Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Dodatkowo pozostał pewien niesmak po oglądaniu miotającego się Hamiltona za Robertem

niesmak? tylko radość :lol:

 

Przepraszam, źle się wyraziłem :oops:

Cholera, jak to przeczytałem jeszcze raz to nawet bardzo źle :mrgreen::mrgreen:

 

Poważnie to miałem na myśli bezradność byłych mistrzów świata w lepszych samochodach.

Zrozpaczony Hamilton prosił nawet o zjazd do serwisu. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę że wyprzedzanie w F1 jest proste, ale dostrzegłem może ze dwie, trzy próby Alonso kończące się nerwowym zachowaniem auta i wizytą poza torem.

 

Również odniosłem podobne wrażenie. Agresywność prób Alonso nie była zbyt wysoka. Jakby liczył na to, że 1-2 kierowców z czołówki jednak wypadnie i on brakiem ryzykowania = pewnym dojechaniem do mety, zostanie mistrzem.

 

Lub też rzeczywiście jego samochód i konstrukcja toru nie dały mu szans na taki manewr. :?: Wydaje mi się że umiejętności nie można mu odmówić, więc tu miał przewagę nad Pietrowem.

 

 

BTW taka ciekawostka :arrow: http://sueddeutsche.de/wirtschaft/forme ... -1.1024100

 

Nie znam niemieckiego ale według GW piszą tam, że:

 

"W ostatnią niedzielę tytuł mistrza świata Formuły 1 zdobył 23-letni Niemiec Sebastian Vettel. Radość opanowała całe Niemcy, a informacja o tym wydarzeniu obiegła cały świat. Reklamodawcy zaczęli pomału liczyć zyski.

 

Tylko jedna branża, zdaniem "Suddeutsche Zeitung", nie wyciągnie żadnych korzyści z tego spektaklu - samochodowa.

 

Twierdzenie, że wyścigi Formuły 1 mają niewiele wspólnego z motoryzacją, nie jest niczym nowym. Z udziału w tym sporcie zrezygnowali już tacy producenci jak: Honda, Toyota czy BMW. Roczne koszty utrzymania załogi wahają się bowiem od 250 do 500 mln euro. Koncerny wolą zainwestować takie pieniądze w rozwój technologii niż, jak to określa gazeta, jeżdżenie w kółko po torze.

 

Nie ma żadnych dowodów, by udział w Formule 1 pomagał producentom w sprzedaży. Pewne jest natomiast, że w ciągu ostatnich dwóch dziesięcioleci marka Porsche dobrze radziła sobie na rynku bez takiej działalności.

 

Tymczasem Fiat, właściciel wielokrotnego zwycięzcy toru - Ferrari - stale boryka się z problemami.

 

Zdaniem gazety ostatecznym potwierdzeniem tych wątpliwości jest sam Vettel. Dzięki dużemu napisowi Red Bull na jego kombinezonie z całego widowiska widzowie zapamiętają reklamę tego właśnie napoju. Mało kto wie, że Niemiec należy do zespołu Renault."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej smieszne to jest, bo chyba bardziej by tu jakims spiskiem zalecialo, jakby go specjalnie puscil, zeby Vettel nie zdobyl mistrostwa. Poza tym, to rzeczywiscie Kubica super mega niewiadomo jakimi sposobami sie bronil - jechal po prostu idealna linia wyscigowa i nie popelnil ani jednego bledu dajacego Hamiltonowi szanse - no to rzeczywiscie, chyba Kubica powinien dostac kare przejazdu przez aleje za takie zachowanie :P Mysle, ze Hamilton bredzi i to nie po raz pierwszy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej smieszne to jest, bo chyba bardziej by tu jakims spiskiem zalecialo, jakby go specjalnie puscil, zeby Vettel nie zdobyl mistrostwa. Poza tym, to rzeczywiscie Kubica super mega niewiadomo jakimi sposobami sie bronil - jechal po prostu idealna linia wyscigowa i nie popelnil ani jednego bledu dajacego Hamiltonowi szanse - no to rzeczywiscie, chyba Kubica powinien dostac kare przejazdu przez aleje za takie zachowanie :P Mysle, ze Hamilton bredzi i to nie po raz pierwszy :P

 

I wychodzi na to że kierowcy renówek są jedynymi etycznymi kierowcami w stawce :mrgreen: Co to za sport ? Jak się okaże że nie warto oglądać tego sportu to powiem harviemu aby sobie zabrał ten mój telewizor :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jednak Lotus:

http://www.sport.pl/F1/1,96297,8785295,Lotus_oficjalnie_laczy_sie_z_Renault__Zespol_Kubicy.html

Fajne malowanie, chociaż szkoda mi tego żółtego koloru, bo był bardzo wyróżnialny wśród innych samochodów i łatwo było śledzić Kubicę w wyścigach :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak Lotus:

http://www.sport.pl/F1/1,96297,8785295, ... ubicy.html

Fajne malowanie, chociaż szkoda mi tego żółtego koloru, bo był bardzo wyróżnialny wśród innych samochodów i łatwo było śledzić Kubicę w wyścigach

 

kultowe czarno-zlote (Lotus z lat 80tych) malowanie jest bardzo fajne! Oby "fuzja" wyszla wszystkim zainteresowanym na dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak Lotus:

http://www.sport.pl/F1/1,96297,8785295, ... ubicy.html

Fajne malowanie, chociaż szkoda mi tego żółtego koloru, bo był bardzo wyróżnialny wśród innych samochodów i łatwo było śledzić Kubicę w wyścigach

 

kultowe czarno-zlote (Lotus z lat 80tych) malowanie jest bardzo fajne! Oby "fuzja" wyszla wszystkim zainteresowanym na dobre.

 

 

mi też się podobają nowe kolory bojowe :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pudelkowe serwisy!!! Powinny placic kary za brednie :D

 

Moze odwroce wasza uwage i to spowoduje jakas ozywiona dyskusje.

 

Co sadzicie projekatch silnikowych w przyszlych sezonach? 1,6Turbo

Czym to jest spowodowane? Ekologia? W momencie kiedy sponsorzy przylatuja na GP wlasnymi Jetami :lol:

Koronna dyscyplina sportow motorowych bedzie jezdzila jakimis kosiarkami

A tymczasem w innych klasach 2,0T, V8, V10TDI, wlasnie moze na Diesla sie niebawem przerzuca,

to bylyby chyba szczyt konstrukcyjnych mozliwosci jakby takie Ropniaki sie do 18 tys obrotow krecily :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...