońca jedyna nadzieja w zapewnieniu Ziemi 'kołderki' z CO2 a więc elektrowniach węglowych i subarowiczach. ;-)

Posted

Nie sledze dokladnie WRC, ale takie samochody jak Evo i STI powstaly tylko dla rajdow WRC, a od kilku lat przepisy praktycznie uniemozliwiaja im start w WRC wiec sens ich istnienia zniknol.

Posted

Ja zawsze wolałem subaru, ale to nie oznacza, że nie lubię evo. Ostatnie generacje obu aut mnie nie zachwyciły, mimo, że miały lepsze osiągi od poprzedników jakoś straciły na męskości, a najbardziej mnie zabolało odejście od szyb bez ramek które kojarzyły się z subaru! :( Te auta w najnowszych odsłonach stały się przytłumione przez przepisy związane z emisją spalin itd. już aż tak nie plują benzyną... nie pachną tak samo jak kiedyś... Najnowszy WRX podkręcony do odcinki brzmi jak by był "lekko zirytowany"

Posted

Polscy zlodzieje samochodow wiedzieli o tym fakcie wiele wczesniej i zanim Gayu Eusegi podal ta przykra wiadomosc do publicznej wiadomosci w dzuplach pojawily sie pierwsze EVO VIII i IX .

... z mysla o kolekcjonerach, oczywiscie .

 

Ciekawe jak dlugo na rynku pozostanie STI ?

Posted
Adi, czas deptac po pietach M3

Na mokrym i szutrze to M3 moze chciec podeptać :mrgreen:

Posted

Subaru, jako konstruktor będzie musiał sobie wybrać nowego rywala, bo inaczej jego dążenie do poprawy może nie być tak intensywne, tak jakby musiałby z kimś rywalizować. Szkoda, bo w przyszłości myślałem o EVO, gdy finanse się poprawią, a zanosi się, że bedą już tylko egzemplarze kolekcjonerskie

Posted

będzie lipa że by subaru nie odwaliło takiej maniany :|

 

teraz jak pomyślę o subary RWD to mnie mdli :(

Posted

Than

nie poczekałeś z ankietką do poniedziałku i znowu coś będę musiał wymyślić... :P:mrgreen: :wink:

brak FTZ :roll: :mrgreen: :wink:

 

Ogólnie szkoda i co gorsza tak jak pisał Przemeq z STi może być tak samo tylko jeszcze oficjalnie nikt tego nie potwierdził... :|

Posted

hehehehehehehe troche marudzicie na zapas...

 

 

rynek nie znosi próżni, jeśli będzie zapotrzebowanie na samochody typu EVO/STI - zawsze znajdzie się producent który będzie próbował tą lukę zapełnić, i nie zmienią tego żadne czary-mary ekologiczne. Tam gdzie jest zapotrzebowanie, tam jest i kasa, a tam gdzie jest kasa jest i produkt...

 

Jak dla mnie Mitsubishi strzela sobie samobója, ale ich prawo...

Posted

Evo to i tak ułamek ich produkcji, więc pewnie obetną w ten sposób koszta. W przypadku Subaru też może się tak stać... choć bez STI... jakoś nie potrafię sobie wyobrazić tej marki. Niemniej trzeba pamiętać, że lwia część produkcji to wolnossące Legacy/Impreza/Forester dla przeciętnych ludzi w USA czy Japonii. U nas postrzegane ciągle przez pryzmat rajdów, ale takich jest coraz mniej. Klient flotowy, popularność diesla, całość idzie ku miałkiej nijakości. Z ciekawości zapytałem dwóch posiadaczy Citroena i Forda u mnie w firmie o rajdy, jak widzą swoją markę na tle sukcesów w WRC? Jakoś nie zrobiło to na nich wrażenia, owszem wiedzą, że są rajdy... ale, że jest tam ford i citroen? A ile te diesle palą? Chyba ekoterroryzm w politycznie poprawnej i bojącej się swojego cienia "zjednoczonej europie" zwyciężył... przynajmniej na razie.

Posted
Evo skończyło się na IX , więc to żaden news :mrgreen:

 

 

i tyle w temacie... :D

Posted

aflinta, akurat w USA Evo bylo najlepiej sprzedajacym sie modelem Mitsu, reszta to taka kupa ze nikt tego nie chce dotykac nawet dlugim kijem.

Posted

Ja tylko przypominam, ze Subaru od zawsze mowi, ze nigdy nie realizowalo z Mitsubishi bezposrednio wiec poczekalbym z teoriami, ze to oznacza koniec STI ;)

Posted

Świat się zaczął kończyc :D jak Mitsu i Subaru wycofało się z rajdów. Teraz to juz przeginają :D hehe tylko czekac na Fuji jak coś walną głupszego :D hehe

Posted

a co moga walnac bardziej glupiego od tego

no chyba ze beda likwidowac wszystkie imprezy po kolei

jak tak to zakopie swoja w ogrodku

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...