Skocz do zawartości

R.I.P Mitsubishi EVO


Than_Junior

Nie bedzie juz wiecej EVO!  

172 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Produkcja obecnego modelu Mitsubishi Lancer Evolution trwa i będzie kontynuowana zgodnie z planem. Odnośnie kolejnej generacji tego modelu: jego konstrukcja i szczegóły techniczne będą odpowiedzią na potrzeby rynku, pozostając w zgodzie z obowiązującymi normami - MMC Car Poland Sp. z o.o.

 

Wiec może nie będzie tak źle :twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Adi, baterie pojawia sie wtedy kiedy nie bedzie sie juz dalo zarabiac na ropie.

No właśnie, moim skromnym zdaniem najbogatsi szejkowie tego świata wyszukują i wykupują wszystkie nowe patenty odnośnie technologii pojazdów elektrycznych/AKU itp. i chowają je głęboko w szafie dlatego jesteśmy w takim miejscu jakim jesteśmy... Z jednej strony można się cieszyć że dzięki nim nadal mamy auta na benzynę ale z drugiej strony na maxa mnie wpieprza że 10 lat po wejściu w XXI wiek mój laptop wytrzymuje 1,5-2 godziny pracy a komórka 2 dni :evil::evil::evil: no kurde taki laptop to powinien tydzień trzymać i ładować się jakoś indukcyjnie/bezprzewodowo a nie po podłączeniu do gniazdka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adi, baterie pojawia sie wtedy kiedy nie bedzie sie juz dalo zarabiac na ropie

 

No właśnie, moim skromnym zdaniem najbogatsi szejkowie tego świata wyszukują i wykupują wszystkie nowe patenty odnośnie technologii pojazdów elektrycznych/AKU itp. i chowają je głęboko w szafie dlatego jesteśmy w takim miejscu jakim jesteśmy

 

Na prawde wierzycie w te spiskowe teorie? Jest technologia, ale schowana?

Przecież ta technologia jest warta miliardy.

Gdyby samochody ładowały się w 5 minut, to wszyscy chcieliby nimi jeździc na codzień, a to oznacza kilka miliardów klientów. To byłby największy hit finansowy na świecie.

Jeżeli możliwa by była do opracowania, to przeciez opracowałoby ją wielu na świecie, a nie tylko podopieczny bogatego Araba z dużą szufladą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adi, nie jestem fanem teorii spiskowych ale ewidentnie coś mi tu śmierdzi, cały Świat poszedł do przodu z wyjątkiem prądu, akumulatorów, aut elektrycznych itp.

A te miliardy to zarabiają szejkowie na swojej ropie i mają myślę głęboko w nosie miliardy ludzi chętnych do kupienia auta elektrycznego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda ale jak lawina ruszy to nie da sie jej zatrzymac. odczekajmy 2014 to zobaczymy w jakim kierunku to sie rozwija. ale mysle, ze autom spalajacym 15 l/100km bedzie coraz ciezej za wyjatkiem takich rodzynek ala ferarri itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adi, baterie, ktore laduja sie w 5 minut istnieja od kilku lat i kazdy je moze kupic. Sa uzywane np w elektronarzedziach (tylko ladowarki sa za slabe i najczesciej laduja te baterie od 45min do godziny).

Ropa jest nadal bardzo tania w wydobyciu, pod koniec 2008 roku cena spadla do $32 i nie bylo slychac zeby jakies koncerny naftowe zbankrutowaly czy ponosily straty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mitsu mówi:

"Produkcja obecnego modelu Mitsubishi Lancer Evolution trwa i będzie kontynuowana zgodnie z planem. Odnośnie kolejnej generacji tego modelu: jego konstrukcja i szczegóły techniczne będą odpowiedzią na potrzeby rynku, pozostając w zgodzie z obowiązującymi normami."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę nikogo urazić, ale jeśli chodzi o legendę STI, to subaru zlikwidowało ją obecnym modelem. Bardzo trudno go spotkać na jakimkolwiek upalanku.

W Ułężu widziałem je rok temu, ale służyło wyłącznie jako wóz do poprawiania słupków :(

 

Ad, ostatnio w NMnP (26.02) były dwa "lanosy" STi i nie służyły do poprawiania słupków :twisted: , więc coś się zmienia :idea: Ale faktycznie EX na pojeżdżawkach widać więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety "elekpstryka" coraz szerzej wchodzi do motoryzacji - nawert do samochodów sportowych - przecież niedawno FORD ogłosił że nowa wersja topowego RS będzie miała napęd na 4 łapy zrealizowany poprzez napędzanie tylnych kół silnikami elektrycznymi - oddzielnym dla każdego koła. Jeśli to się sprawdzi to dalej już tylko krok do dołożenia kolejnych dwóch na przednie koła i powiedzenie - benzyno żegnaj ...

Niestety ...

Ale ku uciesze eko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad, ostatnio w NMnP (26.02) były dwa "lanosy" STi i nie służyły do poprawiania słupków , więc coś się zmienia Ale faktycznie EX na pojeżdżawkach widać więcej...

Muszę się tam kiedyś wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście, ze się okazało, ze to była nieprawda z końcem EVO. Niemniej po oficjalnej wypowiedzi Mitsubishi sądząc, nie wykluczylbym EVO XI hybryd - ale to absolutnie nic złego!

 

Spojrzcie, co zrobiło Porsche q ramach swojej filozofii "Intelligent Performance". Stworzyli 911RSR hybryd z potężnym modulem rotacyjnym (nie wiem jak to się nazywa po polsku) - podczas hamowania magazynuje on energię, po to żeby pózniej dać boost'a o mocy - jesli mnie pamięć nie myli - 120KM!! czyli taki ekologiczny podtlenek azotu :-) taka hybryda to mi się podoba!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad, ostatnio w NMnP (26.02) były dwa "lanosy" STi i nie służyły do poprawiania słupków , więc coś się zmienia Ale faktycznie EX na pojeżdżawkach widać więcej...

Muszę się tam kiedyś wybrać

A no byly i niezle sobie radzily:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z potężnym modulem rotacyjnym (nie wiem jak to się nazywa po polsku)

Akumulator kinetyczny - oczywiście mowa o idei urządzenia, a nie nazwie konkretnego produktu. Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie.

 

-- Pt, 4 marca 2011, 11:24 --

 

jego konstrukcja i szczegóły techniczne będą odpowiedzią na potrzeby rynku, pozostając w zgodzie z obowiązującymi normami

I właśnie ta część wypowiedzi jeszcze nie mówi jednoznacznie, że to będzie EVO takie jak do tej pory. Moim zdaniem (podobnie jak T.J.) będzie to jakaś odmiana hybrydy, a nie EVO jakie znaliśmy do tej pory. Czy dobrze to nie wiem. Moim zdaniem jest tysiąc pojazdów, które można w ten sposób napędzać, a akurat wozy takie jak STi czy EVO powinny pozostawać w klasycznej formie: głośne, szybkie, dzikie i skuteczne !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...