Skocz do zawartości

R.I.P Mitsubishi EVO


Than_Junior

Nie bedzie juz wiecej EVO!  

172 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

"Gayu Eusegi, dyrektor produktowy Mitsubishi powiedział magazynowi Autocar, że firma zrywa z image'm producenta rajdowych replik i Lancer Evo X jest ostatnim w serii. Do 2015 roku Mitsubishi przedstawi osiem w pełni elektrycznych lub hybrydowych samochodów.

 

- Lancer Evolution X będzie ostatnim Evo - oświadczył Eusegi. - Nadal istnieje popyt na te samochody, ale musimy to zatrzymać. Kieruje nami obecnie technologia elektrycznych pojazdów. Chodzi o zmianę linii. Klienci łatwiej zrozumieją, z czym kojarzyć Mitsubishi, jeżeli nie będzie to już rynek inspirowany motorsportem. Być może świat się zmieni i któregoś dnia będziemy mieli rajdy elektrycznych pojazdów. Może wtedy wrócimy na ten rynek."

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/koniec-ery-evo,34716

 

 

I co teraz bedzie?? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Subaru będzie następne :cry: :!:

Bo jak tu brać udział w wyścigu, w którym nie ma przeciwników.

 

Z drugiej strony rajdy juz nie napedzają tej machiny. WRC są robione na bazie hatchbaków klasy B, które nie mają przełożenia na cywiny samochód.

 

Era sportowego samochodu za rozsądną cenę dobiega końca :!: Pozostaną wydumki za +400tys. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kontekście ostatnich teorii o nadchodzącym zlodowaceniu związanym z obniżeniem aktywności słońca jedyna nadzieja w zapewnieniu Ziemi 'kołderki' z CO2 a więc elektrowniach węglowych i subarowiczach. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze wolałem subaru, ale to nie oznacza, że nie lubię evo. Ostatnie generacje obu aut mnie nie zachwyciły, mimo, że miały lepsze osiągi od poprzedników jakoś straciły na męskości, a najbardziej mnie zabolało odejście od szyb bez ramek które kojarzyły się z subaru! :( Te auta w najnowszych odsłonach stały się przytłumione przez przepisy związane z emisją spalin itd. już aż tak nie plują benzyną... nie pachną tak samo jak kiedyś... Najnowszy WRX podkręcony do odcinki brzmi jak by był "lekko zirytowany"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polscy zlodzieje samochodow wiedzieli o tym fakcie wiele wczesniej i zanim Gayu Eusegi podal ta przykra wiadomosc do publicznej wiadomosci w dzuplach pojawily sie pierwsze EVO VIII i IX .

... z mysla o kolekcjonerach, oczywiscie .

 

Ciekawe jak dlugo na rynku pozostanie STI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru, jako konstruktor będzie musiał sobie wybrać nowego rywala, bo inaczej jego dążenie do poprawy może nie być tak intensywne, tak jakby musiałby z kimś rywalizować. Szkoda, bo w przyszłości myślałem o EVO, gdy finanse się poprawią, a zanosi się, że bedą już tylko egzemplarze kolekcjonerskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than

nie poczekałeś z ankietką do poniedziałku i znowu coś będę musiał wymyślić... :P:mrgreen: :wink:

brak FTZ :roll: :mrgreen: :wink:

 

Ogólnie szkoda i co gorsza tak jak pisał Przemeq z STi może być tak samo tylko jeszcze oficjalnie nikt tego nie potwierdził... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehehehehe troche marudzicie na zapas...

 

 

rynek nie znosi próżni, jeśli będzie zapotrzebowanie na samochody typu EVO/STI - zawsze znajdzie się producent który będzie próbował tą lukę zapełnić, i nie zmienią tego żadne czary-mary ekologiczne. Tam gdzie jest zapotrzebowanie, tam jest i kasa, a tam gdzie jest kasa jest i produkt...

 

Jak dla mnie Mitsubishi strzela sobie samobója, ale ich prawo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo to i tak ułamek ich produkcji, więc pewnie obetną w ten sposób koszta. W przypadku Subaru też może się tak stać... choć bez STI... jakoś nie potrafię sobie wyobrazić tej marki. Niemniej trzeba pamiętać, że lwia część produkcji to wolnossące Legacy/Impreza/Forester dla przeciętnych ludzi w USA czy Japonii. U nas postrzegane ciągle przez pryzmat rajdów, ale takich jest coraz mniej. Klient flotowy, popularność diesla, całość idzie ku miałkiej nijakości. Z ciekawości zapytałem dwóch posiadaczy Citroena i Forda u mnie w firmie o rajdy, jak widzą swoją markę na tle sukcesów w WRC? Jakoś nie zrobiło to na nich wrażenia, owszem wiedzą, że są rajdy... ale, że jest tam ford i citroen? A ile te diesle palą? Chyba ekoterroryzm w politycznie poprawnej i bojącej się swojego cienia "zjednoczonej europie" zwyciężył... przynajmniej na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...