Skocz do zawartości

R.I.P Mitsubishi EVO


Than_Junior

Nie bedzie juz wiecej EVO!  

172 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

To jest to o czym ja pisałem; auta "charakterne" będą tylko dla pasjonatów.. bardzo bogatych pasjonatów, których stać będzie na to, żeby sobie takie AMG czy inne Ferrari kupić i trzymać w garażu :wink: bo jazda będzie możliwa tylko w pierwsze soboty parzystego miesiąca, przez pół godziny :twisted:

 

i dodatkowo 29 lutego przez godzinę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Myslicie, ze dlaczego AMG rozwija biznes i zatrudnia coraz wiecej ludzi (mozna latwo sprawdzic po ilosci ofert pracy na ich stronie), a BMW nawet podczas wprowadzenia swojej nowej ekologicznej sub-marki "BMW i" podkresla, ze dalej beda intensywnie rozwijac firme-corke M-GmbH?

 

Są piękne, zaawansowane technicznie, dużo droższe i w starciu z Evo czy STI na nie mają najmnieszych szans, chyba że jeździmy np. po Torze Poznań i jest sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyklad, coraz mniejszy odsetek ludzi mlodych robi prawo jazdy zaraz po ukonczeniu 18go roku zycia, szczegolnie w duzych aglomeracjach miejskich

Możesz podać źródło tych danych? Ciekawa jestem skąd takie wnioski? :wink:

 

 

Alez prosze bardzo :)

 

http://streetsblog.net/2010/06/02/young ... g-nervous/

 

http://www.patrec.org/web_docs/atrf/pap ... thorpe.pdf

 

http://adage.com/article/digital/digita ... re/144155/

 

053110-carsillustration.jpg?1275409794

 

 

 

Ja nie wiem skad sie u Was bierze ten caly pesymizm :mrgreen: Jak juz mowie, ze nie ma obaw i tak ekstremalne auta jak AMG, M, STI przezyja to podnosza sie glosy, ze taaaaaak, ze nikogo nie stac na Merce i Bumy - no niech Was pokreci! :lol: Ekstremalne wcale nie musza byc krowiaste i kosmicznie drogie!

 

-- 3 mar 2011, o 12:00 --

 

PS Przemeq, z tego co mi wiadomo rozroznia sie aglomeracje miejskie i przemyslowe - wiec nie wiem, co chciales powiedziec? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jakoś bardzo się nie martwię o przyszłość, owszem na codzień (zwłaszcza w mieście) będziemy się poruszac małymi wozidłami elektrycznymi i nie mam nic przeciwko jeździe takim autem np. w mieście - odpada nam cała obsługa benzyniaka/diesla, martwienie się o odpalanie na mrozie czy o zużywanie się silnika na krótkich odcinkach a dla frajdy będziemy sobie budowac nawet Dacię Logan jak ktoś będzie chciał z AWD i 400 KM silnikiem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dodatkowo 29 lutego przez godzinę :mrgreen:

:twisted:

 

prawie spadłem z fotela :lol:

 

-- Cz mar 03, 2011 1:11 pm --

 

a dla frajdy będziemy sobie budowac nawet Dacię Logan jak ktoś będzie chciał z AWD i 400 KM silnikiem :mrgreen:

lub fiat panda 4x4 300km :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie natomiast zastanawia fakt odchodzenia od silnikow z ZI i ZS argumentowany koncem ropy. a co z etanolem, LPG, LNG i biodieslem? Eko paliwa swietnie moga zastepowac obecne paliwa bez gigantycznych kosztow ze strony producentow aut. Po cholere pchac sie w jakies elektryczna zabawki o zasiegu nie pozwalajacym na przejechanie z miasta do miasta bez koniecznosci wielogodzinnego ladowania? Gdzie tu sens?

bimber tfu eko pliwo mozna zrobic niemal ze wszystkiego, gaz typu metan tez...

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś było że koszty wytworzenia jakiegoś ekopaliwa jest większy, mało tego proces bardziej trujący dla środowiska, niż zwykłe paliwo :lol:

 

 

??

a jak to mozliwe? skoro juz teraz do kopciuszkow leje sie olej roslinny bo taniej :)

Nie wiem jak tam z metanolem ale dramatu tez chyba nie ma skoro Brazylia od lat na nim smiga...

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg Wikipedii: "Rzeczywisty koszt wytworzenia 1 l spirytusu to ok. 0,50 euro, gdy jest on otrzymywany przez fermentację i jeszcze taniej jeśli pochodzi z syntezy bezpośredniej"

czyli jak by nie patrzec polowa ceny no i mowa o spozywczym a nie przemyslowym...

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpada nam cała obsługa benzyniaka/diesla, martwienie się o odpalanie na mrozie

 

No jasne, a jak się sprawuje Twój aparat fotograficzny na mrozie?

Sprawność baterii spadnie nawet o ponad połowę. I nie uda Ci się wrócić z pracy :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi wiadomo rozroznia sie aglomeracje miejskie i przemyslowe

 

Za moich czasów uczyli, że "aglomeracja miejska" to pleonazm podobny do "akwenu wodnego", ale, jak wskazuje google, nie jest to już aktualna wiedza. No cóż - latka lecą :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieprawda jak aut spalinowych bedzie malo to nikogo to nie bedzie obchodzilo. wazne bedzie jak cie skasowac i wyciagnac kase za ladowanie auta w domu z gniazdka te 5 tys oldtimerow to pikus niech sobie jezdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie az tak bardzo nie martwie, jak sie porawi technologia baterii to moze byc calkiem niezle.

(4x4)

 

 

Tylko kiedy pojawi się ta technologia baterii :?:

Jakieś 20 lat temu niektóre firmy prezentowały samochody elektryczne jako samochody przyszłości. Mówiono, że wszystko jest ok, ale jeszcze musza popracować nad baterią, bo na tych był zasięg niewiele ponad 100 km.

Minęło 20 lat i nagle wszyscy chcą wprowadzać innowacyjne rozwiązania elektrycznych samochodów z baterią pozwalającą na zasięg aż ponad 100 km. :shock: :wink:

Nie uważam, ze to ma byc technologia przyszłości, przez tyle lat najważniejszy jej aspekt stoi w miejscu.

 

Następna sprawa to waga, a szczególnie jej rozłożenie. W spotrowym samochodzie nie bedzie łatwo rozmieścić pół tony baterii.

 

No i dźwięk, dla subaroholika dżwięk tramwaja będzie nie do przyjęcia. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamer, mozna sobie kupic plyte z dzwiekiem dowolnego samochodu i odtwarzac w CD playerze. Sa nwet takie urzadzenia, ktore zmieniaja dzwiek w zaleznosci od polozenia pedalu gazu.

 

No tak. Ale czy to o to chodzi, żebym musiał sobie montować takie coś

?? Dla mnie to jak ubranie w body kit WRC Citroena Xsary 1,4 z gazem... :roll:

 

 

Ja jestem jednak starej szkoły... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...